quote:'Zweetdruppels nog te zien' in nieuw Tour-progamma
Ander tijdstip, nieuw presentatieduo, meer tempo en het afscheid van Dalida. Het is een greep uit de veranderingen die ons te wachten staan in de NOS-programmering tijdens de Tour de France, van 4 tot en 26 juli.
Dione de Graaff presenteert vanaf 2 juli het televisieprogramma Studio Tour. Het nieuwe avondprogramma, dat de Avondetappe opvolgt, is elke dag te zien tussen 19.00 en 19.55 uur op NPO 1.
Nieuw avondprogramma
Studio Tour zit 'dicht op de koers' en neemt met een actuele gast de laatste ontwikkelingen uit La Grande Boucle door.
"In tegenstelling tot de Avondetappe, die vaak rond 22.00 uur werd uitgezonden, zitten we nu dichter op de koers. We willen het zweet op het voorhoofd van de renners zien", licht eindredacteur Jeroen Koster toe.
Zeven 'wegkapiteins'
Gert van 't Hof neemt de presentatie vanuit de studio in Hilversum voor z'n rekening. Hij wordt bijgestaan door een prominente wielerliefhebber en afwisselend door zeven 'wegkapiteins', te weten: Henk Lubberding, Rob Harmeling, Niki Terpstra, Michiel Elijzen, Theo Bos, Marijn de Vries en Karsten Kroon.
Er zijn meer veranderingen aanstaande. "De eindtune verdwijnt. Dalida paste bij een avondprogramma. Nu eindigen we het programma op een moment dat de avond nog jong is. Een bandje met muziek ligt dan minder voor de hand", aldus Koster.
Extra livestream
Ook op internet zijn er de nodige aanpassingen in aantocht. Er komt op NOS.nl naast de gebruikelijke livestream een tweede stream met extra aangeleverde beelden uit de Tour van vijf motorcamera's.
Bovendien heeft de NOS een speciale Tour-app ontwikkeld. De app heeft een functie waarmee de gebruiker een 'live-presentatie' van de Tour kan doen. Het is aan de gebruiker of hij/zij dit thuis op de bank of in de koers doet.
Radio
Op de radio wordt eveneens uitgebreid stilgestaan bij de Tour-start in Utrecht. Op 2, 3 en 4 juli komt er tussen 18.00 en 23.00 vanuit het oude postkantoor een programma vanuit de Domstad.
En, zoals elk jaar, ontbreekt Radio Tour de France niet. Elke dag tussen 14.00 en 18.00, gepresenteerd door Robbert Meeder en Jurgen van den Berg.
Mart Smeets
Mart Smeets was jarenlang het gezicht van de Avondetappe. Mart blijft voor het nieuwe programma behouden. In een dagelijkse rubriek neemt hij de historische Tour de France van 1989 onder de loep.
Het was de Tour die met het kleinste verschil in de geschiedenis van de Ronde van Frankrijk werd beslist. Greg LeMond bleef die zomer Laurent Fignon acht seconden voor.
Bij een tijdrit vorig jaar ofzo mocht het i.i.g. niet vgm.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er mag niemand vooraf langs de kant gaan staan met een goede fiets?
Dat mag inderdaad niet meer sinds 2010.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er mag niemand vooraf langs de kant gaan staan met een goede fiets?
Ik mis Mart, die oude reusquote:Op maandag 6 juli 2015 20:08 schreef aesop het volgende:
[..]
Jij mist Dries en Gert.
Toegegeven, ik mis Erik.
fantastisch, vanavond terugkijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dione wel, degene die ze wou interviewen niet
En dan toch iedere keer naar haar schakelen, omdat het programma anders nog saaier is. Dione was zich ook aan het schamen. Volgens mij dacht ze geef mij een paar gasten hier op het parkeerterrein en ik maak er een 100x betere show van.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dione wel, degene die ze wou interviewen niet
Je lijkt wel een stalker, je post echt niks anders meer hèquote:Op maandag 6 juli 2015 21:47 schreef roos94 het volgende:
Teruggekeken, wat een schatje is het toch. Ik wil Dione 24 uur per dag, 7 dagen in de week, op alle zenders, met livestream en vijf verschillende camera standpunten
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ione-de-Graaff.dhtmlquote:Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je lijkt wel een stalker, je post echt niks anders meer hè.
je hebt me doorquote:Op maandag 6 juli 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ione-de-Graaff.dhtml
Zou het?
ik heb haar pas twee dagen geleden ontdekt, vandaar dat ik even helemaal van de kaart benquote:Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je lijkt wel een stalker, je post echt niks anders meer hè.
wat ben jij voor rarequote:Op maandag 6 juli 2015 21:47 schreef roos94 het volgende:
Teruggekeken, wat een schatje is het toch. Ik wil Dione 24 uur per dag, 7 dagen in de week, op alle zenders, met livestream en vijf verschillende camera standpunten
Gaat wel. Het is een beetje rumoerig, vanwege het publiek, daar hou ik niet zo van. Mijn voorkeur gaat naar Vive le Velo.quote:
Dit dus, en bovendien als de etappe ergens tussen 17u00 en 18u00 afgelopen is wil ik als kijker eerst rustig eten en daarna het wielrennen even loslaten i.p.v. om 19u00 alweer direct voor de buis zitten.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het programma is zo vroeg dat de renners niet op tijd bij Dione kunnen aanschuiven. Dat had iedere wielerkenner natuurlijk meteen door, behalve bij de NOS natuurlijk. Dione zal de komende 3 weken nog wel vaker alleen aan een tafeltje zitten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:09 schreef TheArt het volgende:
Naar welke samenvatting heeft Gert geluisterd?
Het fietsplaatje met het afwijkende nummer is ook maar 5 keer ingezoomd in beeld gebracht ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
''ER WORDT GEZEGD DAT MARTIN OP EEN ANDERE FIETS REED''
Nee gôh. Daar waren ze al snel achter bij de Belg.
En toch wordt hier minder gezeurdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:13 schreef hmmmz het volgende:
Wat een kansloos programma. Het oude format, laat op de avond met Mart was 1000 keer beter.
Een lekke band is niet rond en Parijs is nog ver.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker enorme conclusies trekken na vandaag.
Was hij niet gevallen dan hadden we geel gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang gaan ze nog een drama maken van het uitvallen van Dumoulin?
Daar hadden ze ook pas 10 minuten na de finish (de uitslag stond al 9 minuten op internet) door dat Mollema gewoon in de eerste groep zat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
''ER WORDT GEZEGD DAT MARTIN OP EEN ANDERE FIETS REED''
Nee gôh. Daar waren ze al snel achter bij de Belg.
Nee man, die was goedquote:
Nee man, dat is hip! Alles een naam geven...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Dat wegkapitein gelul is ook behoorlijk eng.
Soort 'tafelheer' bij DWDD. Ook zo triest. Vooral als eeuwig gediscrimineerde Simons aanschuift.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:52 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee man, dat is hip! Alles een naam geven...
Wat een zaadprogramma
Er zijn ook mensen die zonder geluid en met de ogen dicht kijken:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:15 schreef marcodej het volgende:
Twitter wil unaniem De Avondetappe terug.
twitter:
twitter:chriscruys twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 19:21:06Ik denk dat ik verliefd ga worden op #DionedeGraaff Vind eigenlijk wel dat ze het leuk doet #studiotour reageer retweet
twitter:hermanrempe twitterde op zondag 05-07-2015 om 20:10:53#studiotour is een leuk programma. Alleen jammer dat de presentator met de rug naar de camera zit als hij praat met collega's. reageer retweet
twitter:RobbertMeeder twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 19:30:00Ik zit nu voor het eerst #studiotour te kijken en ik vind het hartstikke leuk. Mag ook wel eens gezegd.#tourdefrance http://t.co/sJ3vGHz8Pn reageer retweet
twitter:JAHMHolten twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 20:23:20#studiotour is een goed format. Veel beter dan #rtl7tourdujour !!! Ga zo door!!! reageer retweet
twitter:joepschool twitterde op zondag 05-07-2015 om 19:58:13Natuurlijk geen #Mart, maar @gertvanthof_ doet die presentatie gewoon erg goed. #studiotour reageer retweet
Wie zijn deze zwakbegaafden?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zonder geluid en met de ogen dicht kijken:twitter:twitter:chriscruys twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 19:21:06Ik denk dat ik verliefd ga worden op #DionedeGraaff Vind eigenlijk wel dat ze het leuk doet #studiotour reageer retweet
twitter:hermanrempe twitterde op zondag 05-07-2015 om 20:10:53#studiotour is een leuk programma. Alleen jammer dat de presentator met de rug naar de camera zit als hij praat met collega's. reageer retweet
twitter:RobbertMeeder twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 19:30:00Ik zit nu voor het eerst #studiotour te kijken en ik vind het hartstikke leuk. Mag ook wel eens gezegd.#tourdefrance http://t.co/sJ3vGHz8Pn reageer retweet
twitter:JAHMHolten twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 20:23:20#studiotour is een goed format. Veel beter dan #rtl7tourdujour !!! Ga zo door!!! reageer retweet
twitter:joepschool twitterde op zondag 05-07-2015 om 19:58:13Natuurlijk geen #Mart, maar @gertvanthof_ doet die presentatie gewoon erg goed. #studiotour reageer retweet
Zijn dit alle positieve tweets in 3 dagen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zonder geluid en met de ogen dicht kijken:twitter:twitter:chriscruys twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 19:21:06Ik denk dat ik verliefd ga worden op #DionedeGraaff Vind eigenlijk wel dat ze het leuk doet #studiotour reageer retweet
Snap het gehaat echt nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel tof. Mart was al ver over de houdbaarheidsdatum heen.
dione is vandaag zeer matig gekleed Tongquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:06 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk programma geworden. Doodzaai.Het kabbelt en kabbelt tot het einde eindeloos door.
Deze formule kan gewoon niet slagen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef Strani het volgende:
Mensen, mensen. Ze zijn net een paar dagen bezig. Mart Smeets deed de Avondetappe sinds 1726 dus hij had nogal wat meer ervaring.
Och.. het zijn mensen die praten over wielrennen. Maar zou wel leuker zijn als ze het volgend jaar weer op lokatie doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze formule kan gewoon niet slagen.
Ik snap ook niet dat je gewoon een avondetappe-setting kiest, dat kan ook prima zonder Mart. Geeft inderdaad wat meer sfeer aan het programma.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Och.. het zijn mensen die praten over wielrennen. Maar zou wel leuker zijn als ze het volgend jaar weer op lokatie doen.
Het probleem is dat er niet echt dialoog is, het is vraag + antwoord met een hoop kutitems (vooral met Dione) tussendoorquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Och.. het zijn mensen die praten over wielrennen. Maar zou wel leuker zijn als ze het volgend jaar weer op lokatie doen.
NOS wel, TdJ heeft Boogerd en Planckaert (muv gisteren)quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Tdj en Nos wisselen steeds van gasten?
Ik bedoel de gasten van tdj zitten dezelfde week nog bij nos en andersomquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
NOS wel, TdJ heeft Boogerd en Planckaert (muv gisteren)
En daarna 1e, en daarna nooit meer gewonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:25 schreef OProg het volgende:
Jan Ulrich werd 2e in zijn eerste tour.
Wat een talent was dat toch.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:25 schreef OProg het volgende:
Wat een talent was zijn dokter toch.
Nairo Quintana en Lucien Pothier ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:25 schreef OProg het volgende:
Wat een talent was dat toch.
Goede Colombiaanse dokter opgestaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nairo Quintana en Lucien Pothier ook
Horner is pas een talent.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nairo Quintana en Lucien Pothier ook
Maar wel nog 4 keer 2e, 1 keer 3e en 1 keer 4e. Terwijl hij meestal een paar weken voor de tour het overgewicht van het levensgenieten in de winter nog weg moest werken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En daarna 1e, en daarna nooit meer gewonnen.
Klinkt als VIquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Er dreigde een discussie te ontstaan. Gauw naar de quiz!
Dat vroeg hij nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Gert presenteert Studio Tour en vraagt zich af of er in 1914 al gefietst werd.
In een notendop het probleem van de studio sport-presentatoren anno nu.... totaal geen verdiepingskennis of de moeite nemen om je voor te bereidenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Gert presenteert Studio Tour en vraagt zich af of er in 1914 al gefietst werd.
Of natuurlijk gewoon een manier gebruiken om een vraag te stellen: Doen alsof je het niet weet. Je denkt toch niet echt dat de presentator dit niet weet?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In een notendop het probleem van de studio sport-presentatoren anno nu.... totaal geen verdiepingskennis of de moeite nemen om je voor te bereiden
"Werd er eigenlijk al gefietst toen de Eerste Wereldoorlog begon?" hoorde ik toch?quote:
Werd er nog gefietst toen WOI begonquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Werd er eigenlijk al gefietst toen de Eerste Wereldoorlog begon?" hoorde ik toch?
Je kunt zo'n onderwerp toch ook aansnijden zonder zelf nogal ongeïnteresseerd en wat betreft de sport vrij dom over te komen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk gewoon een manier gebruiken om een vraag te stellen: Doen alsof je het niet weet. Je denkt toch niet echt dat de presentator dit niet weet?
Als hij het zo vroeg neem ik mijn woorden over dit specifieke voorval terugquote:
Ik verstond iets van "In 1914, toen de wereldoorlog begon, werd er wel gefietst toch?"quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Werd er eigenlijk al gefietst toen de Eerste Wereldoorlog begon?" hoorde ik toch?
Kan, deze tactiek heeft ook niet mijn voorkeur. Maar hij zal het ongetwijfeld weten. Al is het maar omdat hij weet dat het fragmentje van De Neel er aan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt zo'n onderwerp toch ook aansnijden zonder zelf nogal ongeïnteresseerd en wat betreft de sport vrij dom over te komen?
Dan onderschat je wel je kijkerspubliek, je maakt dit programma volgens mij niet voor Tante Sjaan die nooit de Tour kijkt...quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk gewoon een manier gebruiken om een vraag te stellen: Doen alsof je het niet weet. Je denkt toch niet echt dat de presentator dit niet weet?
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan onderschat je wel je kijkerspubliek, je maakt dit programma volgens mij niet voor Tante Sjaan die nooit de Tour kijkt...
Ik denk dat jij het publiek overschatquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan onderschat je wel je kijkerspubliek, je maakt dit programma volgens mij niet voor Tante Sjaan die nooit de Tour kijkt...
Als de Westerse wereld het echt zou willen dan zou dat best kunnen... maar die gaan zich er pas echt mee bemoeien als IS echt de poort binnen valt in Turkije bijvoorbeeldquote:
ISIS Turkije binnenvallen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de Westerse wereld het echt zou willen dan zou dat best kunnen... maar die gaan zich er pas echt mee bemoeien als IS echt de poort binnen valt in Turkije bijvoorbeeld
Bruggetjes zijn ook eigenlijk overbodige luxe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Er zitten zoveel ongemakkelijke rare of helemaal geen bruggetjes in de teksten van Gert als vervolg op het vorige item of gesprekje
Nu nog wel ja, maar times can changequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:40 schreef Szura het volgende:
[..]
ISIS Turkije binnenvallen?
Dat is hun grootste vriend joh. Erdogan.
En daarom winnen we nu nooit meer wat: God heeft ons gestraft omdat Mart niet genoeg genoot van de successen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:42 schreef OProg het volgende:
Mart bleef rustig en zakelijk. Toen was het nog normaal dat een Nederlander won.
Ze zou interviews moeten doen, maar na het fiasco met Bauke zijn ze er inmiddels ook achter dat zoiets in de praktijk niet haalbaar is op dagelijkse basis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar de toegevoegde waarde van Dione op locatie niet, je laat haar alleen maar filmpjes aan elkaar kletsen
Dit programma niet nee, Avondetappe wel volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de huidige vorm lijkt Pinot me wel een goeie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Franse generaal voor ISIS zoeken.
Dat kon je toch mijlenver aan zien komen dat dit tijdstip niet werkt voor live interviews?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze zou interviews moeten doen, maar na het fiasco met Bauke zijn ze er inmiddels ook achter dat zoiets in de praktijk niet haalbaar is op dagelijkse basis.
twitter:heywoodu twitterde op woensdag 08-07-2015 om 19:55:13@hendriksmj Eerlijk, hoe vinden jullie het nou gaan zo met Studio Tour, bijvoorbeeld op dit nogal vroege tijdstip? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 08-07-2015 om 20:01:12@heywoodu Ik ga na zes dagen nog geen antwoord geven… reageer retweet
Ik snap het dan weer wel dat je je eigen show niet terwijl het nog loopt al af begint te fikkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:02 schreef marcodej het volgende:
twitter:heywoodu twitterde op woensdag 08-07-2015 om 19:55:13@hendriksmj Eerlijk, hoe vinden jullie het nou gaan zo met Studio Tour, bijvoorbeeld op dit nogal vroege tijdstip? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 08-07-2015 om 20:01:12@heywoodu Ik ga na zes dagen nog geen antwoord geven… reageer retweet
Zit in Frankrijk ja:quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:08 schreef showtimer het volgende:
Tijntje zit toch nog gewoon in Frankrijk?
Deze show valt meer onder Jeroen Koster lijkt me.
Ik vermaak me er prima mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef wimderon het volgende:
Op Twitter is men een #virtueleavondetappe aan het doen![]()
twitter:stansteeghs twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:03:52Kijk eens even: Greipel, en u ziet hem denken: senk joe, de groeten, ik demarreer hier eens even. #virtueleavondetappe reageer retweet
twitter:stansteeghs twitterde op woensdag 08-07-2015 om 22:46:26De fours of july. Kunt u zich dat nog herinneren dames en heren? Daar hebben wij een filmpje van. Start het filmpje. #virtueleavondetappe reageer retweet
Het hele concept is volstrekt kansloos.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:03 schreef Strani het volgende:
Mensen, mensen. Ze zijn net een paar dagen bezig. Mart Smeets deed de Avondetappe sinds 1726 dus hij had nogal wat meer ervaring.
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:24:11De rebus is vandaag een moeilijke hoor! #virtueleavondetappe reageer retweet
Probeert hij zijn kutprogramma nou weg te lachen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:25 schreef Zelva het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:24:11De rebus is vandaag een moeilijke hoor! #virtueleavondetappe reageer retweet
Maar hij heeft wel al geantwoordquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:02 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:25 schreef Zelva het volgende:
Hij gaat praten over 'leiderschap in de Tour'.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat snotjong heeft iets met fietsen?
Valt je dat nu pas op?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
"wegkapitein", ze gebruiken die term echt officieel
Wie ? En wie is iequote:
Daaag Hansquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:03 schreef danos het volgende:
Rob Harmeling en Jesse Klaver, ik sla een keertje over.
Of misschien hebben ze slechts eerlijk katoenquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
idd ralph dragen terwijl je links bent
Ken ik niet. Bep wel.quote:
Schande, ze zouden er allemaal moeten bijlopen als Spekman.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:03 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
idd ralph dragen terwijl je links bent
Spekman heeft anders ook de duurdere merken, niet zo duur als Mart hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Schande, ze zouden er allemaal moeten bijlopen als Spekman.
Als roos94 dit hoortquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
NPO haalt vrouwenquotum niet
Dione is de excuusvrouw van Studio Sport.
Haar rol in dit programma is echt overbodig.
Konden ze geen excuusnegerinmoslima vinden?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
NPO haalt vrouwenquotum niet
Dione is de excuusvrouw van Studio Sport.
Haar rol in dit programma is echt overbodig.
Dione is toch een Aziaatquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Konden ze geen excuusnegerinmoslima vinden?
Ayaan woont te ver weg tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Als die ook nog 's gehandicapt is, heb je 4 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ayaan is toch een Republikeinse Jood nuquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ayaan woont te ver weg tegenwoordig.
Republikein wel, Joods worden was te moeilijk voor haar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ayaan is toch een Republikeinse Jood nu
En dan Ferrari als bronvermelding?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:14 schreef Syntix het volgende:
Niet weten dat hij dit doet voor zijn ademhaling
Stelletje kneuzen zijn het ook bij NOS.
Dat vind ik altijd wel sterk van Joséquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als d'n Michel wel eens over doping begint dan blijft José altijd stil.
dit dus. Uiteindelijk kwam de aap wel uit de mouw natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:30 schreef Wombcat het volgende:
Dat ze deze actie van Armstrong aanhalen als de baas in het peloton, vind ik wel erg matig. Dit was namelijk een geval waarin hij iemand die over doping sprak de mond snoerde. Nota bene iemand die onder ede zijn verklaringen had gedaan.
Zo rond de dertig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe oud is die krulleboy. Zo jong en zo slap lullen zonder iets te zeggen.
hey het is een politicus wat wilquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe oud is die krulleboy. Zo jong en zo slap lullen zonder iets te zeggen.
Wat zegt ? Wat doet ?quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hey het is een politicus wat wil
Toch altijd wel een lichtpuntje in dit programma.quote:
sluik reclamequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap de bedoeling van dat filmpje met Lau nog steeds niet
Ze rekenen volgens mij uit hoeveel hij in totaal verbrandt in de hele tour.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap de bedoeling van dat filmpje met Lau nog steeds niet
Het enige lichtpuntje inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch altijd wel een lichtpuntje in dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |