SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Record zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn, zou er nog dik 6 graden bij moeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Record zit er daar zeker niet meer in? Alhoewwl het wel lekker opwarmt zie ik al
Eindelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:00 schreef Fred0w het volgende:
Stop de persen, regen in aantocht voor het westen.
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen weekquote:
Ik zit wel in het westen, maar iets verder van de kustquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen week
Mompelt iets met 38 vs 21 graden....
5.5 nogquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Record zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn, zou er nog dik 6 graden bij moeten.
Een pot natquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit wel in het westen, maar iets verder van de kust
En ik ben jaloers op het onweerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een pot nat![]()
Maar ik vrees dat de jaloezie bij mij de overhand heeft, ik snak naar gewoon lekker zomerweer
35 afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja want het westen heeft het zo warm gehad de afgelopen week
Mompelt iets met 38 vs 21 graden....
Idem.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op het onweerVan de week 2 halve druppels regen en niet eens een donder in de verte gehad
Regen... Ik heb dat woord wel eens eerder gehoord, maar ben ff kwijt wat het ook alweer precies is....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ben jaloers op het onweerVan de week 2 halve druppels regen en niet eens een donder in de verte gehad
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Regen... Ik heb dat woord wel eens eerder gehoord, maar ben ff kwijt wat het ook alweer precies is....
Zouden wij eindelijk onweer krijgen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil onweer en regen des doods
Onze weerman weet het al zekertwitter:L1weer twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 10:49:38Arcen weer binnen en nu 32°=warmste KNMI-weerstation #hittegolf2015 #limburg wind Beek al WZW geen hitterecord #L1 http://t.co/5zKKmhLINn reageer retweet
Soort van natuurlijke douchequote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeit
Zegt me nog niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat je nat wordt van waterdruppels die uit de lucht komen vallen, alleen is het dan niet de buurman die zijn plantjes sproeit
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:21 schreef Burner82 het volgende:
Als het hier gaat regenen ga ik in speedo op het ligbed in de regen liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |