Heb je al geprobeerd om te persen?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
eerst een ananashart inbrengen toch?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Nee joh! Gymmen is da bomquote:
Gewoon gaan persen joh! Komt ie vanzelf een keer...quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigadequote:Op maandag 6 juli 2015 20:18 schreef ingee het volgende:
Mooie ruime kamer Kwak!
(Waar is het K&W topic?)
En wat een mooi jongetje hebben jullie toch!
Soesa, heb je haar al ingeschreven voor de middelbare school? 2020 moet ze wel redden hoor.
Selvaria(Ie! Enge koeien!)
Nou oke, maar dan wel morgen een Cribs video a.u.b.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigade
Ik post hier wel gewoon af en toe foto's
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh die net uit het ei foto's!wat een leven geleden lijkt dat inmiddels al weer...
Hier was Suus een paar minuutjes oud. Ze lijkt echt helemaal niet meer op 95% van de foto's uit de eerste week.
[ afbeelding ]
Kwak wat een leuke schoolfoto! Hij is echt een moppie he![]()
Soesa ik las toch niet net dat Soeze los liep he? Nee, dat moet ik verkeerd hebben gelezen. (wat knap!)
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef ingee het volgende:
[..]Ook precies die pose met uitgeput babyhoofd en handje op tier heb ik.
(Maar dan mag ik eerst tepels blauwverven)
Neequote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij je vest aangehouden tijdens het werpen spees?
Vers suusje
Het ziet eeuit alsof je voordat je naar een feestje ging nog even onder een deken bent gaan liggen met een verse babyquote:Op maandag 6 juli 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoik kan me gewoon niet meer herinneren of ze eerst zo lag en toen pas dronk of (dat lijkt me logischer) eerst een half uur ofzo bij me gedronken heeft. Maar hoezo heb ik dan mn kleren zo netjes daar
oh echtquote:Op maandag 6 juli 2015 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doen
Haren zonder zweet klopt welquote:Op maandag 6 juli 2015 20:59 schreef ingee het volgende:
Ook zo'n schoon kind en haren zonder zweet.
Je hebt gewoon heel Zen geworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |