Wat is AHK.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:41 schreef Nora. het volgende:
Verder niemand niet??
Of mensen die toelating gedaan hebben (of dit jaar doen) voor AHK montage?
Het is nog steeds februari hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef innepin het volgende:
Ik heb me opgegeven voor HKU Graphic Design, maar ik zou er in februari van horen en ik weet nog van niks over wanneer ik er moet zijn voor de toelatingsdag
Waarom? Rietveld lijkt mij echt vreselijk....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker een stuk minder dan het Rietveld.
Ja, dat weet ik - maar in de brief zeiden ze dat de selectiedagen in februari zouden zijn. Dan verwacht ik half februari toch wel een datum te weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is nog steeds februari hoor.
Je kan vantevoren alvast bezig met een portfolio samenstellen, veel opleidingen hebben al een lijstje met dingen die je moet kunnen laten zien bij je toelating.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Nora. het volgende:
Weet je dat allemaal nu al? Je kunt je toch nog aanmelden tot ergens in... mei (april?) ofzo?
Erg hè, dat je er iets voor moet doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef innepin het volgende:
Ik heb 24 maart toelatingsdag van de HKU![]()
Nu moet ik een plakboek in elkaar flansen met een tien daags dagboek over kunst en inspiraties enzo.
"Ik wil van mijn hobby mijn beroep maken...."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef killingcupid het volgende:
Ik vind het altijd verbazingwekkend hoeveel mensen er toelating doen zonder uberhaupt echt te weten wat een academie inhoudt en wat ze er zelf willen doen. "Tsja, ik had tekenen in m'n pakket en dit leek me wel leuk", werkt niet in je voordeel![]()
Nee. Ik doe alleen nu ook al een zware studie, kreeg de brief pas op 11 maart, waarin dan staat dat ik tien dagen lang een dagboek bij moet houden, terwijl ik daar nu eigenlijk gewoon helemaal geen tijd voor heb.quote:
Ik heb dan ook ervaring en een portfolioquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef killingcupid het volgende:
Met alleen een opdracht kom je er niet hoor. Ze moeten natuurlijk wel zien dat je zelf al bezig was met ontwerpen/tekenen/schilderen/whatever. Anders zul je het gewenste toelatingsniveau waarschijnlijk ook niet snel halen.
"Sorry dat mijn dagboek een beetje dun en inspiratieloos is. Ik moest namelijk ook nog posten op fok!"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:08 schreef innepin het volgende:
Nee. Ik doe alleen nu ook al een zware studie, kreeg de brief pas op 11 maart, waarin dan staat dat ik tien dagen lang een dagboek bij moet houden, terwijl ik daar nu eigenlijk gewoon helemaal geen tijd voor heb.
Doe es normaal, en doe alsjeblieft niet alsof je mij bent of kent. Ik weet waar ik mee bezig ben en behoor niet tot de eerder beschreven groep van onnozele huppelkutjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
"Sorry dat mijn dagboek een beetje dun en inspiratieloos is. Ik moest namelijk ook nog posten op fok!"
Zoals eerder aangegeven kijken ze niet alleen naar de kwantiteit.
Originaliteit en een soort 'X-Factor' zijn ook erg belangrijk, net als bij Idols.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |