Mooiquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:12 schreef PierreTT het volgende:
Afstellen van de auto gaat een stuk beter met alles op 1 tijdens de training, thanks!
Kom nu vaker op instellingen waar geen rood balkje meer te zien is. Nu moet Berry alleen nog veel harder gaan rijdenquote:
Dat is een kwestie van trainenquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom nu vaker op instellingen waar geen rood balkje meer te zien is. Nu moet Berry alleen nog veel harder gaan rijden
Toevallig dat ik ze een uur geleden aangeboden heb voor verkoop.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:47 schreef Rossdale het volgende:
Hey Boswachtert, je hebt een tijdje terug aandelen gekocht in een F1 team. Dat probeer ik eigenlijk ook wel eens maar ik weet niet eens zo goed wat je er mee kunt
Heb je enigszins inspraak in wat het team doet of niet?
Haha okquote:Op woensdag 11 november 2015 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toevallig dat ik ze een uur geleden aangeboden heb voor verkoop.
Dat BMW team is een puur Russisch team, ze spreken ook alleen maar Russisch. En nou kun je de laatste week vh seizoen een donatie doen en stuurt me er ene ineens een PM in het Engels, ja dag. Aangezien ik er geen fuck van begrijp wat ze zeggen zie ik ook de voordelen niet.
Leuk voor de ' heb" maar wat je er echt mee kan, geen idee.
BMW aandelen zitten in de verkoop, pas vanaf dan kan ik bieden op McLaren. Even aantal uur voordat de veilig afloopt contact zoeken via PM, doen we een bod.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha okIk ga proberen om me in te kopen bij McLaren. Die Rocco Rapido is best een toffe gast en daar heb ik wel vaker contact mee. Die wint ook F1 races dus de waarde van de aandelen stijgt best aardig.
Misschien dat we samen die 9% aandelen kunnen kopen?
Ik hoop dat ik die persberichtenbonus win deze keer dan heb ik weer wat puntjes om te spenderen
Van de drie mensen die het spelen in Nederlandquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee, deze week nog een lekkere race rijden in de WTCS en dan ben ik hopelijk #1 coureur van Nederland
Huehuehuequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van de drie mensen die het spelen in Nederland![]()
Over een tijdje eens een poging wagen. Als het iets rustiger is qua werk etc. ga ik meedoen!quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Even een kickje, want deze bazengame verdient het om wat meer in de belangstelling te staan
Mijns inziens veruit de beste online manager
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2016 12:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Over een tijdje eens een poging wagen. Als het iets rustiger is qua werk etc. ga ik meedoen!
Och ik zal eens kijken of ik de legendarische Berry van Huijgevoort weer uit het slop kan trekken!quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Rossdale het volgende:
Ja klopt, serverproblemen vandaag. Sinds vanochtend al...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |