¤ 13,00 incl. verzenden?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef RickHD90 het volgende:
Pirates 1,2,3 incl verzenden. Maak eens een leuk prijsje
Dit wordt pakketpost. Voor ¤ 20 inclusief verzenden ga ik akkoord.quote:Op woensdag 27 april 2016 05:55 schreef Poepz0r het volgende:
Walle
Blade Runner
God Bless America
Million Dollar
Clockwork Orange
16 incl
Ik reserveer deze titels even en wacht de reactie van Poepz0r af.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
I am Legend
Where the wild things are
Les Miserables
Eventueel God bless America erbij als je die niet verkocht krijgt in bovenstaande post. Woon in Eindhoven dus kunnen ergens meeten, in de bus gooien mag ook, langs rijden kan ik ook nog
Sure PM mij even je gegevensquote:Op woensdag 27 april 2016 11:33 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dit wordt pakketpost. Voor ¤ 20 inclusief verzenden ga ik akkoord.
Akkoord, zie PM.quote:
Voor ¤ 10,50 kom ik ze wel even afgeven. Ik ben zo goed als elke dag in Eindhoven. Indien akkoord, graag een PM met gegevens!quote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
I am Legend
Where the wild things are
Les Miserables
Eventueel God bless America erbij als je die niet verkocht krijgt in bovenstaande post. Woon in Eindhoven dus kunnen ergens meeten, in de bus gooien mag ook, langs rijden kan ik ook nog
Clockwork orange is gereserveerd. Voor de overige titels vraag ik ¤ 16,50 incl. verzending. Bij akkoord, graag een PM.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Benjamin Button
The Fighter
Natural Born Killers
CLockwork orange
The Grey
Wat voor prijs kan je hiervoor maken?
Alle 3 nog beschikbaar. Je mag ze hebben voor ¤ 15,00 incl. verzenden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef robinjoo1 het volgende:
Clash of titans en die 3-1 box nog beschikbaar ?
en triangle ?
kan je ze via een pakket verzenden ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:54 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Alle 3 nog beschikbaar. Je mag ze hebben voor ¤ 15,00 incl. verzenden.
Die vermelde ¤ 15,00 is inclusief verzending. Indien gewenst kan dat met t&t (brievenbuspakje). Zonder blu-ray speler wordt het inderdaad wel lastig afspelen..quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:56 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
kan je ze via een pakket verzenden ?
ik bied 20 inclusief pakket zending
------laat maar zie net dat ik geen blu ray speler meer heb sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |