hmm, dat probleem ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen geld voorMisschien nog wel een weekendje weg ofzo
Hoeren neuken nooit meer werken?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat probleem ken ik ergens van
alhoewel. geld genoeg, maar andere plannen mee
was het maar zo'n feest. nee wil nog wat dingen in huis. wc verbouwen enzoquote:
geef mij gquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat probleem ken ik ergens van
alhoewel. geld genoeg, maar andere plannen mee
Ook belangrijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. nee wil nog wat dingen in huis. wc verbouwen enzo
nee, eerst wc verbouwen, geld opzij zetten voor denemarken deze winter. als dan geld over een een nieuwe matras of nieuwe bank, dan zal alles wel verdwenen zijnquote:
ook goed, maar duitser is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Limburg is Duitsland België
Belg is een afkorting, voor Ben Eens Limburger Geweest.
dit is echt zo'n grapje dat mijn vader vertelt als hij teveel gedronken heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Limburg is Duitsland België
Belg is een afkorting, voor Ben Eens Limburger Geweest.
Jezus staat aan de hemelpoort. (Petrus moest even naar de wc).quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is echt zo'n grapje dat mijn vader vertelt als hij teveel gedronken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( alsjeblieft, een VADER grapje - gelukkig had je 't niet over je moeder, daar heb ik geen aardige mopjes over )De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:59 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Jezus staat aan de hemelpoort. (Petrus moest even naar de wc).
Een man komt op een wolk, met een aureool om zijn hoofd, aan vliegen. Jezus zegt vol ontzag: "Wie bent u?" De man antwoord: "Raad eens, ik heb mijn zoon zelf geschapen en daar zijn miljoenen boeken over geschreven en die worden over de hele wereld gelezen."
Jezus vol ontzag; VADER!Bedoel je niet gepetto? De vader van pinokkio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:12 schreef xBubbles het volgende:
Morgen kennismaking op stage, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
let eens op dat neerbuigend toontje van jou
Nee. Al een torrent gevonden, dus komt goed.quote:
quote:
Wat voor banners moest ik ook alweer maken?quote:
hiquote:
ik nog steeds niet, denk ikquote:
Ik ben heul geen devilquote:
In positieve zin!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben heul geen devil
Maar gaat prima dondersteen, daar?
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
In positieve zin!![]()
Ja ook, net weer thuis, nu lekker ontspannen
Kom zojuist terug van m'n zus, daar even op bezoek geweest.quote:
Ah gesellie!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kom zojuist terug van m'n zus, daar even op bezoek geweest.
Heb jij nog geen vakantie btw?
ecto gespotquote:
quote:
Dat is wel fijn. Ectos niet.quote:
Omdat het niet fijn knuffeltquote:
Ja.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
als je hier je pik niet in wilt steken zou ik echt eens naar de dokter gaan
Eeeh. Ik stuur je ff een DM want dan kan ik op je icon klikken en teruglezenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor banners moest ik ook alweer maken?
Moira, lekker ding, wat negeer je mij? :squote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeeh. Ik stuur je ff een DM want dan kan ik op je icon klikken en teruglezen
Rez, doe eens leuke plaatjes posten danquote:
Niet mee eens. Ik heb toch liever wat meer vlees om vast te houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
knuffelt juist heel fijn
[..]
je kiest weer het juiste moment uit hè pikkenlikker
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eeeh. Ik stuur je ff een DM want dan kan ik op je icon klikken en teruglezen
Oké.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rez, doe eens leuke plaatjes posten dan
maar dan krijg je je armen er toch niet helemaal overheenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb toch liever wat meer vlees om vast te houden
Jawelquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar dan krijg je je armen er toch niet helemaal overheen
om zijn lichaamquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
Waar moet je je handen overheen krijgen dan?
En dat lukt je niet als iemand geen ecto is? Wat voor dwerg ben jij dan wel niet?quote:
ja ik niet maar littlebrownie toch welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat lukt je niet als iemand geen ecto is? Wat voor dwerg ben jij dan wel niet?
wat is een jock nou precies? gwn gespierd of echt bodybuilder ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:31 schreef Rezania het volgende:
Ik vind twinks trouwens even leuk als jocks hoor, daar niet van.
Uh, die van LB denk ik, weet niet hoe zo'n type echt heet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is een jock nou precies? gwn gespierd of echt bodybuilder ofzo
Heerlijk tochquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:27 schreef Rezania het volgende:
Ik bijna (thank god).Ga ik eerst een week echt helemaal niks doen, heerlijk.
Ben wel benieuwd hoe dat ding dan doorheeft dat er koffie ligt, zou er een chip in zitten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort 80s logica.
"Wat? Waterdicht maken? Nee man, check dit dan!"
Vooral geen wekker is heerlijk.quote:
Dat is zo fijn hèquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat ding dan doorheeft dat er koffie ligt, zou er een chip in zitten?
[..]
Vooral geen wekker is heerlijk.
Ik heb even gegoogled. Volgens mij is het een of ander kunstproject en geen echt 80s ding. Jammer. Maar de poten zijn electrisch zo te zien. Het detecteren van koffie of water is natuurlijk al te doen met twee metalen contactjes. Het is prima discreet te doen, geen chip voor nodig, Maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat ding dan doorheeft dat er koffie ligt, zou er een chip in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |