Subframe (was al gemeld) bij 6 cilinders,quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
e46 kwaaltjes zijn bijvoorbeeld de standkachel. op een dag gaat ie nog maar in 1 stand, en dat is de hoogste. dan is de kachelweerstand aan vervanging toe.
een andere e46 kwaal is de centrale deurvergrendeling die opeens slechter gaat werken, tot hij helemaal niet meer werkt. twee relais-tjes in de GM5 module zijn dan versleten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 02:11 schreef xaban06 het volgende:
Kan je bij de E46 je speakers 1 op 1 vervangen met Harman Kardon speakers? Zonder de subwoofer/versterker. Dus alleen de speakers?
Is toch niet van toepassing?quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Andere kabelboom, HK heeft meer componenten.
Nee, huidige speakers eruit. HK speakers erin. Maar ik dacht dat HK misschien andere aansluitingen/kabelboom zou hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is toch niet van toepassing?
Of wil je meer speakers gaan inbouwen?
Geen idee, als dat zo is moet je evt. de stekkers veranderen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, huidige speakers eruit. HK speakers erin. Maar ik dacht dat HK misschien andere aansluitingen/kabelboom zou hebben.
twitter:OneWorld_Race twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 23:08:16BMW Pebble Beach Concept Duo Will Be M4 GTS And 3.0 CSL Hommage: Report http://t.co/wXi9Jd1r9c http://t.co/2NfjVkyHFY reageer retweet
Als je BMW 2 wielen heeft misschien?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:42 schreef Atmoz het volgende:
Is een Akrapovic uitlaat dé uitlaat om onder een BMW te leggen? Ik ben me een beetje aan het oriënteren en kom (onder andere) veel van dit merk tegen... Heeft er iemand ervaring mee toevallig?
Eisenmann moet je hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:42 schreef Atmoz het volgende:
Is een Akrapovic uitlaat dé uitlaat om onder een BMW te leggen? Ik ben me een beetje aan het oriënteren en kom (onder andere) veel van dit merk tegen... Heeft er iemand ervaring mee toevallig?
Haha precies.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je BMW 2 wielen heeft misschien?
Dit of BMW Performance van BMW zelf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Eisenmann moet je hebben.
Ik vind de standaarduitlaat eigenlijk prima. Roest is hier na 340000 kms. en 14 jaar ook nog geen probleem. Onder de 911 heb ik wel RVS, 4 mille ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mja...
Nehh..maandsalaris waarschijnlijk.
Overigens ga ik gwn langs zoiets denk ik als de E60 er is : http://link.marktplaats.nl/a1000137993
Boeiend welk merk het is. Als het mooie dempers zijn
Ben benieuwd hoe die je gaat bevallen. Zelf ook wel een beetje aan het rondneuzen. Alleen vind ik de leuke motoren nog niet leuk genoeg geprijsd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:19 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb hem maar meteen gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie wagen! De kleur lijkt op de foto's iets anders dan het standaard "Leasebakken zilver".. Of komt dat door het licht?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:13 schreef boegschroef het volgende:
Het is een 530d (de 258 pk versie) dus hij gaat aardig vooruit. Je kan deze redelijk veilig chippen naar 330 pk, daarboven wordt wat riskanter (duurder).
Maar voorlopig laat ik hem orgineel, deze velgen worden denk ik de wintervelgen en nog even op zoek naar mooie 19 " zomervelgen. (De huidige zijn 17")
Erg mooi! Ik zie graag wat extra plaatjes over 2 weken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:31 schreef boegschroef het volgende:
De kleur is inderdaad niet standaard, het is 'moonstone metallic'. Het is zo'n kleur die in zonlicht heel anders is dan zonder zon.
Helaas nog ongeveer 2 weken wachten voordat ik hem echt heb.
Netjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:23 schreef boegschroef het volgende:
Ja tevreden, ik mis alleen de sportstoelen . DIe heb ik de afgelopen 10 jaar altijd gehad en nu niet meer.
Maar eigenlijk had ik maar 3 eisen. Automaat, navigatie en trekhaak.
Nu heb ik zo uit mijn hoofd:
Sportautomaat
Navi pro
Electrisch wegklapbare trekhaak
lederen bekleding
electrische en verwarmde stoelen met memory functie
M sportstuur
parkeersensoren voor en achter
En alle kleine 'standaard' extraatjes zoals xenon, 17", regen en licht sensor.
mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:19 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb hem maar meteen gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |