Ph!quote:Op maandag 6 juli 2015 07:35 schreef Pheno het volgende:
Nergens last van gehad
Gewoon dikke gordijnen dicht doen en je huis blijft koel.
De ventilator blaast wel wat frisse lucht naar binnen maar de muren zijn nog steeds warm ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook de hele dag open gehad, het waaide als een gek, m'n sjaals bij de voordeur vlogen door de gang. Maar de warmte is nog niet uit het huis.
Waar was het bier?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
Zaterdag Tour gekeken, onder de bomen, in de wind, watertje er bij, ijsjes er bij, helemaal prima te doen. [ afbeelding ]
Ik heb zo'n beetje het hele weekend in de auto gezeten (airco aan) dus vond het ook wel meevallen.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond zaterdag echt ENORM meevallen met de hitte. Die 36 graden was prima. Briejs,e watertje, schaduwtje, worstelende mannen en bier. Prima
Gewoon koud als de airco wat enthousiast staat. Zoals bij ons op het werkquote:Op maandag 6 juli 2015 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje het hele weekend in de auto gezeten (airco aan) dus vond het ook wel meevallen.
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 gradenquote:Op maandag 6 juli 2015 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon koud als de airco wat enthousiast staat. Zoals bij ons op het werk
De thaise vriendin van m'n oom ging ook zowat van d'r stokkie hoorde ik. Ze had het steeds te koud, tot afgelopen weekquote:Op maandag 6 juli 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 graden(en buiten 35).
Echt niet te doen gewoon.
Ja die Aziaten kunnen hier niet tegen hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De thaise vriendin van m'n oom ging ook zowat van d'r stokkie hoorde ik. Ze had het steeds te koud, tot afgelopen week
Al die Aziaten, In elke 24/7, elk pand en elk busje temp op standje vrieskistquote:Op maandag 6 juli 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 graden(en buiten 35).
Echt niet te doen gewoon.
Is cultuur.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bikkels? Die worden gewoon uitgebuit. Anders moeten ze weer oprotten
Klopt. Maar die kunnen wel echt beter tegen de hitte.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bikkels? Die worden gewoon uitgebuit. Anders moeten ze weer oprotten
Echt ja, je wisselt daar van 17 naar 35 elke keer als je een deur uitstaptquote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al die Aziaten, In elke 24/7, elk pand en elk busje temp op standje vrieskist
Dat had ik in Miami al, had echt geen stem meer op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ja, je wisselt daar van 17 naar 35 elke keer als je een deur uitstaptKan toch niet gezond zijn.
Ik was dan ook snipjesnotterverkouden de vorige keer.
Ik vind t zo lasting inschatten vaak. In de bios ook. Soms is t daar -10 vanwege airco en soms +35 vanwege geen airco. Dus altijd voor de zekerheid maar een vest meesjouwen.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik in Miami al, had echt geen stem meer op een gegeven moment.
Al kan de NS daar ook wel wat van hoor, de keren dat ik m'n stem ben kwijtgeraakt was het doordat het -10 was in de trein.
En, was hij groter?quote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t zo lasting inschatten vaak. In de bios ook. Soms is t daar -10 vanwege airco en soms +35 vanwege geen airco. Dus altijd voor de zekerheid maar een vest meesjouwen.
Ik was zaterdag trouwens aangeschoten en wel naar magic Mike XXL gegaan
Zonde dat zo een film een euro krijgtquote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was zaterdag trouwens aangeschoten en wel naar magic Mike XXL gegaan
Kreeg ie van mij niet. Ik heb een PUCquote:
Ik vond deel 2 al niet eens leuk meer, dus ik sla de spin-off over denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar de Minions geweest en ik vond hem helemaal niet leuk
Q?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
OOEEEHOEEEEEEEEEEEEEE OOEEEEEEEHOEEEEEEEEE
Daar wil ik met de oudste naar toe. Ik vond de andere films wel leuk. Hopelijk deze ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar de Minions geweest en ik vond hem helemaal niet leuk
-rend hard?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
Kedeng kedeng?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
Zeg hou op, ik ben blij dat die na al die weekenden z'n mond weer ff houdt.quote:
Brabants trots jonguh!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben blij dat die na al die weekenden z'n mond weer ff houdt.
Mja. T is Tilburg officieel.quote:
Nee weet ik, maar hij wel. Is een Tilburgs corpsballen bandje waar t mee begonquote:
Beter Guus dan de Kast (of Peter Beense)quote:Op maandag 6 juli 2015 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar hij wel. Is een Tilburgs corpsballen bandje waar t mee begon
Ach, verder: Zie edit hierboven
De Kast ja.....quote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter Guus dan de Kast (of Peter Beense)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |