SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar que pasa? kreeg je een eigen mening en fokorea je niet meer aan?quote:
Ik vind het erg tof, maar ben dan ook een groot fan van bijvoorbeeld Telltale games. Het verhaal is leuk, maar wordt op een tienerdrama-achtige manier gebracht inclusief stereotype personages en vreselijk hip taalgebruik. Maar desondanks vermaak ik me er wel mee en kijk ik elke keer weer uit naar een nieuwe aflevering.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef VelitoX het volgende:
Zit over Life Is Strange na te denken, iemand met een mening over die game?.
In overleg gestopt. Ik vind het eigenlijk wel prettig om niet meer overal meer op te lettenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar que pasa? kreeg je een eigen mening en fokorea je niet meer aan?
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:22 schreef RRuben het volgende:
Ik wil rocket league online spelener staat dat ik offline ben maar dat is helemaal niet zo
beter fixen ze mn trophy ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.
Maar ze slapen nu
Dus eigenlijk verwacht ik niet veel voor vandaag.
Ze communiceren wel goed via twitter, liever dat ze goed waren in problemen oplossen
hu maar Joker isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of staat deze DLC los van het verhaal? Zo ja, no buy for me.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
hu maar Joker isSpeelt zich af voor Arkham Asylum. De rest van de DLC speelt zich ervoor, tijdens en erna afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of staat deze DLC los van het verhaal? Zo ja, no buy for me..
SOONY
Ah, ja dat zijn altijd van die DLC pakketten die ik na een half uur alweer zat benquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speelt zich af voor Arkham Asylum. De rest van de DLC speelt zich ervoor, tijdens en erna af.
Tof. Voor mij moest hij even op gang komen maar na de 3e episode was mind wel redelijk blown. Je speelt wel met een tienermeisje en daar moet je tegen komen, er zit soms wel wat cringy shit en heel veel teenage angst in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef VelitoX het volgende:
Sturen zij dit;quote:Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om niet met een standaard mail te reageren, maar dat jullie mijn mailtjes even goed doorlezen en dan een persoonlijk antwoord kunnen geven?
Ongesteld wijfquote:Beste -,
Nogmaals zal ik mijn email herhalen zoals de vorige. De ban is permanent en zal nooit meer van het account afgehaald worden. Hieronder staat een link waarbij je de voorwaarden kunt doorlezen. Met vriendelijke groet,
-
PlayStation Support
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
PlayStation Support![]()
![]()
![]()
Ik vroeg in een mailtje dit;
[..]
Sturen zij dit;
[..]
Ongesteld wijf![]()
ja vandaag in cali (zal wel in de avond zijn) is allang morgen bij onsquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.
Maar ze slapen nu
Dus eigenlijk verwacht ik niet veel voor vandaag.
Ze communiceren wel goed via twitter, liever dat ze goed waren in problemen oplossen
Wat heb je misdaan dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
PlayStation Support![]()
![]()
![]()
Ik vroeg in een mailtje dit;
[..]
Sturen zij dit;
[..]
Ongesteld wijf![]()
idk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
oh beterquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had gelukkig maar 2 games en nog 2 maanden ps+ op dat account..
Had al zo een vermoeden.. nu al helemaal aangezien zon ongesteld wijf mijn mails in behandeling neemt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Servers van Rocket werken ook nog steeds traag.
Over twee minuten is mijn update geinstalleerd en ga ik ook een potje doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
succes met matchmaking!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:52 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Over twee minuten is mijn update geinstalleerd en ga ik ook een potje doen
Had ik ook wel verwacht aangezien nu heel de wereld die game speelt omdat hij in de plus zit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja vanaf vanmorgen 0900.quote:
Is wel leuk... Maar wil ondertussen wel eens online enzoquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Styx ziet er tof uit, en Rocket League is ook iedereen laaiend enthousiast over, dus die 2 staan nu in de download, die andere kunnen mij gestolen worden.
En van de week Rain voor de PS3 maar eens downloaden.
Hier helaas niet. Ik was helemaal hyped, eindelijk tijd, ditquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:53 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben de servers gereset..hopelijk gaat het nu werken..anders ben ik ercwel klaar mee voor vandaag.
Zal toch niet zo'n zware serverbelasting zijn voor NMS?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef Cikx het volgende:
Zal ook wel niet niks zijn voor zo'n indie developer, ben ik eens benieuwd met een No Man's Sky.
Lijkt me wel met alle hype die die game heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zal toch niet zo'n zware serverbelasting zijn voor NMS?
Would you like to reconnect?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
''Not logged in to Rocket League servers''.
wat
Maar het is niet dat er echt multiplayer in zit ofzo. Er zal geen zware dataverkeer zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Lijkt me wel met alle hype die die game heeft.
Voor ¤40 een gebruikte bij remkogamesquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:56 schreef Cikx het volgende:
Iemand die een site weet waar ze een DS4 voor minder dan 60 euro verkopen?
De game is niet gratis natuurlijk, Sony heeft de makers gewoon een flinke zak geld gegeven om de game gratis op PS+ te mogen weggeven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:23 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij doet Rocket League nu 1 ding heel erg fout wat Driveclub achteraf slim gedaan heeft.
Een betalende versie en gratis versie maken, en na 2 dagen serverproblemen zeggen, jongens we gooien de servers plat en alleen de betalende mensen mogen online komen..moet je eens kijken hoeveel mensen dat spel voor 20 euro gekocht hadden.
Heb ik wel gedaan met Driveclub iig.
Is het niet met zijn alle in één grote online wereld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar het is niet dat er echt multiplayer in zit ofzo. Er zal geen zware dataverkeer zijn.
Thanks!quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Voor ¤40 een gebruikte bij remkogames
Nee iedereen zit in z'n eigen wereld. Dat het generaten van het universum volgens dat complexe algoritme heeft geen zin als er een groot universum is waar idereen in zit. Het grote voordeel is juist dat je een compleet universum kan hebben dat voor iedereen hetzelfde is zonder dat het er continu hoeft te 'zijn' zeg maar. Is ook onmogelijk gezien de belachelijke grootte van het universum.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
De game is niet gratis natuurlijk, Sony heeft de makers gewoon een flinke zak geld gegeven om de game gratis op PS+ te mogen weggeven.
[..]
Is het niet met zijn alle in één grote online wereld?
[..]
Thanks!
Dan zou ik gewoon 60 Euro betalen voor een frisse nieuwe controller.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Voor ¤40 een gebruikte bij remkogames
Moeten we er niet volgende maand voor gaan betalen denk je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
De game is niet gratis natuurlijk, Sony heeft de makers gewoon een flinke zak geld gegeven om de game gratis op PS+ te mogen weggeven
Thanks!
Niet als je hem al hebt gedownload met PS+ anders wel. Zoals bij elke gratis PS+ game (op die drive club demo na).quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moeten we er niet volgende maand voor gaan betalen denk je?
plus.. remko gamesquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon 60 Euro betalen voor een frisse nieuwe controller.
Dat is wel vreemd, ik dacht omdat ik inderdaad las dat je elkaar kon tegenkomen, dat het online was.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee iedereen zit in z'n eigen wereld. Dat het generaten van het universum volgens dat complexe algoritme heeft geen zin als er een groot universum is waar idereen in zit. Het grote voordeel is juist dat je een compleet universum kan hebben dat voor iedereen hetzelfde is zonder dat het er continu hoeft te 'zijn' zeg maar. Is ook onmogelijk gezien de belachelijke grootte van het universum.
Je kan boodschappen e.d. achter laten en informatie uploaden over species e.d. Er zit sowieso geen traditionele MP in, je schijnt elkaar wel tegen te kunnen komen maar het schijnt echt super zeldzaam te zijn en ze zijn er nogal vaag over.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Life is Strange Season Pass Van ¤16.99 voor ¤15.29 PS Plus prijs ¤13.59
De moeite waard?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef VelitoX het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vind het erg tof, maar ben dan ook een groot fan van bijvoorbeeld Telltale games. Het verhaal is leuk, maar wordt op een tienerdrama-achtige manier gebracht inclusief stereotype personages en vreselijk hip taalgebruik. Maar desondanks vermaak ik me er wel mee en kijk ik elke keer weer uit naar een nieuwe aflevering.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tof. Voor mij moest hij even op gang komen maar na de 3e episode was mind wel redelijk blown. Je speelt wel met een tienermeisje en daar moet je tegen komen, er zit soms wel wat cringy shit en heel veel teenage angst in.
ja ook wel te begrijpen als je die wereld zag met dat uitzoomen en er achterlijk veel zonnestelsels enzo warenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee iedereen zit in z'n eigen wereld. Dat het generaten van het universum volgens dat complexe algoritme heeft geen zin als er een groot universum is waar idereen in zit. Het grote voordeel is juist dat je een compleet universum kan hebben dat voor iedereen hetzelfde is zonder dat het er continu hoeft te 'zijn' zeg maar. Is ook onmogelijk gezien de belachelijke grootte van het universum.
Je kan boodschappen e.d. achter laten en informatie uploaden over species e.d. Er zit sowieso geen traditionele MP in, je schijnt elkaar wel tegen te kunnen komen maar het schijnt echt super zeldzaam te zijn en ze zijn er nogal vaag over.
Game mist ook een duidelijk doel lijkt mij, want hoe leuk blijft het om te exploren. indrukwekkende programmatuur is het welquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ook wel te begrijpen als je die wereld zag met dat uitzoomen en er achterlijk veel zonnestelsels enzo warenZal wel (zo goed als) onmogelijk worden om elkaar te vinden.
dat is de vraag ja. In ieder geval lijk je meerdere dingen te kunnen doen..vechten/exploren/handelen. en dus dingen upgraden/beter worden en proberen naar het centrum te gaan wat dus het doel zou kunnen zijn mocht je een doel willen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Game mist ook een duidelijk doel lijkt mij, want hoe leuk blijft het om te exploren. indrukwekkende programmatuur is het wel
De game mist narrative, geen doel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Game mist ook een duidelijk doel lijkt mij, want hoe leuk blijft het om te exploren. indrukwekkende programmatuur is het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebbie nou nog Dying Light gekocht?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:15 schreef Jimbo het volgende:
zo net bij wehkamp 2 games met 10eur korting besteld; kortingscode : zomer
50eur voor fallout 4 is best oké
Of ze beuken je weg ,quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:33 schreef Friday12 het volgende:
Die mongole bots heal meerdere goals gemist omdat ze hem gewoon in de line up weg rijden
Oh nice, ik zat al op een drop te wachtenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Life is Strange Season Pass Van ¤16.99 voor ¤15.29 PS Plus prijs ¤13.59
De moeite waard?
Er zitten letterlijk meer planeten in NMS dan dat er zandkorrels op de aarde zijn. Het spel is 10 x groter dan ons Melkwegstelsel en bevat zo'n 18,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 planeten. Kom daar maar eens iemand tegenquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ook wel te begrijpen als je die wereld zag met dat uitzoomen en er achterlijk veel zonnestelsels enzo warenZal wel (zo goed als) onmogelijk worden om elkaar te vinden.
hoe doen ze dat qua opslagruimtequote:Op donderdag 9 juli 2015 09:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er zitten letterlijk meer planeten in NMS dan dat er zandkorrels op de aarde zijn. Het spel is 10 x groter dan ons Melkwegstelsel en bevat zo'n 18,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 planeten. Kom daar maar eens iemand tegen
planeten worden gegenereerd nav bepaalde dingen zoals hoe ver ze van de zon staan e.d.quote:
Procedurele generatiequote:
http://www.npr.org/sectio(...)-or-stars-in-the-skyquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote game sure, maar je zandkorrelvergelijking geloof ik niet.
Met als verschil dat als wij een jaar in ons spaceship dezelfde kant op vliegen in NMS dan komen wij allemaal dezelfde planeten tegen. Dat universum dat bestaat uit 18 kwintiljoen planeten is voor ons allemaal hetzelfde itt randomly generated dungeons die voor niemand hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Procedurele generatie
Verder klinkt "achttien kwintiljoen planeten" leuk, maar het zegt mij niet zo veel. In Diablo 1 had je ook procedural generation, dat waren vast ook een heleboel verschillende dungeons.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.npr.org/sectio(...)-or-stars-in-the-sky
De techniek erachter vind ik ook rete interessant, maar dergelijke getallen zijn nogal ondoorgrondelijk. Een beetje pronken met wiskunde, niks mis mee verder, maar het maakt mij niet meer hyped ofzo. Borderlands had 17,75 miljoen guns.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar je kan hier wel letterlijk van planeet naar planeet vliegen. Als wij een jaar in ons spaceship dezelfde kant op vliegen in NMS dan komen wij allemaal dezelfde planeten tegen. Hoe de planeten er uit zien, wat er gebeurt op die planeten en wat er allemaal rondloopt, het staat allemaal in relatie tot elkaar. Een heel stuk complexer dan een randomly generated dungeon die helemaal op zichzelf staat en nooit 100% hetzelfde zal zijn voor 2 verschillende mensen.
Die guns waren random generated, simpelweg een aantal dobbelstenen opgooien... dat zijn er flink wat combinaties mogelijk inderdaad, geen enkele gun was 100% hetzelfde.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
De techniek erachter vind ik ook rete interessant, maar dergelijke getallen zijn nogal ondoorgrondelijk. Een beetje pronken met wiskunde, niks mis mee verder, maar het maakt mij niet meer hyped ofzo. Borderlands had 17,75 miljoen guns.
Vechten tegen andere krachten?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het doel (het bereiken van het centrum van het universum) en de manier waarop dat te bereiken (harvesten/traden van materiaal, craften van spaceships en allemaal subelementen en vechten tegen andere krachten in het universum) zijn vrij concreet. NMS is alles behalve doelloos rondvliegen.
Het gaat denk ik ook meer op de progressie die je boekt in de vorm van steeds shit kunnen upgraden, uitbouwen en weer verder het universum in te komen (totdat je in het centrum komt) en zo plekken te kunnen bereiken en dingen te kunnen zien waar je eerst nog niet bij kon.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik hoop alleen dat het leuk blijft nadat je tig planeten hebt bezochtAlleen een beetje vliegen, kristallen schieten en beestjes scannen lijkt me niet heel lang boeiend.
quote:Terraria is an open-ended sandbox 2D game with gameplay revolved around exploration, building, and action.[19][20] The game has a 2D sprite tile-based graphical style reminiscent of the 16-bit sprites found on the SNES.[20] The game is noted for its classic exploration-adventure style of gameplay, similar to titles such as Metroid and Minecraft.[20][21][22]
The game starts in a procedurally generated world and the player is created with three basic tools: a pickaxe for mining, a shortsword for combat, and an axe for woodcutting. Many resources, notably ores, can be found while mining or exploring underground caves. The player also starts off with 100 health which can be increased by life crystals and life fruits when in hardmode. Some resources and most items may only be found in certain areas of the map, stored in common and rare containers, or dropped by certain enemies.[19]
Players use resources to craft new items and equipment at an appropriate crafting station for that recipe. For example, tables can be crafted at a work bench or bars smelted from ore at a furnace. Many advanced items in Terraria require several crafting operations, where the product of one recipe will be used as the ingredient for another. Players encounter many different enemies in Terraria from simple slimes, zombies, demon eyes, and many more to various region-specific enemies. The occurrence of certain enemies depends on several factors including time, location, random events, and player interactions.[19]
Ook geen narrative, wel een duidelijk doel. En dat vind ik allebei fantastische games.quote:Gameplay
The planets the player explores are procedurally generated. These planets will have unique features to them, each one having a different theme. They will have seeds (called coordinates in the game), that are generated with the world. If these coordinates are shared, they can allow a player to visit another player's planet. Each planet is unique, with different types of terrain, procedurally generated foliage, weather, day/night cycles, gravity levels, if it has moons and/or nearby/far asteroids, (and if so, how many of them), enemy appearance and behaviour, materials, colour of materials and foliage, and various backdrops.[7]
Mechanics
Many gameplay elements, such as items (i.e. guns, armour, and clothing), enemies,[8] and planets, use procedural generation in order to provide a massive variety of content. The game will feature story-based missions, quests, free world exploration, enemies to fight, and the ability to interact with and terraform the environment. Player class is defined by items that the player is wearing. There will also be a variety of space weaponry based on that of many sci-fi films.[7]
According to Starbound creator Finn "Tiy" Brice, the player will also have the ability to choose an alternative path to earn their place in the galaxy, including the ability to farm and sell crops, build buildings and charge rent to traveling NPCs or pirating spaceships and planets among other features announced.[9]
Exact, een bewonderenswaardige techniek. Wordt het er een leukere game door? Neuh, niet per definitie. 17 kwintiljoen saaie levels zijn nog steeds saaie levels.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die guns waren random generated, simpelweg een aantal dobbelstenen opgooien... dat zijn er flink wat combinaties mogelijk inderdaad, geen enkele gun was 100% hetzelfde.
Bij NMS heb je een universum dat uit 18,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 planeten bestaat en voor iedereen exact hetzeldfe is. Dat is nogal een groot verschil tussen random vs procedural en dat maakt die aantallen ook een stuk concreter en tastbaarder.
Als ik tegen jou zeg dat je 3 maanden lang in een 33 graden hoek moet vliegen dan kom je dezelfde planeten tegen die ik tegen kom. In borderlands is het onmogelijk voor mij om exact dezelfde gun te krijgen als dat jij hebt. Daarom zeggen de aantallen in borderlands je niks en zouden de aantallen in NMS je wel wat moeten zeggen en zijn ze een stuk doorgrondelijker omdat je dmv de techniek een gigantisch universum creëert wat voor iedereen exact hetzelfde is, terwijl het simpelweg onmogelijk is om dat universum in z'n geheel 'te laten bestaan'.
Dat maakt het een concreet iets en dat is de reden dat het wat meer is dan pronken met wiskunde en roepen dat er 18 miljoen verschillende guns te krijgen zijn. Zonder dat algoritme is het nu onmogelijk om een game van zo'n omvang te creeren die voor iedereen exact hetzelfde is. Ga je random generaten dan is het een koud kunstje om voor iedereen een wereld van zo'n omvang te creeren alleen is hij voor iedereen anders.
Lol, ik beweer ttoch ook nergens dat de game daar leuker van wordt? De reden dat ik iets roep over zandkorrels is om een idee te geven van de omvang van de game en om mensen een idee te geven over de hoeveelheid planeten in het universum. Dat kan je nietszeggend vinden maar ik denk dat voor veel mensen nu een stuk duidelijker is hoe groot dat game daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Exact, een bewonderenswaardige techniek. Wordt het er een leukere game door? Neuh, niet per definitie. 17 kwintiljoen saaie levels zijn nog steeds saaie levels.
Jij begon overigens te 'roepen' over zandkorreltjes, daar reageerde ik op, dat dat altijd van die nietszeggende vergelijkingen zijn.
Zoek je iemand voor coop?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hebbie nou nog Dying Light gekocht?
Als je de filmpjes bekijkt dan zie je dat je wel degelijk IETS tegen komt. Het spel is niet te groot om in het midden te komen en het doel om in het midden te willen komen is endgame.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:17 schreef RRuben het volgende:
Met wie wil je vechten en traden als je waarschijnlijk nooit iets of iemand tegenkomt?En als je naar het midden moet vliegen is dat behoorlijk doelloos in mijn ogen. Er is geen element waardoor je dat spel blijft spelen. Het is toch te groot om ooit in het midden te komen.
Nee ze zijn er vrij vaag over maar nu je weet hoe groot het universum daadwerkelijk is, kan je ook wel de kans inschatten dat je iemand tegen gaat komen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:18 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze ook cijfers gegeven over wat ongeveer de kans is dat je iemand anders tegenkomt
Ik vergelijk astronomische getallen met astronomische getallen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, ik beweer ttoch ook nergens dat de game daar leuker van wordt? De reden dat ik iets roep over zandkorrels is om een idee te geven van de omvang van de game en om mensen een idee te geven over de hoeveelheid planeten in het universum. Dat kan je nietszeggend vinden maar ik denk dat voor veel mensen nu een stuk duidelijker is hoe groot dat game daadwerkelijk is.
Jij zegt vervolgens dat die getallen nietszeggend zijn en om dat te onderbouwen vergelijk je random generated content met proceder generated content en ik onderbouw vervolgens waarom die vergelijking in mijn optiek mank gaat.
Alsnog een kutgamequote:Op donderdag 9 juli 2015 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die guns waren random generated, simpelweg een aantal dobbelstenen opgooien... dat zijn er flink wat combinaties mogelijk inderdaad, geen enkele gun was 100% hetzelfde.
Bij NMS heb je een universum dat uit 18,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 planeten bestaat en voor iedereen exact hetzeldfe is. Dat is nogal een groot verschil tussen random vs procedural en dat maakt die aantallen ook een stuk concreter en tastbaarder.
Als ik tegen jou zeg dat je 3 maanden lang in een 33 graden hoek moet vliegen dan kom je dezelfde planeten tegen die ik tegen kom. In borderlands is het onmogelijk voor mij om exact dezelfde gun te krijgen als dat jij hebt. Daarom zeggen de aantallen in borderlands je niks en zouden de aantallen in NMS je wel wat moeten zeggen en zijn ze een stuk doorgrondelijker omdat je dmv de techniek een gigantisch universum creëert wat voor iedereen exact hetzelfde is, terwijl het simpelweg onmogelijk is om dat universum in z'n geheel 'te laten bestaan'.
Dat maakt het een concreet iets en dat is de reden dat het wat meer is dan pronken met wiskunde en roepen dat er 18 miljoen verschillende guns te krijgen zijn. Zonder dat algoritme is het nu onmogelijk om een game van zo'n omvang te creeren die voor iedereen exact hetzelfde is. Ga je random generaten dan is het een koud kunstje om voor iedereen een wereld van zo'n omvang te creeren alleen is hij voor iedereen anders.
Wat knap dat je dat nu al weet. Goede inhoudelijke comment ook, jij bent zeker de slimste thuis?quote:
Ik waardeer dit ambitieuze project heel erg, vind het algoritme er achter intrigerend en ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het heeft naar mijn mening erg veel potentie, hou er ook rekening mee dat het lang niet alle hoge verwachtingen waar gaat maken maar dan nog ga ik de game kapot spelen wslquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelf kan ik er nog niet heel warm van worden eerlijk gezegd, puur afgaand op de gameplay die ik gezien heb.
Vliegen ziet er leip uit, het rondlopen op vaste grond vind ik een beetje 'meh' ogen. Terwijl het idee me wel aanspreekt, beetje chill rondvliegen en her en der wat verkenningsmissies doen. Toch denk ik dat ik er vrij snel op uitgekeken ben, de gigantische wereld ten spijt.
Ik hoop dat het positief weet te verrassen. Ondanks dat ik wat sceptisch ben blijf ik 'm in de gaten houden, games met een dergelijk uniek karakter verdienen de aandacht.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik waardeer dit ambitieuze project heel erg, vind het algoritme er achter intrigerend en ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het heeft naar mijn mening erg veel potentie, hou er ook rekening mee dat het lang niet alle hoge verwachtingen waar gaat maken maar dan nog ga ik de game kapot spelen wsl
Dat het saai gaat worden daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het doel en de algehele flow in het spel zijn duidelijk en vergelijkbare games als Terraria heb ik ook zo'n 100 uur in zitten en dat was een stuk minder uitgebreid dan dit. Dat waren slechts sprites
Nou moet ik over Terraria er wel bij zeggen dat vooral het multiplayer aspect het zo leuk maakte.
Volgens mij is je savecloud gewoon vol.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:12 schreef Drankster het volgende:
Hebben meerdere mensen hier last van? Het gaat nu al 2/3 dagen zo..
[ afbeelding ]
Ja dat is het zeker... ik hoop in december/november.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop dat het positief weet te verrassen. Ondanks dat ik wat sceptisch ben blijf ik 'm in de gaten houden, games met een dergelijk uniek karakter verdienen de aandacht.
Het wordt in ieder geval hoog tijd voor een releasedatum/window.
ik heb dat ook! Geen idee wat het is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:12 schreef Drankster het volgende:
Hebben meerdere mensen hier last van? Het gaat nu al 2/3 dagen zo..
[ afbeelding ]
Jimboquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:30 schreef Leonos het volgende:
Hallo! Wie is hier de promotor van Rocket League?! Die moet ik even hebben.
En kopiëren naar een USB device moet 1 voor 1quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:36 schreef DKUp het volgende:
Je cloud om te saven is vol, wat een service van Sony
Hey kakkie, jij zit wel heletijd Rocket League te promoten.quote:
Buiten de games om is het echt een bagger product.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En kopiëren naar een USB device moet 1 voor 1
Omdat het ineens 10x meer hyped is dan dat ze dachten.. Wat dus ook ook een grotere serverload betekendquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hey kakkie, jij zit wel heletijd Rocket League te promoten.
Maar gisteravond kon ik niet online, wat is je probleem?
Youtube, google?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bijna platinum met Rocket alleen waar vind je die collectables.
Dus wat let je om nu gratis te spelen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sowieso ben ik goed en heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus wat let je om nu gratis te spelen?
En waarom zou je gisteren niet even offline spelen, of ben jij al zo goed?
Hoe krijg je die achievement dat je in die classic (?) auto's moet spelen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha..nou voorlopig lijkt het opgelost er spelen 44.000 man online en ik kan er ook gewoon inquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Sowieso ben ik goed en heb ik ook gedaan.
Maar online lijkt me meer de bedoeling.
Is ie ziek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
Volgens mij zit mijn 1e online tegenstander te huilen
Volgens mij krijg je die gewoon steeds random.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er zijn 2 classic auto's volgens mij, eentje daarvan is iig de Backfire, die gebruik ik altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
Hoe krijg je die achievement dat je in die classic (?) auto's moet spelen?
Gaat lastig he, komt morgen pas uit...quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:37 schreef truedestiny het volgende:
Morgen komt F1 uit. Zijn er hier nog mensen die dat spelen? Ben benieuwd of het wat is.
Wil hem wel graag hebben, maar niet day 1. Ik wacht wel een maandje of 2 tot hij voor 35 euro ofzo van marktplaats te plukken valtquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:37 schreef truedestiny het volgende:
Morgen komt F1 uit. Zijn er hier nog mensen die dat spelen? Ben benieuwd of het wat is.
Geen career mode dus geen buy.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:37 schreef truedestiny het volgende:
Ik ga wel ze wel gewoon allemaal spelenquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die gewoon steeds random.
[..]
Er zijn 2 classic auto's volgens mij, eentje daarvan is iig de Backfire, die gebruik ik altijd.
Kijk even of er niet een game is dat 500mb save heeft ofzo (nba2k14 ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:31 schreef Drankster het volgende:
Cloud save vol...ik heb dat ding 5 maanden..
waar, bij library ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk even of er niet een game is dat 500mb save heeft ofzo (nba2k14 ofzo)
Is blijkbaar hip tegenwoordig in current-gen: Vorig jaar al een uitgekleedde NHL game, dit jaar een zeer magere PGA game qua content, en nu dus geen career (en nog een aantal andere modes/content missing) in F1.quote:
Ik doe echt heel veel van die eigen assists.quote:
Had eerst ook de rusty look, maar nu semigloss gepakt, om hem nog wat luxueuzer te maken. Heb nu ook de cash flow boost.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik doe echt heel veel van die eigen assists.
In het midden tegen de zijkant spelen en dan richting goal met boost.
Op die backfire is die rusty look vet! dan lijkt ie fluffy.
Haha ben ook vrij slecht, maar het gaat steeds beter. Heb nu ook door dat jump of double jump vaak handiger is dan een frontflip, vooral bij verdedigen. Ik zat ik als een gek op x te drukken en ging steeds met front flips onder de bal door. Maar met jumps kom je toch wat hoger. Ook is driften erg handig (met vierkantje).quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan echt geen reet van Rocket LeagueBen de bal steeds kwijt en mijn timing is legendarisch slecht.
Oefenen bro!quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:58 schreef Rogan het volgende:
Ik speel wel een potje FIFA, ik bak geen kut van Rocket League.
iedereen faalt, dat is juist het leukequote:Op donderdag 9 juli 2015 15:58 schreef Rogan het volgende:
Ik speel wel een potje FIFA, ik bak geen kut van Rocket League.
plzquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:37 schreef RRuben het volgende:
niemand bakt er wat van dus dat wordt leuk
vind t bestquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:37 schreef RRuben het volgende:
Zullen we anders nu een fok team doen?niemand bakt er wat van dus dat wordt leuk
ik ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:42 schreef Cikx het volgende:
Voeg "Foetelaer" maar toe. Heb momenteel wel geen headset.
ik wil ook wel meedoen met een 'competitie' mocht er nog plekken over zijnquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:37 schreef RRuben het volgende:
Zullen we anders nu een fok team doen?niemand bakt er wat van dus dat wordt leuk
we zijn nu gewoon wat potjes aan het doenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:23 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen met een 'competitie' mocht er nog plekken over zijn
BennjiWeerdingequote:Op donderdag 9 juli 2015 17:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
we zijn nu gewoon wat potjes aan het doenwat is je psn?
ditquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:28 schreef Sickert het volgende:
Vanavond na 21:00 ben ik wel in voor een paar potjes
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hebbie nou nog Dying Light gekocht?
Gewoon offline spelen en je neus niet in andermans zaken steken jijquote:Op donderdag 9 juli 2015 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
nu net gestopt, sorryquote:
ging wel lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:02 schreef benjamin15 het volgende:
net een paar potjes gespeeld, 2 gewonnen meende ik, kan er wel om lachen, denk je dat je een die bal keihard gaat raken, zit je een paar meter naast de bal te springen, vanavond nog maar een paar potjes spelen!
Heb je uitgenodigd voor de fok rocket league partyquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:22 schreef Friday12 het volgende:
Mensen kunnen mij ook toevoegen - PSN = mitchelderue
Jullie spelen met een vaste keeper?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vind keeper zijn eigenlijk wel leuk.
Nog best veel kans om te scoren als je de bal naar voren ramt.
Ranking ga ik pas doen als ik wat beter ben
ja ik kon niet joinen omdat ik offline was ofzoiets.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:35 schreef Cikx het volgende:
Geen idee, maar ik zie in dat party ding linksonder alleen mitchel en iroquois-kiwi staan.
Vreemdquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik kon niet joinen omdat ik offline was ofzoiets.
Vage zooi jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:35 schreef Cikx het volgende:
Geen idee, maar ik zie in dat party ding linksonder alleen mitchel en iroquois-kiwi staan.
Servers zijn offline.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Zit wel in de party, maar kan niet een match joinen?
Als je ook een controller voor mij koopt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Mag ik er misschien bij in de OP?
Trotse bezitter van een PS4 en net weer twee nieuwe games en extra controller gekocht!![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Die team leden / naamGame of thrones
Tevens; Truukje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Net nipt verloren bij 1v2 met unfair bots.dat scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat bericht is ook alweer van 2 uur geleden toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:52 schreef RRuben het volgende:
Volgens mij gaat Rocket League het zo weer doen. Je kan het een beetje volgen op twitter en dat hotfix gedoe komt er zo aan.
zolang hoeft het toch niet te duren om iets te fixen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat bericht is ook alweer van 2 uur geleden toch?
Je moet ook niet tegen rookie bots spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegen de bots is vanaf de start scoren wel te makkelijk.
ik ook, heb nu toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:48 schreef Droopie het volgende:
Ik ga gewoon wachten in de groep tot decserver het weer doet
Nice !quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:28 schreef Cikx het volgende:
10 minuten, de anticipatie!
Edit: update gedownload, servers nog steeds offline.
twitter:RocketLeague twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 00:22:08UPDATE, 3:21 PM: Hot Fix deployed. Servers are now slowly coming back online over the next 15 minutes. reageer retweet
Ben meer van Tekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |