Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
Moeders, bergt u.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:32 schreef Momo... het volgende:
Ik hoop voor mijn poultje dat Froome op zijn bek gaat.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:32 schreef Momo... het volgende:
Ik ook, en degenkolb lekker winnenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:32 schreef Momo... het volgende:
Valt ook weer mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
Irritant dat LottoNL ook gele tricots heeft.
Elke keer denken Froome valt , maar eigenlijk is het Keldermanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
Won in Suisse ook allemaal maar een ritje omdat Rojas de concurrentie ophieldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kristoff is voor mijn gevoel niet echt in vorm.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Elke keer denken Froome valt , maar eigenlijk is het Kelderman
Broekje vol met alle kleurenquote:
17.30 - 17.45quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:35 schreef Skalton het volgende:
Hoelaat denken jullie dat ze binnen zijn? Niet te volgen met dit brakke treinwifi
17;45quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:35 schreef Skalton het volgende:
Hoelaat denken jullie dat ze binnen zijn? Niet te volgen met dit brakke treinwifi
Waar is gesink wordt zo een stuk makkelijker jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
si, no.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jammer, vond ik altijd wel een goeie gozer.
Goed idee.quote:
het moment dat je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Sep gaat alvast met zijn krachten smijten !
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Sep gaat alvast met zijn krachten smijten !
Als de boel versplintert is echt nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:41 schreef kilon het volgende:
Toch jammer dat na de laatste strook er nog 10 km is. Kan er nog best wat weer bij komen.
daar toch stukken met wind op de kant?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:41 schreef kilon het volgende:
Toch jammer dat na de laatste strook er nog 10 km is. Kan er nog best wat weer bij komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Werd net op rechts naar voren gebracht.
Froome zit perfectquote:
Jij hebt duidelijk de rit van vorig jaar niet gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
Westra zal niet veel meer kunnen doen voor Nibali
Dat verbaast me ook ja, bizar dat daar niemand staat om te zwaaienquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:43 schreef Frutsel het volgende:
knap werk dat dat met die palen midden op de weg allemaal goed gaat. ik verwacht daar altijd nog ome agent die met een vlaggetje mag zwaaien
Zakt er toch echt meteen doorheenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de rit van vorig jaar niet gezien
Dat wist je van te voren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:45 schreef Cavaliers het volgende:
Valverde weer lekker voor zichzelf bezig.
Waar?quote:
Nog 40kmquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen grote verschillen opleveren. Alleen de mindere goden zullen wel wat verliezen.
Veel te lichtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome moet steeds gaatje laten, hij is niet top
Z'n ploeg ook weg. Hij gaat janken op die strook van 3700 meter of forceren en op z'n bakkus.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome moet steeds gaatje laten, hij is niet top
oh prima maar het ziet er allemaal niet heel goed uitquote:
10% van niks is niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:47 schreef Momo... het volgende:
[..]
Door de regen is hij 10% zwaarder geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |