Ja, idd... die draagdoekquote:Op donderdag 9 juli 2015 08:43 schreef Phaidra het volgende:
LE mijn gedachten zijn vandaag bij jou, Elva en je 3 mannen. En ik vind het zo bijzonder en machtig mooi dat er vandaag een draagdoek uitkomt die haar naam draagt
.
+1quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:54 schreef Mariposas het volgende:
L-E ik denk extra aan jou en Elva vandaag. Dat je niet meer in het z&g lijstje stond, heb ik altijd als een grote leegte ervaren. Je ziet niets bijzonders als je het juli lijstje zo ziet, maar het blijft toch confronterend. De ud's van de juli-zwangeren verstrijken, wij krijgen ons babygeluk, dit had voor jullie ook zo moeten zijn.
Wat is er met een draagdoek dan? Dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:14 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja, idd... die draagdoeken die foto's bij een rivier...
![]()
Zit er bijna bij te huilen, zo mooi...
De eerste doek die Vesper lanceert is vernoemd naar onze dochterquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er met een draagdoek dan? Dat heb ik even gemist
Wow wat fantastischquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
De eerste doek die Vesper lanceert is vernoemd naar onze dochterEn de doek is, net als zij, sprookjesachtig mooi. Zie de Vesper-fb-pagina
Dank allen. Dat z&g-lijstje vind ik ook heftig ja, ik kom daar dus ook niet vaak meerVandaag is een rare dag. We zijn verdrietig, maar ook heel trots. Groot gemis en intense nabijheid, het is er allemaal. Jullie steun helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |