Maak hier een account aan en wordt een race-legende! --> My Racing Careerquote:The popularity of online racing management games has increased over the years and is reaching new peeks. Gamers have never faced a bigger offer of different racing management games. There are many interesting games in the market and it is often difficult to pick the right one. My Racing Career ends the search and offers you an unique package. It’s intelligently constructed to include a lot of the real world racing series in more detail than what you have seen before in any online racing management game.
My Racing Career is a free online motorsport management game where you take the role of a formula racing driver. This means, that you have to create and develop your own driver and cannot simply buy any random driver from the market. But of course you are also responsible for team management tasks like taking care of driver's employees, sponsors, training and all other important elements of a real driver career.
Your driver will start with the Formula 3 cars in one of the Official Series or the Rookie Series. The first goal is to get good results in order to climb up the ranking ladder, so your driver has the chance to get better sponsoring contracts for next season and to be promoted to better motorsport series. After first successful steps you will get a chance in more prestigious series like the Formula 2. But at any time you can change the path of your driver´s career and join the American way of racing.
Unlike other racing management games, My Racing Career gives you the opportunity to try new car types and series. The American Formula series (Indy) is very popular and attracts many drivers. You can either join one of the minor Indy Junior Series (USA or International) or participate in the major Indy Series. Also you can join the Stock Car Series with three different manufacturers. The Gold Cup Series it the top league in the Stock Car segment, but minor series are also available for inexperienced drivers.
The Formula 1 is the ultimate goal of any racing driver and in My Racing Career you will be able to experience Formula 1 like never before in any other management game. Formula 1 will be added to the game soon, so don`t hesitate and be there from the beginning.
What makes My Racing Career so unique is the fact that you can choose from over 50 different series, compete in more than 150 different tracks and race against numerous competitors from over 130 different countries. The game is already available in 27 different languages. It also includes a fun 2D simulation of your qualifications and races. Another astonishing implementation is the introduction of private cars. You can buy your driver a private ride and let him race in private tournaments. James Dean style! This creative way of upgrades defines the spirit of the game and clearly separates My Racing Career from its competition. The active and helpful community presents another cornerstone of My Racing Career.
Uiteraard kun je er geld in pompen zodat je wat extra races etc kunt doen, maar het heeft weinig toegevoegde waarde en je mist er ook niet veel aan als je het niet doet. Doe ik namelijk ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Heb eens even een account aangemaakt, kijken of ik het snap.
Zolang ik er maar geen geld in hoef te pompen. Doet me een beetje denken aan een game wat ik had op iPad.
Moet je altijd aanwezig zijn bij races enzo? Of kan ook pure simulatie?
Jij gaat ook wel echt met sprongen vooruit trouwensquote:
Mjah, afhankelijk van het aantal andere deelnemers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel echt met sprongen vooruit trouwensZag ik je vorige week nog voor plek 10-15 rijden, nu rijdt je al top 10 in quick races
De laatste week maakt mijn rijders steeds vaker enorm grote fouten terwijl dat eerst echt niet zo was, ik heb het risico nu helemaal teruggezet op 4 en alsnog maakte hij vorige race een grote fout waarbij ik een aantal plaatsen verloor. Volgens mij hebben ze iets veranderd aan dat risico-systeem ofzo anders snap ik er ook geen hol meer vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah, afhankelijk van het aantal andere deelnemers.
Zit nog steeds te klooien met de race afstelling - risico, slijtage banden en technische slijtage.
Merk dat ik nu weer veel uitval. Niet goed.
Op 4 ? Staat bij mij standaard op 40 tegenwoordig. Technisch op 10 ofzo. Banden op 100 en regen op 45. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De laatste week maakt mijn rijders steeds vaker enorm grote fouten terwijl dat eerst echt niet zo was, ik heb het risico nu helemaal teruggezet op 4 en alsnog maakte hij vorige race een grote fout waarbij ik een aantal plaatsen verloor. Volgens mij hebben ze iets veranderd aan dat risico-systeem ofzo anders snap ik er ook geen hol meer van
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Een grote fout maken kost al snel 11 seconden zag ik. Met risico op 7 ben ik sneller dan op risico 20 als ik een grote fout maak. Al verlies ik met risico 7 toch vaak wel een plaatsje in de race.
Op dit moment heb ik risico even opgeschroefd naar 12. Kijken hoe dat gaat
Ik heb lang geraced op 40, maar dat was of een paar plaatsen winst in de race of DNF. Voor quick races kan dat wel, maar voor series races best funest als je een paar keer niet aan de finish komtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had 'm altijd op 45 staan, nu terug naar 20.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:39 schreef PierreTT het volgende:
Ook aangemeld, eerst eens even kijken hoe het allemaal werkt
Zit jij niet in dezelfde race als ik nu?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Berry van HuijgevoortTrots van Breda
Yes kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit jij niet in dezelfde race als ik nu?
Jij zit niet in de Formula 3 meer toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes klopt
Rondje in de zandbak van Baku
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zit niet in de Formula 3 meer toch?
Had ik al gedaan, maar automatisch vindt het spel niks. Dus maar aangemeld voor Formule 3 Regionaal Benelux seriesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar je hebt verschillende races, dit is een quick race. Die heb je een paar keer per uur. Je kunt je het beste even opgeven voor een season voor rookies. Dan heb je elke paar dagen een race in dat kampioenschap. Die races zijn voor de beginnelingen en zijn nog best makkelijk te winnen. Snel wat centjes en goede ranking verdienen
https://www.myracingcareer.com/nl/series/ en dan op de knop Automatisch de meest passende serie aanbevelen
Kun je niet ergens rookie serie selecteren ofzo? Is voor mij alweer lang geleden, wellicht dat boswachter het weet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:00 schreef PierreTT het volgende:
Maar ik kan sowieso geen Serie doen omdat bij alle het inschrijfgeld te hoog is
Die rookie series heb ik net gevonden, maar geen idee hoe ik me in kan schrijven. Wel net ingeschreven voor een andere serie, de Support World Peace-serie (quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je niet ergens rookie serie selecteren ofzo? Is voor mij alweer lang geleden, wellicht dat boswachter het weet?
De meeste waren botjes zag ik, maar je bent niet de laatste menselijke rijderquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:04 schreef PierreTT het volgende:
Eerste race toch als 14e gekwalificeerd
Was al bezigquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De meeste waren botjes zag ik, maar je bent niet de laatste menselijke rijderDus dat is een prima begin!
Hier kun je de race "live" volgen
https://www.myracingcareer.com/nl/broadcast/14-26499/
Bij quick races wel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was al bezig![]()
Dit belooft een hele lange weg naar de top te worden
Ik snap het helemaal. Ik heb een paar jaar geleden toen ik nog achter de receptie zat gruwelijk veel Midnite Challenge gedaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Zo kom ik dus de werkdagen doorJe moet wat als je wacht tot je naar huis mag, weinig nuttigs te doen hebt en nul motivatie hebt
Ahja, beetje hetzelfde idee. Alleen heeft MRC gelukkig een iets minder groot geocities uiterlijkquote:
Midnite Challenge is alleen maar dragracenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ahja, beetje hetzelfde idee. Alleen heeft MRC gelukkig een iets minder groot geocities uiterlijk
Power and torque is life, steer is optional!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Midnite Challenge is alleen maar dragracen
Ja, en dan een auto zoeken, steeds betere auto's kopen, gruwelijk veel tijd spenderen aan het afstellen van de auto inclusief bakverhoudingen, ontstekingstiming, fuel/air-ratio en dat soort zakenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Power and torque is life, steer is optional!
Dat soort werk
Niet te vertrouwen jij, je zou zo uit Oss of Boxtel kunnen komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en dan een auto zoeken, steeds betere auto's kopen, gruwelijk veel tijd spenderen aan het afstellen van de auto inclusief bakverhoudingen, ontstekingstiming, fuel/air-ratio en dat soort zakenOndertussen de hele tijd inbreken bij andere users uiteraard om geld te jatten
Ik saboteer je auto ook nog wel in dit spel, zand in je tank gooienquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen jij, je zou zo uit Oss of Boxtel kunnen komen
Ik rij overigens nog niks in die Rookie Series? Niks automagischquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ja kijk maar johIk vind het een tof tijdsverdrijf. Ben ondertussen ook al #2 van Nederland dus blijkbaar doe ik iets goed
Oh wacht, dat gaat per seizoen? Dan snap ik hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:59 schreef Rossdale het volgende:
Misschien bij nieuw seizoen pas? Geloof dat het huidige ver afgelopen is
Je kunt voor de kwalificatie maximaal 6x 40 ronden rijden om je setup te tunen, maar hou er rekening mee dat de ideale stand van je voorvleugel ongeveer gelijk is aan de achtervleugel, idem voor de anti rollbars etc. Het zal nooit zijn dat het voor 30 en achter 80 is ofzo. Meestal dan de een 30 en de ander 34 ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh wacht, dat gaat per seizoen? Dan snap ik het
Ga eens even teruglezen voor de afstellingen per race, want ik doe nu maar wat
Hoppetee! In de pocketquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:07 schreef PierreTT het volgende:
https://www.myracingcareer.com/nl/report/14-26799/
Mijn eerste overwinning
Zie nergens staan dat ik me in kan schrijven..quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Kun jij je hier trouwens niet ergens inschrijven voor die beginnersseries?
http://www.myracingcareer.com/nl/series/rookie/
Trouwens, wat betekent bij de racestrategie eigenlijk die weerstolerantie? Ik laat dat hele rijtje nu maar gewoon een beetje voor wat het is, maar vroeg het me afquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Kun jij je hier trouwens niet ergens inschrijven voor die beginnersseries?
http://www.myracingcareer.com/nl/series/rookie/
Ik merk dat het vanaf ongeveer 25%-30% nattigheid op de baan goed is om over te stappen op regenbanden.quote:4 Banden
4.1 Banden gebruik bij weersomstandigheden.
Zoals beschreven variëerd de baan conditie van 0 tot 100. waarbij 0 absoluut droog is en 100 maximaal nat.
In het garage scherm kan je de parameters instellen voor het bandenverbruik afhankelijk van de weers omstandigheden. Je kan een gebruiks parameter instellen voor elke band zodat de juiste band bij de pitstop gekozen word.
Het systeem werkt alsvolgd: Als de weers instellingen voor slicks op 15 staan en voor regenbanden op 75 worden er slicks gemonteerd bij een pitstop als de baan conditie 45 of lager is. als het hoger is dan worden er regenbanden gemonteerd.
De instellingen voor de bandenkeuze kunnen per race veranderd worden in het race strategie scherm.
4.2 Weers tolerantie
De baanconditie kan gedurende de race door het weer veranderen. Het is daarom dus belangrijk om een goede overgangswaarde te kiezen. Soms veranderen de baancondities constant binnen een bepaald gebied. bijvoorbeeld tussen 42 en 48. Wanneer je de afstelling van het vorige voorbeeld gebruikt kan het dus voorkomen dat je vaak over de 45 komt en dus meerdere pitstops maakt.
Om dit te voorkomen kan je bij het strategie scherm een tollerantiegebied instellen zodat deze situatie voorkomen word.
Bijvoorbeeld: als de tollerantie parameter ingesteld staat op 10, dan komt de auto naar de pitstraat als het gat tussen de huidige band en het midden 10 punten groter is als de andere band en het midden.
Als je dit op het voorbeeld toepast dan gaat de coureur over op regenbanden bij 50 en weer terug naar slicks op 40.
4.3 Minimum banden conditie
Maximaal toegestane bandenslijtage. Door weersveranderingen en andere oorzaken kan het voorkomen dat je een vroegere stop maakt. Daardoor kan een andere stint langer worden en een setje banden langer gebruikt worden als geplanned. De slijtage neemt toe en de prestaties nemen dan af. Zeker regenbanden op een bijna droge baan zorgen voor veel slijtage. In het garage scherm kan je de maximaal toegestane bandenslijtage instellen. stel dat je deze insteld op 30 dan krijg je en pitstop als de banden nog maar 30% over hebben.
De maximale bandenslijtage kan per race veranderd worden in het race strategie scherm.
4.4 Maximum mogelijke schade reparatie
Maximaal toegestane repareerbare schade. In een race kan het voorkomen dat twee coureurs elkaar raken. En dat leid bijna altijd tot schade aan de auto. Soms is de schade zo erg dat de coureur de auto aan de kant moet zetten. Maar in andere gevallen is de schade klein en soms zelfs te repareren in een pitstop. Na een botsing berekend het spel het percentage repareerbare schade aan jouw auto. als dit percentage hoger is als ingesteld in de maximaal toegestane repareerbare schade dan komt er overeenkomstig met het pitstop window een pitstop. als het lager is dan blijft de coureur op de baan tot de pitstop.
4.5 Geen reparatie grens
All repairs on car takes some time. Sometimes the damage is so low that it is not worth to waste time with repairs. Only if the damage is higher than No repairs level the car will be repaired while in pit-stop. WARNING! If you put the Maximum allowed repairable damage lower than this, your driver might go to pitlane even if the repair disabled for current level of damage and your driver will loose the time and no repairs will be made.
Ah thanks, ik snap het weer wat beterquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik merk dat het vanaf ongeveer 25%-30% nattigheid op de baan goed is om over te stappen op regenbanden.
Ik heb dus hier:
https://www.myracingcareer.com/nl/garage/
de banden op 0 en 60 staan en bij weerstolerantie 10. Vanaf 30% wissel ik dus naar regenbandjes en daar blijf ik op rijden tot de baan droger wordt en onder de 20% komt.
je kan je ook inschrijven voor ' aangepaste series'. Zijn 4 wedstrijden van 3 opeenvolgende dagen (Q,R,R per circuit). Bent dus 12 dagen op rij in een serie aan het racen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah thanks, ik snap het weer wat beterBen benieuwd wanneer ik eindelijk mee mag doen met een serie
Ik denk inderdaad dat het daar aan ligt dat ik nog niet ben ingedeeld. Die aangepaste series heb je vrij veel inschrijfgeld voor nodig dacht ik, dat heb ik nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je kan je ook inschrijven voor ' aangepaste series'. Zijn 4 wedstrijden van 3 opeenvolgende dagen (Q,R,R per circuit). Bent dus 12 dagen op rij in een serie aan het racen.
Rookie series delen ze je automatisch in. Echter loopt seizoen op z'n einde, dus zou kunnen dat je te laat bent. Over twee weken begint nieuwe geloof ik.
je kan rechts beneden in het hoofdscherm zien welke dag van het seizoen het isquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het daar aan ligt dat ik nog niet ben ingedeeld. Die aangepaste series heb je vrij veel inschrijfgeld voor nodig dacht ik, dat heb ik nog nietAch, ga gewoon verder met de Quick Rookie Races
Zit nu vaak in de Top 3
Ah, bedankt! Duurt nog een paar dagen inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je kan rechts beneden in het hoofdscherm zien welke dag van het seizoen het is
Even een vraag, ik heb ineens iets van 500k gekregen als donatiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Kun jij je hier trouwens niet ergens inschrijven voor die beginnersseries?
http://www.myracingcareer.com/nl/series/rookie/
Kun je ook doen jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Even een vraag, ik heb ineens iets van 500k gekregen als donatie![]()
Is het slim me nu in te schrijven voor een Formula 3 serie? Hij geeft aan dat ik mee kan doen met verschillende Formula 3 series, maar het inschrijfgeld is iets van 250k...
Dan wacht ik wel even. Ik speel waarschijnlijk nog nergens voor mee verwacht ik, dus dan blijf ik wel even die rookie races doen totdat ik in de rookie series geplaatst wordquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je ook doen jaIk weet niet alleen of je ranking al hoog genoeg is om ergens bij de eerste 30 inschrijvers te komen, maar je kunt het proberen. Anders wordt je alsnog in de rookie series gezet verwacht ik
Heel goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel even. Ik speel waarschijnlijk nog nergens voor mee verwacht ik, dus dan blijf ik wel even die rookie races doen totdat ik in de rookie series geplaatst wordBen ondertussen wel de hele tijd bezig met trainingen
Rating is nu 22.000, dat is nog niet erg veel... maar goed, Rookie Races zit ik eigenlijk altijd wel bij de top 3, dus dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel goedGelukkig gaat het in het begin best hard als je een beetje traint dus voor je het weet doe je mee voor top 10 plekjes in de grote mensen races
En ondertussen ben ik bezig met die World Peace serie, even alles uitzoeken hoor...quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie dat je ingeschreven bent voor de F3 Dutch Series Pierre, dus nu kun je echt los
Ik rij hem wel, maar sta bij de serie als "Deze coureur wordt niet geaccepteerd?"quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie dat je ingeschreven bent voor de F3 Dutch Series Pierre, dus nu kun je echt los
Dat heeft betrekking op inschrijvingen voor het volgende seizoen geloof ik, hier sta je wel gewoon als #24quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik rij hem wel, maar sta bij de serie als "Deze coureur wordt niet geaccepteerd?"
quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heeft betrekking op inschrijvingen voor het volgende seizoen geloof ik, hier sta je wel gewoon als #24
https://www.myracingcareer.com/nl/series/2489/
Dat is ook zo'n beetje zoals ik dat doequote:Op dinsdag 1 september 2015 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Na een week weer eens opgepakt
Wat is nu eigenlijk de beste tactiek om je auto af te stellen? Vaak als ie "hoger" zegt dan gooi ik hem tussen de 50 en 100 op 75 en dan maar hopen dat ie weer feedback daarna geeft zodat alles beter afgesteld kan worden. Kan dit makkelijker of beter?
Ok, maar dan kom je ook niet goed uit met je banden meestal. Ik probeer de vrije training op Slicks 1 en 2 te doen, de kwalificatie op 3, en de uiteindelijke race of 4 en 5. Dus qua rondjes ben je dan wel beperkt...quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje zoals ik dat doeje kunt je coureur trainen op feedback en mechanische skills, dan geeft hij betere info. Ofwel over meer instellingen de feedback of het hoger of lager moet zijn.
Daarbij kun je het beste ook 6x zo veel mogelijk rondjes rijden zodat je zo veel mogelijk feedback krijgt. Het maximaal aantal rondjes is 40 per keer, maar let op dat je niet meer benzine nodig hebt dan je mee kunt nemen. Voor Formule 3 auto's is dit 52 liter
Je moet dan ook niet tijdens de vrije training je banden oproken door risico op 100 te zetten. Zet risico maar eens op 1 tijdens de vrije training. Gewoon lekker rondjes draaien, tijd maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, maar dan kom je ook niet goed uit met je banden meestal. Ik probeer de vrije training op Slicks 1 en 2 te doen, de kwalificatie op 3, en de uiteindelijke race of 4 en 5. Dus qua rondjes ben je dan wel beperkt...
Hm, ik had risico op 40 staan. Zal het eens veranderen naar 1. Ik kan meestal wel een rondje of 70 maken, dat welquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet tijdens de vrije training je banden oproken door risico op 100 te zetten. Zet risico maar eens op 1 tijdens de vrije training. Gewoon lekker rondjes draaien, tijd maakt toch niet uit.
Dan maak je met gemak 200 rondes op de meeste circuits.
Tijdens de training alles op 1 zetten, zo min mogelijk risicoquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, ik had risico op 40 staan. Zal het eens veranderen naar 1. Ik kan meestal wel een rondje of 70 maken, dat wel
Ook risico op 100? Ik heb risico tijdens kwali en race op 40, bandenslijtage op 95 of zoiets. Technische slijtage op 50. Dus beter alles naar 100?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zet altijd alleen de 6e ronde op 100 en dan alleen risico en banden. Om te kijken hoe snel ik ben. Rest in de training op 1
Tijdens kwalies alles op 100.
Check je DM terugquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb je mijn instellingen per DM gestuurd. Ik gooi het even niet hier openbaar op het forum
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb je mijn instellingen per DM gestuurd. Ik gooi het even niet hier openbaar op het forum
Stuur die mij ook even. Bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb je mijn instellingen per DM gestuurd. Ik gooi het even niet hier openbaar op het forum
Haha, straks kan ik niet meer van je winnenquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stuur die mij ook even. Bedankt.
Mooiquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:12 schreef PierreTT het volgende:
Afstellen van de auto gaat een stuk beter met alles op 1 tijdens de training, thanks!
Kom nu vaker op instellingen waar geen rood balkje meer te zien is. Nu moet Berry alleen nog veel harder gaan rijdenquote:
Dat is een kwestie van trainenquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom nu vaker op instellingen waar geen rood balkje meer te zien is. Nu moet Berry alleen nog veel harder gaan rijden
Toevallig dat ik ze een uur geleden aangeboden heb voor verkoop.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:47 schreef Rossdale het volgende:
Hey Boswachtert, je hebt een tijdje terug aandelen gekocht in een F1 team. Dat probeer ik eigenlijk ook wel eens maar ik weet niet eens zo goed wat je er mee kunt
Heb je enigszins inspraak in wat het team doet of niet?
Haha okquote:Op woensdag 11 november 2015 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toevallig dat ik ze een uur geleden aangeboden heb voor verkoop.
Dat BMW team is een puur Russisch team, ze spreken ook alleen maar Russisch. En nou kun je de laatste week vh seizoen een donatie doen en stuurt me er ene ineens een PM in het Engels, ja dag. Aangezien ik er geen fuck van begrijp wat ze zeggen zie ik ook de voordelen niet.
Leuk voor de ' heb" maar wat je er echt mee kan, geen idee.
BMW aandelen zitten in de verkoop, pas vanaf dan kan ik bieden op McLaren. Even aantal uur voordat de veilig afloopt contact zoeken via PM, doen we een bod.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha okIk ga proberen om me in te kopen bij McLaren. Die Rocco Rapido is best een toffe gast en daar heb ik wel vaker contact mee. Die wint ook F1 races dus de waarde van de aandelen stijgt best aardig.
Misschien dat we samen die 9% aandelen kunnen kopen?
Ik hoop dat ik die persberichtenbonus win deze keer dan heb ik weer wat puntjes om te spenderen
Van de drie mensen die het spelen in Nederlandquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee, deze week nog een lekkere race rijden in de WTCS en dan ben ik hopelijk #1 coureur van Nederland
Huehuehuequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van de drie mensen die het spelen in Nederland![]()
Over een tijdje eens een poging wagen. Als het iets rustiger is qua werk etc. ga ik meedoen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Even een kickje, want deze bazengame verdient het om wat meer in de belangstelling te staan
Mijns inziens veruit de beste online manager
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2016 12:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Over een tijdje eens een poging wagen. Als het iets rustiger is qua werk etc. ga ik meedoen!
Och ik zal eens kijken of ik de legendarische Berry van Huijgevoort weer uit het slop kan trekken!quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Rossdale het volgende:
Ja klopt, serverproblemen vandaag. Sinds vanochtend al...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |