Ja, behalve dat ik 33 jaar geleden al niet echt "klein" meer was, maar een jaar of 15quote:Op maandag 6 juli 2015 00:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Even wachten hoor... dus toen jij klein was heb jij die muurtekening gemaakt..voor de volgende bewoners als die het ooit zouden gaan verbouwen?
En dat blijk jij zelf te zijn maar dat wist je toen natuurlijk niet!
Weet ik gelijk je leeftijd 😜quote:Op maandag 6 juli 2015 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik 33 jaar geleden al niet echt "klein" meer was, maar een jaar of 15
Maar, nu naar bed, want morgen wordt het huis gelucht, big time![]()
Ex afwerking aan de binnenkant zo'n 7k.quote:Op maandag 6 juli 2015 07:54 schreef Thrilled het volgende:
Leuk!Wil je vertellen wat die dakkapel je ongeveer kost? Is een flinke jongen..
dacht even dat je een groendak ging plaatsen met mos en plantjes enzo![]()
Goeie prijs volgens mij.. bij nieuwbouw krijg je daar een dakkapel van 2,3 m voorquote:Op maandag 6 juli 2015 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ex afwerking aan de binnenkant zo'n 7k.
Nope, die wordt door Morren Solar uit Barneveld gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:30 schreef ueberduitser het volgende:
Mooie plannen! Ga ik zeker even volgen.
Heb je de carport bij de Energiefabriek vandaan?
Je bedoelt het schuine dak dat de dakkapel krijgt?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:17 schreef tux87 het volgende:
Ga je ook het dakbeschot overal vervangen? Ben wel benieuwd hoe in dat geval het hoogteverschil met de buren wordt opgelost..
en hoeveel ben je daar ongeveer voor kwijt? zit zelf ook aan zoiets te denken, maar dan als verandaquote:Op maandag 6 juli 2015 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, die wordt door Morren Solar uit Barneveld gedaan.
Bijna 10k voor een carport van 7 bij 3.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:20 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en hoeveel ben je daar ongeveer voor kwijt? zit zelf ook aan zoiets te denken, maar dan als veranda
Waarom ben je er niet voor?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:30 schreef Puala het volgende:
Gaaf project. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien en welke besparingen het op gaat leveren. Ik ben zelf helemaal niet voor het groen energie opwekken, maar ik vind het wel interessant
Ik ga m'n best voor je doen!quote:Op maandag 6 juli 2015 12:39 schreef cvboer2 het volgende:
@Leandra, interessant project. Waar ik benieuwd naar ben is de zonnecombi, met name de installatie er van. Zou je hier ook foto's van willen maken?
Dat zie ik niet gaan gebeuren, want als ik op de site kijk die je aangaf levert 5m2 per jaar 4,9Gj op. Dat is qua energie gelijk aan 140m3 gas.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:45 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht niet dat m'n verwarming er in de winter op kan draaien, maar als de verwarming in het voor- en najaar deels op de zonneboiler kan draaien dan ben ik al heel gelukkig, want m'n gasverbruik van 1800-2000 m³ per jaar gaat dan flink naar beneden.
Jij rekent met vlakkeplaatcollectoren...quote:Op maandag 6 juli 2015 18:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gaan gebeuren, want als ik op de site kijk die je aangaf levert 5m2 per jaar 4,9Gj op. Dat is qua energie gelijk aan 140m3 gas.
De zonnepanelen op je carport ga je wel een hoop plezier van hebben schat ik zo. En zijn tevens lekker makkelijk bereikbaar als er ooit wat mee is.
Ik niet, Atag kennelijk. Zo te zien kun je er dan 30% bij optellen.quote:
Deze 4,54m2 buiscollectoren zijn het alternatief voor 7,5m2 vlakkeplaatcollectoren.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik niet, Atag kennelijk. Zo te zien kun je er dan 30% bij optellen.
Dat zit ze nog op 182 m2.. Ik ben er van overtuigd dat het systeem meer op levert.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik niet, Atag kennelijk. Zo te zien kun je er dan 30% bij optellen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
De dakkapel zit erop:
[ afbeelding ]
En ik maak ook nog wel foto's van de zijkant en van wat verder weg, maar nu zitten m'n voeten in een teiltje te weken
Ja dat denk ik ook wel, maar dat wordt dan morgen want nu stap ik zo onder de (koudequote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef laziness het volgende:
Dat mag vast wel even om ons hier te plezieren
Ja, volgens mij wel, ik zag er iig niets vreemds aan.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:14 schreef ueberduitser het volgende:
Nice hoor!:) Hoe kwam het trouwens uit met de schoorsteen? Hebben ze daar een beetje netjes omheen kunnen werken?
maar dan issie wel compleet afgewerktquote:Op maandag 6 juli 2015 08:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Goeie prijs volgens mij.. bij nieuwbouw krijg je daar een dakkapel van 2,3 m voor
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:37 schreef lipje het volgende:
[..]
maar dan issie wel compleet afgewerkt
Deze zal afgewerkt ook een 10 tot 12k kosten
knieschot en arbeidsloonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]afwerking versta ik onder: gipsplaten, eventueel koofjes en schilderwerk.. dat voor 5k? Wat zie ik over het hoofd?
Ik weet niet wat jij aan arbeidsloon betaalt, maar als 2 man een dag komt timmeren ben je een heel eind, en het materiaal zal ook de kop niet kosten.quote:
ik denk dat ik weet waar je op doeltquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Was dit beun de haas werk of een officiële aannemer?
Gewoon een dakkapellenbouwer, en een vrij grote ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Was dit beun de haas werk of een officiële aannemer?
Ik mis inderdaad beveiliging tegen het vallenquote:Op woensdag 8 juli 2015 08:41 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet waar je op doelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |