Als Michal in vorm is kan hij hier winnen.quote:
Het kan dus nog veel sneller!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Vorige topic in een uur volgepost, terwijl er niks gebeurt in de koers.
Mijn Starmie is nu wel level 51quote:Op maandag 6 juli 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Vorige topic in een uur volgepost, terwijl er niks gebeurt in de koers.
Je bent hard op weg mij aan te stekenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn Starmie is nu wel level 51
Kan ze al Hydro Pump?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn Starmie is nu wel level 51
Gisteren leeggereden.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Michal in vorm is kan hij hier winnen.
Gisteren ja! Vandaag is er weer een dag. (Ik praat mezelf moed in)quote:
Nee, ik heb het op Surf gehouden.quote:
Psychic is echt baas.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb het op Surf gehouden.
En Blizzard, en Psychic, en Recover.
Dat vond ik voldoende
Al die aanvallenquote:
Met een tactisch breukje door val of oponthoud kan het zomaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gisteren ja! Vandaag is er weer een dag. (Ik praat mezelf moed in)
quote:
Ik wilde eerder ook al zoiets posten, maar ik was bang dat ik dan gezeik om m'n oren kreeg.quote:
Ray-Ban.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Weet iemand van welk merk die aparte brillen van Yuropcar zijn?
http://www.ekoi.fr/nl/quote:Op maandag 6 juli 2015 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Weet iemand van welk merk die aparte brillen van Yuropcar zijn?
Oh hoop straks nog wat mee te krijgen dan.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het nog saai, over anderhalf uur wordt het één en al spektakel.
Kan nu nog niet kijken dus lees ik hier beetje bij af en toe.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hangt van de zender af waar je op kijkt. Ducrot is op dreef
Jeetje, die valt ook vaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |