SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door GotC op 09-07-2015 21:15:00 ]![]()
Ja, dat doe ik uiteraard, maar echt zweet werkt toch beter in mijn ervaringquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In de handleiding van mijn hsm stond dat ik de elektrodes voor het gebruik licht vochtig moet maken. Misschien helpt dat bij jou ook om correcte waardes te meten als het koud is?
Maandag heb ik nog een rondje gedaan, maar het was mijn dag niet. Ik had meteen al het gevoel dat er een blok op mijn maag lag, er waren te veel medeweggebruikers rare fratsen aan het uithalen en mijn linkerheup ging ook nog flink zeer doen. Uiteindelijk heb ik daardoor meer gewandeld dan gelopen.
Een lichtpuntje: mijn hartslag is duidelijk lager tijdens de inspanning dan vorige week, wat betekent dat het goed gaat met opbouwen van mijn conditie.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Aw damnquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik wilde net de WLWW gaan aanpassenWat vervelend voor je!
![]()
Ik maak mijn hartslagband tegenwoordig gewoon onder de kraan nat.Eerst maakte ik hem vochtig maar dan werkt het niet zo.
Ik heb zo'n softband en die moet je echt goed nat maken omdat anders de stof het vocht absorbeert en hij dus niet werkt.![]()
Misschien ga ik zaterdag ook wel meelopen in Oosterhout. Wordt last minute beslissing, want ik ben de afgelopen dagen wat vermoeid. Maar het is dichtbij en denk ik leuk rondje.
Is het een technisch parcours? (Heb geen trailervaring/trailschoeneb)![]()
Het parcours kan daar nooit te technisch zijn, dus mijn vermoeden is dat je het met gewone schoenen af kuntquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ga ik zaterdag ook wel meelopen in Oosterhout. Wordt last minute beslissing, want ik ben de afgelopen dagen wat vermoeid. Maar het is dichtbij en denk ik leuk rondje.
Is het een technisch parcours? (Heb geen trailervaring/trailschoeneb)F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:23 schreef Gogo83 het volgende:
@YUR: mossel wil vast wel even op mini passen. Hij is nu te druk voor fok, maar ga er maar vanuit dat het geen probleem is.In dat geval ga ik misschien ook wel lopen. Als ik me goed genoeg voel. Morgen even langs de dokter voor continue vermoeidheid, slecht slapen, lusteloosheid, ik krijg mijn hartslag met veeeeeeeeel moeite richting de hogere zones...Al maanden eigenlijk. Maar dit is een mooi moment om toch nog even te gaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Was ook een beetje druk overdag, maar als Mini het aandurft, durf ik het ook wel aan
F means you're fucked![]()
Ik begin al aardig wat spierpijn te voelen. Mag ook wel zeg. Opdrukken, situps, over bankjes heen rennen, en dat was alleen nog maar de warming-up. De kern betrof 4 circuits van 10 minuten. Elk circuit had één oefening: opdrukken, squats, burpees, planken. Na de oefening even een sprintje om een pion heen en weer herhalen.
Het toetje betrof de TU bieb op, er weer af, de trappen van de TU aula op en weer af. En dat x3! Pijn deed het. Maar fijne pijn.
TU bieb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TU aula:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen niet opdrukken met mijn armNu vind ik dat het minst leuk, dat scheelt. Heb er maar situps van gemaakt.
Weer heb ik een voornemen om een paar van deze oefeningen thuis voor de buis te doen. Zo laagdrempelig, maar tegelijkertijd ook makkelijk te skippen.![]()
Dat kan uiteraard ook meespelen. Toch heb ik wel het gevoel dat er een stijgende lijn in zit. Ik herstel ook sneller van de pijntjes van het lopen zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Was het vorige week ook niet iets warmer?Dat scheelt behoorlijk wb hartslag.
Probeer anders eens water waarin wat zout opgelost is. Dat zou de geleiding moeten verbeteren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik uiteraard, maar echt zweet werkt toch beter in mijn ervaring![]()
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn hartslagmeter, maar toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:27 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook meespelen. Toch heb ik wel het gevoel dat er een stijgende lijn in zit. Ik herstel ook sneller van de pijntjes van het lopen zelf.
[..]
Probeer anders eens water waarin wat zout opgelost is. Dat zou de geleiding moeten verbeteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Had jij dit soort klachten niet ook na de roparun?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:26 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
In dat geval ga ik misschien ook wel lopen. Als ik me goed genoeg voel. Morgen even langs de dokter voor continue vermoeidheid, slecht slapen, lusteloosheid, ik krijg mijn hartslag met veeeeeeeeel moeite richting de hogere zones...Al maanden eigenlijk. Maar dit is een mooi moment om toch nog even te gaan
Het klinkt een beetje als wat ik deze winter had, alleen kwamen er bij mij nog duizelingen en soms bijna flauwvallen bij. Dat bleek na bloedonderzoek dus vitamine D-tekort te zijn, maar dat lijkt me in dit jaargetijde onwaarschijnlijk.
Ga je de Eiger nu zoveel mogelijk in wandeltempo lopen? Zelfs dat lijkt me al behoorlijk zwaar gezien het parkoers en de lengte. Heb je de afgelopen maanden nog wat LDL's kunnen lopen hiervoor? Blessure gehad toch?![]()
Dat was wat anders volgens mij...ik kan het me in ieder geval niet meer voor de geest halen. Maar de laatste keer dat ik voor dit soort kwalen naar de dokter ging was ik 17 en had ik de ziekte van Pfeifferquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Had jij dit soort klachten niet ook na de roparun?
Het klinkt een beetje als wat ik deze winter had, alleen kwamen er bij mij nog duizelingen en soms bijna flauwvallen bij. Dat bleek na bloedonderzoek dus vitamine D-tekort te zijn, maar dat lijkt me in dit jaargetijde onwaarschijnlijk.
Ga je de Eiger nu zoveel mogelijk in wandeltempo lopen? Zelfs dat lijkt me al behoorlijk zwaar gezien het parkoers en de lengte. Heb je de afgelopen maanden nog wat LDL's kunnen lopen hiervoor? Blessure gehad toch?Niet dat ik dat nu heb hoor...
Vwb de Eiger: Ik zie welHeb idd een blessure gehad en als enige LDL heb ik de Vaalsbergtrail kunnen lopen
F means you're fucked![]()
Vanavond een wat meer intervalachtige training gedaan met iets meer lopen dan anders. Telkens 1,5km lopen afgewisseld met 5 minuten op hoge intensiteit hindernissen pakken. Lopen dus voor herstel. Op het einde nog even onbenullig sprintje aangezet. Was wel mooi.
https://www.endomondo.com/workouts/557473445/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Pfff. Ik hoor dat ik moet babysitten. Prima! Kan wel wat afleiding gebruiken. Superdruk bezig. Maar ik ben met één van de mooiste verhalen bezig die ik ooit heb gemaakt. Binnenkort ook bij jullie in de krant.
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Benieuwd!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
Pfff. Ik hoor dat ik moet babysitten. Prima! Kan wel wat afleiding gebruiken. Superdruk bezig. Maar ik ben met één van de mooiste verhalen bezig die ik ooit heb gemaakt. Binnenkort ook bij jullie in de krant.
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.![]()
Correct!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:05 schreef steffelonio het volgende:
De Eiger... Dat was een 5 km family fun run toch?
Tof!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen nog even tijd vinden om te hollen.
Op mijn schema voor morgen staat: "2 uur stevig wandelen met stokken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
En kijk hoe blij ze allemaal zijn! Met stokken wandelen wordt het nieuwe trailen/nieuwe spibelt/nieuwe whey, jullie mogen me quoten!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hier een beetje schuiven met het trainingschema, ik ben nog steeds wat zwak, ziek en misselijk maar hoop morgen een klein rondje te kunnen doen.
En mijn sollicitatiebrief van 10 dagen geleden was succesvol, ik mag mijzelf vanaf nu Station Officer rechtsedirecte noemen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: