En dan moet je ook ng terugquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is anderhalf. De bios is bijna vier
Bioscoop is hier 5,5 km fietsen.... of paar minuten met de treinquote:
Wanneer en hoe laatquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:33 schreef Renesite het volgende:
Internetstruinen voor trouwfeestje. Waren we niet van plan, maar nu willen we misschien toch een borreltje doen thuis/in de tuin voor 30 vrienden
Meerdere kroegen zelfsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo dicht bij een kroeg woon
Jouw soort kroeg?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meerdere kroegen zelfssterker nog, op 30 meter afstand zit ook een soort van brallerige kroeg.
Jouw stamkroeg?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meerdere kroegen zelfssterker nog, op 30 meter afstand zit ook een soort van brallerige kroeg.
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]!
We hebben besloten de dichtbijstaande mensen te kiezen. Je bent wel de gepasseerd. Ik zei "Pat, Juup dan?" Maar hij zei dat je hoorde bij graag geziene 'kennissen' ipv. vrienden. Vond ik wel wat ver gaan.. maar helaas.
gisteravond nog ff gedaan. Scheelt weerquote:Op zondag 5 juli 2015 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier nog net niet gelukkig, ik moet nog even wat in de tuin doen.
Doe ik morgenquote:Op zondag 5 juli 2015 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Bah, moet nog een zooi was opruimen, maar geen zin in... Begint wel eindelijk aardig af te koelen in huis.
Ik moet nu wel, alles wat aan wasrek hing ligt nu op bed ivm 2 nieuwe wassen op wasrekquote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe ik morgenEn dan nog een was draaien en ophangen en ondertussen stoffen, stofzuigen en dweilen in huis
Oh ja, en de bedden verschonen
Ja, dat ging snel. Alsof er niets is gebeurt.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hebben Utrecht alweer aardig opgeruimd trouwens. Ben er net op het station gezet.
ik heb het bijna koud in de trein, zit te twijfelen of ik mijn jas aan ga doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin het gewoon fris te krijgen op de bank. Hopen dat het boven ook nog wat afkoelt de komende uren
Net al ff t-shirt aangetrokken, maar misschien nog wel een vest erbij aan straksquote:Op zondag 5 juli 2015 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik heb het bijna koud in de trein, zit te twijfelen of ik mijn jas aan ga doen.
Ik heb een vest en lange broek aangedaan vanwege de kou.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het nog steeds 28 graden in huis
ik ga mijn slaapkamer maar eens stofzuigen. Ernstig nodigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk nog m'n balkon stofzuigen.
Vanavond heerlijk geregend. Daarna de ramen en deuren openquote:Op zondag 5 juli 2015 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Hier staat alles vanaf een uur of 4 open, is al lekker afgekoeldquote:Op zondag 5 juli 2015 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Probleem hier is dat mijn voordeur en slaapkamerraam uitkomen op een grote binnenruimte. Die is vaak lekker koel, waardoor het even duurt voor mijn huis echt warm is, maar als het dan een tijd warm is wordt die centrale ruimte ook warm, waardoor doortochten ook niet lekker gaat. Duurt dus ook lang voor het weer afgekoeld is. Nu mijn ventilator maar naar boven verplaatst. Zien of dat nog wat helpt voor ik ga slapen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanavond heerlijk geregend. Daarna de ramen en deuren open
Ik heb het ook de hele dag open gehad, het waaide als een gek, m'n sjaals bij de voordeur vlogen door de gang. Maar de warmte is nog niet uit het huis.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier staat alles vanaf een uur of 4 open, is al lekker afgekoeld
Hier is de warmte er ook nog niet echt uit, maar het is wel een stuk koeler.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook de hele dag open gehad, het waaide als een gek, m'n sjaals bij de voordeur vlogen door de gang. Maar de warmte is nog niet uit het huis.
Ph!quote:Op maandag 6 juli 2015 07:35 schreef Pheno het volgende:
Nergens last van gehad
Gewoon dikke gordijnen dicht doen en je huis blijft koel.
De ventilator blaast wel wat frisse lucht naar binnen maar de muren zijn nog steeds warm ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook de hele dag open gehad, het waaide als een gek, m'n sjaals bij de voordeur vlogen door de gang. Maar de warmte is nog niet uit het huis.
Waar was het bier?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
Zaterdag Tour gekeken, onder de bomen, in de wind, watertje er bij, ijsjes er bij, helemaal prima te doen. [ afbeelding ]
Ik heb zo'n beetje het hele weekend in de auto gezeten (airco aan) dus vond het ook wel meevallen.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond zaterdag echt ENORM meevallen met de hitte. Die 36 graden was prima. Briejs,e watertje, schaduwtje, worstelende mannen en bier. Prima
Gewoon koud als de airco wat enthousiast staat. Zoals bij ons op het werkquote:Op maandag 6 juli 2015 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje het hele weekend in de auto gezeten (airco aan) dus vond het ook wel meevallen.
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 gradenquote:Op maandag 6 juli 2015 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon koud als de airco wat enthousiast staat. Zoals bij ons op het werk
De thaise vriendin van m'n oom ging ook zowat van d'r stokkie hoorde ik. Ze had het steeds te koud, tot afgelopen weekquote:Op maandag 6 juli 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 graden(en buiten 35).
Echt niet te doen gewoon.
Ja die Aziaten kunnen hier niet tegen hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De thaise vriendin van m'n oom ging ook zowat van d'r stokkie hoorde ik. Ze had het steeds te koud, tot afgelopen week
Al die Aziaten, In elke 24/7, elk pand en elk busje temp op standje vrieskistquote:Op maandag 6 juli 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in SG enorm. Daar was t binenn 17 graden(en buiten 35).
Echt niet te doen gewoon.
Is cultuur.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bikkels? Die worden gewoon uitgebuit. Anders moeten ze weer oprotten
Klopt. Maar die kunnen wel echt beter tegen de hitte.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bikkels? Die worden gewoon uitgebuit. Anders moeten ze weer oprotten
Echt ja, je wisselt daar van 17 naar 35 elke keer als je een deur uitstaptquote:Op maandag 6 juli 2015 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al die Aziaten, In elke 24/7, elk pand en elk busje temp op standje vrieskist
Dat had ik in Miami al, had echt geen stem meer op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ja, je wisselt daar van 17 naar 35 elke keer als je een deur uitstaptKan toch niet gezond zijn.
Ik was dan ook snipjesnotterverkouden de vorige keer.
Ik vind t zo lasting inschatten vaak. In de bios ook. Soms is t daar -10 vanwege airco en soms +35 vanwege geen airco. Dus altijd voor de zekerheid maar een vest meesjouwen.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik in Miami al, had echt geen stem meer op een gegeven moment.
Al kan de NS daar ook wel wat van hoor, de keren dat ik m'n stem ben kwijtgeraakt was het doordat het -10 was in de trein.
En, was hij groter?quote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t zo lasting inschatten vaak. In de bios ook. Soms is t daar -10 vanwege airco en soms +35 vanwege geen airco. Dus altijd voor de zekerheid maar een vest meesjouwen.
Ik was zaterdag trouwens aangeschoten en wel naar magic Mike XXL gegaan
Zonde dat zo een film een euro krijgtquote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was zaterdag trouwens aangeschoten en wel naar magic Mike XXL gegaan
Kreeg ie van mij niet. Ik heb een PUCquote:
Ik vond deel 2 al niet eens leuk meer, dus ik sla de spin-off over denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar de Minions geweest en ik vond hem helemaal niet leuk
Q?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
OOEEEHOEEEEEEEEEEEEEE OOEEEEEEEHOEEEEEEEEE
Daar wil ik met de oudste naar toe. Ik vond de andere films wel leuk. Hopelijk deze ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar de Minions geweest en ik vond hem helemaal niet leuk
-rend hard?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
Kedeng kedeng?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:03 schreef Renesite het volgende:
Zeg hou op, ik ben blij dat die na al die weekenden z'n mond weer ff houdt.quote:
Brabants trots jonguh!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hou op, ik ben blij dat die na al die weekenden z'n mond weer ff houdt.
Mja. T is Tilburg officieel.quote:
Nee weet ik, maar hij wel. Is een Tilburgs corpsballen bandje waar t mee begonquote:
Beter Guus dan de Kast (of Peter Beense)quote:Op maandag 6 juli 2015 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar hij wel. Is een Tilburgs corpsballen bandje waar t mee begon
Ach, verder: Zie edit hierboven
De Kast ja.....quote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter Guus dan de Kast (of Peter Beense)
Wer bistoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!quote:
Hoeveel pleonasmen kun je in één zin hebben?quote:
Hij had nu toch een baan?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Renesite het volgende:
Vriend mag op sollicitatie komen van een interne vacature bij een gemeente
Hi Ha Ambtenaar
Ambtenarenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Renesite het volgende:
Vriend mag op sollicitatie komen van een interne vacature bij een gemeente
Hi Ha Ambtenaar
Een nieuw paspoort is toch wel fijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AmbtenarenT zou verboden moeten worden. Nou ja, die cultuur dan. De banen zelf niet. Die zijn nodig. Alhoewel......
Die moet eerst ff z'n studie afmaken. Want hij heeft een beurs van de overhead. Dus nog een jaartje. Maar hij komt in December misschien 3 weken op bezoekquote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een nieuw paspoort is toch wel fijn.
Dan kan je toyboy/girl uit SG hier komen om met je te trouwen
Heb je een lief?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die moet eerst ff z'n studie afmaken. Want hij heeft een beurs van de overhead. Dus nog een jaartje. Maar hij komt in December misschien 3 weken op bezoek![]()
Doe eens liefquote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AmbtenarenT zou verboden moeten worden. Nou ja, die cultuur dan. De banen zelf niet. Die zijn nodig. Alhoewel......
...De helft ongeveer.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ja. Mja. Soort van. Leren kennen toen ik in Singapore zat. Maar daar woont hij dus. En ik hier. Beetje 10.000km verschilquote:
Klopt, via een uitzendbureau, maar dit is op een afdeling waar hij heel graag wil bij een gemeente in het verlengde van waarvoor hij geleerd heeft. +++ puntenquote:
Hij is je LAT.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ja. Mja. Soort van. Leren kennen toen ik in Singapore zat. Maar daar woont hij dus. En ik hier. Beetje 10.000km verschilMaar we appen iedere dag en bellen zo om de zoveel dag en in t weekend (vlot 3,5 uur durende gesprekken) en we skypen.
Dus mja. Ik weet niet hoe ik 'm moet noemen
Mja. Zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 6 juli 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Zoiets.Een ding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snor. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 6 juli 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Zoiets.Smaken verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(voorkeur ook
)
Die snor ben ik het eens, maaarrrr als die snor weg is krijgt die beste jongeman dan niet helemaal een babyface?quote:
Dikke prima wanneer in combi met baardjequote:
O hell no. Hij wilde m afscheren en ik zei "NEEEEEEEEEEEEEEEE!"quote:
jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die snor ben ik het eens, maaarrrr als die snor weg is krijgt die beste jongeman dan niet helemaal een babyface?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom vind ik met snor/baard mooier
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pat is stiekelig op hoofdhaar, baard en snor. Tweedaagse "gladheid". Prima zoquote:Op maandag 6 juli 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell no. Hij wilde m afscheren en ik zei "NEEEEEEEEEEEEEEEE!"
Ik heb ook een snor. Nou ja, ik heb een baardje, en een snor is een deel van een baardje.
Braadje is een dikke plus voor mij#hipster
Ik hou niet van een gladde babyface.
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaIk niet, ik vind jouw toyboy zonder snor knapper (en dat zeg ik als hetero manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom vind ik met snor/baard mooier)
Verder niet geschoren dus?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
pat is stiekelig op hoofdhaar, baard en snor. Tweedaagse "gladheid". Prima zo
Ik heb m laatst afgeschoren, m'n baard. En ik vond t verschrikkelijk. Blij dat ie er na een weekw er zit! Al die zullen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn!quote:Op maandag 6 juli 2015 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
pat is stiekelig op hoofdhaar, baard en snor. Tweedaagse "gladheid". Prima zo
Ze mogen wat mij betreft daar lekker blijven ronddobberen. Ik hoef ze niet te zienquote:Op maandag 6 juli 2015 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m laatst afgeschoren, m'n baard. En ik vond t verschrikkelijk. Blij dat ie er na een weekw er zit! Al die zullen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn!
Helemaal uit de collectie niet nog bij een andere vestiging?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Hoeren-IKEA. Zomaar een item uit de collectie halen dat ik nog wilde halen.
En het moest een aanvulling worden op iets dat ik al had. Is nu alleen nog in een andere kleur te krijgen
/liefdagboek
Arme jijquote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
En het moest een aanvulling worden op iets dat ik al had. Is nu alleen nog in een andere kleur te krijgen
/liefdagboek
Ik draag geen baard, maar soms heb ik 2 dagen geen zin om mezelf te scheren en dan heb ik toch wel wat staan zeg maar. Maar ik ben dan ook weer blij als die zooi eraf is, net zo als ik blij ben als ik de tondeuse over mijn eierhoofd gehaald hebquote:Op maandag 6 juli 2015 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft daar lekker blijven ronddobberen. Ik hoef ze niet te zien
Overigens heb ik dat met Kwantum. Vorig jaar lamellen gekocht (troep achteraf gezien), en 11 maanden later wil ik reserve lamellen kopen (omdat die troep nogal eens sneuvelt hier) blijken die dingen niet meer in de handel te zijn tenzij ik een andere kleur neemquote:Op maandag 6 juli 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
/liefdagboek
quote:
Helemaal kaal is niks meer, vind ik. Ik laat ook deels staanquote:Op maandag 6 juli 2015 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m laatst afgeschoren, m'n baard. En ik vond t verschrikkelijk. Blij dat ie er na een weekw er zit! Al die zullen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn!
Online niet meer in de collectie terug te zienquote:Op maandag 6 juli 2015 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal uit de collectie niet nog bij een andere vestiging?
In de winter wel lekker warm zo'n baard denk ikquote:Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draag geen baard, maar soms heb ik 2 dagen geen zin om mezelf te scheren en dan heb ik toch wel wat staan zeg maar. Maar ik ben dan ook weer blij als die zooi eraf is, net zo als ik blij ben als ik de tondeuse over mijn eierhoofd gehaald heb
Dat is nog ergerquote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Overigens heb ik dat met Kwantum. Vorig jaar lamellen gekocht (troep achteraf gezien), en 11 maanden later wil ik reserve lamellen kopen (omdat die troep nogal eens sneuvelt hier) blijken die dingen niet meer in de handel te zijn tenzij ik een andere kleur neem
Binnenkort ergens maar eens een zooi nieuwe lamellen kopen die op de Kwantum rail passen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de winter wel lekker warm zo'n baard denk ik
Goedkoop is duurkoop, helaas had ik vorig jaar niet de financiën om fatsoenlijk spul te kopen.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nog erger
Maar misschien is het een teken ja, om beter spul te kopen
Helaas weet ik alles van jeukende stoppelsquote:Op maandag 6 juli 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, kriebelt alleen maar. Net als de onderkant niet scheren, dat gaat ook jeuken als de haren weer "op lengte" zijn
Niet altijd, maar vaak wel ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop, helaas had ik vorig jaar niet de financiën om fatsoenlijk spul te kopen.
Ik zeg nietsquote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb trouwens net ongenadig hard mijn hoofd gestoten tegen een openstaand keukenkastdeurtje. Uurtje of twee terug denk ik en het is nog steeds heeeeeeeeeeel licht aan het bloeden
Ik ookquote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas weet ik alles van jeukende stoppels
Redelijk, dus ik ben aan het denken wat ik er nu ga ophangen.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je het je nu wel fatsoenlijk veroorloven?
Dat dus ja. Was bij een onderkastje bezig, stond op en full force tegen het deurtje aanquote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeg nietsMijn dochter vroeg 1,5 week geleden "papa, wat is er met jouw hoofd gebeurd?", ik wist van niets meer natuurlijk. Maar toen ik even mijn oude gare brein aan het werk stelde, bedacht ik mezelf dat ik de vorige dag bij het uitruimen van de vaatwasser een van de bovenkastdeurtjes niet dicht had gedaan en dus ongenadig mijn kop gestoten had
Lekker krabben ookquote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ookEn lekker met verzachtende crème insmeren wil wel eens helpen
Ik huilde niet, ik heb de boel bij elkaar gevloekt (al dan niet deels binnensmonds)quote:Op maandag 6 juli 2015 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dus ja. Was bij een onderkastje bezig, stond op en full force tegen het deurtje aan
Heb ook echt even een potje staan huilen van de pijn en woede
Geen lamellen. Zo ongezelligquote:Op maandag 6 juli 2015 18:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Redelijk, dus ik ben aan het denken wat ik er nu ga ophangen.
Ik was ook al wat druk in mijn hoofd, dus het was meer een soort laatste druppel / ontlading.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik huilde niet, ik heb de boel bij elkaar gevloekt (al dan niet deels binnensmonds)Verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.
Ik heb lamellen hangen en gordijnen, maar de lamellen gaan eruit denk ik. Even kijken wat ik er voor in de plaats ga hangen.quote:
Bietje hippe vitragequote:Op maandag 6 juli 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb lamellen hangen en gordijnen, maar de lamellen gaan eruit denk ik. Even kijken wat ik er voor in de plaats ga hangen.
Dat is echt een vrouwending denk ik, ik jank niet snel (jawel ik als oude vent jank ook wel eens als het mij echt teveel wordt) maar soms...quote:Op maandag 6 juli 2015 18:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was ook al wat druk in mijn hoofd, dus het was meer een soort laatste druppel / ontlading.
Maar toch... lekker janken
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaMooie man. Zonder snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom vind ik met snor/baard mooierWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef Tally het volgende:
In t nieuwe huis zit een erkertje. Ik zou niet weten wat ik er moest hangen en hoe
quote:
Is t rond?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef Tally het volgende:
In t nieuwe huis zit een erkertje. Ik zou niet weten wat ik er moest hangen en hoe
Krijgen nog wel. sterktequote:Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
Krijg een nieuwe iphone. Heb als postcode (voorbeeld) 9701BA gedaan maar had moeten zijn 7901BA
Het adres dat verder benoemd is, is wel alleen bestaande in het postcode gebied 7901BA en de woonplaats klopt ook (Hoogeveen).
Ik kan er wel vanuit gaa dat dit goed komt toch
Liever bij jou dan bij mij, ik ben met de stank/ellende/e.d.bekend helaasquote:Op maandag 6 juli 2015 22:55 schreef DrMarten het volgende:
Er is hier ergens iemand een fikkie aan het stoken. Rookgeur in huis
T is geen snor, t is een deel van de baardquote:
Plausibel. Ik zeg gewoon eerlijk, plausible.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:22 schreef Juup© het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan
Ik heb het nog noot gedaan programma op RTL5. Ik snap echt niet dat mensen dat zo op tv kunnen verkondigen, het enige dat ik mezelf voor kan stellen dat het allemaal acteurs en actrices zijn.
Ik vinnut een snor!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is geen snor, t is een deel van de baardNet als bij mij.
Een losse snor vind ik ook niet altijd mooi. Dit wel. *plukt aan Eigen snor*
Ik vind t sexy ende stoerder dan een kale gladde babyface.
Dat is idd altijd een dramaquote:Op maandag 6 juli 2015 22:57 schreef Juup© het volgende:
Ka Uu Tee ik bedenk mezelf ineens dat ik mijn bed nog moet opmaken (geen zin in), misschien slaap ik dan wel op de lekkere bank vannacht![]()
Jammer dan!quote:
Als het goed is krijgen we vandaag de goedkeuring. ALS HET GOED IS!!!quote:
Een snor op mn tieten kriebelt zo. Vink maar niksquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer dan!Die snor hoeft jouw ballen niet te kietelen!
Ga ik ook nog even regelen vandaag. Een nieuwe telefoon.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:41 schreef Renesite het volgende:
Krijg een nieuwe iphone. Heb als postcode (voorbeeld) 9701BA gedaan maar had moeten zijn 7901BA
Het adres dat verder benoemd is, is wel alleen bestaande in het postcode gebied 7901BA en de woonplaats klopt ook (Hoogeveen).
Ik kan er wel vanuit gaa dat dit goed komt toch
O ja, dat had ik zaterdag ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd altijd een dramaDat je je bed afhaalt, maar nog niet opmaakt. En er dan voor t slapengaan achterkomt "Shit....".
Dat ene huis?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we vandaag de goedkeuring. ALS HET GOED IS!!!
Ik vind een bed opmaken ook echt extreme vervelend werkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat had ik zaterdag ookKon meteen weer douchen toen ik ermee klaar was.
Jamaar! En mijn ffflllbrbrbrbrb dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Een snor op mn tieten kriebelt zo. Vink maar niks
Ik ga er godnondeju een shirt van maken zeg ik jequote:“Being single used to mean that nobody wanted you. Now it means you’re pretty sexy and you’re taking your time deciding how you want your life to be and who you want to spend it with.”
Ja. Ik had gister de makelaar nog gebeld en die zei dat hij die ochtend nog bezig was geweest voor de bank en dat ze of gistermiddag of vandaag lieten weten of het door zou gaan.quote:
Maar het is het wel waard want een fris bed slaapt zo heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een bed opmaken ook echt extreme vervelend werk
Mwa. Is na 1 nacht ook wel weer voorbijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het is het wel waard want een fris bed slaapt zo heerlijk.
Ik heb geen dagelijkse poets die dat doetquote:
JA NU AL JA!quote:
Mankeren je handen iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen dagelijkse poets die dat doet
Neuh. Maar mijn zin in dat soort dingen wel. #divaquote:
Een Diva in een vies bedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar mijn zin in dat soort dingen wel. #diva
Is de zee genaamd Nederland al leeggevist?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, die vriendengroep van mij doet ook alles tegelijk. Het nieuwe hippe ding is "vriendjes in t buitenland". De ene heeft er 1 in Griekenland/Ethiopie, ik in Singapore en weer een ander in Strassbourg.
Super efficient, want nu hoeven we problemen niet uit te leggen... aangezien we ze allemaal hebben
Want na 1 dag is t vies?quote:
Nee, maar de zee in NL is te saai en kalm vaak.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is de zee genaamd Nederland al leeggevist?
Zwart-wit-grijs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens jou in elk geval niet meer fris
[..]
Ik ken je afglijdende schalen niet. Ik slaap nergens onder in de zomer dus altijd lekker fris.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwart-wit-grijs.
Niet meer vers en fris staat niet gelijk aan "dus vies".
Hmmmm... begrijpelijk. Moet je van houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar de zee in NL is te saai en kalm vaak.
Want je slaapt ook nergens op?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken je afglijdende schalen niet. Ik slaap nergens onder in de zomer dus altijd lekker fris.
Ik verveel me heel snel met 1 ding. Daarom is tapas mijn favoriete voedsel ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm... begrijpelijk. Moet je van houden
1 2 3 4 5 6 | Location Date Local Time Activity Heerenveen, Netherlands 07/07/2015 7:23 A.M. Out For Delivery 07/07/2015 6:20 A.M. Arrival Scan Tilburg, Netherlands 07/07/2015 3:30 A.M. Departure Scan Tilburg, Netherlands 07/06/2015 10:21 P.M. Origin Scan Netherlands 07/06/2015 1:19 P.M. Order Processed: Ready for UPS |
O ja, tuurlijkquote:
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, tuurlijkEn die vloer die vervang of veeg je iedere dag. Ik snap 'm!
quote:10:44 A.M.
The postal code for the receiver is incorrect. We are attempting to obtain correct postal code to complete delivery. / The address has been corrected. The delivery has been rescheduled.
Ervaring leert anders bij UPSquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Dit lijkt oké te gaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Nu gaat ie naar Suriname.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Zo vaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.
Ik zweet niet dus hoeft ook niet zo vaak.
1 keer per week hierquote:
Bank lag ook lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd altijd een dramaDat je je bed afhaalt, maar nog niet opmaakt. En er dan voor t slapengaan achterkomt "Shit....".
Als dat vaak is dan zo vaak ja.quote:
Lijkt PostNL wel dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Handdoeken doe ik 1 keer mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat vaak is dan zo vaak ja.
Ook elke dag schone boxer aan
En schone sokken
Handdoeken gaan twee keer douchen mee.
Tshirt ook 1 dag
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.quote:
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.
Jij mag hem hebben, ik heb al een iPhone 6.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.
Nee hoor, CL krijgt die.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Renesite het volgende:
Ik ook. Alleen mijne is stuk... dus krijg nieuwe
Das lief van jequote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag hem hebben, ik heb al een iPhone 6.
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien mijn 4s vreemde kuren begint te vertonen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.
Dan moet je een nieuwe kopen
Juist. En een 4 jaar oude Android gaat nog prima mee. Kijk maar om je heen, stapels mensen lopen nog rond met een Galaxy S2.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.
Dan moet je een nieuwe kopen
ik ook als ik dat zo leesquote:
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
4s was van mij na drie jaar inderdaad dood
En niet zomaar mensen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.
Zijn dat verveledne mensen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.
Eindelijk, na al die jaren!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stalken gaan wel de verkeerde kant op zo
Er liepen blagen te kutten en ze hadden alles ondergespoten met cola, daar liepen we een beetje over te zeiken en toen hoorde ik ineens m'n tas pratenquote:
Is het al Suikerfeest?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er liepen blagen te kutten en ze hadden alles ondergespoten met cola, daar liepen we een beetje over te zeiken en toen hoorde ik ineens m'n tas praten
Ze waren gewoon blank hoorquote:
Oh, die terreur is normaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren gewoon blank hoorMaar toen de film eenmaal begon waren ze wel stil. De halve zaal lag overhoop, maar toch.
O ik ga nog een paar keer per maandquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, die terreur is normaal tegenwoordig.
Ik heb nog een bioscoopbon ergens, die gaat vast nooit meer gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef ArTiC het volgende:
Mijn Siri heeft ook ooit spontaan iemand gebeld, heb het meteen uitgezet
Heb je een abonnement?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ga nog een paar keer per maandMeestal gaat het goed.
ouwe Apple fanquote:
Wat kost een kaartje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets, een kortingskaart die je eerst moet kopen
Android? Wat is dat voor een merk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. En een 4 jaar oude Android gaat nog prima mee. Kijk maar om je heen, stapels mensen lopen nog rond met een Galaxy S2.
keuzes keuzes keuzesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Matinee, weekend, 2d of 3d.
iets voor paupersquote:
Het is bij ons op het werk geen eens toegestaan vanwege veiligheidsrisico's.quote:
Bij ons wordt het echt heel beperkt toegestaan. Maar sterfhuisconstructie.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is bij ons op het werk geen eens toegestaan vanwege veiligheidsrisico's.
Geen connecties met mail, agenda, wifi of wat dan ook. Alleen iOS en Windows
Dat niet, maar ik zweet bij het minste of geringste als een otter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
Van mij mag er wel even een verfrissende regenbui over dit land gaan. Benauwd buiten, moeite met ademhalen.
Hier dus echt actief geblokkeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons wordt het echt heel beperkt toegestaan. Maar sterfhuisconstructie.
Nog twee maanden afzien voor ik mag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:33 schreef DrMarten het volgende:
Hatseflats! Vanaf komende 3 weken enorm uitslapen! Bijna vakantie
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan kun je nog niet uitslapen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |