abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 13:07:07 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_154140099
Etappe 5: Arras Communauté Urbaine - Amiens Métropole, 189,5 km

Daags na de kasseienrit krijgen we de eerste echte etappe voor de sprinters. De etappe in Zeeland was er al een, maar door de waaiers waren niet alle sprinters van de partij. Nu zou dat wel moeten lukken. We gaan een gebied passeren dat getroffen is door de Eerste Wereldoorlog. We doen zo'n beetje ieder belangrijk monument in deze regio aan. Een ode aan de mensen die Frankrijk hebben beschermd 100 jaar geleden, waardoor we nu deze grote ronde kunnen fietsen.

De vijfde etappe start in Arras, een stad met 45.000 inwoners die vorig jaar ook al vereerd werd met een bezoekje. De zesde etappe van de Tour van 2014 startte ook in Arras. Toen moesten we richting de Alpen, dus moesten we naar het zuidoosten. We kwamen toen in Reims uit. Nu gaan we naar Bretagne en daarna richting de Pyreneeën, dus moeten we richting het zuidwesten. Vandaag is Amiens de finishplaats. De zesde rit in de Tour van 2006 werd gewonnen door Andre Greipel. In 1991 vertrok er ook een rit uit Arras, richting Le Havre. Thierry Marie won die rit. Eén keer kwam er een rit aan in Arras, dat was de ploegentijdrit van 2004. Een ploegentijdrit die door niemand werd gewonnen, tot die conclusie kwam ik tijdens de vorige voorbeschouwing al. Arras is best een mooi stadje, maar de absolute trekpleister is de citadel. Daar vertrekt de Tour iedere keer als er hier een rit is en dat is nu niet anders. Vorig jaar was dat vertrek op de citadel, nu ervoor. De renners rijden tijdens de neutralisatie door het centrum van Arras en buiten Arras gaat de koers dan echt beginnen.

Na zoveel etappes met een verhaal krijgen we nu waarschijnlijk een etappe zonder verhaal. De eerste echt typische Touretappe. Normaal hebben we in de eerste week van de Tour altijd vijf vlakke ritten, maar dit is pas de tweede van deze Tour. De eerste vlakke rit was natuurlijk in Zeelanden werd door het weer spectaculair. Dit moet dan de eerste echte massasprint gaan worden, zonder heuveltjes, kasseien en wind. We gaan fietsen door een gebied waar flink is gevochten tijdens de tweede wereldoorlog. Na een kleine 15 kilometer koers merken we dat al meteen als we langs Notre Dame de Lorette komen. Het is de grootste Franse militaire begraafplaats. Dit gebied was belangrijk tijdens de Eerste Wereldoorlog omdat het strategisch op een heuvel lag. Er zijn hier drie flinke gevechten geweest, de drie gevechten van Artois. Er vielen heel veel slachtoffers. In totaal liggen hier meer dan 40.000 soldaten op de begraafplaats en in het ossuarium.

We rijden verder door het gebied waar in de Eerste Wereldoorlog enorm is gevochten. We komen langs een Canadese begraafplaats en Virny, waar nog oude loopgraven te vinden zijn. Niet veel later rijden we door Neuville-Saint-Vaast, waar een Deutscher Soldatenfriedhof te vinden is. Kwamen we net langs de begraafplaats met de meeste Franse soldaten, is dit weer de begraafplaats met de meeste Duitse soldaten. Bijna 45.000 Duitse soldaten liggen begraven op deze militaire begraafplaats. Alle slachtoffers van de gevechten rond Artois en Arras liggen hier. In de buurt zijn nog veel meer militaire begraafplaatsen, maar deze is uitzonderlijk door het grote aantal soldaten dat hier begraven ligt.

Er wordt richting het zuiden gefietst en voorlopig komen de renners wat minder begraafplaatsen tegen. Her en der nog wel een kleinere, maar de grote begraafplaatsen bewaren we even. Tot de tussensprint eigenlijk, die is na 90 kilometer in Rancourt. Het gaat een kilometer of 50 praktisch rechtdoor richting het zuiden, richting de rivier Somme. In de omgeving van deze rivier is in de Eerste Wereldoorlog enorm veel gevochten. In Rancourt zijn drie begraafplaatsen te vinden. Eén voor de Fransen, één voor de Duitsers en één voor de Britten. Na de tussensprint rijden we langs het Nécropole de Rancourt, een militaire begraafplaats waar meer dan 5000 graven zijn en in totaal 8500 personen liggen. Een van de grootste begraafplaatsen in het gebied van de Somme.

Van Rancourt rijden we richting de Somme en bij Cléry-sur-Somme bereiken we die. Daarna fietst men richting Péronne, een stad die vorig jaar ook werd gepasseerd in de rit met start in Arras. In Péronne is een groot museum te vinden over de strijd die in deze regio werd uitgevochten in de Eerste Wereldoorlog. De Slag aan de Somme was een grote slag waarbij meer dan één miljoen slachtoffers vielen. In het Historial de la Grande Guerre in Péronne kan je hier de nodige informatie over vinden. Na Péronne steken we de Somme over en fietsen we richting Herbécourt. In ieder dorpje dat we hier passeren is wel een militaire begraafplaats te vinden, hier weer een kleine voor wat Britse soldaten. Voorbij Herbécourt wordt de Somme weer overgestoken en fietst het hele zooitje richting Combles. Er wordt weer door een redelijk open gebied gefietst, kan eventueel nog interessant worden. Na Combles komen we door Ginchy en niet lang daarna is het weer eens tijd voor een militaire begraafplaats. In de streek die doorkruist wordt vochten niet alleen de Duitsers, Britten en Fransen, ook nog veel soldaten uit andere landen. We fietsen langs het Bois Delville, een klein bos in de buurt van het dorpje Longueval, waar in de Eerste Wereldoorlog werd gevochten. Meer dan 3000 soldaten van de eerste Zuid-Afrikaanse infanterie brigade raakte in dit bos in een gevecht verwikkeld met de Duitsers. Liep niet goed af voor de Afrikanen, maar 750 manschappen wisten het te overleven. Er is hier een begraafplaats en een oorlogsmonument te vinden voor de gevallen Zuid-Afrikanen.

Bij dit monument hebben we 126,5 van de 189,5 kilometer gehad. Nog een kilometer of 60 dus. Van Longueval naar Martinpuich over grotendeels rechte wegen. Af en toe een paar bochten, maar toch grotendeels rechtdoor. De begraafplaatsen en oorlogsmomumenten blijven je om de oren vliegen. In Thiepval is weer een groot monument te vinden. Dit is een monument opgedragen aan 72.000 vermiste Britse en Zuid-Afrikaanse soldaten. Bovendien zijn er ook nog wat graven te vinden. Het is het grootste Britse oorlogsmonument ter wereld, le Mémorial franco-britannique de Thiepval valt vooral op door de grote boog. De renners passeren hier op 50 kilometer van de streep.

Van Thiepval fietsen we richting Albert. Albert is een van de plaatsen die het zwaarst werd getroffen tijdens de Slag aan de Somme. Net als Péronne was het een plaats die de Fransen en Britten hadden uitgekozen om een doorbraak te forceren. De hoogvlaktes in de buurt van Albert zouden een goede plaats moeten zijn om door te kunnen breken en een eind te kunnen maken aan de loopgravenoorlog. In Albert is natuurlijk ook weer genoeg te vinden dat aan deze Slag aan de Somme doet denken. Museumpje links, monumentje rechts. Het zal uitgebreid in beeld worden gebracht. Na Albert rijden we verder richting het zuiden, weer terug naar de Somme. Bij Sailly-Laurette, op 30 kilometer van de streep, passeren we de Somme weer en gaat het richting het westen, richting Amiens. Voor we Amiens bereiken fietsen we eerst nog langs Villers-Bretonneux. In de omgeving van dit dorp is ook gevochten. Het was het eerste gevecht met tanks aan beide kanten. De Duitsers handelden snel na de intrede van de Britse tanks en in 1918 hadden ze zelf ook zulke mogelijkheden. De Duitsers versloegen hier de Britten en wisten Villers-Bretonneux in te nemen. In de nacht na de overwinning kwam er echt een Australisch groepje soldaten aan die Villers-Bretonneux weer wisten te heroveren. Veel soldaten kwamen om het leven en ter ere van die jongens is er hier een monument. Mémorial national australien, waar meer dan 700 Australische soldaten begraven liggen.

We zijn nu op 20 kilometer van de streep. Bij Daours, waar ook weer een militaire begraafplaats is, steken we nog een keer de Somme over en is het nog een kilometer of 14 tot Amiens. De weg richting Amiens is enorm recht. In de laatste 14 kilometer krijgen ze te maken met twee echte bochten en een paar rotondes. Dat is het, verder gewoon immer geradeaus. Dit gebied is enorm open, met een beetje flinke wind kan het misschien nog leuk worden, maar laten we niet iedere dag op waaiers gaan rekenen. Op zes kilometer van de meet krijgen de renners kort achter elkaar twee rotondes en een kilometer later weer een. Dan gaat het twee kilometer rechtdoor, tot er op 2,5 kilometer van de finish een scherpe bocht naar links is. Hier komen de renners op een brede weg terecht bijna twee kilometer rechtdoor gaat. Op een meter of 400 van de streep volgt er een flauwe bocht naar rechts en is het vervolgens rechtdoor richting de streep. In principe een redelijk makkelijke finale.

Amiens is een stad met 134.000 inwoners. Een stad met een rijke historie in de Tour. 10 keer vertrok hier een rit en nu gaat er voor de tiende keer een rit aankomen. Een stad waar vooral de Belgen heel goed presteren. Walter Godefroot won in 1970 in Amiens, Eric Leman deed het een jaar later. In 1975 won Ronald De Witte dan weer en in 1993 won Johan Bruyneel een rit met aankomst in Amiens. De laatste winnaar in Amiens is Mario Cipollini. Andere oud-winnaars zijn Marino Basso en Rudi Altig. Kwam maar twee keer voor dat er een Fransman won in Amiens, best opvallend. Amiens kwam goed weg in de Eerste Wereldoorlog. Vooral omdat de geallieerde troepen de Duitsers buiten Amiens wisten te stoppen. Deze hele etappe is een herdenkingstocht. De soldaten die Frankrijk beschermen tussen 1914 en 1918 worden geëerd. Vorig jaar was dat ook al het geval, 100 jaar na dato. De komende jaren gaat men daar dus rustig mee verder en volledig terecht natuurlijk. In Amiens geen militaire begraafplaatsen, wel enkele mooie gebouwen. De kathedraal is natuurlijk het meest in het oog springend, maar Amiens heeft nog veel meer te bieden. Het Jule Verne Circus bijvoorbeeld.

Er wordt voor woensdag wel wat regen voorspeld. Is natuurlijk maar afwachten of dat dan ook echt gaat gebeuren. Het is geen hele lastige rit, met veel technische bochten of lastige obstakels zoals de kasseien, dus een beetje regen zou niet direct voor veel gevaar zorgen. Het is interessanter om te kijken of het gaat waaien. De voorspellingen op dit moment zeggen dat het redelijk hard gaan waaien. Dan kan het een mooie dag worden, rond de Somme is het best open en heeft de wind vrij spel. Ik wil niet iedereen te enthousiast maken, maar waaiers zijn zeker een mogelijkheid. De temperatuur zal een beetje teruglopen, nog maar een graad of 20. Men vertrekt om 12:45 uit Arras en begint een kwartier later echt aan de rit. Tussen 17:07 en 17:30 wordt het peloton in Amiens verwacht. De rit wordt niet integraal uitgezonden. Sporza zal er 14:15 bij zijn en de NOS weer vijf minuten eerder.

Dit wordt natuurlijk een massasprint. Eventueel met een uitgedunde groep als het echt zo hard gaat waaien als ze voorspellen. Hoe dan ook krijgen we ongetwijfeld de verwachte namen in Amiens. Zoveel massasprints gaan er niet komen, dus de sprinters moeten nu iedere kans pakken. Kleine kans dat een kopgroep de zegen krijgt. De etappe hierna is eigenlijk ook al niet geschikt voor de sprinters, dus nu moet het gebeuren.
1. Cavendish. Is natuurlijk getergd na zijn mislukking in Zeeland. Een getergde Cavendish gaat twee keer zo hard. Moet dan eindelijk wel een keer lukken.
2. Greipel. Was goed in Zeeland, dan gaat hij het hier ook goed doen. Kon wel flink profiteren van de faal van Etixx. Zal niet iedere keer zo zijn, in principe is Cavendish natuurlijk sneller.
3. Kristoff. Heeft toch eigenlijk een wat lastigere rit nodig om de Cavendishjes van deze wereld te verslaan. Het kan zomaar heel lastig worden, dan heeft hij een goede kans.
4. Degenkolb. John in een pure massasprint is altijd even afwachten. In de Vuelta lukt het vaak wel, maar dan is er minder concurrentie. Hij zal het nu lastiger hebben.
5. Sagan. In een pure sprint zal hij het vaak toch af moeten leggen. Bleek in Zeeland ook wel eigenlijk, zat daar ook gewoon perfect maar kwam toch niet voorbij Greipel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_154140134
Ik zet al m'n geld op Dylan van Baarle.
U MAD?
pi_154140164
Hopen dat Cavendish weer net tweede wordt voor de reacties na afloop.
Verder geen bijzondere etappe, maar die moeten er nou eenmaal ook tussen zitten.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:37:53 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_154140713
Mooie OP ^O^. Is er al ergens een stream beschikbaar? Wil wel wat beelden uit Namur zien.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:41:03 #5
343196 RingBewoner
pi_154140770
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:10 schreef kilon het volgende:
Verder geen bijzondere etappe, maar die moeten er nou eenmaal ook tussen zitten.
De kasseien gaan wel wat spektakel leveren gok ik zo.
pi_154140854
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:41 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De kasseien gaan wel wat spektakel leveren gok ik zo.
Die zijn vandaag dit topic is al voor morgen.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 13:49:22 #7
343196 RingBewoner
pi_154140931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Die zijn vandaag dit topic is al voor morgen.
Ik ga even koffie zetten.
pi_154140945
Cavendish gaat hier normaal makkelijk winnen ja.
pi_154141328
Ze hadden in deze etappe ook wel wat kasseistroken kunnen leggen. Het parcours gaat er vlak langs maar ze laten ze letterlijk op een paar km na links liggen
pi_154147789
Dit zal hoogstwaarschijnlijk de eerste dag zijn dat de gele trui niet aan iemand anders wordt gegeven aan het einde van de dag. Tenzij Martin uitvalt.
pi_154148059
He, een normale sprintrit deze Tour, zou het dan toch? :o
  dinsdag 7 juli 2015 @ 18:22:15 #12
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_154148257
Ik verwacht morgen een kopstoot van Cavendish in volle sprint waardoor een hele reeks renners vallen waaronder Vroem die over de dranghekken vliegt en in een frietkot belandt.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 7 juli 2015 @ 18:32:15 #13
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154148470
Massaspurt. Zullen we Kristoff dan eindelijk eens zien?
pi_154148918
Het is ff kijken naar waar de wind vandaan komt morgen, maar kans op waaiers is zeker aanwezig. Het grootste deel van de etappe rijden de renners door open vlaktes.
pi_154149102
Hup Kristoff.
pi_154149150
thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 18:38:53 Weersvoorspelling voor morgen: harde wind en regen. Wordt niet zomaar een standaard sprintersritje. reageer retweet
pi_154149189
Parcoursdirecteur Gouvenou vertelt wel dat het een rit zou kunnen zijn met veel valkuilen.
pi_154149204
voornamelijk schuin tegenwind morgen.
pi_154149597
Ik blijf Sinkeldam zeggen, dus bij deze :

Sinkeldam
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_154150106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Parcoursdirecteur Gouvenou vertelt wel dat het een rit zou kunnen zijn met veel valkuilen.
Valkuilen of loopgraven?

Omstandigheden maken de koers, dus als er wind en regen komt dan een selecte groep denk ik, anders lekker sprinten. Eerste dag dat het niet bij voorbaat boeiend is om te volgen...
Jack does it in real time...
pi_154150241
Van km. 45 t/m 25 van de streep lijkt de wind in de flank te staan. Ben benieuwd of dat morgen nog steeds het geval is.
pi_154150373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef Marcoss het volgende:
thijszonneveld twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 18:38:53 Weersvoorspelling voor morgen: harde wind en regen. Wordt niet zomaar een standaard sprintersritje. reageer retweet
  dinsdag 7 juli 2015 @ 19:55:26 #23
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154150663
Bouhanni lijkt me ook een gevaarlijke klant.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 19:56:18 #24
194695 franklop
Fran knock
pi_154150694
Laat ik maar weer hopen op een langzame rit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154151303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:22 schreef Waaghals het volgende:
Vroem die over de dranghekken vliegt en in een frietkot belandt.
En dan komt hij 10 kilo aan en kan niet meer klimmen.
pi_154151648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bouhanni lijkt me ook een gevaarlijke klant.
Gevaarlijk is hij zeker.
pi_154151825
Poll: Hoe verloopt de vijfde etappe voor Kelderman
Voor vierde keer val
Voor derde keer materiaalpech
Beide
Geen van beide
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_154152064
De mogelijke regen van morgen stelt niet al te veel voor. Maar de Zuid-Zuidwesten wind is wel vrij hard voor de tijd van het jaar. Hopelijk gaat dat nog een rol spelen en wordt het geen standaard sprintetappe.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 juli 2015 @ 21:02:40 #29
367000 roos94
pi_154152724
Zin in :)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 juli 2015 @ 07:07:17 #30
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154162667

Orica rijdt vandaag in een ander shirt

http://www.cyclingnews.co(...)for-orica-greenedge/
pi_154162696
Regenkans lijkt niet zo groot aan de weerberichten vanochtend te zien. De wind is echter bijna de gehele etappe ingeschat op windkracht 5
  woensdag 8 juli 2015 @ 07:37:07 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_154162762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 07:19 schreef Max23 het volgende:
Regenkans lijkt niet zo groot aan de weerberichten vanochtend te zien. De wind is echter bijna de gehele etappe ingeschat op windkracht 5
*O*
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_154163074
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 07:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

*O*
En met westenwind, vanaf 50 tot 20 km voor de finish pal op de kant.
Laatste 20 pal tegen, da's dan weer jammer.
pi_154163773
Cavendish kan dit moeilijk verliezen lijkt me, met of zonder waaiers is hij de te kloppen man :)
pi_154163823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:42 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish kan dit moeilijk verliezen lijkt me, met of zonder waaiers is hij de te kloppen man :)
Wind tegen, te vroeg op kop komen. Makkie voor Cav ja :Y
pi_154163848
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:47 schreef SportmanNR1 het volgende:

[..]

Wind tegen, te vroeg op kop komen. Makkie voor Cav ja :Y
Gaat hem echt geen tweede keer overkomen hoor, ik denk eerder aan een te gretige Degenkolb/Kristoff die de frustratie van de eerste dagen er willen uitsprinten waar Cavendish optimaal gebruik van gaat maken.
pi_154163851
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:49 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

[..]

Gaat hem echt geen tweede keer overkomen hoor, ik denk eerder aan een te gretige Degenkolb/Kristoff die de frustratie van de eerste dagen er willen uitsprinten waar Cavendish optimaal gebruik van gaat maken.
Gorilla _O_
pi_154163915
Hoe schatten jullie de kansen van Farrar in vandaag? Ik ga eens gek doen en hem een podiumplaats voorspellen.
pi_154163959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:54 schreef Ciscus het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Farrar in vandaag? Ik ga eens gek doen en hem een podiumplaats voorspellen.
Zou leuk zijn als ie kon meedoen, maar verwacht het niet eigenlijk.
pi_154163994
Farrar zie ik lang niet meedoen om een podiumplek./
pi_154164019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Farrar zie ik lang niet meedoen om een podiumplek./
Ik ook niet echt hoor, maar waar zit 'm dat nou in?
pi_154164041
TDF winnaar die de Vuelta rijdt komt eigenlijk nooit voor, heb eigenlijk nooit anders geweten dan de Gele trui die nauwelijks nog een koers rijdt na de Ronde van Frankrijk. Benieuwd of het ooit nog voorkomt dat iemand voor de de dubbel Tour-Vuelta gaat :P
pi_154164479
Sinkeldam
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 10:42:10 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_154164637
Hoe goed is Greipel zonder fatsoenlijk treintje eigenlijk?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_154165024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Hoe goed is Greipel zonder fatsoenlijk treintje eigenlijk?
Niet heel goed, kan dan regelmatig pas vanaf plek 15/20 zijn sprint beginnen.
  Admin woensdag 8 juli 2015 @ 11:07:31 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154165103
Mooie OP, mooie WO1 verwijzingen O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:15:12 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_154165242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:04 schreef Columbiafan het volgende:
TDF winnaar die de Vuelta rijdt komt eigenlijk nooit voor, heb eigenlijk nooit anders geweten dan de Gele trui die nauwelijks nog een koers rijdt na de Ronde van Frankrijk. Benieuwd of het ooit nog voorkomt dat iemand voor de de dubbel Tour-Vuelta gaat :P
Ik ga er vanuit dat mocht Contador de Tour winnen, dat die dan voor de triple gaat :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 11:16:31 #48
284411 crew  heywoodu
pi_154165271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:07 schreef yvonne het volgende:
Mooie OP, mooie WO1 verwijzingen O+
Mooi moment om deze er nog eens in te gooien ~O>

De Tour de France in de oorlog
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Admin woensdag 8 juli 2015 @ 11:24:11 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154165441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Schopje geven? Speelt nu weer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 11:32:29 #50
284411 crew  heywoodu
pi_154165569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Schopje geven? Speelt nu weer.
Al gedaan :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:36:04 #51
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_154165632
Strijd tussen Cavendish/Greipel/Kristoff lijkt me..
pi_154165683
Hopen dat het tussen km 45 en 25 van de finish los gaat.
pi_154165704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kende het nog niet. Mooi artikel!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:44:56 #54
446095 Alpinist
Op hoop van zegen
pi_154165810
Farrar?? Volgens mij is Boasson Hagen daar de kopman, en moet hij punten voor groen halen.
pi_154165860
Farrar. :') Die heeft voor het laatst een goede sprint gereden ten tijde van de Eerste Wereldoorlog (om even in thema te blijven), hou toch op. _O-
pi_154165890
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:47 schreef DeeBee het volgende:
Farrar. :') Die heeft voor het laatst een goede sprint gereden ten tijde van de Eerste Wereldoorlog (om even in thema te blijven), hou toch op. _O-
Vattenfall was vorig jaar ook niet zo slecht, 4e voor Cav en Kittel die 5e en 6e werden _O-
pi_154165896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:04 schreef Columbiafan het volgende:
Sastre was de laatste, denk ik?
pi_154165949
De Tour - Vuelta dubbel is in ieder geval nog nooit gelukt (twee keer winst). Wel in hetzelfde jaar gewonnen, maar toen zat de Vuelta nog voor de Tour.
pi_154166173
telegraaf twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:56:32 Tour de France geeft windwaarschuwing voor etappe van vandaag! http://t.co/Vw5K0v8d74 #TDF http://t.co/oC2IMXMIm5 reageer retweet
*O* w/
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 12:04:47 #60
367000 roos94
pi_154166190
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:
telegraaf twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:56:32 Tour de France geeft windwaarschuwing voor etappe van vandaag! http://t.co/Vw5K0v8d74 #TDF http://t.co/oC2IMXMIm5 reageer retweet
*O* w/
:D
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 12:06:42 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154166236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dat gaat niet over Dione hoor.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 12:07:35 #62
367000 roos94
pi_154166255
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat gaat niet over Dione hoor.
origineel hoor
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:12:10 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154166363
Die 6e plaats van Bouhanni gisteren heeft me toch wel verrast, verwacht hem vandaag bij de eerste 3.
pi_154166406
Co Stompeeeeee de kraanvogel
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:14:54 #65
405682 maerk
Highbury
pi_154166438
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef hhh38 het volgende:
Die 6e plaats van Bouhanni gisteren heeft me toch wel verrast, verwacht hem vandaag bij de eerste 3.
Die staat er inderdaad gewoon verrassend goed op. Ik zie hem ook meedoen voor het podium vandaag.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:18:14 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154166539
Overigens geruchten:

Team Sky close in on signing Landa, Kwiatkowski, Peters, Geoghegan Hart and Moscon
pi_154166547
Porte naar BMC
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 12:22:44 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154166677
Uiteengeslagen peloton of massasprint? Zeg het maar.
  Redactie Sport woensdag 8 juli 2015 @ 12:24:06 #69
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_154166719
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Uiteengeslagen peloton of massasprint? Zeg het maar.
Uiteengeslagen peloton waarbij de sprinters (uitzonderingen daargelaten) goed vooraan zaten en er dus een mini massasprint komt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_154166794
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Uiteengeslagen peloton waarbij de sprinters (uitzonderingen daargelaten) goed vooraan zaten en er dus een mini massasprint komt.
Waarbij iedereen wel voorin wil zitten en er dus een valpartij komt. Kelderman is er uiteraard weer bij.
pi_154167048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 11:44 schreef Alpinist het volgende:
Farrar?? Volgens mij is Boasson Hagen daar de kopman, en moet hij punten voor groen halen.
Farrar. Sinds de dood van Wouter W. rijdt hij geen tegel uit een terras.
U MAD?
pi_154167050
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens geruchten:

Team Sky close in on signing Landa, Kwiatkowski, Peters, Geoghegan Hart and Moscon
Oeh, Geoghegan Hart is een groot talent _O_
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:40:45 #73
446095 Alpinist
Op hoop van zegen
pi_154167145
Ik snap Landa niet, tenzij het geld is. Hij moet toch zelf als kopman willen gaan? Maar misschien mag hij dat voor de Vuelta doen.
pi_154167188
Ik ben nu erg benieuwd geworden naar die laatste foto uit de OP.
pi_154167218
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:13 schreef Kadabra4 het volgende:
Co Stompeeeeee de kraanvogel
Ik denk dat Koos ook een uitstekende wieleranalyticus zou zijn.
pi_154167268
Ziet er nat uit

pi_154167458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:
*O* w/
Aansluitend (van WF)

quote:
Volgens weeronline.nl zal er sprake zijn van een stevige wind uit het westen van windkracht vijf of meer. Bovendien is er zeventig procent kans op neerslag. Het peloton krijgt tussen de kilometers 18-100 en 138-164 de wind vol op de kant. In de laatste 25 kilometer is er sprake van tegenwind.
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1
  Admin woensdag 8 juli 2015 @ 12:54:08 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154167506
De mannen van de Australische ploeg Orica Greenedge rijden vandaag met speciale armbanden om de gevallen Anzacs te gedenken

pi_154167582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef Max23 het volgende:

[..]

Oeh, Geoghegan Hart is een groot talent _O_
Weer een Britse allround wielergod, je verwacht het niet...
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:00:02 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154167636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Koos kan nog een hoop van die jongens leren wbt shirtsponsering.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154167649
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Farrar. Sinds de dood van Wouter W. rijdt hij geen tegel uit een terras.
Ok ok, ik schat hem wat hoger in dan jullie allemaal...gebaseerd op andere tijden :)
pi_154167712
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ok ok, ik schat hem wat hoger in dan jullie allemaal...gebaseerd op andere tijden :)
Geeft niks, dat doen Herbert en Martijn ook met nagenoeg alle renners.

Maar zonder gekheid, Farrar is nooit écht top geweest in mijn ogen. Op z'n beste momenten zat hij bij de top, maar dit is nooit echt structureel geweest. En misschien rijdt hij tegenwoordig wel met teveel angst ja, al komt het er al seizoenen lang niet meer echt uit... Wel zonde voor hem, want hij leek op een gegegeven moment een prima kandidaat voor wat semi-klassiekers zelfs.
pi_154167748
quote:

[..]

Hij kan alles
pi_154167775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Koos kan nog een hoop van die jongens leren wbt shirtsponsering.
Koos zou een contract aan moeten gaan met die Vlaamse tapijtleggers die altijd bij de finish goedkoop hun advertentie de lucht in houden.
pi_154167822
quote:

[..]

Koos kan ook het zonnetje spelen in de Teletubbies.

Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 13:08:31 #86
284411 crew  heywoodu
pi_154167824
Edet en Périchon muizen er van tussen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:08:38 #87
168304 Mani89
pi_154167827
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Koos zou een contract aan moeten gaan met die Vlaamse tapijtleggers die altijd bij de finish goedkoop hun advertentie de lucht in houden.
Heymans Natuursteen en Jan Steppe Vloerwerken zouden niet misstaan in de dartswereld.
pi_154167846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Edet en Périchon muizen er van tussen.
Mijn adoptierenner O+
pi_154167855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Koos kan ook het zonnetje spelen in de Teletubbies.

[ afbeelding ]
Koos is niet de enige die zich gemakkelijk laat regisseren.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 13:10:59 #90
284411 crew  heywoodu
pi_154167875
5km onderweg en al bijna 2 minuten voor het duo, gaat hard :+
pi_154167881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Koos is niet de enige die zich gemakkelijk laat regisseren.
Koos is ook een jongen voor in het huishouden.

pi_154167919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef heywoodu het volgende:
5km onderweg en al bijna 2 minuten voor het duo, gaat hard :+
Wel jammer dat dit zijn kansen om meest onzichtbare renner te worden verpest :{
pi_154168082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Koos is ook een jongen voor in het huishouden.

[ afbeelding ]
Is dat hemd niet van de Zeeman?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:23:03 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_154168195
Edet zakt terug, Perichon gaat als Remy alleen voort. 2'35 voorsprong
pi_154168245
quote:
Crash in the bunch

A crash took place in the peloton notably involving four Cofidis riders an their leader Nacer Bouhanni.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:26:02 #96
168304 Mani89
pi_154168277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Karma.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 13:26:33 #97
367000 roos94
pi_154168295
quote:

[..]

whut
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:26:43 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_154168302
quote:

[..]

Is ook lekker, fluit je Edet terug om te knechten voor Bouhanni, pleurt je halve team op de grond...
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:26:52 #99
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154168307
quote:

[..]

Lekker zo voor de ploegentijdrit
pi_154168317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:23 schreef Blik het volgende:
Edet zakt terug, Perichon gaat als Remy alleen voort. 2'35 voorsprong
Hopelijk kan hij het houden.
pi_154168334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hopelijk kan hij het houden.
Hij gaat gewoon achteruitfietsend over de finish.
pi_154168350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij gaat gewoon achteruitfietsend over de finish.
Hij heeft fabelachtige statistieken, kijk maar in het adoptierennerstopic.
pi_154168356
Waarschijnlijk had Edet toch even naar het parcours gekeken en zag hij dat er helemaal geen bergpunten te verdienen zijn vandaag!
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:29:41 #104
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168397
Wat een ultiem kansloze ontsnapping is dit

:') :') :')
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:30:00 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168406
Lekker 170km in je eentje fietsen
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:30:33 #106
311468 Van_Poppel
pi_154168415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het knap vinden als ie het zolang volhoudt.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:30:33 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168416
En lekker hoor, Cofidis manager heeft zijn renners van te voren al gewaarschuwd

quote:
Team Cofidis manager Yvon Sanquer had warned his troops to be cautious before the start. "But the weather conditions are changing our plans. Today, we were hoping for a quieter start to the stage and a bunch sprint on a terrain suiting us better. But with these conditions, anything can happen. Attacks are bound to take place, even from the big Four. Nacer has good legs and the whole team around him showed great strength yesterday. But today we're back in conditions similar to Zealand. We'll have to remain in the front group for Nacer to take part in the final sprint. The main thing today is to keep very careful."
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:30:38 #108
168304 Mani89
pi_154168419
quote:
Ik zou niks leukers kunnen verzinnen eerlijk gezegd.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:30:39 #109
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_154168420
Als Perichon ballen heeft knijpt hij in de remmen, gaat hij even fluitend langs de kant van de weg zitten en sluit hij weer achteraan in het peloton. Laat ze allemaal de tyfus krijgen met hun gecontroleerde ontsnapping. :P
pi_154168442
Zie dit op Twitter:

#Bouhanni allongé dans le fossé ! Abandon #TDF2015
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 13:31:31 #111
367000 roos94
pi_154168454
Wanneer starten ze , 14.10?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:32:00 #112
405682 maerk
Highbury
pi_154168467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De droom van zo'n sponsortje.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:32:05 #113
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_154168471
14.10 ja

kan ik het nu al ergens live zien?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:32:17 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef rajknier het volgende:
Zie dit op Twitter:

#Bouhanni allongé dans le fossé ! Abandon #TDF2015
Vertaling:

Liggend in een sloot :o
pi_154168482
Périchon op z'n Wiggins :D
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:33:36 #116
168304 Mani89
pi_154168515
Doei Bouhanni.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:34:00 #117
168304 Mani89
pi_154168520
Nu alleen nog Farrar uitschakelen en we kunnen weer met een gerust hart naar de massasprints kijken.
pi_154168521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Doei Bouhanni.
Wat is er precies gebeurt
pi_154168524
Edet rijdt er nog steeds tussen, die wil zich waarschijnlijk terug laten zakken, maar het peloton rijdt zo langzaam dat het wel even duurt..
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:34:16 #120
168304 Mani89
pi_154168525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Wat is er precies gebeurt
Hij is op zijn smoel gegaan.
pi_154168527
Is Bouhanni dan weer gevallen of nog die van 10 minuten geleden?
pi_154168535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij is op zijn smoel gegaan.
Alleen het cofidis groepje of nog andere renners ?
pi_154168538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog Farrar uitschakelen en we kunnen weer met een gerust hart naar de massasprints kijken.
Wat dacht je van Cavendish?
pi_154168551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Bier drinken met marcodej.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:35:09 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_154168553
ZOu graag een foto en/of filmpje willen zien van de crash, Bouhanni zien vallen is nooit verkeerd
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:35:18 #126
168304 Mani89
pi_154168557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En fietsen met marcodej.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:35:21 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168560
Bouhanni to be evacuated
All the riders involved in the crash at kilometre 12 have made it back on their bikes to the exception of Nacer Bouhanni, who is about to be driven away by ambulance

ABANDON BOUHANNI
pi_154168570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Waarom hebben we hem niet uitgenodigd?
pi_154168576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Hij reageert niet op ons.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:36:12 #130
168304 Mani89
pi_154168585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

We hebben meerdere uitnodigingen verstuurd maar hij reageerde niet.
pi_154168592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hij reageert niet op ons.
Op mij wel altijd.
pi_154168597
Wat een pechvogel die Bouhanni, dit gun je niemand :( :(
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:36:43 #133
168304 Mani89
pi_154168602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Op mij wel altijd.
Misschien hadden we het met een woordgrapje moeten proberen.
pi_154168603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Op mij wel altijd.
Misschien moet jij het even regelen. Zaterdag graag.
pi_154168605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Ik gun het hem wel.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:36:49 #136
168304 Mani89
pi_154168606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Nou ...
pi_154168611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien moet jij het even regelen. Zaterdag graag.
Zaterdag ben ik er niet.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:37:15 #138
262211 hhh38
pi_154168621
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef hhh38 het volgende:
Tot zover deze fantastische voorspelling.
pi_154168628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Zaterdag ben ik er niet.
Ga je dan aan het parcours van de Tour staan?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:37:37 #140
168304 Mani89
pi_154168634
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tot zover deze fantastische voorspelling.
Nou jij hebt er echt geen verstand van!
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:37:37 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168635
Bouhanni is de overtreffende trap van Keldermerckx
pi_154168649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ga je dan aan het parcours van de Tour staan?
Ik hoop niet dat het vliegtuig koers zet naar Frankrijk.
pi_154168659
Bouhanni en de Tour is geen geweldige combinatie
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:38:48 #144
262211 hhh38
pi_154168665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou jij hebt er echt geen verstand van!
Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.
pi_154168672
Op die plek nu bij Studio Tour heeft een goede FOK!meet plaatsgevonden

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2015 13:39:19 ]
pi_154168679
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.
Je geloofwaardigheid heeft wel een flinke deuk opgelopen.
pi_154168695
Sam Bennet zou natuurlijk wel mooi zijn vandaag :)
pi_154168699
98% kans op een massasprint?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 13:40:07 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154168700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:39 schreef Paxcon het volgende:
Op die plek nu bij Studio Tour heeft een goede FOK!meet plaatsgevonden
Vertel.
pi_154168711
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens Thijs niet
pi_154168713
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vertel.
De VI-Oranje meet. LR's lange manen wapperden daar in de wind.
pi_154168717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Massasprint van een kleinere groep ja

98% kans op waaiers
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:41:00 #153
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168725
Froome kan niet tegen regen, hopelijk komt hij straks in mongolenwaaier
pi_154168727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Max23 het volgende:

[..]

Massasprint van een kleinere groep ja

98% kans op waaiers
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSS
pi_154168736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Volgens Thijs niet
Heeft die er kijk op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154168741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome kan niet tegen regen, hopelijk komt hij straks in mongolenwaaier
Niet tegen regen ? Was toch erg sterk in Zeeland
pi_154168743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:

[..]

De VI-Oranje meet. LR's lange manen wapperden daar in de wind.
Dat klinkt als iets waar ik graag bij was geweest.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 juli 2015 @ 13:41:47 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154168747
quote:
En lekker hoor, Cofidis manager heeft zijn renners van te voren al gewaarschuwd

[..]

Prutsers.
pi_154168748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heeft die er kijk op?
Nee want hij kiest Nibali als topfavoriet
pi_154168749
Bouhanni en de TDF :{ :{
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:42:01 #161
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168755
Goedemiddag, heb ik goed begrepen dat Bouhanni abandon is?
Rossoneri siamo noi.
pi_154168767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Goedemiddag, heb ik goed begrepen dat Bouhanni abandon is?
ja
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:42:33 #163
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

ja
ok
Rossoneri siamo noi.
pi_154168782
Oh jee, Nacer toch :{.
pi_154168791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat klinkt als iets waar ik graag bij was geweest.
Dan heeft je wil je destijds niet in de steek gelaten. Ik kan me nog herinneren dat jij hele platen met glazen bier wegwerkte.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:42:58 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Niet tegen regen ? Was toch erg sterk in Zeeland
Daar was hij opvallend sterk inderdaad. Kuurtje gehad wellicht
  FOK!fotograaf woensdag 8 juli 2015 @ 13:43:15 #167
842 Zorro
Z
pi_154168805
Hmm, dan moet Kristoff het vandaag maar doen anders is mijn pool er helemaal aan, met toch al niet zoveel sprinters in mijn team.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_154168806
Ook weer typisch, hé.

Hey, Dumoulin heeft veel kans op geel morgen. VAL.
Hey, Bouhanni kan wel eens verrassen in de sprint morgen. VAL.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:43:47 #169
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154168818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer typisch, hé.

Vroem zal dus ook nog wel op zijn snufferd gaan
pi_154168822
quote:
Ook weer typisch, hé.

Hey, Froome maakt kans om de Tour te winnen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:44:29 #171
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Hey, Froome maakt kans om de Tour te winnen.
VAL (hopelijk)
Rossoneri siamo noi.
pi_154168838
Wie plaatsen we op de dodelijke lijst van de hoop voor de komende dagen?
pi_154168840
Froome wint de tour ook
pi_154168843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

VAL (hopelijk)
Ik vind dit een vervelende onsportieve reactie.
pi_154168845
Waarom dat gehaat op Bouhanni? Vind het wel een mooie renner, een echte vechter, kan ook heel goed bergop rijden. Sowieso gun je niemand valpartijen, blessures, ben echt wel een beetje triest. ;( ;( ;(
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:45:03 #176
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik vind dit een vervelende onsportieve reactie.
Care
Rossoneri siamo noi.
  FOK!fotograaf woensdag 8 juli 2015 @ 13:45:05 #177
842 Zorro
Z
pi_154168849
quote:
Ook weer typisch, hé.

Contador doet het best goed.
pi_154168854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Nee want hij kiest Nibali als topfavoriet
Ik weet ook al dat het een massaspurt wordt :')
pi_154168858
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:45 schreef Zorro het volgende:

[..]

Contador doet het best goed.
Not sure if u trolling.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:45:46 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie plaatsen we op de dodelijke lijst van de hoop voor de komende dagen?
Gesink
pi_154168873
ahwww wat schattig
pi_154168889
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom dat gehaat op Bouhanni? Vind het wel een mooie renner, een echte vechter, kan ook heel goed bergop rijden. Sowieso gun je niemand valpartijen, blessures, ben echt wel een beetje triest. ;( ;( ;(
is een bontkraagje
pi_154168891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Gesink
Ik zal alvast noteren dat hij zaterdag op zijn snuitje gaat voor de Mur de Bretagne.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:46:29 #184
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168893
Waarom moet dat kind bij dat interview zijn? Zieltjes winnen na de column van Thijs?
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:47:21 #185
168304 Mani89
pi_154168916
quote:
Ook weer typisch, hé.

Gesink gaat de Tour winnen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:47:22 #186
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154168917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Columbiafan het volgende:
Op een of andere manier mag ik hem wel.
pi_154168927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom moet dat kind bij dat interview zijn? Zieltjes winnen na de column van Thijs?
De kijker smelt nu
pi_154168946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:47 schreef Paxcon het volgende:

[..]

De kijker smelt nu
Zo warm is het niet vandaag.
pi_154168947
Om even wat zalvende woorden te preken: types als Bouhanni zijn ook nodig. Als je alleen maar lieve schattige jongetjes hebt, wordt het op een gegeven moment ook saai.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:48:21 #190
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:47 schreef Paxcon het volgende:

[..]

De kijker smelt nu
:Z
Rossoneri siamo noi.
pi_154168961
Dat kind verveelt zich wel de pleure
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:48:44 #192
168304 Mani89
pi_154168962
Die baby Boom is niet van de melkboer.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:48:47 #193
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168966
En wegwezen
Rossoneri siamo noi.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 juli 2015 @ 13:49:00 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:49:07 #195
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_154168973
Babyboom _O-
pi_154168974
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Booms gezinnetje komt wel vaker op bezoek in de Tour, Hans.
pi_154168980
Kenneth Van Bilsen
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:49:37 #198
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154168987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie is Hans? Zijn zoon?
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:49:42 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154168990
Allemaal gezellig samen sloothappen
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:49:45 #200
168304 Mani89
pi_154168992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mevrouw Boom kan niet vaak genoeg in beeld komen.
pi_154169003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tamelijk overschat en ordinair.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:50:19 #202
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Eindelijk een post waarmee ik het 100% eens ben.
Rossoneri siamo noi.
pi_154169020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Wie is Hans? Zijn zoon?
Fan van Milan.
pi_154169024
Waar is er beeld dan ?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:51:19 #205
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Fan van Milan.
Goeie jongen dan ^O^
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:51:48 #206
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169046
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:50 schreef Kadabra4 het volgende:
Waar is er beeld dan ?

Rechts
Rossoneri siamo noi.
pi_154169063
Bouhanni uit de race?
pi_154169067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:51 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Rechts
die tattoo
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:52:24 #209
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154169075
Another crash took place at the front of the bunch, involving Greg Van Avermaet (BMC) and several Cannondale-Garmin riders. All are back on their bikes.
  FOK!fotograaf woensdag 8 juli 2015 @ 13:52:25 #210
842 Zorro
Z
pi_154169076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Not sure if u trolling.
Ik wil hem in het rijtje Dumoulin, Cancellara, Bouhanni.
pi_154169079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef Tortugal het volgende:
Bouhanni uit de race?
Nee joh, lekke band.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:52:43 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154169085
The stage 5 is on... after 12kms a crash forced Nacer Bouhanni to abandon.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_154169088
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Rechts
Die is prima te doen ja
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 13:53:18 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154169099
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef Sked het volgende:
Another crash took place at the front of the bunch, involving Greg Van Avermaet (BMC) and several Cannondale-Garmin riders. All are back on their bikes.
Krek moet heel blijven.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:53:23 #215
168304 Mani89
pi_154169103
Kan iemand even een topic pointer doen dat Bouhanni abandon is?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:53:36 #216
62913 Blik
The one and Only!
pi_154169106
Best leuk om naar te kijken hoor
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:53:54 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169114
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Rechts
Linker :9~
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:15 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169123
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:25 #219
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169128
Wie was die jongen van gisteren die een stuk uit z'n vloer zou eten wanneer Bouhanni top 10 finishde?
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:26 #220
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154169129
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:30 #221
168304 Mani89
pi_154169131
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hans.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:33 #222
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154169132
quote:
Bedankt, dat had ik al gemeld
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:35 #223
367000 roos94
pi_154169133
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Rechts
links zou ik wel geven
pi_154169135
quote:
Bij Garmin doen ze ook niets anders dan vallen, hé.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:39 #225
168304 Mani89
pi_154169136
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was ook al gepost.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:42 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hans.
Ja voor wie letour niet volgt :')
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:54:57 #227
168304 Mani89
pi_154169151
quote:

[..]

Ja voor wie letour niet volgt :')
Nee.
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 13:55:02 #228
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154169154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bij Garmin doen ze ook niets anders dan vallen, hé.
Dan Martin ?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:55:06 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169158
Oh sorry hoor ;( Had bericht van sked niet gezien

MIJN WELGEMEENDE EXCUSES
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:55:19 #231
168304 Mani89
pi_154169164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh sorry hoor ;( Had bericht van sked niet gezien

MIJN WELGEMEENDE EXCUSES
Kusjes!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 13:55:34 #232
284411 crew  heywoodu
pi_154169167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand even een topic pointer doen dat Bouhanni abandon is?
Ok.
pi_154169172
Die Algerijnse Fransman van Cofidis zou vandaag wel eens kunnen winnen.
pi_154169177
Hoe laat begint de live uitzending?
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:00 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kusjes!
Bedankt Mani
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:00 #236
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169186
Is Nacer Bouhanni gevallen? :+
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:11 #237
168304 Mani89
pi_154169193
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ok.
Woehoe!
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:12 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_154169195
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wij kijken ook.
Awesome
Never Stop Exploring!
pi_154169204
Ik lees net dat Nacer Bouhanni is gevallen *O* *O* *O*
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:43 #240
367000 roos94
pi_154169209
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe laat begint de live uitzending?
14.10
pi_154169216
Ik heb gelezen dat Osama Bin Laden dood is.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:57:10 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154169221
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

14.10
Dioon tijd dan he :+
pi_154169226
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
:')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 13:57:24 #244
284411 crew  heywoodu
pi_154169229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelezen dat Osama Bin Laden dood is.
Leuker nog, Bouhanni doet niet meer mee.
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:57:34 #245
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169231
Ben benieuwd hoe Diona eruit ziet vandaag O+
Rossoneri siamo noi.
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 13:57:45 #246
367000 roos94
pi_154169237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dioon tijd dan he :+
jep
pi_154169240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Van heywoodu mag ik altijd juichen.
pi_154169241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben benieuwd hoe Diona eruit ziet vandaag O+
Geil
pi_154169263
reporter app :') :') :') :')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 13:58:55 #250
284411 crew  heywoodu
pi_154169265
Brice Feillu heeft last van z'n schouder na een val.

woensdag 8 juli 2015 @ 13:59:22 #251
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154169287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
pi_154169291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Brice Feillu heeft last van z'n schouder na een val.

[ afbeelding ]
Misschien kun je dat ook even in de topic pointer zetten.
pi_154169317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Lees de topic pointer :')
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:00:43 #254
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_154169323
Abandon Bouhanni
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:01:12 #255
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154169342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:00 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Lees de topic pointer :')
Ik ben het niet eens met die laatste zin. :+
pi_154169347
Genoeg gelachen jongens.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:02:26 #257
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_154169372
Dn greg is ook gevallen
pi_154169384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:02 schreef ledlamp het volgende:
Dn greg is ook gevallen
Als 2e?
pi_154169390
Herman _O_
pi_154169391
mevrouw Been is on air
pi_154169403
Mart
pi_154169411
Waaier of massasprint ?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 14:03:37 #263
284411 crew  heywoodu
pi_154169412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:03 schreef showtimer het volgende:
mevrouw Been is on air
Broekje uit.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:03:46 #264
262211 hhh38
pi_154169414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als 2e?
pi_154169420
Veukler
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:04:28 #266
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154169437
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:03 schreef Kadabra4 het volgende:
Waaier of massasprint ?
Een sprint met een select gezelschap nadat een aantal sprinters en klassementsrenners zich hebben laten verrassen door een waaier.
pi_154169438
VDB _O_
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:04:50 #268
311468 Van_Poppel
pi_154169455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB _O_
De enige echte VDB :Y
pi_154169462
Wat een leuk bierglas
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:05:13 #270
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169467
Pfff, 40 jaar en dan al een hartaanval.
Rossoneri siamo noi.
pi_154169471
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Een sprint met een select gezelschap nadat een aantal sprinters en klassementsrenners zich hebben laten verrassen door een waaier.
Weer geen Kristoff dus ....
pi_154169481
Frank Hoste denkt op de Vlaamse radio niet dat Cavendish een etappe gaat winnen deze Tour.

Verstandige man.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:05:40 #273
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169484
Ik zet m'n geld op Cavendish
Rossoneri siamo noi.
pi_154169492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat een leuk bierglas
Niet voor casuals.
pi_154169497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Weer geen Kristoff dus ....
Kristoff kan echt wel in waaiers rijden (zie Qatar)
pi_154169505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
Frank Hoste denkt op de Vlaamse radio niet dat Cavendish een etappe gaat winnen deze Tour.

Verstandige man.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef ForzaMilan het volgende:
pi_154169514
Ik tip Demare voor het podium vandaag. Is zijn streek.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 juli 2015 @ 14:06:47 #278
284411 crew  heywoodu
pi_154169521
quote:
Ik heb dat van mij op Sagan (winst + top-3) en tegen Greipel (geen top-3 en achter Cavendish, Sagan en Kristoff) :)
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:06:47 #279
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_154169522
Weer een valpartij?
pi_154169523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Niet voor casuals.
Dit blijft me achtervolgen ;(
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:06:50 #281
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169524
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

[..]

Ik spreek hem eind vd middag wel. :P
Rossoneri siamo noi.
pi_154169530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik tip Demare voor het podium vandaag. Is zijn streek.
Demare is overrated
pi_154169534
quote:
Nee hoor, Greipel gaat het weer flikken.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:07:24 #284
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154169559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Kwade Cav gaat winnen.
pi_154169562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik spreek hem eind vd middag wel. :P
#TeamHosteOpperkleurder
pi_154169571
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Kwade Cav gaat winnen.
Dit dus
pi_154169572
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Demare is overrated
Hij zal het niet winnen denk ik, maar hij zal wel iets extra's kunnen.
pi_154169577
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Kwade Cav gaat winnen.
Nope. Die wint niet meer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_154169580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Als jij het zegt, dan weet ik al dat we CAVENDISH KUNNEN FELICITEREN!
pi_154169582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef Kadabra4 het volgende:

[..]

Demare is overrated
Marc Madiot denkt daar anders over.
pi_154169585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

#TeamHosteOpperkleurder
Dat sowieso.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:08:06 #292
62913 Blik
The one and Only!
pi_154169587
Degenkolb wordt mijn gok voor vandaag, na een mooie waaier-etappe
pi_154169588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Kristoff kan echt wel in waaiers rijden (zie Qatar)
Niet echt vergelijkbaar.
pi_154169592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als jij het zegt, dan weet ik al dat we CAVENDISH KUNNEN FELICITEREN!
Hij wint niet, mark my words.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 8 juli 2015 @ 14:08:24 #295
367000 roos94
pi_154169596
Joop Zoetemelk is ook een schnabbelaar van jewelste..
pi_154169598
Jopie leent zich overal voor uit
pi_154169602
Stella reclame :D
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:08:42 #298
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154169607
Cavendish @2.6
Greipel @ 5.6
Kristoff @ 6.6
Sagan @ 8