SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door johannes_vermeer op 06-07-2015 20:43:17 ]but it ain't right either.
Nog even geduld dus.twitter:rtl7tourdujour twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 11:14:12@HassieBIJmans @RTL7 @rtlxl Een technisch issue helaas. Maar er wordt aan gewerkt! reageer retweet
yes dankquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef michaeld het volgende:
nu wel te bekijken
http://rtlxl.nl/#!/rtl-7-(...)b2-9d34-c4750b633de3
Is een sponsordingetje heb ik begrepen, hele Trek ploeg heeft dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef TLC het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van dat achterlichtje op de fietsen ? dat ontgaat me een beetje
Je had Marcel Maijer als presentator gewild?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wilfred geeft het zelf toe dat hij geen verstand heeft van wielrennen. Weg met deze gast
Lood om oud ijzerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je had Marcel Maijer als presentator gewild?
Hij schijnt dit jaar vnl. bergop getraind te hebben en minder op tijdrijden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Froome viel tegen, die had hier tijd moeten winnen
Ja, die heeft het parcours natuurlijk ook gezien. Maar hij gaat nu van wereldtop naar middenmoot en dat terwijl Contador de enige is die echt druk bezig geweest is met de tijdrit (ook door de Giro)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij schijnt dit jaar vnl. bergop getraind te hebben en minder op tijdrijden.
Ben het wel met je eens dat ie tegenviel. Net als de meeste klassement renners trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die heeft het parcours natuurlijk ook gezien. Maar hij gaat nu van wereldtop naar middenmoot en dat terwijl Contador de enige is die echt druk bezig geweest is met de tijdrit (ook door de Giro)
Toch riep ie vooraf al twintig seconden te willen pakken op zijn concurrenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij schijnt dit jaar vnl. bergop getraind te hebben en minder op tijdrijden.
Bardet op 1'34 en van Dennis is vooral vrij schokkend, en de Garmin's hebben ook allemaal al tientallen seconden achterstand. Rest van de kopmannen vielen wel tegen, maar hebben niet veel op elkaar toegegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat ie tegenviel. Net als de meeste klassement renners trouwens.
Voor iemand die persoonlijk een loodzware week krijgt (zijn concurrenten zijn beter op muurtjes en kasseien) had het toch wel een mentale opsteker geweest als hij hier wat lucht had kunnen pakkenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:51 schreef aesop het volgende:
[..]
Toch riep ie vooraf al twintig seconden te willen pakken op zijn concurrenten.
Prima programma tot nu toe trouwens.
Hij is té mager jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen gaat Froome wegwaaien (letterlijk)
Lekker de boel op zijn kant trekken en rammenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
KNMI heeft al aangekondigd dat het kutweer wordt, morgen
GENOT.
Nah, ik vind dat astmaverhaal gewoon legitiemquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Lars Boom doping gebruikt? Zeg het maar jongens
Zou het niet uitsluiten als Nibsje morgen een leuke slag kan slaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker de boel op zijn kant trekken en rammen
Rijdt gewoon samen met zijn goede vrienden de rest op minuten. Zoals Bertje twee jaar geleden Froome een loer draaidequote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het niet uitsluiten als Nibsje morgen een leuke slag kan slaan.
Misschien moet hij gewoon niet op tv komen. Dat geknipperquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Slobeend het volgende:
Dat zo'n man een belangrijke journalist is, verbaas me er iedere keer weer over.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:10 schreef TLC het volgende:
Wie heeft Raymond moeten pijpen om op tv te komen ?
Hij moet ook niet meer in de krant komen, en op Twitter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moet hij gewoon niet op tv komen. Dat geknipper
Danny is nu in Utrecht aan het optreden hoorde ikquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
En ik mis Danny Vera. Dat kloteliedje van die Stroopwafels vind ik nu al irritant.
Echt toffe reclame.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Deze Samsung reclame is best mooi, maar een tikkie te lang.
Nu ik hem 4x gezien heb is het toffe er wel af. Dan liever een Amstel Radler reclame van 25 seconden.quote:
Hij hoort bij Tour du Jour te zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Danny is nu in Utrecht aan het optreden hoorde ik
Kijkers haken massaal af bij Raymondquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef SPIRO het volgende:
wat een waardeloos programma is het toch zo,en komt niet eens voor in de kijkers top 20.
Hij was er gisteren, maar stond te zingen op de camping, niet voor de tvquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Dries er wel? Heb het gisteren niet kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |