Bron: http://www.1limburg.nl/al(...)ver?context=topstoryquote:In Reuver is zaterdag op last van de politie buitenzwembad De Bercken vroegtijdig gesloten vanwege de dreigende situatie die was ontstaan. [lees verder in bron]
[.....]
Het was nog even de vraag of het zwembad zondag open zou gaan. In overleg met de politie heeft het bestuur besloten om gewoon de poorten te openenen. Strijbos: "Wij laten ons echt niet klein krijgen."
Goede titel danquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:13 schreef KingRadler het volgende:
"Maar er zitten ook een paar autochtonen bij."
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als kind was zo iets nog veilig. Ik zou mijn tiener dochter er niet alleen heen durven sturen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
is gewoon een incidentje, stigmatiserend racistisch artikel door deze kwajongens zonder slechte bedoelingen in zo'n kwaad daglicht te zetten tijdens de vrome ramadan
Ah, dus je moet je bericht vertekenen om op allochtonen te kunnen kankeren?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
heb het aangepast, stukje tekst van autochtonen weg gehaald.
als je de bron opent, zie je dat voorzitter Hein Strijbos bang is voor allochtonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, dus je moet je bericht vertekenen om op allochtonen te kunnen kankeren?
Triest figuur.
Juist.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:46 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als je de bron opent, zie je dat voorzitter Hein Strijbos bang is voor allochtonen.
en daarom ook zegt dat autochtonen er ook bij zaten.
Sluit dan ook niet voortijdig je zwembad pannenkoek.quote:"Wij laten ons echt niet klein krijgen."
Of met 2200 man dat groepje lynchen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
Was het trouwens niet veeeeeeeel praktischer om dat groepje tuig buiten te zetten ipv 2200 man ontruimen?
Volgens mij zitten we al een tijdje niet meer in de middeleeuwen, en dan nog, waar haal je in een zwembad hooivorken en fakkels vandaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:58 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Of met 2200 man dat groepje lynchen.
Ze zorgden er altijd wel voor dat er wat te vechten was met ze. Altijd hetzelfde liedje. Maar heeft verder niets met cultuur en afkomst te maken hoor...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef totalvamp het volgende:
Tja ik heb zelf ook erg weinig positiefs met allochtonen in het zwembad meegemaakt.
Altijd ruzie zoeken, treiteren, vrouwen lastig voelen, herrie maken, glijbanen blokkeren.
En als je er wat van zegt ben je een kanker racist met een kanker moeder.
In mijn jeugd hadden ze ook al een kleurtje, nouja, bijna altijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Dit is toch van alle tijden, vroeger waren het tokkies en andere stoere jongens die dit deden. Tegenwoordig hebben ze een kleurtje zodat ze makkelijk het label allochtoon kunnen krijgen.
Dit riep ik al ruim voor 2002, toen werd ik een racist genoemd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:40 schreef 10minuteman het volgende:
Tja... Iedereen wist toch al dat Nederland kapot zou gaan na de open grenzen in 2002?
Multicutulrisme heeft veel goeds gebracht, maar ook minder goeds..
Het blijft en is een feit dat allochtone jongeren vaker betrokken zijn bij criminaliteit.
In mijn jeugd (die nog steeds bezig is) zijn het regelmatig blanke tokkies. Wat nu?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In mijn jeugd hadden ze ook al een kleurtje, nouja, bijna altijd.
De tijden zijn veranderd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit riep ik al ruim voor 2002, toen werd ik een racist genoemd.
Stichting Martijn zal dit voorstel juichend ontvangen vrees ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd.
De oplossing is trouwens heel simpel. In zwembaden voortaan gewoon zwembroeken en bikini's verbieden, iedereen verplicht naakt. Is ook hygienischer.
Nu niets, dat is jouw probleem. Mijn jeugd is helaas al even voorbij, dat is dan weer mijn probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In mijn jeugd (die nog steeds bezig is) zijn het regelmatig blanke tokkies. Wat nu?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:58 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Of met 2200 man dat groepje lynchen.
quote:Er onstond een dreigende situatie toen vaders van de meisjes besloten het heft in eigen hand te nemen.
Mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma zijn nog meer oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers. Waarom zijn mensen armoede, mannen, tieners en adolescenten, werkeloze vaders, en laagopgeleide mensen niet zat?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nu niets, dat is jouw probleem. Mijn jeugd is helaas al even voorbij, dat is dan weer mijn probleem.
Maar even de harde cijfers: in Nederland zijn niet-westerse allochtonen zwaar oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, met name overlast veroorzakende criminaliteit. Dit soort incidenten is daar gewoon een voorbeeld van. Er zijn zat niet criminale en ovelrastveroorzakende allochtonen, maar helaas zijn er ook veel te veel, zeker relatief, die zich enorm misdragen. En dat zijn mensen wel eens zat.
Onder het mom van alles behalve de eigen schuld allerlei shitzooi uithalen.
Je mag het allemaal blijven verdedigen, misschien heb je zelf een allochtone achtergrond. Kut voor je (meen het nog ook), want dan maken jouw medeallochtonen jou het leven zuur.
Tometo, tomato...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma zijn nog meer oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers. Waarom zijn mensen armoede, mannen, tieners en adolescenten, werkeloze vaders, en laagopgeleide mensen niet zat?
Was ook mijn eerste gedachte. Het moet mogelijk zijn om tuig uit het zwembad te verwijderen zonder dat andere gasten daarvan ook het nadeel ondervinden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:51 schreef YazooW het volgende:
Grappige laatste zin in het artikel:
[..]
Sluit dan ook niet voortijdig je zwembad pannenkoek.
Ik heb ook een hekel aan mensen die "me moeder" schrijven in plaats van m'n moeder. Of mijn moeder. Laag opgeleide mensen vind ik maar karig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma zijn nog meer oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers. Waarom zijn mensen armoede, mannen, tieners en adolescenten, werkeloze vaders, en laagopgeleide mensen niet zat?
Want alle mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma zijn allochtoon, en alle allochtonen zijn mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma.quote:
Datis hier niet relevant. Het ging over overlast van allochtonen en waarom dat toch zo veel vaker lijkt voor te komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De stats wijzen uit dat er inderdaad een heule grote overlap is tussen die groepen he.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Want alle mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma zijn allochtoon, en alle allochtonen zijn mannen tussen 12 en 25 jaar met een vader die niet werkt en een moeder met alleen een basisschooldiploma.
waarom heb je dit weggehaald, TS? Staat namelijk gewoon in het bronbericht.quote:Maar er zitten ook een paar autochtonen bij.
Ze worden 2x zo vaak verdacht. Dat kan natuurlijk niets te maken hebben met bepaalde vooroordelen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Datis hier niet relevant. Het ging over overlast van allochtonen en waarom dat toch zo veel vaker lijkt voor te komen.
Dat er een kleine groep autochtonen is die ook is oververtegenwoordigd.. tsja. Mar uiteindelijk zijn de allochtonen ook oververtegenwoordigd NA correctie voor armoede:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-er-onder-marokkanen
Dus heb ik nou echt zo'n ongelijk? Weet je, ik wou dat het zo was. Het mijden van niet-westers allochtonen is gewoon kansrekening geworden, als je ellende wilt vermijden blijf je weg van plekken waar veel van rondhangen. Kun je alsnog pech hebben, maar reken maar dat je in Oude tonge niet zo maar beroofd wordt.
Zodat het echt allochtonenbash topic kan worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom heb je dit weggehaald, TS? Staat namelijk gewoon in het bronbericht.
Ah, de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze worden 2x zo vaak verdacht. Dat kan natuurlijk niets te maken hebben met bepaalde vooroordelen?
Ja, het ergste is nog dat het er eerst wel stond, maar dat nadat iemand er iets over zei hij het snel weghaalt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zodat het echt allochtonenbash topic kan worden.
Jadit is gewoon gek en kinderachtig ...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom heb je dit weggehaald, TS? Staat namelijk gewoon in het bronbericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |