Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!ers,
Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.
Nou heb ik geprobeerd om een aantal meiden aan te spreken, maar tot mijn ongenoegen krijg ik nooit een response.
Ik heb op facebook naar deze mensen gezocht aangezien je op een datingsite veelal moet betalen. (Met een naam, woonplaats, en een beetje informatie kom je al een heel eind op het almachtige internet.)
Sommige vriendenverzoeken worden geaccepteerd, maar zodra ik diegene aanspreek krijg ik geen response, of ik word gewoonweg meteen weer uit hun vriendenlijst gesodemieterd.
Ik vind het gewoonweg asociaal om iemand op die manier te behandelen, als je niet met iemand wilt praten dan moet je diegene ook niet accepteren in je vriendenlijst.
En dan nog, als iemand hallo tegen mij zegt is het een kleine moeite en niet meer dan netjes om er gewoon een gesprek mee te voeren. (Er zijn immers opties om gesprekken met "niet vrienden" uit te schakelen.)
Ligt het nou aan mij dat ik dit asociaal vind, of is dit normaal tegenwoordig?.
Gr.
Dit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:34 schreef chrisr het volgende:
Het is in ieder geval niet normaal om volkomen vreemden als vrienden toe te voegen op Facebook
Met ook nog eens een keer onkruid in zijn tuinquote:Op woensdag 8 juli 2015 11:49 schreef ulq het volgende:
TS' pohi is redelijk treurig. Hij is een dikke, lelijke vrachtwagenchauffeur die 15 uur per dag werkt. Beter gaat ie gewoon een fatsoenlijke mbo doen waarmee ie met 40 uur per week kan rondkomen, een beetje sporten en wat investeren in zichzelf om een interessant persoon te worden (hobbies etc). Op deze manier is de enige vrouw die hij ooit gaat aanraken een of andere lelijke Poolse prostituee op de parkeerplaats.
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.quote:
quote:Traditional sex roles are actively shamed in major institutions, particularly in the media, academia, and government. Non-heterosexual lifestyles are promoted as superior and major efforts are undertaken to destroy traditional marriage. Campaigns are launched to shame and criminalize consensual sex and masculine behavior such as flirting and bodybuilding. Divorce rape is common, with likelihood of imprisonment for missing alimony payments. Provider game is useless on beautiful women. Clown game is required for all men wanting to get laid.
Current examples: United States, Canada, England, Scandinavia
Male safety level: Unsafe to engage in marriage or reproduction; must screen carefully even for casual sexual encounters; slight danger for normal day-to-day masculine living.
Bron: http://www.rooshv.com/the-defcock-alert-system
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze je niet op een datingsite aanspreken, doen ze dat via facebook ook niet.
En wat Koettie zegt.
Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Hoe spreek je die meiden dan aan vraag ik me nu af als je totaal geen response krijgt of direct weer wordt geloosd na het accepteren van dat vriendverzoek.
Kortom: je bent niet bereid te investeren en zoekt de makkelijke weg, en neigt zelf ook naar het asociale door mensen op facebook te benaderen. Soort zoekt soort, je oogst wat je zaait, etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.
Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik zeg hallo, en vraag heel netjes hoe het met hun gaat.
Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef Isis20 het volgende:
Heb je er wel een over nagedacht dat die meiden je niets verschuldigd zijn? Ze zijn niet verplicht te reageren op enge berichtjes.
En hoe verwacht je dan dat mensen elkaar leren kennen als hallo zeggen al "niet normaal" is?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit ook gewoon niemand op te wachten... helemaal niet van een vreemde.
Als de ander ook niet heeft geinversteerd (wat ik niet kan zien) dan vind ik het zonde geld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Kortom: je bent niet bereid te investeren en zoekt de makkelijke weg, en neigt zelf ook naar het asociale door mensen op facebook te benaderen. Soort zoekt soort, je oogst wat je zaait, etc.
Heb je dat ook netjes op je profiel vermeldt, dat je nauwelijks tijd hebt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!ers,
Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.
Nou heb ik geprobeerd om een aantal meiden aan te spreken, maar tot mijn ongenoegen krijg ik nooit een response.
Toch een beetje te veel vrije tijd dus..quote:Ik heb op facebook naar deze mensen gezocht aangezien je op een datingsite veelal moet betalen. (Met een naam, woonplaats, en een beetje informatie kom je al een heel eind op het almachtige internet.)
Hoe weten ze of ze met je willen praten dan? Ze kennen je immers niet, dus grote kans dat ze na het accepteren je daarom eruit knikkeren.quote:Sommige vriendenverzoeken worden geaccepteerd, maar zodra ik diegene aanspreek krijg ik geen response, of ik word gewoonweg meteen weer uit hun vriendenlijst gesodemieterd.
Ik vind het gewoonweg asociaal om iemand op die manier te behandelen, als je niet met iemand wilt praten dan moet je diegene ook niet accepteren in je vriendenlijst.
Zeg je alleen hallo of leg je ook uit waarom je dat vriendjesverzoek verstuurde enzo?quote:En dan nog, als iemand hallo tegen mij zegt is het een kleine moeite en niet meer dan netjes om er gewoon een gesprek mee te voeren. (Er zijn immers opties om gesprekken met "niet vrienden" uit te schakelen.)
Het ligt ook aan jou..quote:Ligt het nou aan mij dat ik dit asociaal vind, of is dit normaal tegenwoordig?.
Gr.
Dat is toch jouw keuze geweest? Men heeft je geen garanties gegeven toch? Klinkt alsof je slecht tegen je verlies kan..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Om berichten te lezen en schrijven moet je betalen, en als de tegenpartij dus geen "full member" is dan heb ik dus voor jan met de korte achternaam een hoop geld er in geduwt.
Jij kunt niet werkelijk zo sneu zijn. Man man manquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:26 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Als de ander ook niet heeft geinversteerd (wat ik niet kan zien) dan vind ik het zonde geld.
Er zit dan ook een wezenlijk verschil tussen lukraak op straat iemand aanspreken en iemand op internet met naam en toenaam benaderen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:23 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.
Als iemand mij op straat aanspreekt zal ik ook niet zomaar doorlopen en die persoon negeren.
Heb eens navraag gedaan om te emigreren naar Iran. Een prachtig cultureel land, een rijke historie en waar de balans tussen man en vrouw nog normaal is. Zoals het hoort zeg maar. Waar mannen niet als tweederangs burger behandeld worden en tradities hoog in het vaandel staan. Helaas kom je daar gewoon niet of nauwelijks voor in aanmerking als non-Islamitische Westerse man.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef ccs het volgende:
[..]
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.
[..]
Ah, heb je alweer een tweede meisje niet gescoord joh.. Komt nog wel goed hoor, mits je deze little gekwetste bitchhouding kan laten varenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Meiden zijn idd asociaal.
Die laten nooit weten wat ze daadwerkelijk willen en gaan dan stilletjes alles en iedereen afkraken.
Om vervolgens te klagen dat niemand ze snapt.
Zulke meiden![]()
Het meeste op internet, zoals dit dus, doe ik tijdens mijn werk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Toch een beetje te veel vrije tijd dus..
Accepteer het vriendenverzoek dan niet.quote:Hoe weten ze of ze met je willen praten dan? Ze kennen je immers niet, dus grote kans dat ze na het accepteren je daarom eruit knikkeren.
Je kunt ook gewoon niet als een hondje achter ze aanlopen natuurlijk. Daarnaast helpt die boehoehoe niemandvindmijleukmaarhetligtaananderen-houding die jij hebt echt totaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Meiden zijn idd asociaal.
Die laten nooit weten wat ze daadwerkelijk willen en gaan dan stilletjes alles en iedereen afkraken.
Om vervolgens te klagen dat niemand ze snapt.
Zulke meiden![]()
Als je toch niet zoveel te doen hebt op werk en je baas dit geen probleem vindt, kun je misschien beter eens aan jezelf gaan werken in plaats van meisjes de schuld te geven van je onvermogen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:44 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Het meeste op internet, zoals dit dus, doe ik tijdens mijn werk.
Kunnen ze überhaupt wel zien wie jij bent en of ze je kennen? Als je dan zonder uitleg na het accepteren de casuale pik uit gaat lopen met je hey, alles goed, dan is het niet verwonderlijk dat je er alsnog uit gemieterd wordt.quote:[..]
Accepteer het vriendenverzoek dan niet.
Loop dan niet in ieder meisjestopic te zemelen alsof jij iets van meisjes weet, laat staan snapt, op basis van wel één halfslachtige poging tot..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee nog steeds de eerste.![]()
Pest me niet zo![]()
Door te betalen laat je wel zien dat je enigszins serieus bent. Dat ze dan niet op jouw berichtjes reageren... tsja, zo gaat het gewoon. Vrouwen krijgen talloze berichten, en weten al heel snel de sneue types eruit te vissen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:14 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ja precies ja, OP STRAAT. Internet is geen straat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:23 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Als iemand mij op straat aanspreekt zal ik ook niet zomaar doorlopen en die persoon negeren.
Hoiquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:53 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ja precies ja, OP STRAAT. Internet is geen straat.
En ik zou trouwens een eng persoon / een [oudere 30+?] man die opeens toenadering zoekt ook negeren op straat.
Niks mis met 30+quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:53 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ja precies ja, OP STRAAT. Internet is geen straat.
En ik zou trouwens een eng persoon / een [oudere 30+?] man die opeens toenadering zoekt ook negeren op straat.
Ja, wat moet ik dan zoal veranderen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je toch niet zoveel te doen hebt op werk en je baas dit geen probleem vindt, kun je misschien beter eens aan jezelf gaan werken in plaats van meisjes de schuld te geven van je onvermogen..
Dus als iemand jou een V-V stuurt en diegene zegt "Hey, hoe gaat het?", dan verwijder je diegene meteen?quote:Kunnen ze überhaupt wel zien wie jij bent en of ze je kennen? Als je dan zonder uitleg na het accepteren de casuale pik uit gaat lopen met je hey, alles goed, dan is het niet verwonderlijk dat je er alsnog uit gemieterd wordt.
En accepteren ze niet op voorhand, dan zijn er nog altijd mensen die zeuren dat ze nooit een kans krijgen zo en dat al die meisjes arrogant zijn enzo
Als ik diegene niet ken dan verdwijnt hij of zij meteen in de prullenbak ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dus als iemand jou een V-V stuurt en diegene zegt "Hey, hoe gaat het?", dan verwijder je diegene meteen?
Nee, dat is lekker sociaal.
Doe dat dan in een eigen topic of houdt het puur bij een ik weet hoe jij je voelt bro..quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee klopt is ook best zielig idd.
Maar ik ben ook wel een beetje zielig atm![]()
Ja heb alles al weggehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe dat dan in een eigen topic of houdt het puur bij een ik weet hoe jij je voelt bro..
Zeg dat dan gewoon, dat is teminste duidelijk en dan weten mensen waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoi
Al klopt het wel. Die vrouwen denken ook ineens: wat is dat voor mafkees? Even accepteren... oh, die ken ik van die datingsite. Vond hem toen al niks en nu heeft ie het lef om dit te doen? Blokkeren die handel!
Ja want als ze wel wat zou zeggen, dan denk je beet te hebben en blijf je het proberen of je wordt kwaad als ze je daarna alsnog zonder excuus uit haar vriendenlijst gooit. Geen antwoord is geen interesse, move on.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Dus als iemand jou een V-V stuurt en diegene zegt "Hey, hoe gaat het?", dan verwijder je diegene meteen?
Deze houding om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan zoal veranderen?
Als iemand dat nou eens zou zeggen. Op internet staat ook een hoop, maarja, die gaan er meestal al vanuit dan je "perfect" bent.
Het is ook lekker sociaal om een vriendjesverzoek te doen aan een onbekende en zonder verdere uitleg dat je d'r stalkt van RP om te verwachten dat ze dan maar gezellig een casual gesprekje met je moet willen aan gaan.quote:[..]
Dat hoeven ze helemaal niet, omdat mensen zoiets normaal helemaal niet doen. Jij weet wel waar je aan toe bent hoop ik, dat je dit niet meer moet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, dat is teminste duidelijk en dan weten mensen waar ze aan toe zijn.
Dank je wel, jij charmeur!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja heb alles al weggehaald.
omg
en serieus jouw UI is eng
Tja dan moeten ze je gewoon niet. Daar kun je jezelf overheen zetten, Tinder installeren, lekker alles naar links swipen, veel afgewezen worden, soms succes hebben... ...of over vijf jaar opgepakt worden met vijf meiden verspreid in tupperwarebakjes in je kofferbak. Aan jou de keus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Dat zeg ik tegen elk meisje, daarom is het misgelopenquote:
Ik voel me niet speciaal zo nee, maar laten we TS zijn topic niet nog verder vervuilen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen elk meisje, daarom is het misgelopen
Kijk dit bedoel ik nou.quote:
Euhm dat ze niets terug zeggen is meestal wel een soort van stille hint vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Noodeledar het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hoe kunnen ze weten of ze me wel of niet moeten als ze niet eens het fatsoen hebben om iets terug te zeggen.
Omdat een WILDVREEMDE, iemand die ze NIET kennen, ze ineens een vriendschapsverzoek stuurt op Facebook. Daarom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou.
Hoe kunnen ze weten of ze me wel of niet moeten als ze niet eens het fatsoen hebben om iets terug te zeggen.
Dat is fijn dan als je op stap gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat een WILDVREEMDE, iemand die ze NIET kennen, ze ineens een vriendschapsverzoek stuurt op Facebook. Daarom.
It's a hard knock life. Next!quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Noodeledar het volgende:
Dat is fijn dan als je op stap gaat.
Als je dus iemand aanspreekt, gewoon negeren die hap. :/
Laat maar knul, je bent niet meer te redden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat is fijn dan als je op stap gaat.
Als je dus iemand aanspreekt, gewoon negeren die hap. :/
Nee, daar heb ik iets aan hè.quote:
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat maar knul, je bent niet meer te redden.
Overal waar de Westerse cultuur komt, veranderen vrouwen in arrogante, dikke manwijven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb eens navraag gedaan om te emigreren naar Iran. Een prachtig cultureel land, een rijke historie en waar de balans tussen man en vrouw nog normaal is. Zoals het hoort zeg maar. Waar mannen niet als tweederangs burger behandeld worden en tradities hoog in het vaandel staan. Helaas kom je daar gewoon niet of nauwelijks voor in aanmerking als non-Islamitische Westerse man.
Defcock 5
Je bent in de war met Tinder. Random mensen op FaceBook toevoegen is meer in lijn met een chick achtervolgen naar d'r huis dan het is met iemand in de kroeg aanspreken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?
In mijn ogen is dat nagenoeg hetzelfde, alsof facebook iets super speciaals is.
Het is maar een medium om met mensen IN CONTACT te komen en blijven.
Als je dit al niet zelf kan bedenken, houdt het denk ik snel op ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?
In mijn ogen is dat nagenoeg hetzelfde, alsof facebook iets super speciaals is.
Het is maar een medium om met mensen IN CONTACT te komen en blijven.
Neem Tinder, lees je in hoe dat kan werken en swipen maar, kost niks en neukt goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Die sitequote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef ccs het volgende:
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.
Meh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef ccs het volgende:
Overal waar de Westerse cultuur komt, veranderen vrouwen in arrogante, dikke manwijven.Gelukkig is Iran nog niet 'bevrijd' door het Westen.
Sowieso is uitgehuwelijkt worden de meest laffe manier van daten, beetje je familie laten bepalen met wie je je leven door gaat brengenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef nietzman het volgende:
Slappe mannetjes die nog verwachten uitgehuwelijkt te worden aan een andere despoot uit het dorp zoals het vroeger ging en niet met moderne vrouwen om kunnen gaan zijn de ekte pussies.
'Echte' vrouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Meh.
Slappe mannetjes die nog verwachten uitgehuwelijkt te worden aan een andere despoot uit het dorp zoals het vroeger ging en niet met moderne vrouwen om kunnen gaan zijn de ekte pussies.
Maarja. Was natuurlijk wel lekker makkelijk in de fifties hè.
Dude. Het ligt gewoon aan jou. Niet aan die meiden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:23 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Waarom zou ze jou moeten vertellen hoe het met haar gaat als ze niet eens weet wie je bent en waarom je haar hebt toegevoegd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Zo te horen moet je gewoon minder op stap in holebi-barren. Misschien dat je daarom bot vangt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef ccs het volgende:
'Echte' vrouwen.Je bedoeld volgetatoeëerde, gepiercete boerenlatende speknekken met een ego zo groot als hun omvang?
Dat TS overkomt als een creep, en dat het helemaal aan hem (en aan hem alleen) ligt dat hij geen reacties krijgt .. Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude. Het ligt gewoon aan jou. Niet aan die meiden.
Vrouwen komen op internet talloze creeps tegen en krijgen regelmatig van die nietszeggende berichtjes als 'hallo, hoe gaat het?'. Niks asociaals om daar niet op te reageren.
Pas als je je netjes voorstelt met "Hallo, ik heb je profiel op de datingsite gezien en het leek me wel interessant om een keer met je in gesprek te gaan. Hoe denk jij daarover?" ofzo kun je imo wel een reactie terugverwachten. Maar of dat een positieve is kan ik je niet beloven, als ze daar negatief op reageert is dat wederom niet de schuld van dat meisje, maar heeft ze gewoon geen interesse in je. Deal with it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |