Ik heb d'n Loller ipv Vuillermoz, voor de rest hetzelfdequote:
Ik schoot keihard in de lach.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Bah bah bah, dit gelul op de Belg
"Stellen dat de koers van ons is gaat een brug te ver."
"Ja maar emotioneel is de koers nog wel van ons!!"
Nederland > Belgiequote:Op maandag 6 juli 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
had meer mensen langs de kant verwacht dan dit.
Maandagmiddag he.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
had meer mensen langs de kant verwacht dan dit.
Sagan die top tien rijdt is nooit een verrassingquote:Op maandag 6 juli 2015 13:26 schreef uithangbord het volgende:
Ik zeg Sagan tweede, een complete verrassing maar toch ook weer niet.
Sagan reed bergop erg sterk in de ronde van Californië en zal nu anders naar boven gaan dan in 2013. Denk zelfs dat hij hem wint vandaag.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:26 schreef uithangbord het volgende:
Ik zeg Sagan tweede, een complete verrassing maar toch ook weer niet.
Nu verpest je zijn project om anoniem naar de tiende plek te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Anders zouden we vergeten dat hij meedoet
Volgens mij wil jij niet winenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdrit, kasseienrit, sprintetappe, bergrit. Elke dag dezelfde negen goden.
Als ze alle dopingzondaars er tussenuit halen win jij Scorito elk jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdrit, kasseienrit, sprintetappe, bergrit. Elke dag dezelfde negen goden.
Dat doet hij toch echt zelfquote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu verpest je zijn project om anoniem naar de tiende plek te gaan.
Je werd niet laatste inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met nagenoeg dezelfde ploeg deed ik het vorig jaar nog redelijk goed in de Vuelta.
Sorry.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ben je dan kinderachtig, als je Voeckler gaat bekogelen met pinda's.
Ik kan wel met hem lachen, al kan ie in een finale wel verdomd irritant zijn.quote:
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een meer dan geslaagde ronde al zeg ik het zelf.
Anders win de Vuelta Scorito wel, met Miguel als kopman kan het niet misgaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.
Quintana pakt vandaag een uur op Froome.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.
Samen met Landa en Aru op het podium?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anders win de Vuelta Scorito wel, met Miguel als kopman kan het niet misgaan.
Kroket.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Wat zal ik op mijn broodje doen?
Kaas.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
tonijnsaladequote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Een stok tussen de spaken helpt beter inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ben je dan kinderachtig, als je Voeckler gaat bekogelen met pinda's.
Vlokken.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Gewoon het publiek in trekken a la de Lima.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stok tussen de spaken helpt beter inderdaad.
Pizza met melk.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Het is de schuld van Rensjaw.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cav had nooit meer derde kunnen worden in die sprint joh, ook als ie 2 trappen meer had gedaan
Dat was toch 2004?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon het publiek in trekken a la de Lima.
Ja en die werd een nationale held in Brazilië met zijn bronsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |