....quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)an_ahlam_tamimi.html
Gilad Shalitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....
Wtf?
Wat is een shalit trouwens?
Jammer dat ze is vrijgelaten.quote:"I admit that I was a bit disappointed, because I had hoped for a larger toll. Yet when they said "three dead," I said: 'Allah be praised'...Two minutes later, they said on the radio that the number had increased to five. I wanted to hide my smile, but I just couldn't. Allah be praised, it was great. As the number of dead kept increasing, the passengers were applauding
Valt wel mee in vergelijking met menig zionist.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Eng mens zeg.
[..]
Jammer dat ze is vrijgelaten.![]()
Als je het nou even niet zou vergelijken. Zijn altijd mensen die wel iets ergers hebben gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Valt wel mee in vergelijking met menig zionist.
De reacties op dit dramatische filmpje;quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:54 schreef Inspireme het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=319219604838306
Ik kwam even dit filmpje tegen...
"They are inhuman"
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Valt wel mee in vergelijking met menig zionist.
Wat doen ze dan? Zo als ik het begrijp, flyeren ze en telefoneren ze alle burgers voordat ze gaan bombarderen (op incidenten na) als reactie op raketten die ongewaarschuwd hun kant op vliegen. En ze zijn heel irritant bij het controleren van de grenzen, maar dat is toch logisch als er geregeld bommengordeldragers de grens over willen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:24 schreef Odaiba het volgende:
Nooit echt verdiept in dit hele conflict, maar damn, als je leest wat zionisten allemaal gedaan hebben en waar ze toe in staat zijn dan kan ik al die reacties tegen Israël wel begrijpen. De wereld is goed fucked up als we Iran van alles betichten en aanpakken en Israel maar ongestraft laten laten doen wat het wil.
En dat is nou net de gedachte waar ik van bevrijd ben. Vond het ook altijd gerechtvaardigd en in zekere zin vind ik dat nog steeds wel, want onschuldige burgerslachtoffers enz..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef tfors het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Zo als ik het begrijp, flyeren ze en telefoneren ze alle burgers voordat ze gaan bombarderen als reactie op raketten die ongewaarschuwd hun kant op vliegen. En ze zijn heel irritant bij het controleren van de grenzen, maar dat is toch logisch als er geregeld bommengordeldragers de grens over willen.
Valt in het niets wat de zionisten Palastijnen aan doen en hebben gedaan in het verleden. Het is nu makkelijk om te zeggen dat Israel nu vrede wil, want ze hebben de Palestijnen al zowat alles afgepakt.quote:Wat wel slecht is dat ze illegaal nederzettingen blijven openen, maar dat is toch niet zo erg als wat de Palestijnen (Hamas) voor slechte dingen doen (ook al is het als reactie op bovenstaande onderdrukking, dan is het niet minder erg), namelijk proberen zo veel mogelijk bommen in het openbaar vervoer af laten gaan?
Nog iets wat alleen laat zien hoe stom IS werkelijk is. Volgens mij hebben ze zelf nooit de koran gelezen.quote:
Dus jij vindt het ook goed als iemand je huis gaat platleggen zonder vergoeding zolang ze maar waarschuwen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef tfors het volgende:
Zo als ik het begrijp, flyeren ze en telefoneren ze alle burgers voordat ze gaan bombarderen (op incidenten na) als reactie op raketten die ongewaarschuwd hun kant op vliegen
Ik zou het wel begrijpen (maar niet leuk vinden) als terroristen mijn huis en buurt gebruiken als schutting om raketten op burgers af te schieten, jij niet? Ja, ik weet het, Israel zelf vraagt er om etc.. Dan nog.. Niet nodig om raketten op burgers af te schieten.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:29 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook goed als iemand je huis gaat platleggen zonder vergoeding zolang ze maar waarschuwen?
Waarom stopt Israel niet met het vermoorden van burgers?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:00 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik zou het wel begrijpen (maar niet leuk vinden) als terroristen mijn huis en buurt gebruiken als schutting om raketten op burgers af te schieten, jij niet? Ja, ik weet het, Israel zelf vraagt er om etc.. Dan nog.. Niet nodig om raketten op burgers af te schieten.
Tja, als beide kampen naar elkaar blijven wijzen dan is het over 1000 jaar nog geen vrede, of denk je van wel? (volgens mij was vorig jaar zomer Hamas begonnen met raketten schieten, niet andersom). edit.. ook een non-antwoord van mij natuurlijk, maar goed, allebei de partijen moeten inleveren, verder is er niets meer over te zeggen vrees ik..quote:Op zondag 19 juli 2015 23:07 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waarom stopt Israel niet met het vermoorden van burgers?
6 Israelische brugers vs 2.000 Palestijnse burgers.
Dat excuses kan je ook gebruiken bij kolonialisme en apartheid.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:08 schreef tfors het volgende:
[..]
Tja, als beide kampen naar elkaar blijven wijzen dan is het over 1000 jaar nog geen vrede, of denk je van wel?
Hoe kunnen de Palestijnen de bezetting laten stoppen? Met dialoog lukt dat niet is al jaren gebleken.quote:volgens mij was vorig jaar zomer Hamas begonnen met raketten schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |