Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
ja nu weten we het welquote:
Zullen we het niet doenquote:
De renners krijgen nu soms pas om 10 uur avond etenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer op zich wel dat ze niet om 7 uur/ half 8 aankomen, zou goed voor de kijkcijfers zijn
Mwah aanvaller kan ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon sprint met uitgedund peloton dus.
Maakt niet wezenlijk uit als je ook een 90 minuten later moet beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
De renners krijgen nu soms pas om 10 uur avond eten
daar rijden ze over nuquote:
hoe ver zit die?quote:
Dit ja, niks aan nuquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:09 schreef DeeBee het volgende:
Wat lul je nou Herbert, regen was episch geweest...
Elke keer rond vijf uur knijpt ie er tussenuit. Wordt wellicht elders verwacht?quote:
Nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de grootste kut remt een Engelse licentie Froome of Cav?
Bij zijn buitenvrouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elke keer rond vijf uur knijpt ie er tussenuit. Wordt wellicht elders verwacht?
volgend jaar dus geen kasseien meer...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:10 schreef Pepersaus het volgende:
'T zijn vandaag wel de Fransen: Rolland, Pinot en Peraud als enige klassementrennesr met achterstand
Peraud ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:10 schreef Pepersaus het volgende:
'T zijn vandaag wel de Fransen: Rolland, Pinot en Peraud als enige klassementrennesr met achterstand
Die zat net tussen de stroken heel veel achteraan de 1e groep, weet niet waarom die daar zat (kan ook lekt ofzo) misschien zit hij wel gewoon mee.quote:
quote:
Pinot deed het netquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:12 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe hebben ze het nu opgelost met die fietswissels vandaa?
Dat was toch gewoon een FDJ fiets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:13 schreef TheArt het volgende:
Pinot zou volgens Herbert en Maarten rijden op een fiets van iemand van een andere ploeg![]()
Ja daarom ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een FDJ fiets?
Lekker boeiend wat ji vindt.quote:
Baukequote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:15 schreef Principia het volgende:
Sprinters:
Cav
Sagan
Degenkolb
Boasson Hagen
Demare?
en dan nog de semi-sprinters als Van Avermaet?
Demare was allang gelostquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:15 schreef Principia het volgende:
Sprinters:
Cav
Sagan
Degenkolb
Boasson Hagen
Demare?
Gesinkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:15 schreef Principia het volgende:
Sprinters:
Cav
Sagan
Degenkolb
Boasson Hagen
Demare?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:14 schreef Zorro het volgende:
Vorig jaar verneukte Pinot mijn pooltje omdat ik hem niet had. Nu verneukt ie mijn pool omdat ik hem wel heb.
Ik kies nooit meer een Fransoos. Stomme stokbroodvreter.
Boom had op een kutmoment lek. Geen auto in de buurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef TLC het volgende:
Als Sep terug is moet Boom toch ook weer terug zijn neem ik aan
Je weet niet hoe lang Boom heeft moeten wachten op een nieuwe fiets/wielquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:16 schreef TLC het volgende:
Als Sep terug is moet Boom toch ook weer terug zijn neem ik aan
Alsof je een gehoorapparaat nodig hebtquote:
Cavendish kan ook zonder treintje winnen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
Treintje van Etixx opgerookt, Cav maakt geen kans meer.
Epische wedstrijd. Dekkertjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof je een gehoorapparaat nodig hebt
Het scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:18 schreef Ferdii het volgende:
Waarom is froome nog steeds niet op zijn bek gegaan?
Beschermengel omgekocht door hem het geheim van marginal gains te vertellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:18 schreef Ferdii het volgende:
Waarom is froome nog steeds niet op zijn bek gegaan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Die gaat toch niet ver komen. Als ie top 10 eindigt eet ik een stuk uit de vloer.
Even quotenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Die gaat toch niet ver komen. Als ie top 10 eindigt eet ik een stuk uit de vloer.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Even vastleggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
quote mij ook maar:quote:
Als hij deze strook overleeft heeft ie een goede kans op minimaal top 5quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Voor dit terrein Degenkolb/Saganquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de beste sprinter hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |