RIP Mocroquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Herdenk de gevallenen.
Wel toepasselijk in dit gebied.
Net even in data gekeken, zit hij niet in, mogelijk gewoon probleem met transponder ofzo.quote:
NEVER FORGETquote:
Verkeerd geredenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Quintana rijdt nu in de groep op 49 uur en 1 minuut van de kop, aldus de GPS.
Even demarreren en hij heeft kans op de top 3.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Boeckmans is dit jaar eerder aan het lolleren. Slaat helemaal nergens op hoeveel hij dit jaar al heeft gewonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef OProg het volgende:
Wuyts die het heeft over Kris Boeckmans die een paar jaar terug bijzondere dingen liet zien.
Dat was toch mooi, vacansoleil-Belgen die lekker aan het lolleren waren.
Zal nog wel in de alpha- betafase zittenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Marcoss het volgende:
Die site met data klopt echt helemaal niks van, wel jammer, kan een leuke toevoeging zijn
Is een beta.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Marcoss het volgende:
Die site met data klopt echt helemaal niks van, wel jammer, kan een leuke toevoeging zijn
Is ook pas de beginfase en zoiets kan je niet lanceren zonder foutenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Marcoss het volgende:
Bouhanni ligt eruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef Falco het volgende:
Ik schakel net in. Beetje leuke etappe of voorspelbaar?
Geen fuck aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef Falco het volgende:
Voorspelbaar. Saai dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef Falco het volgende:
Erg saaie etappe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef Falco het volgende:
matigquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef Falco het volgende:
Alleen als Shimano in de buurt is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef ledlamp het volgende:
Knallen die ploegwagens vaak tegen elkaar aan eigenlijk?
Ja is wel eens gebeurdquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:20 schreef ledlamp het volgende:
Knallen die ploegwagens vaak tegen elkaar aan eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |