Jij en rare dingen..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dus net Michiel de Ruyter gekeken.
Meh.
Sowieso heeft een vrouw daar niets te zoeken, gedraag je een beetje zeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat plompzakken beetje vreemd voor een meet.
Waarom? Is goed voor de saamhorigheid.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat plompzakken beetje vreemd voor een meet.
Ja wie andersquote:
Een vrouw heeft niets te zoeken op een meet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso heeft een vrouw daar niets te zoeken, gedraag je een beetje zeg.
Een Fatima noch Yasmin iig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een vrouw heeft niets te zoeken op een meet?
Yasje = Fatimaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dacht iets van een imaginary chickie ofzo.
Tuurlijk wel, waar moeten we anders onze bukake kwijt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een vrouw heeft niets te zoeken op een meet?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waar moeten we anders onze bukake kwijt.
Tuurlijk weet zij datquote:
Klopt ook al.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij valt niet meer te redden vrees ik
Fok it, ga maar.
Waarom zou een Fatima of een Yasmin niet op een mogen komen, moeten ze soms thuis blijven met de gordijnen dicht en aan de ketting?quote:
Ik leuk???quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo? Je schijnt best leuk te zijn. En ik ben nog maagd....
dusssss?
Duh, aan de ketting vind ik verder inhumaan, je mag er als man best op vertrouwen dat ze gewoon naar je luistert.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou een Fatima of een Yasmin niet op een mogen komen, moeten ze soms thuis blijven met de gordijnen dicht en aan de ketting?
Ben je er zo een.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duh, aan de ketting vind ik verder inhumaan, je mag er als man best op vertrouwen dat ze gewoon naar je luistert.
Nee dat niet, maar Yas is welquote:
Heb je lekker gewerkt popje?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat zijn wel veel Arabs he die IS fan zijn.
"what are we living for" --> dit weekend F1 kijken doetquote:
Mwa niet echt. Was weer een thema avond met van die vrouwen die dan op van die hoge stelten rond lopen. Beetje vreemd allemaal.quote:
Zei je moeder ook al.quote:
Uccie kent me.. Maar nee, ik ben NIET leukquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een foto gezien.
Ik geloof dat we elkaar niet helemaal begrijpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom ben je zo een andere.
dumdumduh...
Heb jij dat weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Was weer een thema avond met van die vrouwen die dan op van die hoge stelten rond lopen. Beetje vreemd allemaal.
Ja en moest prosecco weggeven als mensen een bonnetje hadden. Kwamen ze met allemaal smoesjes en shit. Kansloos weerquote:
Niet 'we', jij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we elkaar niet helemaal begrijpen.
Doe eens een beetje lief tegen d'r joh, ook voor jou kan een 'kwestie' worden verzonnen.quote:
Jeetje zeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en moest prosecco weggeven als mensen een bonnetje hadden. Kwamen ze met allemaal smoesjes en shit. Kansloos weer
Muhahahahahahahahahahhahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief tegen d'r joh, ook voor jou kan een 'kwestie' worden verzonnen.
Vriend, ik doe het voor jou, anders zit jij later met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief tegen d'r joh, ook voor jou kan een 'kwestie' worden verzonnen.
Uccie heeft toch al gezegd dat Yas niet bij het altaar komt opdagenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, ik doe het voor jou, anders zit jij later met de gebakken peren.
Wat heeft Specu hieraan gewijzigd?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uccie kent me.. Maar nee, ik ben NIET leuk
Je pakt het dan ook helemaal verkeerd aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie heeft toch al gezegd dat Yas niet bij het altaar komt opdagen
Ik weet van niks?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie heeft toch al gezegd dat Yas niet bij het altaar komt opdagen
Vrouwen snap ik dan ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je pakt het dan ook helemaal verkeerd aan.
Onderdrukken, houden ze van.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrouwen snap ik dan ook helemaal niks van
Omdat je zwart bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom loopt mijn topic niet in werk,geldzaken en recht?
Omdat het 3 uur is geweest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom loopt mijn topic niet in werk,geldzaken en recht?
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar kom jij wel achter als je bij het altaar staat en Fatima komt niet opdagen.
Ja daar ben ik niet zo van #teamopzij.quote:
Dan heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hij staat er al een tijdje. Overdag loopt die ook niet.
Ik mag hopen dat ze ongelijk heeft ...quote:
Ohhh je doet een Elf.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van de zoveel dingen dat je naar je kop geslingerd krijgt.
Feminisme is een bitch.quote:
Wat denk je zelf?quote:
Blonde fopturkquote:
Niehe?quote:
Dusseh, nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb je me nummer al gestuurd en ik wacht super lang al dusseh?
Fylaxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerst maar eens haar op die balletjes krijgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog hier joh.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kwartabier gahahahahahah. Ben zelfs een neger volgens de one drop rule
Vroeger was alles beter he Fylaxje?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
nondeju zeg slaat nerchens op dit joh bah vrouwen tegenwoordig bah
onderdukken toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die jongen weet hoe die moet fixen hoor
jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter he Fylaxje?
Ga lekker zelf het land uit joh.quote:
Je mist ons?quote:
Ik wilde hem bijnaaa geven!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:24 schreef Fylax het volgende:
ey ino psst ey psst ey meisje geef je nummer is en snel een beetje
Don't be a menace to south central while drinking juice in de hood stijlquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dan geef je niet je nummer, dan ga je naar haar toe, en eis je haar nummer.![]()
Snap ik wel.quote:
Hoe dan wel? Vertel het mij oh Hosselturk magnificus.quote:
Bedankt Antoine.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
elke minuut verandert de tijd een cijfertje verder
Ten eerste niet achter haar aangaan, laat haar achter jou aan gaan, stel je op als een echte vent jongen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe dan wel? Vertel het mij oh Hosselturk magnificus.
Ja ik wil haar niet kwetsen, zo ben ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste niet achter haar aangaan, laat haar achter jou aan gaan, stel je op als een echte vent jongen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
ey ino schiet op heb niet hele dag de teid?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die jongen weet hoe die moet fixen hoor
maar je wilt haar wel ketsen, dus gehoorzamen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil haar niet kwetsen, zo ben ik gewoon niet.
Dit klinkt nogal tegenstrijdig ...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar je wilt haar wel ketsen, dus gehoorzamen.
Nu moet je kappen Fylaxquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens slecht nieuws, waardoor mijn hart een beetje breekt
....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar je wilt haar wel ketsen, dus gehoorzamen.
Ik meen het.quote:
Heb je toevallig een Gucci petje en een nektasje?quote:
wat nouquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet zo stalken, kleine viezerik.
nee man ben ik vergeten in koffiehuidquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Gucci petje en een nektasje?
Ik ben je bitch niet.quote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:33 schreef Fokker89 het volgende:
https://twitter.com/doriensnijders
https://twitter.com/johnvandertol
De schilderswijkrelvolgens weten wat ik bedoel.
Ja dat onderdrukken enzo trek mij niet echt, liever gewoon gelijkwaardig.quote:
quote:
Is al verstuurd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
geef aan mij da kan ik aa ino geven miss krijg ik dan haar nummer
Hassan, werkt niet. Zelfs Peter R de Vries laat z'n chickie niet vrij, terwijl hij wel overal snoept.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat onderdrukken enzo trek mij niet echt, liever gewoon gelijkwaardig.
ja halloquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:36 schreef Specularium het volgende:
Waarom ben ik weer de enige die hallo zegt?
Ohja, die is nieuw.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:36 schreef Specularium het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:36 schreef Specularium het volgende:
Het is geen object he ...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hassan, werkt niet. Zelfs Peter R de Vries laat z'n chickie niet vrij, terwijl hij wel overal snoept.
Ik heb ook iets grootsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die kat. Mijn deur stond open. Ineens loopt er zon groot zwart ding langs.
Ja stop je etui maar weer terug in je schooltas.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets grootsen zwarts voor je
Ik kom niet uit een cultuur waarin een vrouw als minderwaardig wordt gezienquote:
een groot voorhoofd jaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets grootsen zwarts voor je
Jaloers?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stop je etui maar weer terug in je schooltas.
En welk cultuur zou dat zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een cultuur waarin een vrouw als minderwaardig wordt gezien
Je zit op Mars?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hooggeblondeerde cultuur van je.quote:
Vrouwen zijn minderwaardig, dat willen ze zelf namelijk ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, Brabant.quote:
zeg het ze.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minderwaardig, dat willen ze zelf namelijk ook.
Bullshit, vrouwen zijn degene die leven kunnen geven, er zijn eigenlijk gewoon teveel mannen in verhouding met vrouwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minderwaardig, dat willen ze zelf namelijk ook.
speculariumquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:41 schreef Fokker89 het volgende:
Welke vrouw wil nou niet aan haar haren getrokken worden in bed?
LTDKVquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bullshit, vrouwen zijn degene die leven kunnen geven, er zijn eigenlijk gewoon teveel mannen in verhouding met vrouwen.
Ook hiermee gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bullshit, vrouwen zijn degene die leven kunnen geven, er zijn eigenlijk gewoon teveel mannen in verhouding met vrouwen.
Ben je dronken??quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:43 schreef Fylax het volgende:
autocorrevtie ik bedoelde natuurlijk fokkwr
Nee, ik ben sowieso hopeloos verlorenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook hiermee gaat het niet lukken.
Ja maar ik ga toch geen vrouwen onderdrukken johquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik probeer je juist de hele tijd te redden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch geen vrouwen onderdrukken joh
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:44 schreef Fylax het volgende:
n nee lukt niet ik ben veel te nat om te gaan slappen
Gaat je ook niet lukkenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch geen vrouwen onderdrukken joh
Praat gewoon eens normaal, en doe niet net alsof je het laatste beetje uit het bierflesje van je vader hebt gezogen.quote:
maar dat heb ik ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Praat gewoon eens normaal, en doe niet net alsof je het laatste beetje uit het bierflesje van je vader hebt gezogen.
Ja ik ga jou niet de keuken in sturen, hoef geen voedselvergiftigingquote:
Doe dat maar even ja,quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
k weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga ff fappen
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
quote:
S6quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Nee dat niet, Yas is er dus alles is goedquote:
Ja, ze is thuis, en jij bent thuis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, Yas is er dus alles is goed
Goed punt, laat ook maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ze is thuis, en jij bent thuis.
Een echte vent had haar allang in bed gehad.
Gaan we grappig doenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 04:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter je best doen om in het broekje te komen
Yas is toch al bezet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, Yas is er dus alles is goed
Preciesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, daar zit niemand op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |