quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:03 schreef Xanteh het volgende:
Hier zijn alle poezenbroekjes ook uitverkocht. Ik hoop dat Malteser meer geluk heeft
Ik heb heel decadent Albert aan huis laten komen gisteren. Te warm om te sjouwen. Achteraf had man nog naar de super gekund Maarjaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:21 schreef Krisvc het volgende:
Zo, weekboodschappen weer binnen. Supermarkten zijn lekker koel, er weer uit is minder prettig.
Het is gewoon te warm ;-)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Nee nu je het zegt! Het is hier sowieso wel rustig vandaag.
Ik ook. Maar hij heeft het nog veels te goed in mijn buik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Krisvc het volgende:
Ah balen. Ik had gehoopt dat je je kleine man (toch?) al lekker bij je zou hebben.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:25 schreef Krisvc het volgende:
Geen verandering hier. Behalve groeiend ongeduld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:31 schreef Krisvc het volgende:
Man kwam er vandaag wel achter waarom ze op zich zou laten wachten. Ze heeft mijn richtingsgevoel en kan de uitgang dus niet vinden.
Ja, dat is vandaag de grootste reden van groeiend ongeduld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kwam alle dames even een verkoelende knuffel geven... verkoeling is onderweg!
En die baby's komen er echt een keer uit, misschien kunnen jullie ze er uit rammelen met de versperskeizersnede foto's in t babytopic![]()
Man kwam er vandaag wel achter waarom ze op zich zou laten wachten. Ze heeft mijn richtingsgevoel en kan de uitgang dus niet vinden.
Hahaha dat kun je altijd vragen, maar bedenk dat je zelf ook bezweet bent en bloed rond je lijf...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:37 schreef Krisvc het volgende:
Al vraag ik me wel af of ik een slechte moeder ben als ik liever heb dat ze eerst even schoongemaakt wordt.
Dat dacht ik eerst ook, maar na al die inspanning en dan die mooie kennismaking is de viezigheid wel het laatste waar je aan denktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:37 schreef Krisvc het volgende:
Al vraag ik me wel af of ik een slechte moeder ben als ik liever heb dat ze eerst even schoongemaakt wordt.
En jullie partner?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar na al die inspanning en dan die mooie kennismaking is de viezigheid wel het laatste waar je aan denkt
Mijn man is allergisch voor alles wat ieuw is en van bloed valt ie bijna flauw... maar tijdens de bevalling... t maakte m echt niet uit! Hij heeft zelfs naar de geboorte vh hoofd gekeken...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En jullie partner?
Mijne is al geen fan van bloed...zelf heb ik er geen problemen mee, maar zou niet raar staan te kijken als hij eerst de schoonmaakploeg erbij roept
Ik heb geen badjequote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:53 schreef ingee het volgende:
Moeten jullie niet in badjes dobberen enzo? Lijkt me heerlijk met zo'n buik. Lekker koel, gewichtloos.![]()
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn man is allergisch voor alles wat ieuw is en van bloed valt ie bijna flauw... maar tijdens de bevalling... t maakte m echt niet uit! Hij heeft zelfs naar de geboorte vh hoofd gekeken...![]()
Een bevalling haalt bij beide onverwachte dingen naar boven
Rot dat je er zo doorheen zit! Maar niet raar met dit weer erbij natuurlijk. Sterkte nog even.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:12 schreef Sekhmet het volgende:
Meld zich...nog altijd zonder nieuws.
En heb sinds gisteren flink de bokkenpruik op. Zit er een beetje doorheen.
Gisteren naar ZKH geweest ter controle omdat bloeddruk de lucht in schoot en hoofdpijn, gelukkig niks aan het handje en toch even mogen genieten van een extra echo...maar zo shaggy sinds thuiskomst. En dat zet na een zeer beroerde nacht gewoon door.
Pijn in mijn bekken, last van de hitte, botsen met vriend die ook gewoon even niks goed kan doen...blehh niks geen roze wolk nu
Vandaag 41 weken precies en heb het idee dat hij nog lang niet van plan is om te komen.
Staand plassen geprobeerd? Dat was iemand hier laatst gelukt (weet niet meer wie, een usernaam die met een M begon en dat zijn er een aantal).quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
De hele tijd zo t gevoel te moeten plassen, maar dat lukt dan niet..
Ik weet hetquote:
Hij was zo enorm trots op zijn dochter (en ook wel een beetje op mijquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En jullie partner?
Mijne is al geen fan van bloed...zelf heb ik er geen problemen mee, maar zou niet raar staan te kijken als hij eerst de schoonmaakploeg erbij roept
332 graden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch spannend LuDann!
Ik trek de hitte vandaag wat slechter. Het is hier in huis 332 graden, en buiten 37, en dat is net wat teveel van het goede. Vanavond moeten we ook nog bij vrienden BBQ'en, met 12 man op een klein balkon. Gelukkig is zwanger zijn een goed excuus vroeg naar huis te gaan...
Nee niet geprobeerd! Wel om wat rechterop te zitten en voeten op n krukje. Maar staand boven de pot?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Rot dat je er zo doorheen zit! Maar niet raar met dit weer erbij natuurlijk. Sterkte nog even.
[..]
Staand plassen geprobeerd? Dat was iemand hier laatst gelukt (weet niet meer wie, een usernaam die met een M begon en dat zijn er een aantal).
Zij had het in een kannetje van MVM gedaan, je zou zoiets kunnen pakken?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee niet geprobeerd! Wel om wat rechterop te zitten en voeten op n krukje. Maar staand boven de pot?
Pies ik dan niet alles onder?![]()
Of de baby druk er zo hard tegenaan ofzo. Buik is ook erg gevoelig.
Je zou even op markplaats kunnen kijken voor kledingpakketten, er staan er een hoop voor een paar tientjes. Dan heb je voor weinig geld een hele berg kleding die je uit kunt proberen. De helft staat je misschien niet aan, maar voor dat geld is de andere helft al winst.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nee oke, maar ben nog niet met verlof. Naar t werk moet ik me ook aankleden. Ik loop nu de hele dagen in die Hema flodderbroeken met een hemdje erop. Iedereen zal wel denken dat ik niks anders heb
leuk!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben vandaag verrast met een babyshower. Naja verrast, ik had wel wat door
Was een gezellige middag, lekker rustig gehouden gelukkig met dit weer. En een airco binnen!
We zijn super verwend![]()
Nu wel op op de bank. Warmte begint zijn tol te eisen, nu lekker allee tegen elkaar open en voor de ventilator! Lekker!!!
Zet mij ook maar op die lijstquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:13 schreef Malteser het volgende:
HEMA POEZEN ALERT:
Ik ga vanmiddag kijken bij onze Hema. Daar hing dinsdag nog volop (alsof ze opnieuw aangevuld hadden??). Voor wie moet ik waar naar kijken? Ik meen dat er meer waren die nog wat zochten?
Sara: broekje maat 56 (of 62) en het mutsje
Wie weet is de afgelopen dagen het schap leeggekocht maar even gaan kijken is geen moeite. Zelf heb ik overigens niets met poezen of katten dus volgens mij is ons kind straks de enige zonder dat pakje. Moet ik nu op de lijst van meest ontaarde moeders?
Het kan! Mijn zusje dacht ook man ik moet aan de dunne of zo.. en toen bleek ze ineens al 8 cm ontsluiting te hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:56 schreef Estrys het volgende:
Je overleeft ze heus wel maar om ze nou te typeren als darmkrampen...geeft misschien een wat te rooskleurig beeld. Ik zou meer zeggen als een heftige menstruatie factor 1000
Nou dat beloofd wat!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ja, de bekkenfysio wees me er al op dat vrouwen met bekkenklachten vaker geen buikweeën hebben. So much to look forward to.
Ja precies! Dan denk ik HO HOooo HO!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en die voelen als olifantenkeutels maar blijken muizenkeutels te zijn. Dan denk ik ook, hoe gaat dat met een kind, dat moet haast voelen als een veulen baren. Minimaal.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:31 schreef Sara82 het volgende:
[..]
En straks in het ziekenhuis vragen om een ruggenprik...
"Doen de weeën zo'n pijn mevrouw?"
"Nee gast, ik mot kakke."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:54 schreef L0t.. het volgende:
Wat leuk joycie! Goed verwend?
Even een vraag. Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek. Ben dan pas 5w5d dus nog superpril. Is het lullig om het niet te melden? En mocht ik worden aangenomen zullen ze zich dan niet genaaid voelen als ik het niet heb gemeld?
Het is een team met alleen maar vrouwen dus op zich zouden ze wel moeten anticiperen op zwangerschappen..Sommige vrouwen weten met 5 weken niet eens dat ze zwanger zijn........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kunt het melden, maar je hoeft het niet. Het is net waar jij je ook prettig bij voelt.Schudden voor gebruik
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:54 schreef L0t.. het volgende:
Wat leuk joycie! Goed verwend?
Even een vraag. Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek. Ben dan pas 5w5d dus nog superpril. Is het lullig om het niet te melden? En mocht ik worden aangenomen zullen ze zich dan niet genaaid voelen als ik het niet heb gemeld?
Het is een team met alleen maar vrouwen dus op zich zouden ze wel moeten anticiperen op zwangerschappen..Ik zou het met deze termijn nog niet vertellen, ondanks dat het me inderdaad niet zo'n relaxt gevoel lijkt. Ik zit ook net bij een nieuwe werkgever, ben ook benieuwd hoe er gereageerd gaat worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je bent pas 5 weken, dan vertel je het normaal ook niet aan je werkgever al. Je zou kunnen kijken als eerste en tweede gesprek goed gaan (en je dus puur op je kwaliteiten bent beoordeeld!) het meteen bij bijvoorbeeld arbeidsvoorwaardengesprek vertellen oid? Op zich kunnen ze dan eigenlijk al niet zeggen 'doe maar niet' maar is het wel bekend voor je echt werkt? Ik zou iig graag eerst op je kwaliteiten beoordeeld willen worden en bij zo'n afdeling moet het haast geen probleem zijn toch?![]()
vooral niet als het aantal uren waar de baan voor is, wel is wat je uiteindelijk ook ongeveer wil blijven doen?
Wat cool!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde even testen of hij het doet. Hij doet het.
Ooh wat bijzonder!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ja, geen zin om goed bekeken te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Ooh wat bijzonder!
Kijk je hier tegen het ruggetje aan met boven het hoofd en onder de billen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ben jij nog naar op zoek?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op die lijst
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kleine meid is vorige week 28-06 geboren
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik het maar niet meteen moet vertellen maar in een evt later gesprek idd. Wil alleen voorkomen dat ze meteen een slecht beeld van me hebben alsof ik ze misleid ofzo.. Maar dat is gewoon mijn eigen gevoel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik zou het met deze termijn nog niet vertellen, ondanks dat het me inderdaad niet zo'n relaxt gevoel lijkt. Ik zit ook net bij een nieuwe werkgever, ben ook benieuwd hoe er gereageerd gaat worden...
Je bent pas 5 weken, dan vertel je het normaal ook niet aan je werkgever al. Je zou kunnen kijken als eerste en tweede gesprek goed gaan (en je dus puur op je kwaliteiten bent beoordeeld!) het meteen bij bijvoorbeeld arbeidsvoorwaardengesprek vertellen oid? Op zich kunnen ze dan eigenlijk al niet zeggen 'doe maar niet' maar is het wel bekend voor je echt werkt? Ik zou iig graag eerst op je kwaliteiten beoordeeld willen worden en bij zo'n afdeling moet het haast geen probleem zijn toch?![]()
vooral niet als het aantal uren waar de baan voor is, wel is wat je uiteindelijk ook ongeveer wil blijven doen?
En wastie lekker?quote:Op zondag 5 juli 2015 08:41 schreef Krisvc het volgende:
Mijn man is ongeduldig. Ik heb net een bakje ananashart voorgeschoteld gekregen.
Hihi lijkt wel of hij/zij de hik heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vriendelijk bedankt en de lekkere delen van de ananas opgegeten.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:00 schreef kazy het volgende:
39 weken meld!
[..]
En wastie lekker?Het lijkt mij namelijk echt vreselijk vies haha.
Ik had gisteren een ananas gesneden en ik kreeg ik hem ook haast op een bordje voorgeschoteld van mijn man.. Ik heb vriendelijk bedankt(Hij vindt het nog steeds stom dat hij geen gelijk gehad dat de geboorte op 2 juli zou plaatsvinden ha)
Myrr die echolief!
Haagskwartiertje gefeliciteerd! Geniet ervan
Malteser gecondoleerd.
Nu ik het opnieuw lees, zie ik inderdaad dat het klopt wat je zegtquote:Op zondag 5 juli 2015 01:40 schreef Sara82 het volgende:
Myrr!![]()
Malteser, gecondoleerd... Komt wel joh... Volgens mij bedoelde stippel trouwens dat ze ook op de lijst wil van moeders ZONDER poezenkleding-artikelen. (Staat hier gewoon op de verplichte uitzetlijst van de kraamhulp, beetje nalatig van je Stip!![]()
)
Die vindt het binnen beter dan buiten! En geef die kleine eens ongelijk.quote:
Ik sta er ook op!quote:Op zondag 5 juli 2015 10:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nu ik het opnieuw lees, zie ik inderdaad dat het klopt wat je zegt.
Stip wil samen met mij op de lijst van 'ontaarde-moeders-want-baby-heeft-geen-Hema-poezenoutfit'.
ja, ik ook echt. Sinds deze week, en ik ben nu net 30 weken. Honger als een paard, terwijl ik daarvoor normaal of iets weiniger at dan normaal..quote:Op zondag 5 juli 2015 14:59 schreef SaskiaR het volgende:
Hebben jullie allemaal ook zo'n honger? Sinds de 30 weken gepasseerd zijn eet ik echt veel meer
En ik groei ook als een malloot (nouja, de baby dan, ik niet).
Hier (Delluft) is het nu flink aan het waaien, en een beetje regenquote:Op zondag 5 juli 2015 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik ook echt. Sinds deze week, en ik ben nu net 30 weken. Honger als een paard, terwijl ik daarvoor normaal of iets weiniger at dan normaal..
Pff, hopelijk de laatste echt warme dag hier, ik vind het niet meer zo leuk..
Groot gelijk!quote:Op zondag 5 juli 2015 10:38 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ik heb vriendelijk bedankt en de lekkere delen van de ananas opgegeten.
Gut dan was de collectie hier echt heel karig. Slaapzakje heb ik ook al nooit gezien hier, flauw zeg. Die had me nogquote:Op zondag 5 juli 2015 14:52 schreef Mariposas het volgende:
heb nu de hele lijn, van mutsje tot slaapzak.was wel heel snel weg, ik zou marktplaats in de gaten houden. Daar heb ik al wel eens wat voorbij zien komen.
Ik kreeg met mijn verlof ineens vreetkicks. En dan ook echt alleen maar slechte zoete troep.. Ik heb me wel ingehouden maar het liefst zat ik de hele dag te snaaienquote:Op zondag 5 juli 2015 14:59 schreef SaskiaR het volgende:
Hebben jullie allemaal ook zo'n honger? Sinds de 30 weken gepasseerd zijn eet ik echt veel meer
En ik groei ook als een malloot (nouja, de baby dan, ik niet).
Die hadden ze bij de Hema hier ook. Moet ik er morgen voor kijken als ik ook voor de broekjes en mutsen ga kijken?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:11 schreef kazy het volgende:
[..]
Groot gelijk!
[..]
Gut dan was de collectie hier echt heel karig. Slaapzakje heb ik ook al nooit gezien hier, flauw zeg. Die had me nog
wel leuk geleken. Heb ook nog een vestje gekregen maar die vind ik eigenlijk wat minder leuk
[..]
Oh als je wilt, graag!quote:Op zondag 5 juli 2015 15:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die hadden ze bij de Hema hier ook. Moet ik er morgen voor kijken als ik ook voor de broekjes en mutsen ga kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |