Ik kan wel met hem lachen, al kan ie in een finale wel verdomd irritant zijn.quote:
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een meer dan geslaagde ronde al zeg ik het zelf.
Anders win de Vuelta Scorito wel, met Miguel als kopman kan het niet misgaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.
Quintana pakt vandaag een uur op Froome.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel ruimte voor verbetering, maar dit zou wel eens de Tour van de exoten kunnen worden.
Samen met Landa en Aru op het podium?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anders win de Vuelta Scorito wel, met Miguel als kopman kan het niet misgaan.
Kroket.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Wat zal ik op mijn broodje doen?
Kaas.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
tonijnsaladequote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Een stok tussen de spaken helpt beter inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ben je dan kinderachtig, als je Voeckler gaat bekogelen met pinda's.
Vlokken.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Gewoon het publiek in trekken a la de Lima.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stok tussen de spaken helpt beter inderdaad.
Pizza met melk.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog eten.
Het is de schuld van Rensjaw.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cav had nooit meer derde kunnen worden in die sprint joh, ook als ie 2 trappen meer had gedaan
Dat was toch 2004?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon het publiek in trekken a la de Lima.
Ja en die werd een nationale held in Braziliė met zijn bronsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |