quote:
Op dinsdag 7 juli 2015 01:06 schreef Malteser het volgende:Net terug uit het zkh, ruim 2 uur aan de ctg gelegen omdat men 'm de eerste tijd te vlak vond. Ook urine in moeten leveren, omdat mijn harde buiken geregistreerd werden. Bloeddruk is goed. Mocht nu naar huis, morgen weer melden voor een nieuwe ctg en uitslag van de urine.
Nu heel moe

.
Lees morgen weer bij!
Jeetje zeg. Succes vandaag in het ziekenhuis!
quote:
Op dinsdag 7 juli 2015 06:44 schreef Sekhmet het volgende:Ik ben weer een klein stapje verder...verlies van de slijmprop
Vriend gelijk klaarwakker "zegt dat dat hij vandaag gaat komen?"...nope, zegt helemaal niks. Alleen dat het binnen nu en enkele dagen/weken toch wel moet gebeuren. Duh!
Jaaaa, huphup baby

Met deze termijn moet er dan toch wel iets gebeuren!
Mijn slijmprop verloor ik een paar weken terug al, maar nog geen baby hier. Mijn vk gaf wel aan dat het in ieder geval voorbereidend werk is (en dat ze binnen 2 weken wel een bevalling verwachtte, maar helaas

)
quote:
@beweging: hier is het wisselend. De ene keer een hele drukke mini (mijn ribben

) en de andere keer helemaal niks. Net als IMA is dat ook vaak 's ochtends minder. (Misschien krijgen we een uitslaper? /naīef) Vanaf het begin dat ik de kleine voel, wordt er wel stipt rond 22.00 uur geschopt/gedraaid/gehikt.
Oh en ik begin haast zin te krijgen in de bevalling

Ik ben de sleur van de dagen een beetje zat aan het worden en het vele thuis zitten ook (autorijden gaat niet meer lekker, net zoals fietsen en wandelen en geen winkels vlakbij ofzo om even een boodschapje te doen, daarnaast krijg ik rugpijn als ik te lang zit en harde buiken als ik te lang sta (in de keuken bijv.), blegh) /liefdagboek