SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLAND LIGT ER INMIDDELS UIT
Jessica wacht op jequote:
Het is wel vermakelijk itt een hoop andere potjes dit toernooiquote:Op maandag 6 juli 2015 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau. Laat het mannenvoetbal maar weer losbarsten.
PSV mag hopen dat ze dit niveau gaan benaderen.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een niveau. Laat het mannenvoetbal maar weer losbarsten.
Ze hebben verloren?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:12 schreef Wicky15 het volgende:
Alles zit tegen vanavond. Eerst beachvolleybal, dan dit. Wat een kut avond. Snel vergeten!
Nederlanders faalhazenquote:Op maandag 6 juli 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja. 2-1 in sets, 2e set met 22-20 verloren. Was echt fucking spannend
quote:Op maandag 6 juli 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV mag hopen dat ze dit niveau gaan benaderen.
zet je ventilator aanquote:
of je raam openquote:
Ik raak altijd in de war met jouw Jessica en mijn dochter Alba, maar die is wel vele malen knapper nogquote:
Je noemt je kind Alba?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik raak altijd in de war met jouw Jessica en mijn dochter Alba, maar die is wel vele male knapper nog
Beetje meer respectquote:Op maandag 6 juli 2015 02:24 schreef Nober het volgende:
Blij dat het bijna afgelopen is en hopelijk stoppen ze er meteen voorgoed mee.
Was beachvolleybal finale toch leuker he.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:24 schreef Nober het volgende:
Blij dat het bijna afgelopen is en hopelijk stoppen ze er meteen voorgoed mee.
4 zou nog leuker zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:26 schreef chufi het volgende:
Als Japan er nu nog 2 in schopt ,, wordt het weer leuk
Dat interesseert me helemaal niks.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Johannes en ik geloven hier helemaal niets van.
heb geen voorkeurquote:
Lijkt me wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:38 schreef Sked het volgende:
Worden die Japanners straks zoals de Koreaantjes in een kamp gezet?
Is vroeger al gebeurd.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:38 schreef Sked het volgende:
Worden die Japanners straks zoals de Koreaantjes in een kamp gezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |