'Gelukkig' vaar ik nog regelmatig met TAG/conditiebewaking.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:50 schreef Erasmo het volgende:
Maar nog plannen om ooit weer te gaan varen dan? Ik zit nu ook al een tijd aan de wal voor opleidingen en wordt gillend gek.
Komt zoo bekend voor jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
'Gelukkig' vaar ik nog regelmatig met TAG/conditiebewaking.Gelukkig tussen haakjes omdat het op elk schip toch weer hetzelfde geintje is: oefeningen en operationeel gaan voor op goed werkende machines.
Dit is wel het laatste geintje wat ik voor de baas doe..
Zover ik weet zijn Grieken en Turken niet bepaald vrindjes en ik denk dat het vrij snel opgevallen zou zijn als er een Griekse jet in Turks luchtruim aan het ronddarren zou zijn geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Dagonet het volgende:
Jongens, kan dit?
NWS / Griekse F-16 piloot landde toestel in Turkije om te pinnen
Kan je een F16 landen, even boodschappen gaan doen, en dan weer verder vliegen zonder dat er iemand je assisteert?
Ik gooi dit topic direct uit mijn AT, maar als jullie daar zouden kunnen antwoorden zou ik jullie zeer erkentelijk zijn..
*We now return you to your regular scheduled programming.
ISIS.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:24 schreef Kostertjuh het volgende:
Bestaat er ook software voor een operatieschets? Scheelt een hoop knippen en plakken.
Zag iets langskomen, maar google leverde niet veel op (of ik zoek verkeerd?). Heb nu een programma gevonden, Milsketch...?quote:
Ik weet niet wat je wil maar zoek eens op geïntegreerd staf informatie systeem (Dat is ISIS)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Zag iets langskomen, maar google leverde niet veel op (of ik zoek verkeerd?). Heb nu een programma gevonden, Milsketch...?
Edit: Sowieso in deze tijd naar 'ISIS' googlen levert veel resultaten op
Kijk net ff op intranet, maar ISIS is niet meer, is nu ELIAS geworden. Nu ff kijken of ik dat ergens vandaan kan trekkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil maar zoek eens op geïntegreerd staf informatie systeem (Dat is ISIS)
http://www.noorloos-se.co(...)s-Pack-Lasercut.htmlquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:24 schreef Kostertjuh het volgende:
Verder ga ik kijken voor een nieuwe rugzak
Voorlopig word isis nog wel n tijdje gebruikt. Pas als heel def over is naar titaan 4.2 word het afgeschaft.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:12 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Kijk net ff op intranet, maar ISIS is niet meer, is nu ELIAS geworden. Nu ff kijken of ik dat ergens vandaan kan trekken
Je krijgt er toch 1 van de baas...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:24 schreef Kostertjuh het volgende:
Bestaat er ook software voor een operatieschets? Scheelt een hoop knippen en plakken.
Verder ga ik kijken voor een nieuwe rugzak, maar weet niet precies wat ik wil. Spul mee voor te breachen hoeft niet meer echt, dus meer een tas die handig is voor een gpc (als zijnde daypack)
Edit: Deze ziet er wel leuk uit, maar ik denk te klein?
http://www.noorloos-se.co(...)Viper-Recon-Bag.html
Van harte! ik heb hem ook uitgelopen. Soms nog wel even wat gas er tegen aan gegooid, gelukkig was het mijn 2e (en laatste) keer, waardoor ik wist wanneer het saai en sip zou worden..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Voorlopig word isis nog wel n tijdje gebruikt. Pas als heel def over is naar titaan 4.2 word het afgeschaft.
En ergens vandaan trekken gaat he denk ik niet lukken.
Vandaag de 4daagse uitgelopen, wat me nog best wel tegenviel.... mss de volgende x wel trainen?
Welk vermoeden als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef Pumatje het volgende:
Vandaag Gen. de Kruif gesproken. Mijn vermoeden is bevestigd, jammer dat deze man geen CDS is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |