SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Daar zijn ze op voorbereid, met hun bordjes .quote:Op zondag 5 juli 2015 12:51 schreef DemonRage het volgende:
Vrijdag kans op vorst aan de grond in delen België:
[ afbeelding ]
Die buien in het zuidwesten gaan liever de Noordzee op zo te zienquote:Op zondag 5 juli 2015 13:02 schreef roislecxe het volgende:
Benieuwd of we vandaag wel wat regen kunnen ontvangen. Zou wel eens lekker zijn een keer...
Ik reken ook nergens op, maar als ik buienradar zo zie is het wel een grote bende met al die rode vlekken enzo.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die buien in het zuidwesten gaan liever de Noordzee op zo te zien
Ik zat rechtop xDquote:Op zondag 5 juli 2015 12:51 schreef Toto69 het volgende:
Werd rond 7.25 gewekt door een paar gigantische donders hierleek wel of 't twee keer in sloeg vlakbij.
Ik zit onder Rotterdam dus heb last van hetzelfdequote:Op zondag 5 juli 2015 13:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik reken ook nergens op, maar als ik buienradar zo zie is het wel een grote bende met al die rode vlekken enzo.
Hier weer precies zo'n warmte eiland met 28.5 graden...
Hoe heb je dat "met veel geweld" gedaan dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:55 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht met veel geweld het naar 26.4 weten af te koelen, komende vanaf 29.2.
Zoek wel met je mee...quote:Op zondag 5 juli 2015 13:06 schreef Burner82 het volgende:
Toch maar eens het uit-knopje voor het shield van Roermond zoeken...
Waaier buiten gezet op een kistje en een krat bier dat ie boven het raam uit kwam, verlengsnoer ervoor aangelegd en veel moeite gedaan om dat ding daar stabiel te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe heb je dat "met veel geweld" gedaan dan?
Ik zet de boel open en als het koud genoeg is buiten koelt het wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |