dank jequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef Gert het volgende:
De TT heb ik veranderd.
En het is nu klaar met Mario dit-en-dat hier hoor. Steeds hetzelfde liedje. Daar is feedback niet voor. Ga maar in SC zitten ouwenelen.
[ afbeelding ]
O ja, dat moest ook nog.quote:
Oké Gerd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef Gert het volgende:
De TT heb ik veranderd.
En het is nu klaar met Mario dit-en-dat hier hoor. Steeds hetzelfde liedje. Daar is feedback niet voor. Ga maar in SC zitten ouwenelen.
[ afbeelding ]
Het publiceren vanaf Gyazo op andere websites gaat dus niet. En momenteel krijg ik niet eens een gifje geupload op Gyazo zelf. Een gif vanaf een andere site doet het wél gewoon (zie onder). Dus ik denk dat het niet aan FOK! ligt maar aan Gyazo.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:40 schreef Zeyina het volgende:
Blijkbaar doen vandaag de gifjes het niet op FoK.
Kan dit aan FoK liggen?
Want als je op de links klikt van de afbeeldingen werken ze wel gewoon op gyazo zelf.
Dus het is niet gyazo zelf wat er uit ligt, hetgeen ook wel eens gebeurt
Er was afgelopen dagen vlgs mij wel een update van gyazo.
Geen idee of dat iets met elkaar te maken heeft
Spam, zojuist dm ontvangen van de leiding. Excuses, was niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het publiceren vanaf Gyazo op andere websites gaat dus niet. En momenteel krijg ik niet eens een gifje geupload op Gyazo zelf. Een gif vanaf een andere site doet het wél gewoon (zie onder). Dus ik denk dat het niet aan FOK! ligt maar aan Gyazo.
[ afbeelding ]
Ok. Dank je voor het checkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het publiceren vanaf Gyazo op andere websites gaat dus niet. En momenteel krijg ik niet eens een gifje geupload op Gyazo zelf. Een gif vanaf een andere site doet het wél gewoon (zie onder). Dus ik denk dat het niet aan FOK! ligt maar aan Gyazo.
[ afbeelding ]
Omdat Rico80 steeds dezelfde URL gebruikt wanneer hij een nieuwe bewonerslijst plaatst.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zal wel blont zijn, maar hoe kan het dat ik in een COS van januari foto's van o.a. Rob, Wim en Stefanie te zien krijg?
UTO / [COS #6113] Waar Ivan LauB met haar neus op de feiten drukt
[ afbeelding ]
Hoe kan dat dan invloed hebben op oude COSsen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Rico80 steeds dezelfde URL gebruikt wanneer hij een nieuwe bewonerslijst plaatst.
Als je een oud plaatje voor een nieuw plaatje vervangt en die dezelfde url geeft als de oude, dan krijgen alle posts met die url het nieuwe plaatje.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan invloed hebben op oude COSsen?
Lijkt mij sowieso geen wenselijke situatie.
Nou, ze hebben allemaal een eigen URL hoor, met een volgnummer. En er is/was een algemene OP wat altijd de laatste versie is, en die staat ook in de OP van de FB. Het probleem is dat er soms met de OP gekut werd waarna er door een mod hersteld wordt, en dat is eigenlijk altijd naar de OP hier uit de FB. En die wijzigt dus mee naar de laatste versie ( het bestand werd overschreven ). Echter, die standaard versie is er puur zodat anderen de OP ook kunnen aanpassen en het resultaat dan bijv. op imgur of gyazo zetten. Alleen dat gebeurt al maanden niet meer, ik doe al een tijd de OP. Dit probleem met oudere topics was me al eerder opgevallen en inderdaad onwenselijk dus die "algemene versie" werk ik niet meer bij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een oud plaatje voor een nieuw plaatje vervangt en die dezelfde url geeft als de oude, dan krijgen alle posts met die url het nieuwe plaatje.
Het zou mooier zijn als de oude COS'en ook de oude bewonerslijsten hebben ja. Ik zal Rico wel vragen of hij bij een volgende update een andere url mee wil geven. Hij doet het natuurlijk op deze manier omdat dit weinig ruimte in beslag neemt, namelijk één plaatje.
Nee waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef DKUp het volgende:
Misschien kunnen de exits van 2014 uit de OP.
Het voegt niet veel meer toe aan de huidige bezetting
Misschien is het dan beter om alle exits van 2015 erbij te zetten, dit is het weer net niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee waarom zou je dat doen?
Het is toch een goed idee om de 'namen' terug te kunnen kijken.
Waarom dat weg halen?
Ja klopt. Dat is wat ik ook bedacht nadat ik vorige post had geplaatst.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om alle exits van 2015 erbij te zetten, dit is het weer net niet.
Klinkt het bestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is wat ik ook bedacht nadat ik vorige post had geplaatst.
Dat zou het wel compleet maken.
Even een quote van Rico om hem hier heen te lokkenquote:
Ik zal het vanavond even maken, ik ben even druk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Even een quote van Rico om hem hier heen te lokken
Misschien dat Rico daar naar wilt kijken, om er ook een voor de bewoners van 2015 te maken?
Zal wel nice zijn Ricoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even maken, ik ben even druk.
Maakt niet uit hoor. Te gek dat je het wilt doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even maken, ik ben even druk.
Eenschquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Te gek dat je het wilt doen.![]()
Check.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef Zeyina het volgende:
Zou iemand topic "Inwoners Cees' onder de inwoners willen zetten?
Dank je.quote:
Die kleur correspondeert met de kleur van 'tijdelijke fora' in de index/forumgrid. FOK! zou die kleurverdeling dan moeten wijzigen. Het is eigenlijk UTO-overstijgend en wij (mods) kunnen dat niet aanpassen. Als het je heel erg stoort zou je het eens hier kunnen aankaarten: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb nog een verzoekje eigenlijk.
Boven aan iedere CoS staat dit bericht
[ afbeelding ]
Mijn vraag is: Zou dat in een andere kleur kunnen?
Iedere keer als ik een CoS open is mijn eerste gedachte: Oohh roze. Het is een gesloten topic
Dit is de juiste volgordequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:35 schreef rico80 het volgende:
Bij deze de verbannen bewoners van 2015. Ik wil er ook een maken met de tijdelijke bewoners van 2015, maar volgens mij staan niet alle bewoners op de Utopia site ( ik kan er maar 3 vinden van 2015 ) en ik kijk niet meer zo dagelijks dat ik ze allemaal weet. Dus wie oh wie kan mij aan een lijstje helpen met de tijdelijke bewoners van 2015? Ik heb tot nu toe gevonden:
Danny
Marcel
Madelon
Edit: De Utopianen staan ook niet op volgorde van exit. Deze weet ik niet precies. Als iemand me de volgorde kan vertellen pas ik die ook aan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:35 schreef rico80 het volgende:
Bij deze de verbannen bewoners van 2015. Ik wil er ook een maken met de tijdelijke bewoners van 2015, maar volgens mij staan niet alle bewoners op de Utopia site ( ik kan er maar 3 vinden van 2015 ) en ik kijk niet meer zo dagelijks dat ik ze allemaal weet. Dus wie oh wie kan mij aan een lijstje helpen met de tijdelijke bewoners van 2015? Ik heb tot nu toe gevonden:
Danny
Marcel
Madelon
Edit: De Utopianen staan ook niet op volgorde van exit. Deze weet ik niet precies. Als iemand me de volgorde kan vertellen pas ik die ook aan.
[ afbeelding ]
Nou laat maar dan. Ik dacht kwestie van even aanpassen voor Utoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kleur correspondeert met de kleur van 'tijdelijke fora' in de index/forumgrid. FOK! zou die kleurverdeling dan moeten wijzigen. Het is eigenlijk UTO-overstijgend en wij (mods) kunnen dat niet aanpassen. Als het je heel erg stoort zou je het eens hier kunnen aankaarten: FOK!features, Bugs & Development
Ik snap dat helemaal, heb ook weleens gedacht dat ik in een gesloten topic keek.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb nog een verzoekje eigenlijk.
Boven aan iedere CoS staat dit bericht
[ afbeelding ]
Mijn vraag is: Zou dat in een andere kleur kunnen?
Iedere keer als ik een CoS open is mijn eerste gedachte: Oohh roze. Het is een gesloten topic
Heb ik nooit last van gehad, en stel van wel dan weet je het toch naar een keer wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik snap dat helemaal, heb ook weleens gedacht dat ik in een gesloten topic keek.
Nee ik blijf reageren op zulke dingen, want blond. Het was ook de reden dat ik zolang niet meer mee-COSte, ik dacht dat er niets meer open was.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van gehad, en stel van wel dan weet je het toch naar een keer wel.
Dit meen je niet echt he ,er staat toch iets ingeschreven?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee ik blijf reageren op zulke dingen, want blond. Het was ook de reden dat ik zolang niet meer mee-COSte, ik dacht dat er niets meer open was.
Donequote:Op maandag 13 juli 2015 09:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wil iemand de TT even verbeteren ajb, bvd...
Super Ricoquote:Op maandag 13 juli 2015 14:43 schreef rico80 het volgende:
Ok, bij deze beide plaatjes, op volgorde. Ze staan nog niet in de OP overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel. Top, thanks!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:43 schreef rico80 het volgende:
Ok, bij deze beide plaatjes, op volgorde. Ze staan nog niet in de OP overigens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dit is een site waar dergelijke racistische praat niet op prijs wordt gesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:56 schreef TepeIstreeltje het volgende:
[..]
En kun je dat ook even uitleggen? Ik snap er namelijk geen bal van.
Is dit een evangelische site en mag hier niet over de evolutie gepraat worden?
Van wat ik begreep worden de filmpjes liever niet in dat topic gezet omdat ze dan sneller verwijderd worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:24 schreef Verida het volgende:
Waarom staat er in het filmpjes topic dat de filmpjes van vrijdag online staan?
de filmpjes + commentaar zelfs staan in de Cos.
Om de jacht op Utopiafilmpjes zo veel mogelijk te omzeilen. Talpa heeft al hele accounts van youtube en zo laten verwijderen. Een filmpjes topic is voor hun makkelijk te vinden, de cos gaan ze blijkbaar niet af.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:24 schreef Verida het volgende:
Waarom staat er in het filmpjes topic dat de filmpjes van vrijdag online staan?
de filmpjes + commentaar zelfs staan in de Cos.
Dan ligt jouw grens waarschijnlijk hoger.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:35 schreef Cir het volgende:
[..]
wat nou weer
Gerd waar dan ???
iedereen is Braaf
ag so....quote:Op maandag 20 juli 2015 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ligt jouw grens waarschijnlijk hoger.
Dat Ivan een 'halalkwal' is en dat hij 'zijn familie maar snel achterna moet varen', willen wij in ieder geval niet zien.
Uhuh, jij bent er typisch eentje van de open grenzen, sure.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:42 schreef Cir het volgende:
[..]
ag so....
yep mijn grens is meer open ,
krampachtige grensbewakers hebben een cursus gehad
zat subsidie op
Met scheldwoorden beledig je altijd toch wel een groep?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, jij bent er typisch eentje van de open grenzen, sure.
Maar goed, geen denigrerend gedoe over afkomst en geloof dus. Er zijn nog genoeg scheldwoordjes over die wél mogen hier.
Mwah. Als je iemand bijvoorbeeld een smeerlap of een slet noemt, beschouwen wij dat niet als racisme of discriminatie. Is gewoon toegestaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met scheldwoorden beledig je altijd toch wel een groep?
Of iemand zijn tekortkomingen. (Handicap ziektes etc.)quote:Op maandag 20 juli 2015 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah. Als je iemand een smeerlap of een slet noemt, beschouwen wij dat niet als racisme of discriminatie. Is gewoon toegestaan.
Ik wil hier verder ook niet gaan haarkloven over wat nog wel en wat niet mag. Zoals ik net aangaf: er mag hier veel maar zet geen sneren vanwege iemands afkomst of geloof op het forum.
Dus toffelemoon mag ook niet meer?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, jij bent er typisch eentje van de open grenzen, sure.
Maar goed, geen denigrerend gedoe over afkomst en geloof dus. Er zijn nog genoeg scheldwoordjes over die wél mogen hier.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus toffelemoon mag ook niet meer?
fixed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef mazaru het volgende:
zou een mod de titel van het laatste topic willen fixen? De reeks is weg.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wordt FOK! niet afgeflikkerd, het is een reactie op een ongepaste reactie. Maar PLEASE mensen, zet een TR wanneer iemand buiten zijn boekje gaat en negeer het/hem verder. Al die reacties vervuilen de COS zo.
[..]
Dit soort opmerkingen hou je maar voor je. Note, en als je zo doorgaat een ban.
Eventuele reacties op deze post a.u.b NIET hier maar hier: UTO / Feedback #15
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wordt FOK! niet afgeflikkerd, het is een reactie op een ongepaste reactie. Maar PLEASE mensen, zet een TR wanneer iemand buiten zijn boekje gaat en negeer het/hem verder. Al die reacties vervuilen de COS zo.
[..]
Dit soort opmerkingen hou je maar voor je. Note, en als je zo doorgaat een ban.
Eventuele reacties op deze post a.u.b NIET hier maar hier: UTO / Feedback #15
Ze hebben meerdere keren aangegeven dat het gesprek over deze persoon klaar is. Valt dus niet over te pratenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef Bblurker2 het volgende:
Wanneer krijgt onze Oostenrijker een ban? Hij lokt herhaaldelijk mensen uit en valt ze persoonlijk aan. Vandaag zelfs iemand die niet aanwezig is (bitch van de cos noemt hij PB). Bij een weerwoord speelt meneer het slachtoffer en de vermoorde onschuld. Het voert me te ver om allemaal voorbeelden op te gaan zoeken. Wat ik wel kwijt wil is dat ik het idee heb dat met name 1 meneer de sfeer in de cos verziekt en dat we geacht worden ons aan hem aan te passen. Hoe ver kan hij blijven gaan?
[..]
Ik snap er niets van: deze meneer kan dus doorgaan met zijn gezuig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere keren aangegeven dat het gesprek over deze persoon klaar is. Valt dus niet over te praten
En oeverloos, groepsgewijs reageren. Pagina's lang. Dat is pas een feestje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:52 schreef DKUp het volgende:
Vragen om een ban mag ook niet![]()
Ik zie toch meer uitlokkingen...
Laat ik het dan zo formuleren: kan deze meneer maar blijven doorgaan? Wat zijn de criteria om bij herhaaldelijk storend gedrag iemand een ban te geven?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:52 schreef DKUp het volgende:
Vragen om een ban mag ook niet![]()
Ik zie toch meer uitlokkingen...
Wat is storend gedrag?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:53 schreef Bblurker2 het volgende:
Laat ik het zo formuleren: kan deze meneer maar blijven doorgaan? Wat zijn de criteria om bij herhaaldelijk storend gedrag iemand een ban te geven?
Zoals je ziet haalt het niets uit om er over te klagen. We hebben hier vele mods opeensquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo formuleren: kan deze meneer maar blijven doorgaan? Wat zijn de criteria om bij herhaaldelijk storend gedrag iemand een ban te geven?
Zie mijn eerdere post. Ik hoef het antwoord niet te verzinnen, overigens. Dit is mijn vraag juist naar de mods.quote:
Tot nu toe vonden wij niet dat hij een ban verdiende. Dat komt mede omdat een groepje users er kennelijk veel plezier in heeft om hem uit te lokken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo formuleren: kan deze meneer maar blijven doorgaan? Wat zijn de criteria om bij herhaaldelijk storend gedrag iemand een ban te geven?
Dat wij het geen ban waard vinden, betekent niet dat we de 'oorzaken van het storen' niet zien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:59 schreef Bblurker2 het volgende:
We zullen het afwachten. Wellicht goed om na te gaan wat de oorzaken zijn van het storen. Dat is voor mij iig het gedrag waar ik hier over postte.
Wat mij stoort is het nu alweer oeverloos posten over wie een stem gaat krijgen. En dan weer dequote:
Eensquote:Op woensdag 22 juli 2015 12:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat mij stoort is het nu alweer oeverloos posten over wie een stem gaat krijgen. En dan weer deof de
daarop. Ik lees nu mee via kutverbinding en vind die post het meest irritant.
Sluit mij aan bij bovenstaande reacties! Ben geen actief poster maar wel actief lezer. Deze (in mijn ogen nep) Oostenrijker is zwaar maar dan ook zwaar irritant.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sorrry maar ook ik heb het ermee gehad, kan niet wachten op die ban zodat de cos niet meer zo wordt overheerst![]()
Doe eens niet zo kattig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
Maar PB is toch ook de COS-bitch? Of zijn er andere users met bitch in hun naam?
Ik weet eigenlijk niet wat ik stommer vind: het oeverloos ophemelen van Naomi door de Oostenrijker of het oeverloos neersabelen door de COS-pearlbitch.
Ja hoor, leg mijn doen en laten maar weer onder een vergrootglas.quote:
ik zal het even volgens de regels doen en em hier plaatsen. Ik had verwacht dat jij dat wel zou doen.quote:
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar geef het dan inderdaad ook aan bij de mods. Alleen mopperen in de Cos daar schiet niemand iets mee op.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik zal het even volgens de regels doen en em hier plaatsen. Ik had verwacht dat jij dat wel zou doen.
Ik weet waar de TR knop zit. en ik weet dat ik niks mag zeggen, maar na een hele middag/avond negeren is soms de maat eens vol.
Over de TT's is actie reactie, om Mario eens te laten voelen hoe het is. helaas maakt het niet veel uit.
Net als wat jij nou doet, ik uit mijn frustratie, iets wat jij vandaag meerdere keren hebt gedaan, maat dat is dan wel weer ok blijkbaar.
Mopper dan niet zoveel in de Cos.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar geef het dan inderdaad ook aan bij de mods. Alleen mopperen in de Cos daar schiet niemand iets mee op.
Je zult mij nooit meer horen mopperen als mensen lekker on topic blijven en dat gezeik met en over Mario eens ophoudt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mopper dan niet zoveel in de Cos.
Zitten we een beetje op 1 lijnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar geef het dan inderdaad ook aan bij de mods. Alleen mopperen in de Cos daar schiet niemand iets mee op.
Dan doe je dus hetzelfde wat je anderen verwijt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zult mij nooit meer horen mopperen als mensen lekker on topic blijven en dat gezeik met en over Mario eens ophoudt.
Met het verschil dat ik wel de mods insein.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan doe je dus hetzelfde wat je anderen verwijt.
Hoe weet je of anderen mods inseinen of niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik wel de mods insein.
Ik ben het met je eens over het gezeik, maar het moet van 2 kanten komen denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zult mij nooit meer horen mopperen als mensen lekker on topic blijven en dat gezeik met en over Mario eens ophoudt.
Da's een goeiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hoe weet je of anderen mods inseinen of niet?
In de Cos is dagelijks gezeik, een keer of 50, en ik zie er niks van in de Feedback en ik zie nauwelijks een mod verschijnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hoe weet je of anderen mods inseinen of niet?
Tjah, dan weet je nog steeds niet of anderen mods inseinen of niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
In de Cos is dagelijks gezeik, een keer of 50, en ik zie er niks van in de Feedback en ik zie nauwelijks een mod verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |