Dus er staat geen link in de OP?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks linkdump. Ksssst, jij.![]()
Er staat een hele lap tekst bij.
quote:
Laatste paar pagina's in het afvoerputjestopic in FB gaan over deze vent. Is gewoon een kneusje met een ban of zo.quote:
Door een racistische mod/admin natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Laatste paar pagina's in het afvoerputjestopic in FB gaan over deze vent. Is gewoon een kneusje met een ban of zo.
Deze user is zó erg tegen racisme dat blonde haren hebben in zijn ogen al racistisch is.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Door een racistische mod/admin natuurlijk
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Deze user is zó erg tegen racisme dat blonde haren hebben in zijn ogen al racistisch is.
Dit liedje is zo verschrikkelijk racistisch hèquote:Op maandag 6 juli 2015 21:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Deze user is zó erg tegen racisme dat blonde haren hebben in zijn ogen al racistisch is.
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 6 juli 2015 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Is dat twitter account van Specularium de mod?
Nee. Iemand die de naam Specularium gebruikt omdat hij kennelijk nogal kwaad op de echte Specularium. De NWS-mod heeft niks met dit Twitter-account te maken.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Is dat twitter account van Specularium de mod?
Ik heb zelden zo gelachen. Niet om die twitteraar, maar om de eerste helft van de onderste zin van de user die wordt geciteerd.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
Hij is tenminste wel ergens positief over
[ afbeelding ]
Nou leuk hoor dat die mongool het met je eens is![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Iemand die de naam Specularium gebruikt omdat hij kennelijk nogal kwaad op de echte Specularium. De NWS-mod heeft niks met dit Twitter-account te maken.
Precies. Maar vandaar ook het duidelijke antwoord, voordat verhalen een eigen leven gaan leiden. De initiatiefnemer is kennelijk iemand die zowel in NWS als op de FP komt, die boos is over een mod-actie van Specularium en die zo'n beetje iedereen een racist vindt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik wist hier verder niets van, las ergens in dit topic dat het bij sommigen al bekend was. Kan het maar beter vragen dan zomaar iets aannemen
Zo is dat. Ik heb sowieso een hekel aan mensen die constant de racismekaart trekken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar vandaar ook het duidelijke antwoord, voordat verhalen een eigen leven gaan leiden. De initiatiefnemer is kennelijk iemand die zowel in NWS als op de FP komt, die boos is over een mod-actie van Specularium en die zo'n beetje iedereen een racist vindt.
Niet te veel aandacht aan geven aan zo'n idioot.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik heb sowieso een hekel aan mensen die constant de racismekaart trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |