Als ik een TR plaats zie ik altijd een mod in de Cos om iets te zeggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, dan weet je nog steeds niet of anderen mods inseinen of niet.
Ik heb een tr gedaan, maar moest een mod na een tijd persoonlijk DMen om een reactie te krijgen in de cos. Het is net of er iemand aanwezig is denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik een TR plaats zie ik altijd een mod in de Cos om iets te zeggen.
Een groot deel van de frustratie naar Mario toe is dat veel mensen zijn aanvallen op anderen hebben gemeld en dat er niet lijkt te worden ingegrepen. Een ander deel is frustratie over off topic posts, en reacties daarop van mensen dat het off topic is, maar die zijn daarmee ook weer off topic. En daar wordt wel geregeld op ingegrepen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik een TR plaats zie ik altijd een mod in de Cos om iets te zeggen.
Mario is ook vaak vervelend, maar wordt ook heel veel uitgelokt. Daar houden de mods ook rekening mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een groot deel van de frustratie naar Mario toe is dat veel mensen zijn aanvallen op anderen hebben gemeld en dat er niet lijkt te worden ingegrepen. Een ander deel is frustratie over off topic posts, en reacties daarop van mensen dat het off topic is, maar die zijn daarmee ook weer off topic. En daar wordt wel geregeld op ingegrepen.
Het is jammer dat tegen de tijd dat een TR gezien word, het dan al uit de hand is gelopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een groot deel van de frustratie naar Mario toe is dat veel mensen zijn aanvallen op anderen hebben gemeld en dat er niet lijkt te worden ingegrepen. Een ander deel is frustratie over off topic posts, en reacties daarop van mensen dat het off topic is, maar die zijn daarmee ook weer off topic. En daar wordt wel geregeld op ingegrepen.
Actie reactie weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario is ook vaak vervelend, maar wordt ook heel veel uitgelokt. Daar houden de mods ook rekening mee.
Als ze daar rekening mee houden dan kan dat alleen als ze ervan op de hoogte zijn gebracht door iemand van de Cos. I rest my case.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario is ook vaak vervelend, maar wordt ook heel veel uitgelokt. Daar houden de mods ook rekening mee.
Blijkbaar vinden mensen het toch gewoon leuk om te doen. Anders zouden ze wel meteen naar de Fb gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is jammer dat tegen de tijd dat een TR gezien word, het dan al uit de hand is gelopen.
Het gaat te snel.
Want mods kunnen zelf niet lezen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ze daar rekening mee houden dan kan dat alleen als ze ervan op de hoogte zijn gebracht door iemand van de Cos. I rest my case.
Ah, als er een mod ingrijpt dan is dat alleen omdat ze het zelf al hebben gelezen of omdat jij ze hebt ingeseind?quote:
Er zijn veel mesen die zich eraan ergeren, maar ik krijg heel sterk de indruk dat Mario het ook wel heel leuk vind om te stangen. Heb je zijn reacties vandaag gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden mensen het toch gewoon leuk om te doen. Anders zouden ze wel meteen naar de Fb gaan.
Het is ook wel een gezellig groepsproces, zo te zien.
Nu heb je het over 2 dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, als er een mod ingrijpt dan is dat alleen omdat ze het zelf al hebben gelezen of omdat jij ze hebt ingeseind?
Maar moet dat elke dag weer, elke dag weer een keer of 20.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn veel mesen die zich eraan ergeren, maar ik krijg heel sterk de indruk dat Mario het ook wel heel leuk vind om te stangen. Heb je zijn reacties vandaag gezien?
De meeste houden zich in, maar na een hele tijd het gemeuk schieten zelfs de meest brave Cossers uit hun slof. Ik denk dat er dan wat moet gebeuren.
Nee, ik zei dat jij hetzelfde doet wat je anderen verwijt. Jij zei daarop dat het verschil is dat jij de mods inseint, dus dat anderen dat niet doen. En dat is een bijzondere gedachtengang, want je weet helemaal niet of anderen dat doen of niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu heb je het over 2 dingen.
Je gaat er nu vanuit dat ik hele verhalen in een TR zet?
Meestal is het iets van 'Alweer pagina's vol gezeik met Mario' of 'Bakken vol met off topic'.
Jah zolang er elke keer een stuk of 20 rare posts komen wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet dat elke dag weer, elke dag weer een keer of 20.
Ik heb toch uitgelegd waarom ik dat denk?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat jij hetzelfde doet wat je anderen verwijt. Jij zei daarop dat het verschil is dat jij de mods inseint, dus dat anderen dat niet doen. En dat is een bijzondere gedachtengang, want je weet helemaal niet of anderen dat doen of niet.
Saar had haar notabene haar eigen topic, en deed in de Cos niet anders dan over zichzelf kletsen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah zolang er elke keer een stuk of 20 rare posts komen wel blijkbaar.
Ik weet nog wel hoe keihard Saartje angepakt werd, en bij Mario mag het allemaal maar. Dat is iets wat ik niet echt snap.
Mario is ook om de haverklap irritant offtoppic. Ook maar een eigen topic danquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Saar had haar notabene haar eigen topic, en deed in de Cos niet anders dan over zichzelf kletsen.
Ik weet van anderen dat ze soms de mods inseinen. En je hebt inderdaad uitgelegd waarom je dat denkt, maar het snijdt geen hout, het zijn aannames. Dat probeer ik je uit te leggen. En wat ik je ook probeer uit te leggen is dat jouw posts voor sommigen net zo irritant zijn als de 20 keer waar jij je je aan ergert.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch uitgelegd waarom ik dat denk?
Maar jij denkt dus dat men wel de mods inseint?
Reden daarvoor is, omdat die Mario maar zijn gang kan blijven gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet dat elke dag weer, elke dag weer een keer of 20.
Ik niet meer. Omdat het geen enkele zin heeftquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch uitgelegd waarom ik dat denk?
Maar jij denkt dus dat men wel de mods inseint?
Oh ik snap best dat ik irritant ben. Maar ik ben gewoon op zoek naar weer een normale Cos. Dat is alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik weet van anderen dat ze soms de mods inseinen. En je hebt inderdaad uitgelegd waarom je dat denkt, maar het snijdt geen hout, het zijn aannames. Dat probeer ik je uit te leggen. En wat ik je ook probeer uit te leggen is dat jouw posts voor sommigen net zo irritant zijn als de 20 keer waar jij je je aan ergert.
Lieve schat, je bent zelf zo vaak off topic.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat ik irritant ben. Maar ik ben gewoon op zoek naar weer een normale Cos. Dat is alles.
Dat mensen het irritant vinden dat ik ze op hun off topic geneuzel wijs, so be it.
En Mario zit je te voeden dat het goed is wat hij doet, want anderen kapen de TT ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik snap best dat ik irritant ben. Maar ik ben gewoon op zoek naar weer een normale Cos. Dat is alles.
Dat mensen het irritant vinden dat ik ze op hun off topic geneuzel wijs, so be it.
Nee, dat was ook een koekje van eigen deeg. Want door de kaapacties van vandaag heeft Mario opgepikt dat je in de Cos mag kapen. Wat een pret zal dat worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Mario zit je te voeden dat het goed is wat hij doet, want anderen kapen de TT ook![]()
Tjah, en nu doe je weer alsof jij daarboven staat terwijl je er zelf aan meedoet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:15 schreef mootie het volgende:
En zo wordt praktisch elk topic volgeblaft met gewauwel door, om en over Mario.
Kom op zeg. Dat heb jij hem daarnet dus gegeven. Het excuus waarom hij mag kapenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een koekje van eigen deeg. Want door de kaapacties van vandaag heeft Mario opgepikt dat je in de Cos mag kapen. Wat een pret zal dat worden.
En waarom ben ik off topic? Niet om over mijn huisdiertjes, wandelingetjes, eten of weer te kletsen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent zelf zo vaak off topic.
Hij postte het voor ik het postte.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat heb jij hem daarnet dus gegeven. Het excuus waarom hij mag kapen
En ik geef het door aan de mods.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:16 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, en nu doe je weer alsof jij daarboven staat terwijl je er zelf aan meedoet.
Jij bent off topic door belerend anderen op hun off topic posts te wijzen en door anderen te vertellen dat ze in plaats van een post over Mario te plaatsen de mods moeten inseinen. Doe ons dan een lol en plaats dan zelf ook geen posts (mods inseinen doe je al).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom ben ik off topic? Niet om over mijn huisdiertjes, wandelingetjes, eten of weer te kletsen.
Denk dat we weer een zinloze discussie hier voeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:15 schreef mootie het volgende:
En zo wordt praktisch elk topic volgeblaft met gewauwel door, om en over Mario.
Kunnen we geen Mootie topic maken?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja toedeledoki, als het verschil niet ziet tussen een poging om de Cos leesbaar te houden en een verhaaltje over je kinderen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jij bent off topic door belerend anderen op hun off topic posts te wijzen en door anderen te vertellen dat ze in plaats van een post over Mario te plaatsen de mods moeten inseinen. Doe ons dan een lol en plaats dan zelf ook geen posts (mods inseinen doe je al).
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kunnen we geen Mootie topic maken?
Titel: Mootie voor al uw Cos ergenissen
![]()
Zou dat gaan lopen denk je?
Het heeft geen zin, je kunt niet reflecteren op jezelf blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja toedeledoki, als het verschil niet ziet tussen een poging om de Cos schoon te houden en een verhaaltje over je kinderen, dan weet ik het ook niet meer.
Kanonne, ik heb toch al toegegeven dat mijn 'belerende ' posts OT zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, je kunt niet reflecteren op jezelf blijkbaar.
Jah, toedeledokie, je verdedigd jezelf net toch door te zeggen dat jij het nobele streven hebt om de cos schoon te houden?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Kanonne, ik heb toch al toegegeven dat mijn 'belerende ' posts OT zijn?
Yep, en dan zal ik af en toe een OT opmerking moeten maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, toedeledokie, je verdedigd jezelf net toch door te zeggen dat jij het nobele streven hebt om de cos schoon te houden?
Ja, jij zal helaas af en toe een off topic opmerking moeten maken, want jij bent ons geweten, jij weet hoe we moeten cossen en jij brengt ons op het juiste pad. Wij beneden cossen maar en doen dingen die niet horen, maar jij daarboven wijst ons wel terecht, want dat is jouw nobele taak.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en dan zal ik af en toe een OT opmerking moeten maken.
Ik vind het overigens uitstekend dat mensen daar op letten, ware het niet dat ze bij ieder ander die OT gaat hun mond houden. Zo gek. Je verwacht het niet.
Ik vind dat jij de perfecte persoon bent om Mario te begeleiden, als hij uit loopt te dagen en domme offtopic opmerkingen maakt en persoonlijk word, danroep jij hem tot orde. Dan ben je echt neutraal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het overigens uitstekend dat mensen daar op letten, ware het niet dat ze bij ieder ander die OT gaat hun mond houden. Zo gek. Je verwacht het niet.
En dan krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik belerend ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de perfecte persoon bent om Mario te begeleiden, als hij uit loopt te dagen en domme offtopic opmerkingen maakt en persoonlijk word, danroep jij hem tot orde. Dan ben je echt neutraal.
Niet door de cosquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik belerend ben.
Ja! Want ik heb de FAQ en topicpointer gelezen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, jij zal helaas af en toe een off topic opmerking moeten maken, want jij bent ons geweten, jij weet hoe we moeten cossen en jij brengt ons op het juiste pad. Wij beneden cossen maar en doen dingen die niet horen, maar jij daarboven wijst ons wel terecht, want dat is jouw nobele taak.
Ja, en anderen niet, want dat zie jij met je alziend oog.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Want ik heb de FAQ en topicpointer gelezen!
Misschien wel, maar het zal ze blijkbaar aan hun reet roesten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, en anderen niet, want dat zie jij met je alziend oog.
Zoals het jou aan je reet roest?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het zal ze blijkbaar aan hun reet roesten.
Zo kom je nu juist over door Mario zo te verdedigen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou wel een pietsie schijnheilig zijn.
Eigenlijk houd ik me meestal prima aan de regels.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:33 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zoals het jou aan je reet roest?
Dat zie ik hem nou eigenlijk bijna nooit doen. Itt tot de persoonlijke die hij op zich afgevuurd krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kom je nu juist over door Mario zo te verdedigen.
Je zegt net: Ja! Want ik heb de FAQ en topicpointer gelezen! Dan weet je ook dat er geen persoonlijke aanvallen gedaan mogen worden, en dat is nou net 1 van de irritante dingen die Mario doet.
Tenzij je moet ingrijpen om de cos 'schoon' te houden, de nobele taak die niemand van je gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk houd ik me meestal prima aan de regels.
Dat zie ik hem nou eigenlijk bijna nooit doen. Itt tot de persoonlijke die hij op zich afgevuurd krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo kom je nu juist over door Mario zo te verdedigen.
Je zegt net: Ja! Want ik heb de FAQ en topicpointer gelezen! Dan weet je ook dat er geen persoonlijke aanvallen gedaan mogen worden, en dat is nou net 1 van de irritante dingen die Mario doet.
Ik hoef niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tenzij je moet ingrijpen om de cos 'schoon' te houden, de nobele taak die niemand van je gevraagd heeft.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:
Grappig dat je dat nou net allemaal juist niet gezien hebt. Ik wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie ik hem nou eigenlijk bijna nooit doen. Itt tot de persoonlijke die hij op zich afgevuurd krijgt.
Wel grappig dat de indruk bestaat dat ik Mario verdedig. Dat is helemaal niet zo.
Houd je dan ook niet in. Plaats een TR als je een persoonlijke aanval ziet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nou net allemaal juist niet gezien hebt. Ik wel.
Ik plaatste ook niet voor niets ik heb me al dagen lang ingehouden. Ik zie wel de sneren.
Zie zijn laatste opmerking in de Cos nuquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nou net allemaal juist niet gezien hebt. Ik wel.
Ik plaatste ook niet voor niets ik heb me al dagen lang ingehouden. Ik zie wel de sneren.
Zinloosquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Houd je dan ook niet in. Plaats een TR als je een persoonlijke aanval ziet.
Dat is toch geen persoonlijke aanval...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zie zijn laatste opmerking in de Cos nu
Dit zijn de 'sneren' die Gizmo bedoelt denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch geen persoonlijke aanval...
En als je dat wel vindt. Meld het...
Als het nut heeft doe ik dat. maar het was niet mijn gevechtquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Houd je dan ook niet in. Plaats een TR als je een persoonlijke aanval ziet.
Tja een ander is altijd onnozel, hijzelf niet. typisch Mario.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zie zijn laatste opmerking in de Cos nu
Ik erger me alleen aan belerende posts van mensen die doen wat ze anderen verwijten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef mootie het volgende:
Ok, dus we gaan ons kapot ergeren, de Cos verneuken met nog meer gezeur over Mario, want TR's hebben geen of het is ons gevecht niet.
Goede conclusie.
Yepquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dit zijn de 'sneren' die Gizmo bedoelt denk ik
En Nederlandse les krijgenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tja een ander is altijd onnozel, hijzelf niet. typisch Mario.
En ondertussen maar domme vragen stellen.
Als TR nut had had er geen discussie geweest, maar iemand die echt persoonlijk word, en je doet een TR en geen reactie. Jah dan word het moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef mootie het volgende:
Ok, dus we gaan ons kapot ergeren, de Cos verneuken met nog meer gezeur over Mario, want TR's hebben geen zin of het is ons gevecht niet.
Goede conclusie.
precies wat ik gezegt hebquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Moeten we nu echt weer deze discussie voeren? Ik ben het in ieder geval niet van plan. Het is een wisselwerking, Je kan je aan heel veel users ergeren maar daar heb je alleen jezelf mee.
Dus klaar met deze discussie.
Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:42 schreef mangalie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 27 juli 2015 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap eens met dat offtopic.
Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiëren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef jeneker het volgende:
wat is er gebeurt met cos dat ik hier half jaar terug kwam was mega lachen gezellig on en off gingen door elkaar en was top top top beste forum wat ik ooit heb gezien
en nu enkel dat geklaag als iemand eens wat zegt wat niet over de mega saaie streams gaat terwijl mensen lol hebben, maar das geen prio lijkt wel utopia ook fok heeft een febo
zal wel een ban krijgen
maar snap er geen drol van , dan mis je de functie van een forum denk ik
[..]quote:Op maandag 27 juli 2015 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
[..]quote:Op maandag 27 juli 2015 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je maakt helaas geen indruk. Het gaat gewoon door met het vaste groepje.
COS is een grote SC. En dat gaat enorm vervelen.
was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef jeneker het volgende:
[..]
[..]
Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiëren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
Ik zie andere mensen nog veel meer onzin posten dan Mario...Ook vragen stellen die nergens over gaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%
ik snap dat jullie je wekr moeten doen en das goed zal ik nooit weerleggen.
maar houd ook rekening met aantal post buiten on
was ook niet persoonlijk maar zie mensen als bv. mario dagelijks onzin posten waar ik me dood aan erger en das kennelijk top en ben niet de enige. in tijd van mega saaie streams wil ik het ook gezellig houden das alles val niemand aan neem niemand in de zeik beledig niemand 0%quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef jeneker het volgende:
[..]
[..]
Mja en zo zoeken we dus nog steeds naar de middenweg. Sommige mensen vinden het teveel offtopic, anderen te weinig, het is dus nooit goed. En ja ook op UTO (net als op heel FOK!) zijn er mods. febo zoals je wilt, en die geven aan wanneer het te ver gaat. Kunnen we wel weer eindeloos over gaan discussiëren maar dat doen we al ruim 1,5 jaar en heeft verder weinig zin. Het is zoals het is.
Jeneker, volgende keer als je zoiets kwijt wil, wat uiteraard mag dan kan je dat in dit topic doen en niet in de COS. Ik ga je post daar dan ook verwijderen.
Ik begrijp dat het lastig is om een midddenweg te vinden, maar waarom is er dan een SC?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
[..]
2 pagina's, ik telde 10 post ongeveer.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:02 schreef mootie het volgende:
Jeneker, na je waarschuwing over de Youtube gaan jullie ongeveer 2 pagina's gezellig kletsen over de verjaardag van Yeszie, over buttons, over Cosverkiezingen. Dat hoort gewoon niet in de Cos.
Waarom kun je niet gewoon gezellig gaan doen in de Sc, die is er speciaal voor dat doel.
Maar het neemt twee pagina's in beslag. Ze staan niet netjes onder elkaar ofzo. En het waren er veel meer dan 10.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 pagina's, ik telde 10 post ongeveer.
het was een drummerquote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand wil jou weg van de COS, maar wel totaal irrelevante filmpjes over boksen.
Ik heb 100 reacties per pagina. Het kwam voort uit de vraag of iemand naar Bjorns feestje ging.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het neemt twee pagina's in beslag. Ze staan niet netjes onder elkaar ofzo. En het waren er veel meer dan 10.
Waarom moet je dat nou weer melden in de Cos, dat is ook off topic.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:06 schreef jeneker het volgende:
ik zal post maken op cos dat ik me even niet laat horen ok iedereen weer baaid
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer melden in de Cos, dat is ook off topic.
Slachtofferquote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef jeneker het volgende:
lieve cos vrienden
ik heb hier een top tijd geahd en vind jullie echt super
ik neem even een stapje terug mijnt post zijn niet gewild op forum cos
ik blijf meelezen en misschien stuur ik links en rechts wat pms
houd cos sterk en geniet van de streams
groet
jeneker
Ik tel al 2 pagina's nu. Wat een sneue bende.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Slachtoffer![]()
Deze post gaat weer lekker veel off topic genereren in de Cos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |