SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar que pasa? kreeg je een eigen mening en fokorea je niet meer aan?quote:
Ik vind het erg tof, maar ben dan ook een groot fan van bijvoorbeeld Telltale games. Het verhaal is leuk, maar wordt op een tienerdrama-achtige manier gebracht inclusief stereotype personages en vreselijk hip taalgebruik. Maar desondanks vermaak ik me er wel mee en kijk ik elke keer weer uit naar een nieuwe aflevering.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef VelitoX het volgende:
Zit over Life Is Strange na te denken, iemand met een mening over die game?.
In overleg gestopt. Ik vind het eigenlijk wel prettig om niet meer overal meer op te lettenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar que pasa? kreeg je een eigen mening en fokorea je niet meer aan?
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:22 schreef RRuben het volgende:
Ik wil rocket league online spelener staat dat ik offline ben maar dat is helemaal niet zo
beter fixen ze mn trophy ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.
Maar ze slapen nu
Dus eigenlijk verwacht ik niet veel voor vandaag.
Ze communiceren wel goed via twitter, liever dat ze goed waren in problemen oplossen
hu maar Joker isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of staat deze DLC los van het verhaal? Zo ja, no buy for me.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
hu maar Joker isSpeelt zich af voor Arkham Asylum. De rest van de DLC speelt zich ervoor, tijdens en erna afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of staat deze DLC los van het verhaal? Zo ja, no buy for me..
SOONY
Ah, ja dat zijn altijd van die DLC pakketten die ik na een half uur alweer zat benquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speelt zich af voor Arkham Asylum. De rest van de DLC speelt zich ervoor, tijdens en erna af.
Tof. Voor mij moest hij even op gang komen maar na de 3e episode was mind wel redelijk blown. Je speelt wel met een tienermeisje en daar moet je tegen komen, er zit soms wel wat cringy shit en heel veel teenage angst in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef VelitoX het volgende:
Zit over Life Is Strange na te denken, iemand met een mening over die game?.
Sturen zij dit;quote:Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om niet met een standaard mail te reageren, maar dat jullie mijn mailtjes even goed doorlezen en dan een persoonlijk antwoord kunnen geven?
Ongesteld wijfquote:Beste -,
Nogmaals zal ik mijn email herhalen zoals de vorige. De ban is permanent en zal nooit meer van het account afgehaald worden. Hieronder staat een link waarbij je de voorwaarden kunt doorlezen. Met vriendelijke groet,
-
PlayStation Support
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
PlayStation Support![]()
![]()
![]()
Ik vroeg in een mailtje dit;
[..]
Sturen zij dit;
[..]
Ongesteld wijf![]()
ja vandaag in cali (zal wel in de avond zijn) is allang morgen bij onsquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag een hotfix uitbrengen.
Maar ze slapen nu
Dus eigenlijk verwacht ik niet veel voor vandaag.
Ze communiceren wel goed via twitter, liever dat ze goed waren in problemen oplossen
Wat heb je misdaan dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
PlayStation Support![]()
![]()
![]()
Ik vroeg in een mailtje dit;
[..]
Sturen zij dit;
[..]
Ongesteld wijf![]()
idk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
oh beterquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had gelukkig maar 2 games en nog 2 maanden ps+ op dat account..
Had al zo een vermoeden.. nu al helemaal aangezien zon ongesteld wijf mijn mails in behandeling neemt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Servers van Rocket werken ook nog steeds traag.
Over twee minuten is mijn update geinstalleerd en ga ik ook een potje doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
succes met matchmaking!quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:52 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Over twee minuten is mijn update geinstalleerd en ga ik ook een potje doen
Had ik ook wel verwacht aangezien nu heel de wereld die game speelt omdat hij in de plus zit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja vanaf vanmorgen 0900.quote:
Is wel leuk... Maar wil ondertussen wel eens online enzoquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Styx ziet er tof uit, en Rocket League is ook iedereen laaiend enthousiast over, dus die 2 staan nu in de download, die andere kunnen mij gestolen worden.
En van de week Rain voor de PS3 maar eens downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |