Ja want als ze wel wat zou zeggen, dan denk je beet te hebben en blijf je het proberen of je wordt kwaad als ze je daarna alsnog zonder excuus uit haar vriendenlijst gooit. Geen antwoord is geen interesse, move on.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Dus als iemand jou een V-V stuurt en diegene zegt "Hey, hoe gaat het?", dan verwijder je diegene meteen?
Nee, dat is lekker sociaal.
Deze houding om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan zoal veranderen?
Als iemand dat nou eens zou zeggen. Op internet staat ook een hoop, maarja, die gaan er meestal al vanuit dan je "perfect" bent.
Het is ook lekker sociaal om een vriendjesverzoek te doen aan een onbekende en zonder verdere uitleg dat je d'r stalkt van RP om te verwachten dat ze dan maar gezellig een casual gesprekje met je moet willen aan gaan.quote:[..]
Dus als iemand jou een V-V stuurt en diegene zegt "Hey, hoe gaat het?", dan verwijder je diegene meteen?
Dat hoeven ze helemaal niet, omdat mensen zoiets normaal helemaal niet doen. Jij weet wel waar je aan toe bent hoop ik, dat je dit niet meer moet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, dat is teminste duidelijk en dan weten mensen waar ze aan toe zijn.
Dank je wel, jij charmeur!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja heb alles al weggehaald.
omg
en serieus jouw UI is eng
Tja dan moeten ze je gewoon niet. Daar kun je jezelf overheen zetten, Tinder installeren, lekker alles naar links swipen, veel afgewezen worden, soms succes hebben... ...of over vijf jaar opgepakt worden met vijf meiden verspreid in tupperwarebakjes in je kofferbak. Aan jou de keus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Dat zeg ik tegen elk meisje, daarom is het misgelopenquote:
Ik voel me niet speciaal zo nee, maar laten we TS zijn topic niet nog verder vervuilen..quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen elk meisje, daarom is het misgelopen
Kijk dit bedoel ik nou.quote:
Euhm dat ze niets terug zeggen is meestal wel een soort van stille hint vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Noodeledar het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hoe kunnen ze weten of ze me wel of niet moeten als ze niet eens het fatsoen hebben om iets terug te zeggen.
Omdat een WILDVREEMDE, iemand die ze NIET kennen, ze ineens een vriendschapsverzoek stuurt op Facebook. Daarom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:04 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou.
Hoe kunnen ze weten of ze me wel of niet moeten als ze niet eens het fatsoen hebben om iets terug te zeggen.
Dat is fijn dan als je op stap gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat een WILDVREEMDE, iemand die ze NIET kennen, ze ineens een vriendschapsverzoek stuurt op Facebook. Daarom.
It's a hard knock life. Next!quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Noodeledar het volgende:
Dat is fijn dan als je op stap gaat.
Als je dus iemand aanspreekt, gewoon negeren die hap. :/
Laat maar knul, je bent niet meer te redden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat is fijn dan als je op stap gaat.
Als je dus iemand aanspreekt, gewoon negeren die hap. :/
Nee, daar heb ik iets aan hè.quote:
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat maar knul, je bent niet meer te redden.
Overal waar de Westerse cultuur komt, veranderen vrouwen in arrogante, dikke manwijven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb eens navraag gedaan om te emigreren naar Iran. Een prachtig cultureel land, een rijke historie en waar de balans tussen man en vrouw nog normaal is. Zoals het hoort zeg maar. Waar mannen niet als tweederangs burger behandeld worden en tradities hoog in het vaandel staan. Helaas kom je daar gewoon niet of nauwelijks voor in aanmerking als non-Islamitische Westerse man.
Defcock 5
Je bent in de war met Tinder. Random mensen op FaceBook toevoegen is meer in lijn met een chick achtervolgen naar d'r huis dan het is met iemand in de kroeg aanspreken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?
In mijn ogen is dat nagenoeg hetzelfde, alsof facebook iets super speciaals is.
Het is maar een medium om met mensen IN CONTACT te komen en blijven.
Als je dit al niet zelf kan bedenken, houdt het denk ik snel op ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen in het echt iemand aanspreken of op social media?
In mijn ogen is dat nagenoeg hetzelfde, alsof facebook iets super speciaals is.
Het is maar een medium om met mensen IN CONTACT te komen en blijven.
Neem Tinder, lees je in hoe dat kan werken en swipen maar, kost niks en neukt goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:30 schreef Noodeledar het volgende:
Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op een datingsite omdat ik niet vaak op stap ga en momenteel weinig vrije tijd heb.
Die sitequote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef ccs het volgende:
Dit is normaal in DEFCOCK 2, de situatie waarin wij leven.
Meh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef ccs het volgende:
Overal waar de Westerse cultuur komt, veranderen vrouwen in arrogante, dikke manwijven.Gelukkig is Iran nog niet 'bevrijd' door het Westen.
Sowieso is uitgehuwelijkt worden de meest laffe manier van daten, beetje je familie laten bepalen met wie je je leven door gaat brengenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef nietzman het volgende:
Slappe mannetjes die nog verwachten uitgehuwelijkt te worden aan een andere despoot uit het dorp zoals het vroeger ging en niet met moderne vrouwen om kunnen gaan zijn de ekte pussies.
'Echte' vrouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Meh.
Slappe mannetjes die nog verwachten uitgehuwelijkt te worden aan een andere despoot uit het dorp zoals het vroeger ging en niet met moderne vrouwen om kunnen gaan zijn de ekte pussies.
Maarja. Was natuurlijk wel lekker makkelijk in de fifties hè.
Dude. Het ligt gewoon aan jou. Niet aan die meiden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:23 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand te negeren.
Als iemand mij op straat aanspreekt zal ik ook niet zomaar doorlopen en die persoon negeren.
Waarom zou ze jou moeten vertellen hoe het met haar gaat als ze niet eens weet wie je bent en waarom je haar hebt toegevoegd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:56 schreef Noodeledar het volgende:
Zo te horen moet je gewoon minder op stap in holebi-barren. Misschien dat je daarom bot vangt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef ccs het volgende:
'Echte' vrouwen.Je bedoeld volgetatoeëerde, gepiercete boerenlatende speknekken met een ego zo groot als hun omvang?
Dat TS overkomt als een creep, en dat het helemaal aan hem (en aan hem alleen) ligt dat hij geen reacties krijgt .. Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude. Het ligt gewoon aan jou. Niet aan die meiden.
Vrouwen komen op internet talloze creeps tegen en krijgen regelmatig van die nietszeggende berichtjes als 'hallo, hoe gaat het?'. Niks asociaals om daar niet op te reageren.
Pas als je je netjes voorstelt met "Hallo, ik heb je profiel op de datingsite gezien en het leek me wel interessant om een keer met je in gesprek te gaan. Hoe denk jij daarover?" ofzo kun je imo wel een reactie terugverwachten. Maar of dat een positieve is kan ik je niet beloven, als ze daar negatief op reageert is dat wederom niet de schuld van dat meisje, maar heeft ze gewoon geen interesse in je. Deal with it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |