abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154130320
2015

12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 08-07-2015 16:40:18 ]
Schudden voor gebruik
pi_154130476
Maltezer :*

Soms doen baby's gewoon waar ze zin in hebben. Lekker lui en slapen in de buik van mama zonder te bewegen of merkbaar te bewegen. Ook echt niet wakker te porren.....
Nou heb je zelf de laatste tijd behoorlijk wat stress in je lijf gehad en daar kan je baby ook wat moe van zijn en die neemt het er even lekker van nu het niet zo heet is. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar helemaal a- relaxed van raakt. Sowieso goed om dan actie te ondernemen :*

Ik hoop dat alles goed is met de scan en we snel positief nieuws van je horen.
Schudden voor gebruik
pi_154130658
FF, klopt ja, wij hebben daarvoor van de VK een mutsje gekregen!
pi_154132615
Net terug uit het zkh, ruim 2 uur aan de ctg gelegen omdat men 'm de eerste tijd te vlak vond. Ook urine in moeten leveren, omdat mijn harde buiken geregistreerd werden. Bloeddruk is goed. Mocht nu naar huis, morgen weer melden voor een nieuwe ctg en uitslag van de urine.
Nu heel moe :Z.
Lees morgen weer bij!
pi_154132975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 01:06 schreef Malteser het volgende:
Net terug uit het zkh, ruim 2 uur aan de ctg gelegen omdat men 'm de eerste tijd te vlak vond. Ook urine in moeten leveren, omdat mijn harde buiken geregistreerd werden. Bloeddruk is goed. Mocht nu naar huis, morgen weer melden voor een nieuwe ctg en uitslag van de urine.
Lees morgen weer bij!
Fijn dat er niet zo iets aan de hand is waarvoor je moet blijven in het ziekenhuis en je gewoon lekker thuis kunt slapen.
*duimt voor goede uitslagen :*
Schudden voor gebruik
  dinsdag 7 juli 2015 @ 06:24:30 #6
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154134610
He wat vervelend die zorgen, Malteser! Hoop dat vandaag alles in orde blijkt.

Eindelijk een nacht goed geslapen! *O* nog steeds paar x naar de wc maar in elk geval snel weer in slaap kunnen vallen en niet zo heel vroeg wakker. Wel meteen zeurende harde buiken bij het opstaan. Hoop dat het voorwerk geen weken gaat duren. 3e week verlof en ik begin het al zat te worden, laat die baby maar komen! Gelukkig geen 6 weken van te voren met verlof gegaan! :X
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154134649
Malteser, fijn dat het goed gaat en je weer naar huis mocht. Hoop dat je een rustige nacht hebt gehad.

Mariposas, wat vervelend van al die harde buiken. Kan mij er niks bij voorstellen (nog) maar prettig zal het niet zijn.

Ik ben weer een klein stapje verder...verlies van de slijmprop *O*
Vriend gelijk klaarwakker "zegt dat dat hij vandaag gaat komen?"...nope, zegt helemaal niks. Alleen dat het binnen nu en enkele dagen/weken toch wel moet gebeuren. Duh!
pi_154134706
Stoel ze staan er wellicht niet bij stil dat je er pas over een hele tijd weer bent. Je weet pas wat je mist als ze er niet is ;)

Malteser vervelend maar hopelijk vandaag ook een mooie uitslag
pi_154134719
Malteser, dat zal n vermoeiende avond geweest zijn. Hopelijk is t vandaag ook in orde.

Slecht geslapen... Ging slapen met allemaal onrust in mijn hoofd

[ Bericht 1% gewijzigd door gestreeptestoel op 07-07-2015 12:53:04 ]
pi_154134722
Ik voelde net heel zachtjes iemand tegen mijn hand schoppen O+

Of slaan of een kopstoot. Wat een agressieve babies ;)
pi_154134750
Gefeliciteerd met je dochter Kris!
Ik heb heerlijk geslapen! Nog 17 dagen werken tot verlof *O* zit wel 3 weken vakantie tussen ;)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_154135149
Gefeliciteerd Kris, wat een stoere naam! Gaaf!

Malteser, ik hoop dat vandaag alles goed blijkt te zijn.

Wow, goede tip, een vers-uit-de-muts-muts! Had ik nou nooit aan gedacht!

Stoel, vervelend dat je druk bent in je koppie. Komt dat door je werk? Niet erg attent van je collega's trouwens. Dat zullen ze zich zelf ook wel realiseren, later. Denk dat je vast nog wat van ze hoort. En vervanging is niet jouw probleem, toch? Ze weten al maanden dat je zwanger bent, kom nou toch.

Grappig om terug te lezen dat meerderen wat minder "buikactiviteit" hebben gehad. Heb me de afgelopen dagen ook steeds zorgen gemaakt omdat ik steeds keilang niets voelde. En steeds als ik dacht: "fokkit, ik ga zo bellen", kreeg ik kort daarop een blob tegen mijn buik. Misschien zijn de babes toch ook een beetje loom geweest van de warmte?

Hoe hard moet je je baby voelen bij 25, 26 weken trouwens? Het is bij mij nooit pijnlijk ofzo, het voelt meer als een dikke 'blob'. Geen strekkende ledematen ook. Alleen korte, doffe, tikken. Soms wat licht gewoel. (Myeah, bedenk me dat er weinig "goed" of "fout" zal zijn omdat iedereen anders is. Maar ben gewoon benieuwd eigenlijk, hoe jullie dat voelen)
pi_154135215
Bij mij van 20 tot 29 weken wel echt schoppen. Niet superhard, het voelde inderdaad meer als doffe tikken. Maarja, dan kan ie natuurlijk ook nog niet zo hard trappen.
Daarna is ie omgedraaid en sindsdien is het vooral heen en weer schuiven met de kont en rug, en met de handjes op m'n bekkenbodem trommelen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154135327
Ik voel amper schopjes, alleen als ik op m'n zij in bed lig heel soms. Ik heb een baby met wiebelkont, want het gebrek aan schopjes wordt uitgebreid gecompenseerd met heen en weer geschuif, vooral tijdens het eten, tijdens het rustig zitten, tijdens het in bed liggen, tijdens het douchen... Volgens mij slaapt hij amper.

Ik herken de verhalen van uitstekende of überhaupt herkenbare handjes en voetjes dan ook totaal niet, dus wat bij de een normaal is, hoeft bij de ander amper voor te komen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:26:05 #15
426379 elamanilo
elämänilo
pi_154135453
Krisvc, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter <3 Wat een toffe naam hebben jullie haar gegeven! Nu bijkomen en kennismaken <3 Snuffelen en knuffelen!
pi_154135537
Ik voel de laatste week ook minder. Voel de baby absoluut elke dag een heleboel keer, maar het is erg veranderd. Niet meer zoveel schoppen, veel meer geschuif en gerek. En ik voel het nog altijd erg laag in m'n buik, vrijwel nooit boven m'n navel. Ben wel benieuwd hoe het ligt, want de laatste keer lag het wel met het koppie naar beneden...
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:43:06 #17
409579 LuDann
All the way
pi_154135624
Ik voel eigenlijk de hele dag door beweging en alles bovenin mijn buik, daar waar mijn placenta niet zit. Vooral geschuif en gedraai maar ook trappen. En de hik! Vooral dat laatste zo'n 10/15 keer per dag. Ik las ergens dat baby's het meest actief zijn rond de 32 weken, maar die van mij lijkt alleen maar actiever te zijn geworden sinds toen.

Als ik Gup een half uurtje niet voel maak ik me al snel een beetje zorgen omdat dat niet gebruikelijk is. Dan ga ik even liggen en porren en voel me dan een beetje schuldig omdat ik soms het idee heb dat ik beeb uit een diepe slaap wakker maak. :@

Voor de 30 weken had ik ook wel eens een dag of een paar dagen minder beweging. Groeispurtje misschien.
pi_154135674
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt? :')
pi_154135693
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:43 schreef LuDann het volgende:
Ik voel eigenlijk de hele dag door beweging en alles bovenin mijn buik, daar waar mijn placenta niet zit. Vooral geschuif en gedraai maar ook trappen. En de hik! Vooral dat laatste zo'n 10/15 keer per dag. Ik las ergens dat baby's het meest actief zijn rond de 32 weken, maar die van mij lijkt alleen maar actiever te zijn geworden sinds toen.

Mijne heeft nog nooit de hik gehad!
En idd nog steeds heel actief, maar misschien voelt het nu ook steviger omdat ie steeds groter wordt, dus komt het harder aan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154135790
:D @ Estrys, denk het wel hoor, heb wel vreemdere dingen gedroomd de afgelopen maanden.

@ malteser: succes ook vandaag, hopelijk is alles goed!

@beweging: zenuwslopend soms! Die van ons is eigenlijk best wel druk, dus rustige momenten vind ik ook niet zo cool. Vooral 's ochtends als ik wakker wordt en het duurt even voor meneer/mevrouw wakker is. Maar verder voel ik de hele dag door heel regelmatig beweging. Echt schoppen is het inderdaad niet meer, dat je het heel specifiek op 1 plek voelt, meer schuiven en duwen door de hele buik. Voel wel af en toe duidelijk de voeten. En ook wel eens een plotselinge draai die zo hard gaat dat ik even naar adem moet happen :+ Alsof ie zich even flink afzet tegen mijn longen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:07:37 #21
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154135922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Het is niet normaal toch dat je droomt dat de overbuurman je ten huwelijk vraagt? :')
Dat ligt er aan, is dit je overbuurman?

Zo ja: normaal. :Y
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_154135971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee dat is em helaas niet ;)

Sterker nog, ik wil er echt nooit mee trouwen (de overbuurman dan he :6 Bovendien ben ik al 8 jaar getrouwd, natuurlijk met een man die er minstens zo goed uit zou kunnen zien als die man op dat plaatje. O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Estrys op 07-07-2015 10:15:42 ]
pi_154136043
Hoe gaat het met Joycie, eigenlijk?
pi_154136311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:48 schreef Estrys het volgende:
Daar moet je de verloskundige even voor bellen denk ik. :P
pi_154136357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 01:06 schreef Malteser het volgende:
Lees morgen weer bij!
Jeetje zeg. Succes vandaag in het ziekenhuis!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 06:44 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ben weer een klein stapje verder...verlies van de slijmprop *O*
Vriend gelijk klaarwakker "zegt dat dat hij vandaag gaat komen?"...nope, zegt helemaal niks. Alleen dat het binnen nu en enkele dagen/weken toch wel moet gebeuren. Duh!
Jaaaa, huphup baby *O* Met deze termijn moet er dan toch wel iets gebeuren!

Mijn slijmprop verloor ik een paar weken terug al, maar nog geen baby hier. Mijn vk gaf wel aan dat het in ieder geval voorbereidend werk is (en dat ze binnen 2 weken wel een bevalling verwachtte, maar helaas :P )

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

@beweging: hier is het wisselend. De ene keer een hele drukke mini (mijn ribben :'( ) en de andere keer helemaal niks. Net als IMA is dat ook vaak 's ochtends minder. (Misschien krijgen we een uitslaper? /naīef) Vanaf het begin dat ik de kleine voel, wordt er wel stipt rond 22.00 uur geschopt/gedraaid/gehikt.

Oh en ik begin haast zin te krijgen in de bevalling :X Ik ben de sleur van de dagen een beetje zat aan het worden en het vele thuis zitten ook (autorijden gaat niet meer lekker, net zoals fietsen en wandelen en geen winkels vlakbij ofzo om even een boodschapje te doen, daarnaast krijg ik rugpijn als ik te lang zit en harde buiken als ik te lang sta (in de keuken bijv.), blegh) /liefdagboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')