Nou nou, je maakt er nauwelijks winst op zo.quote:
Ik ben bij Tourcoach over ene Edgar Allen Poe heen gewipt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Lekker opgeschoven bij Tourcoach en cyclingmaster, op naar de top 10.
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bij Tourcoach over ene Edgar Allen Poe heen gewipt.
Je bent nog niet van me af.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had de verkeerde Yates.
Ik 8e. Ondanks het op het laatste moment Majka inwisselen voor Costaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Met cyclingmaster zelfs 12e in het algemeen klassement, lol.
Speel je niet eens mee met onze subleague daar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik 8e. Ondanks het op het laatste moment Majka inwisselen voor Costa
Nee, volgens mij kon ik het wachtwoord niet vinden ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel je niet eens mee met onze subleague daar?
Inderdaad zeg, ik heb m'n team al 6 etappes niet meer gewijzigd, maar had een betere dagscore dan jij vandaag.quote:
Gegokt op ontsnappers en een paar klassementsrenners, net de verkeerdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik heb m'n team al 6 etappes niet meer gewijzigd, maar had een betere dagscore dan jij vandaag.
Op Dan Martin, Valverde en Hesjedal na gokte ik ook maar wat namen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gegokt op ontsnappers en een paar klassementsrenners, net de verkeerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |