abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 10:14:58 #226
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_161569001
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:00 schreef W4 het volgende:

[..]

Excuus Hallmark, ik was er van overtuigd dat de HDD vast zat aan de bodem van de kast, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet meer gecontroleerd heb voor het versturen. Alstie kapot blijkt te zijn lossen we dat wel op, let me know!
^O^ goede reactie, had niet anders van W4 verwacht
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  woensdag 20 april 2016 @ 10:49:41 #227
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_161569669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:00 schreef W4 het volgende:

[..]

Excuus Hallmark, ik was er van overtuigd dat de HDD vast zat aan de bodem van de kast, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet meer gecontroleerd heb voor het versturen. Alstie kapot blijkt te zijn lossen we dat wel op, let me know!
Nou ja, hij boot gewoon en dat is tegelijk een zegen en een vloek. Want mooi dat hij werkt, maar natuurlijk geen idee hoe lang nog :+

SMART status toont geen fouten aan, lijkt dus goed afgelopen te zijn.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:09:38 #228
96210 W4
Wie, ik?
pi_161570050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nou ja, hij boot gewoon en dat is tegelijk een zegen en een vloek. Want mooi dat hij werkt, maar natuurlijk geen idee hoe lang nog :+

SMART status toont geen fouten aan, lijkt dus goed afgelopen te zijn.
Gelukkig! Kijk het een weekje aan, alstie alsnog problemen geeft laat het me even weten. Nogmaals, excuus dat ik niet opgelet heb ...
Poffervier
pi_161599299
$34,- overgenomen van Najieto, vlekkeloze transactie.
pi_161766791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Obey. het volgende:
Aangeboden:

Verschillende kledingstukken:
[ afbeelding ]
Encore Overhemd Maat M, bijna nooit gedragen, ¤25,-
[ [url=
http://i.imgur.com/QWFlELu.jpg]afbeelding[/url] ]
Lee Overhemd korte mouwen Maat M, 1x aangehad, ¤20,-
[ afbeelding ]
Native Youth overhemd maat S, ¤20,-
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/UPb6b4z.jpg <-- closeup
Minimum overhemd maat S, ¤25,-
[ afbeelding ]
Anerkjendt overhemd maat M, ¤20,-
[ afbeelding ]
Carhartt polo maat M, ¤27,50
[ afbeelding ]
Chasin' Shirt S, ¤10,-

Bij 2 of meer betaal ik de verzendkosten!
Kan ook bekeken/opgehaald worden in Leiden.
Vorige week donderdag 25 euro overgemaakt naar Obey. Een dag later zou hij het op de post doen. Vandaag nog steeds niet mijn gekochte overhemden binnen. Meerdere dm's gestuurd, in het topic van hem om opheldering gevraagd. Erg jammer hoe het nu gaat..
pi_161774438
Overhemden uiteindelijk ontvangen dus dit is afgehandeld. Jammer dat ik in de tussentijds niks hoorde, ik had eigenlijk al geaccepteerd dat het mijn eerste mislukte deal zou zijn (gelukkig niet natuurlijk). Als je dit leest Obey, geef voortaan door wat je doet :)
pi_161797652
3 Blurays ontvangen van Perenijsje, snelle communicatie en snelle levering :)

Topic:
V&A / [TK] Blu-ray titels
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:40:48 #234
371657 Obey.
LIVE FREE
pi_161801317
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
Overhemden uiteindelijk ontvangen dus dit is afgehandeld. Jammer dat ik in de tussentijds niks hoorde, ik had eigenlijk al geaccepteerd dat het mijn eerste mislukte deal zou zijn (gelukkig niet natuurlijk). Als je dit leest Obey, geef voortaan door wat je doet :)
Sorry man! Was een weekendje weg en mn vriendin zou m op de post doen. Natuurlijk onbetrouwbaar, toen ik terugkwam heb ik het zo snel mogelijk zelf gedaan.
Het levende bewijs dat drugs en intelligentie prima samengaan.
pi_161801776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:40 schreef Obey. het volgende:

[..]

Sorry man! Was een weekendje weg en mn vriendin zou m op de post doen. Natuurlijk onbetrouwbaar, toen ik terugkwam heb ik het zo snel mogelijk zelf gedaan.
Kan gebeuren, bedankt voor je toelichting. Voor mij is het nu dan ook allemaal prima zo. Wellicht doen we in de toekomst nog eens zaken.
pi_161972810
Goede ervaring met robinjoo1. Hdd overgenomen, snel geleverd, goed verpakt!
pi_161973241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:46 schreef resque het volgende:
Goede ervaring met robinjoo1. Hdd overgenomen, snel geleverd, goed verpakt!
jij ook goede koper snelle betaling
en hoop dat je veel plezier beleeft aan de hdd ;)
pi_162265023
V&A / [TK]Xbox one + vele extra's

Goeie verkoop! Ben blij met de Xbox. Nu nog een grotere televisie, want ik kan de kleine lettertjes niet lezen in de Witcher.
pi_162271840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:36 schreef zuchtje het volgende:
V&A / [TK]Xbox one + vele extra's

Goeie verkoop! Ben blij met de Xbox. Nu nog een grotere televisie, want ik kan de kleine lettertjes niet lezen in de Witcher.
Haha zeer herkenbaar!
  woensdag 18 mei 2016 @ 18:06:16 #240
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_162299997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:13 schreef MaxTheDog het volgende:
Lokquote
V&A / [TK] 2x kaartje Guus Meeuwis Zacht met een grote G 10 Juni

Kaarten gekocht van dit persoon, nadat ik het geld overgemaakt had wat even een aantal dagen moest duren omdat ik een weekend weg was, en geen raboscanner had meegenomen (:'), ja) was het ook zo geregeld! Kreeg netjes DM dat het een dag later dan geplanned op de post ging, inmiddels track and trace ontvangen, en word morgen bezorgd volgens website.

So far so good,

+1 voor verkoper!
Tadumtiedum.
pi_162304476
Prima ervaring met Delibird! Prima communicatie en zeer snelle verzending ^O^

V&A / [Tk] iPad Mini Retina (2) 32GB met 3G/4G en Smart cover
pi_162328174
Meer dan prima ervaring met user ForzaMilan in V&A / [TK] PS4 Dark Souls III & The Division!
pi_162331387
Ik ben bang dat user MagnificentMarcus me probeert op te lichten...

V&A / [TK] Samsung 840 Pro 128GB SSD

dinsdag 10/5 gekocht en meteen geld overgemaakt (stond 11/5 op zijn rekening, want andere bank)
zaterdag 14/5 gevraagd of de SSD al opgestuurd was. Nee, want geen tijd gehad. Gaat maandag met de post mee
vanmorgen 19/5 gemeld dat ik nog geen SSD heb. Geen reactie, maar heeft vanmiddag wel topics gekickt. Nog een bericht erachteraan. Nu wel reactie: Nog niet verstuurd want ik had wat problemen om de gegevens er af te halen. Het is gelukt ik stuur hem morgen gelijk naar je toe.

-O-

Nieuwe user met nagenoeg alleen verkooptopics. Is er al iemand die iets van hem binnen heeft gekregen? Ik word er niet blij van wanneer ik aan het lijntje gehouden word...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 20:45:07 #244
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_162334081
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:25 schreef Sometimes het volgende:
Ik ben bang dat user MagnificentMarcus me probeert op te lichten...

V&A / [TK] Samsung 840 Pro 128GB SSD

dinsdag 10/5 gekocht en meteen geld overgemaakt (stond 11/5 op zijn rekening, want andere bank)
zaterdag 14/5 gevraagd of de SSD al opgestuurd was. Nee, want geen tijd gehad. Gaat maandag met de post mee
vanmorgen 19/5 gemeld dat ik nog geen SSD heb. Geen reactie, maar heeft vanmiddag wel topics gekickt. Nog een bericht erachteraan. Nu wel reactie: Nog niet verstuurd want ik had wat problemen om de gegevens er af te halen. Het is gelukt ik stuur hem morgen gelijk naar je toe.

-O-

Nieuwe user met nagenoeg alleen verkooptopics. Is er al iemand die iets van hem binnen heeft gekregen? Ik word er niet blij van wanneer ik aan het lijntje gehouden word...
Er was een andere user met vergelijkbare problemen. Die heeft inmiddels wel zijn spullen gehad. Hij lijkt wat laks te zijn. Wacht het nog even af en houd contact met hem via DM/PM intussen. ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:16:41 #245
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_162376631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Er was een andere user met vergelijkbare problemen. Die heeft inmiddels wel zijn spullen gehad. Hij lijkt wat laks te zijn. Wacht het nog even af en houd contact met hem via DM/PM intussen. ;)
SSD is vandaag binnengekomen. Met een fijne knik in de behuizing. Werkt verder wel.

Ik zal niet snel nog een keer zaken doen met deze user...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 00:02:29 #246
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_162393309
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:16 schreef Sometimes het volgende:

[..]

SSD is vandaag binnengekomen. Met een fijne knik in de behuizing. Werkt verder wel.

Ik zal niet snel nog een keer zaken doen met deze user...
Ik heb de verkoper geattendeerd op je feedback :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_162496910
[TK] Nintendo Wii U zwart met 3 games.

Goede ervaring met Bram.Kingston. Relaxte user die er begrip voor had dat het 4 dagen duurde voordat de bank besloot het geld op zijn rekening te zetten.

En niet geheel onbelangrijk, de Wii U doet het prima :)
pi_162582100
Weer een perfecte ervaring met Hallmark. Zeer snel binnen gekregen en easy communicatie
pi_162673290
Prima ervaring met: larry_flynt in V&A / [TK] DVD's
Goede communicatie en lekker vlot geregeld allemaal ;)
Oblahim
  zondag 5 juni 2016 @ 14:11:42 #250
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_162761944
Goede ervaring met Delibird V&A / [TK] Apple iPhone 5c 16GB Wit inclusief 2 hoesjes
Vlotte communicatie, goed verpakt, snel opgestuurd :)

Twijfelachtige ervaring met utopie V&A / [TK]Panasonic Professional Trimmer ER1611 (tondeuse) als nieuw
Communicatie prima, snel verzonden, goed verpakt. Maar de in het topic beloofde (en in DM specifiek gevraagde) aankoopbon voor de garantie en zo zit er niet bij.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:37 schreef utopie het volgende:
Aankoop en garantiebon beschikbaar. 2 maand oud.
Wel online, maar geen reactie op DM :{
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')