Bij deze is het bewijs geleverd dat het uitsluitend om ADO hooligans gingquote:
Maar op de Telegraafsite staat hij er nog op met een rood kruis door zijn foto. Dan vind ik dan weer niet netjes. Eigenlijk hoor jij je foto hierboven ook te deleten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:11 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft zich al gemeld en is van de site afgehaald
Van een rioolblad moet je ook niet verwachten dat die medewerkers de journalistieke eiquette kennen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar op de Telegraafsite staat hij er nog op met een rood kruis door zijn foto. Dan vind ik dan weer niet netjes. Eigenlijk hoor jij je foto hierboven ook te deleten.
Hoe kan die die dan deleten die komt van politie.nl zie de link, of kopieer de link en open hem maar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar op de Telegraafsite staat hij er nog op met een rood kruis door zijn foto. Dan vind ik dan weer niet netjes. Eigenlijk hoor jij je foto hierboven ook te deleten.
Dat is het risico dat dat relgeteisem genomen heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Is dat dan al zeker dat die erbij hoorde, niet toevallig een passant geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Dat is het risico dat dat relgeteisem genomen heeft.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat dan al zeker dat die erbij hoorde, niet toevallig een passant geweest?
en terechtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Huppekee, weer zo,n stuk geteisem veroordeeld tot het betalen van 6000 euries en 4 maanden zitten. Dank aan de politie!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en terecht
Dat er nog velen mogen volgen voor deze waanzin.
Ik krijg af en toe het idee dat jij politiepropagandist bent. Klopt dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Dank aan de politie!!!!!!!!!!!
Goh, bestaat dat ook al.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe het idee dat jij politiepropagandist bent. Klopt dat?
De rechter in deze dan ook een pluimquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:38 schreef john2406 het volgende:
Inderdaad dank, maar ik denk wel dat hier een rechter in het spel is geweest he!
Bij deze dus dank aan de rechter, kwam dat even mooi uit dat het oordeel in het straatje paste?
Is het niet de rechter een pluim de organisatie heeft gedaan waarvoor het betaald wordt of niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:59 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
De rechter in deze dan ook een pluim![]()
![]()
Ik zou er niet van opkijken. Af en toe gebeurt er het e.e.a. waardoor je kunt vermoeden dat er gespind wordt om het imago van de politie op te vijzelen. Recent nog het geplagieerde verhaal van 'agent' Rick.quote:
Vergeet niet dat 1 geval al het opgebouwde teniet kan doen, als ik vroeger met het servicebusje onderweg was hield ik me overal netjes aan en liet er voor die eigenlijk niet voor hoefde gelaten te worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken. Af en toe gebeurt er het e.e.a. waardoor je kunt vermoeden dat er gespind wordt om het imago van de politie op te vijzelen. Recent nog het geplagieerde verhaal van 'agent' Rick.
Nou, wees gerust; ik werk niet bij de politie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 1 geval al het opgebouwde teniet kan doen, als ik vroeger met het servicebusje onderweg was hield ik me overal netjes aan en liet er voor die eigenlijk niet voor hoefde gelaten te worden.
Ik vergat namelijk niet dat ik ook reklame reed met dat busje voor het bedrijf.
Zou me dat wat interesseren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Nou, wees gerust; ik werk niet bij de politie.
Voor 1 van je voorgangers wel maar was te lui om terug te scrollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |