quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik lees net dat Nacer Bouhanni is gevallen![]()
![]()
Misschien kun je dat ook even in de topic pointer zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Brice Feillu heeft last van z'n schouder na een val.
[ afbeelding ]
Broekje uit.quote:
Een sprint met een select gezelschap nadat een aantal sprinters en klassementsrenners zich hebben laten verrassen door een waaier.quote:
Weer geen Kristoff dus ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een sprint met een select gezelschap nadat een aantal sprinters en klassementsrenners zich hebben laten verrassen door een waaier.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
Frank Hoste denkt op de Vlaamse radio niet dat Cavendish een etappe gaat winnen deze Tour.
Verstandige man.
quote:
Ik heb dat van mij op Sagan (winst + top-3) en tegen Greipel (geen top-3 en achter Cavendish, Sagan en Kristoff)quote:
Demare is overratedquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik tip Demare voor het podium vandaag. Is zijn streek.
Kwade Cav gaat winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, Greipel gaat het weer flikken.
Als jij het zegt, dan weet ik al dat we CAVENDISH KUNNEN FELICITEREN!quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, Greipel gaat het weer flikken.
Niet echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kristoff kan echt wel in waaiers rijden (zie Qatar)
Hij wint niet, mark my words.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan weet ik al dat we CAVENDISH KUNNEN FELICITEREN!
Ja die denkt ook dat Pinot de tour gaat winnen zekerquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Marc Madiot denkt daar anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |