Just fuck you, fattie!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ook niet in KT zonder cardio toch?
ik was vanmorgen ff bij de lidl en heb daar lekker uitziende repen gekochtquote:
Die met biscuit ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die met koek is ook lekker! Niet die met chocokoekprut maar die met biscuit!
Ik eet echt geen lidl chocolade meerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik was vanmorgen ff bij de lidl en heb daar lekker uitziende repen gekocht![]()
Had weinig tijd dus kon niet spitten voor goede smaken maar ik had nu melk (dus met zo'n melkvulling erin, hopelijk beetje kinder choco achtig) en met oreo vulling! ben benieuwd!
Milka? euhhh tuc!
Lu?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die met koek is ook lekker! Niet die met chocokoekprut maar die met biscuit!
Hier is het nu helemaal niet zo warm..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
Ik zit trouwens in twijfel. To KT or not to KT?Het is warm buiten en dan is het in de gym ook heet, omdat plat dak en geen airco. De vorige keer toen ik overdag ging sporten met warmte zag ik na 4 zware reps al sterretjes
![]()
... Al denk ik dat ik wel ga, en dan weer load tot 70kg in de squat. Kan altijd ff kijken hoe het gaat.
miskoop dus?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet echt geen lidl chocolade meer![]()
Tuc is goed idee ja. Caramel heb ik al 3x gehad vd week artoo
Drinken sowieso! Het is hier nu 27 graden of zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier is het nu helemaal niet zo warm..
Maar zou inderdaad kijken wat gaat en goed drinken!
That's the spirit!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
Ik zit trouwens in twijfel. To KT or not to KT?Het is warm buiten en dan is het in de gym ook heet, omdat plat dak en geen airco. De vorige keer toen ik overdag ging sporten met warmte zag ik na 4 zware reps al sterretjes
![]()
... Al denk ik dat ik wel ga, en dan weer load tot 70kg in de squat. Kan altijd ff kijken hoe het gaat.
Nou, ik heb melk en puur toen gehad. Mijn god. Thunder smerig.quote:
^^quote:
Zijn dat van die 200 gr repen? Lichtelijke tegenvaller, want ik had dezelfde soort reep een paar maanden terug. Milka is beterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik was vanmorgen ff bij de lidl en heb daar lekker uitziende repen gekocht![]()
Had weinig tijd dus kon niet spitten voor goede smaken maar ik had nu melk (dus met zo'n melkvulling erin, hopelijk beetje kinder choco achtig) en met oreo vulling! ben benieuwd!
Milka? euhhh tuc!
deze heb ik o.a.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
^^
[..]
Zijn dat van die 200 gr repen? Lichtelijke tegenvaller, want ik had dezelfde soort reep een paar maanden terug. Milka is beter
Ah nee, ik had een anderequote:
Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:21 schreef gcjoel het volgende:
zie nu dat het losse blokjes zijn ook, chill hoef ik niet te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |