Schat hem zo rond plek 15/20. Zal wel weer wat seconden gaan verliezen. Niet explosief genoeg. Was dit jaar overigens 76e in de Waalse Pijl.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht het meeste van Contador. Nibali is op de muur de ene keer goed en dan de andere keer wat matig. Froome weet je niet. Quintana zat steeds ver van het groepje dat erom ging sprinten.
Wat moeten we van Quintana verwachten?
Hij zat met Djos van Emden gelijk al heel goedquote:Op zondag 5 juli 2015 22:09 schreef Falco het volgende:
Dit topic schreeuwt om een voorbeschouwing van de Rellende Rotscholier.
Dit ja. Supermooi dat die kerel dat schrijft. Alleen als dat niet gebeurt is het nogal sneu daarover te gaan zeuren.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar misschien zit hij wel in de kroeg of heeft hij zelfs een leven!
KUDUS dingt vooralsnog mee naar de meest anonieme renner van de Tour.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef DeeBee het volgende:
Ik neem aan dat Meintjes en KUDUS in elke rit met meer dan een verkeersheuvel klimmen in de top-5 van R_R worden gezet!
Zegt ook niet zoveel als iemand 76e wordt. Hij weet dat 'ie niet kan winnen, dan maakt het in de WP ook weinig uit of je 22e of 76e wordt. Dat is qua tijd een stuk anders morgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schat hem zo rond plek 15/20. Zal wel weer wat seconden gaan verliezen. Niet explosief genoeg. Was dit jaar overigens 76e in de Waalse Pijl.
Klopt, daarom verwacht ik ook dat ie rond plek 15/20 eindigt en niet 76e wordtquote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zegt ook niet zoveel als iemand 76e wordt. Hij weet dat 'ie niet kan winnen, dan maakt het in de WP ook weinig uit of je 22e of 76e wordt. Dat is qua tijd een stuk anders morgen.
Volgens Sunfield welquote:Op maandag 6 juli 2015 00:16 schreef Evertjan het volgende:
Is het realistisch dat we Tom morgen in het geel kunnen verwachten??
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:16 schreef Evertjan het volgende:
Is het realistisch dat we Tom morgen in het geel kunnen verwachten??
Froome #123 ook echtquote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zegt ook niet zoveel als iemand 76e wordt. Hij weet dat 'ie niet kan winnen, dan maakt het in de WP ook weinig uit of je 22e of 76e wordt. Dat is qua tijd een stuk anders morgen.
Sagan gaat echt geen 20 seconden pakken op Dumoulin op die klim. Maar ik denk dat je een Cancellara in het geel ook niet zomaar losrijdt. Al hoop ik het van harte natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:59 schreef DutchSL het volgende:
Als er geen vluchters voorop blijven en Dumoulin in goede positie aan de klim begint gaat hij denk ik wel geel pakken.
Cancellara kan dit niet (meer, Montelupone is wel heel lang geleden) en de rest staat gewoon te ver achter, behalve misschien Sagan.
Ik denk niet dat Sagan dat gaat doen (27 seconden is het verschil zelfs), maar die kans schat ik groter in dan dat Cancellara binnen de 6 seconden van Dumoulin blijft.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sagan gaat echt geen 20 seconden pakken op Dumoulin op die klim. Maar ik denk dat je een Cancellara in het geel ook niet zomaar losrijdt. Al hoop ik het van harte natuurlijk.
over the hillquote:Op maandag 6 juli 2015 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sagan dat gaat doen (27 seconden is het verschil zelfs), maar die kans schat ik groter in dan dat Cancellara binnen de 6 seconden van Dumoulin blijft.
Cancellara is echt al een hele tijd over the hill als het op klimmen (klimmetjes) aan komt.
Ik denk ook dat als Dumoulin of Sagan morgen niet het geel heeft dat het dan nog eerder Uran of Froome ofzo zal zijn dan Cancellara.
Misschien, maar hij is wel echt in topvorm, veel sterker dan ik dacht. Dumoulin verslaan en zo dicht bij Martin blijven in de tijdrit, en vervolgens vlak achter Greipel en Sagan blijven en Cavendish verslaan in een sprint? Dan kan hij ook best de muur van Huy overleven.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sagan dat gaat doen (27 seconden is het verschil zelfs), maar die kans schat ik groter in dan dat Cancellara binnen de 6 seconden van Dumoulin blijft.
Cancellara is echt al een hele tijd over the hill als het op klimmen (klimmetjes) aan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |