Dat lijkt me wel een zekerheid.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou denken dat Froome morgen nooit in hetzelfde groepje eindigt als Martin.
Iddquote:Op maandag 6 juli 2015 17:38 schreef ledlamp het volgende:
[..]
ja, sky wilde wegfietsen en kreeg van iedereen op hun flikker
2 Nederlanders bij de eerste 14 klinkt opeens weer een stuk beter.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het wordt weer een tour van niets voor de Nederlanders.
Gesink gaat een Sio'tje doen en een half uur wegrijden van het peletonquote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Conclusie is dat "we" weer een jaar op geel moeten wachten
Kwam hij toch wel in. Hij zat niet zo ver in het algemeen klassement van Cancellara af...quote:
Mollema is onze enige realistische optie.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 Nederlanders bij de eerste 14 klinkt opeens weer een stuk beter.
En 4 Nederlanders bij de eerste 60.
Morgen heeft Gesink een afspraak met de stenenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het wordt weer een tour van niets voor de Nederlanders.
Als Cancellara uitvalt ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mollema is onze enige realistische optie.
Tenzij het een sprintje met 30/40 man wordt...kasseienerit van morgen is een stuk makkelijker dan die van vorig jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Froome verliest die trui morgen toch weer
Heb ik net al gedaan, maar na het misselijk makende doorrijden van vanmiddag mag dat nog wel een tweede keer naar mijn mening.quote:
Wel een fors stuk langer, 223 km morgenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij het een sprintje met 30/40 man wordt...kasseienerit van morgen is een stuk makkelijker dan die van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |