Zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:07 schreef littledrummergirl het volgende:
want ik ben me echt het ik-weet-net-wat aan het zoeken naar een particuliere opleiding tot fotograaf
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor Digital Video Design op HKU....
bestaat nu 4 jaar...quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer
Het lijkt wel of ze daaro elke week een nieuwe studierichting bedenken.
Deze opleiding wordt aan dezelfde faculteit gegeven als waar ik zelf zit: Kunst, Media & Technologiequote:
quote:De opleiding BAT Digital Video Design leert je de belangrijkste onderdelen van een audiovisuele productie met een grote nadruk op multimedia en mixed media toepassingen. Je leert de beeldende mogelijkheden van digitale technieken benutten en zoekt bij het realiseren van ideeën naar een pakkende, visuele vorm en stijl. Het accent ligt daarbij op niet-conventionele toepassingen van video- en filmtechnieken.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:49 schreef Augustina het volgende:
Ik ga aankomend schooljaar beginnen aan een van de faculteiten aan de AHK!
Yesssss!!!!
Hey leuk zeg! Ik ga Museologie doen. Wat doe jij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik studeer ook aan de AHK. Welke opleiding ga je doen?
Das balen! Wat ga je nu doen? Die OpenStudio cursus?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:29 schreef _Supreme het volgende:
Ben niet aangenomen
"zeker potentie! Volg een cursus bij OpenStudio" zeggen ze
Nee, In Maastricht.(Academie voor Beeldende Kunsten)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:36 schreef nozem het volgende:
Waar studeer je SEMTEX? Sint Joost?
Mijn broer is daar 2 jaar geleden afgestudeerd, ik ben er ook meerdere malen geweest. Erg fijne en inspirerende omgeving.
Ja dat hoor ik ook wel meerquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, In Maastricht.(Academie voor Beeldende Kunsten)
Het St. Joost is een chaotische kutbende, sorry
Zoals het hoort, dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
Eh nee mis, je hoort iets op te steken van een Academie. Dat ze je maar wat laten aankloten zonder je goed te begeleiden of naar zelfstandigheid begeleiden vind ik niet 'zoals het hoort'.quote:
Het enige wat je hoort op te steken op een kunstacademie is dat je daar als kunstenaar niets te zoeken hebt. Niets mis met de St. Joost dus...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eh nee mis, je hoort iets op te steken van een Academie. Dat ze je maar wat laten aankloten zonder je goed te begeleiden of naar zelfstandigheid begeleiden vind ik niet 'zoals het hoort'.
Gaan we weer.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het enige wat je hoort op te steken op een kunstacademie is dat je daar als kunstenaar niets te zoeken hebt. Niets mis met de St. Joost dus...
Die mening hadden de mensen van het laatste algemene (dus niet specifiek over creatieve studies) kwaliteitsonderzoek ook, want ze wezen die universiteit waar je het meest als een kleuter bij het handje wordt genomen als beste aan. Je bent dus in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eh nee mis, je hoort iets op te steken van een Academie. Dat ze je maar wat laten aankloten zonder je goed te begeleiden of naar zelfstandigheid begeleiden vind ik niet 'zoals het hoort'.
tjah, ik weet het echt nog niet, mijn hele plannen zijn nu overhoop gehaaldquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Augustina het volgende:
[..]
Das balen! Wat ga je nu doen? Die OpenStudio cursus?
Trigger_Hippie, still alive?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik studeer ook aan de AHK. Welke opleiding ga je doen?
Chaotischquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, In Maastricht.(Academie voor Beeldende Kunsten)
SEMTEX is niet zo van de Vrije Kunsten, he...quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Chaotisch
Als dat er niet zou zijn, zou ik ook nooit op een kunstacademie zitten
wat een mensenkennisquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
SEMTEX is niet zo van de Vrije Kunsten, he...
Die ziet het liefste dat 'n Grote Meneer haar penselen afpakt en het schilderen voor haar doet. "Ach, wilt u hieronder nog wel even tekenen, mevrouw?"
Er is een verschil tussen 'als een kleuter bij het handje nemen' en je gewoon op een goede manier te begeleiden naar zelfstandigheid.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Die mening hadden de mensen van het laatste algemene (dus niet specifiek over creatieve studies) kwaliteitsonderzoek ook, want ze wezen die universiteit waar je het meest als een kleuter bij het handje wordt genomen als beste aan. Je bent dus in goed gezelschap.
(Het mag duidelijk zijn dat ik de mening van de betreffende commissie niet deel)
Dat je uberhaupt de schilderkunst met mij associeert, geeft al aan dat je me niet kentquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
SEMTEX is niet zo van de Vrije Kunsten, he...
Die ziet het liefste dat 'n Grote Meneer haar penselen afpakt en het schilderen voor haar doet. "Ach, wilt u hieronder nog wel even tekenen, mevrouw?"
Jij begrijpt best dat "als een kleuter bij het handje nemen" enigszins gechargeerd is, en dat dat voor de strekking verder geen verschil maakt. Ik hou niet van schoolsheid in het hoger onderwijs, kant-en-klare opdrachten waarin stap voor stap verteld wordt hoe je te werk moet gaan en je keurig je voldoende haalt als je maar netjes de richtlijnen volgt en de boel op tijd inlevert (maar oh wat zijn de studenten zelfstandig, want het onderwerp mogen ze wel degelijk zelf invullenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Er is een verschil tussen 'als een kleuter bij het handje nemen' en je gewoon op een goede manier te begeleiden naar zelfstandigheid.
Mens, ik zit je maar een beetje te pesten...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de schilderkunst met mij associeert, geeft al aan dat je me niet kent
Tis tenslotte 1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mens, ik zit je maar een beetje te pesten...
Gelukkig zijn er altijd wel een aantal studenten die het de moeite waard maken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:52 schreef thaleia het volgende:
Jij begrijpt best dat "als een kleuter bij het handje nemen" enigszins gechargeerd is, en dat dat voor de strekking verder geen verschil maakt. Ik hou niet van schoolsheid in het hoger onderwijs, kant-en-klare opdrachten waarin stap voor stap verteld wordt hoe je te werk moet gaan en je keurig je voldoende haalt als je maar netjes de richtlijnen volgt en de boel op tijd inlevert anders":
Ik heb dat heel sterk ervaren tijdens de open dag en het toelatingsexamen op die academie en hoe-die-nie ook. Het is misschien niet eens de manier van begeleiden/lesgeven, de organisatie is gewoon heel erg raar. Ik heb tenslotte geen lessen gevolgd daar, dus kan er ook niet echt over oordelen. De open dag was ook erg rommelig, ongeorganiseerd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:52 schreef thaleia het volgende:
Er zijn in dit land nog wel studies waar de schoolsheid nog niet zo hard heeft toegeslagen, en die zou je "een chaotische kutbende" kunnen noemen, ja. Dat zou je kunnen doen.
Reinwardt Academie, leuk! Succes komend jaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:30 schreef Augustina het volgende:
Hey leuk zeg! Ik ga Museologie doen. Wat doe jij?
[..]
Trigger_Hippie, still alive?
Wow leuk!! Jij ook succes met de rest van je studie!!quote:Op zondag 3 april 2005 10:49 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Reinwardt Academie, leuk! Succes komend jaar![]()
Ik doe nu de opleiding theatermaker aan de Theaterschool.
Is ook nergens voor nodig, tenzij je realistisch schilder wilt worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:18 schreef n-wave het volgende:
ik ben mij er helaas van bewust dat realistisch tekenen en schilderen niet mijn sterkste punt zijn omdat de kunstzinnigheid lang ver verborgen in me zat.
Nee, ik studeer allang niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tis tenslotte 1 april
Maar vertel eens, heb jij je studie al afgerond? Wat doe je nu?
Euh.. doe je dan niet gewoon Music Management?quote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef Stratagem het volgende:
Ik ga volgend jaar Kunst & Economie doen aan de HKU,
en wil als afstudeerrichting Music Management gaan kiezen.
Het lijkt me echt superleuk om de hele dag met muziek bezig zijn, zonder het zelf te moeten kunnen maken.![]()
Ah okquote:Op maandag 18 april 2005 15:01 schreef Stratagem het volgende:
Inderdaad, maar het eerste jaar heet gewoon voor iedereen Kunst & Economie, en daar heb je dan na dat eerste jaar vijf afstudeerrichtingen in
Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van..quote:
Er zullen toch nog wel meer scholen zijn waar die opleiding gegeven wordt?quote:Op maandag 18 april 2005 18:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb een test gedaan, omdat ik niet wist welke studie bij me paste. Er kwam Kunst&Economie uit. Ik ben toen gaan kijken, maar het gebouw sprak me helemaal niet aan. Ik kreeg er een benauwd gevoel van..Ik begreep wel waarom de opleiding uit mijn test kwam.. maar ik denk toch dat ik een andere opleiding ga doen.
Niet dat ik weet.. volgens mij niet..quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
Er zullen toch nog wel meer scholen zijn waar die opleiding gegeven wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |