abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154048708
quote:
Een arrestant is zondagavond overleden nadat hij een dag ervoor in een politieauto onwel was geworden. Bij zijn aanhouding werd door agenten geweld gebruikt. De Rijksrecherche is een onderzoek gestart en ook de familie van Mitch Henriquez vraagt getuigen zich te melden.

,,Met pijn in mijn hart moest ik vandaag afscheid nemen van mijn lieve neefje," schrijft Mary Jacopucci-Wilson op Facebook. Ze hoorde vanmiddag dat haar neef, een 42-jarige Arubaan, tijdens een uitje 'door de politie in elkaar geslagen is'. ,,Ik vind dit niet kunnen. Mensen die deze toetakeling hebben gezien en hebben gefilmd: aub neem contact met ons op."

Het slachtoffer was bij familie op bezoek en bezocht zaterdagavond in het Haagse Zuiderpark het drukke Night at the Park, de betaalde tegenhanger van Parkpop. Rond 21.45uur werd hij gearresteerd omdat hij zou hebben geroepen dat hij een wapen had.

Dat ging niet zonder slag of stoot. Henriquez verzette zich en politiemedewerkers gebruikten geweld om de man onder controle te krijgen. Onderweg naar het bureau werd hij in de politiewagen plotseling onwel. Agenten startten meteen reanimatie, een ambulance bracht hem vervolgens in zeer kritieke toestand naar het ziekenhuis, aldus het OM in een verklaring over het incident.

Op videobeelden is echter te zien dat Henriquez op het terrein van het festival al onwel leek te zijn geworden. De man overleed een dag na zijn arrestatie in het ziekenhuis.

In het onderzoek van de rijksrecherche zal gekeken worden naar de oorzaak van het plotselinge hartfalen en een mogelijk verband met het toegepaste geweld tijdens de arrestatie van de Arubaan. De politie roept op om mensen die de arrestatie hebben gefilmd de beelden in te sturen en getuigen zich te melden.

In een inmiddels opgedoken filmpje is te zien hoe Henriquez op het terrein van Night in the Park al onwel lijkt te zijn geworden.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dood-arrestant.dhtml
Update:
quote:
Het is aannemelijk dat de Arubaanse arrestant Mitch Henriquez is overleden aan zuurstofgebrek, dat waarschijnlijk is veroorzaakt door het politieoptreden. Dat zei hoofdofficier Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie in Den Haag. Zij geeft een toelichting op de voorlopige bevindingen van het Rijksrecherche-onderzoek naar zijn dood.

De vijf agenten die betrokken waren bij de aanhouding zijn buiten functie gesteld, zei het hoofd van de politie in Den Haag, Paul van Musscher.

Zondag overleed de 42-jarige Mitch Henriquez uit Aruba na zijn arrestatie in het Haagse Zuiderpark. Een dag later dook een video op van de aanhouding, waarbij de man door meerdere agenten in bedwang werd gehouden. Hij was in Nederland op familiebezoek en bezocht het muziekfestival Night at the Park.

Sinds het overlijden van Henriquez is het enkele nachten onrustig geweest in de Schilderswijk.

http://nos.nl/artikel/204(...)r-politiegeweld.html
Rooie reporter :https://twitter.com/rooiereporter - Voor livestreams via periscope.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 4 juli 2015 @ 01:35:11 #2
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154049233
gebeurt er niks? :{
are we infinite or am I alone
pi_154050938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:35 schreef crystal_meth het volgende:
Zou het niet eens tijd worden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154050950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 01:35 schreef crystal_meth het volgende:
De pap is op.
pi_154053187
Ik verwacht vanavond toch wel een opleving / hervatting van de feestelijkheden.

Voor / tijdens / na de optocht.
pi_154054058
Zijn die boefjes toch onder de indruk van onze premier die ze uitgescholden heeft.
pi_154055955
kan het ook niet zo zijn dat de politie meer hardhandig heeft opgetreden dan normaal omdat ze zich beledigd voelden omdat hij zijn lul als wapen richting de politie zou hebben gewezen

je ziet namelijk ook dat ze hem omhoog hijsen en ook de manier waarop (komt denigrerend over)

wat niet de bedoeling is bij een bewusteloze geboeide persoon

maar goed het blijft natuurlijk speculeren zolang je niet weet wat er precies gezegd is
pi_154056382
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Zijn die boefjes toch onder de indruk van onze premier die ze uitgescholden heeft.
Ik vond het eigenlijk niet zo passend van hem als ik heel eerlijk ben :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_154056507
Vanavond een stille tocht georganiseerd door de nabestaanden. Hopelijk komen daar alleen de juiste personen op af en niet de relschoppers.
Zonder wrijving geen glans
pi_154056784
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk niet zo passend van hem als ik heel eerlijk ben :@
Ik ook niet. Volgens mij wilde hij stoer en krachtig lijken, maar ik vond hem overkomen als een watje die wat grote woorden in de mond nam. Hij faalde als stoere bink en hij faalde als wijze staatsman.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:33:49 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154056870
Ach, het heeft geholpen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154057179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:33 schreef Perrin het volgende:
Ach, het heeft geholpen.
Ik gok dat 200 mensen afvoeren in een bus heeft geholpen.
pi_154057218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik gok dat 200 mensen afvoeren in een bus heeft geholpen.
Die stonden vrijwel meteen weer op straat. Hebben een boete gekregen, that's it!
pi_154057254
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die stonden vrijwel meteen weer op straat. Hebben een boete gekregen, that's it!
Ja dus? De boefjes zijn er even op gewezen dat ze niet de baas zijn en dat de politie hun vrijheid af kan nemen als ze dat willen. Daar hoef je niet jaren voor vast te zitten.
pi_154057271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja dus? De boefjes zijn er even op gewezen dat ze niet de baas zijn en dat de politie hun vrijheid af kan nemen als ze dat willen. Daar hoef je niet jaren voor vast te zitten.
Het heeft totaal geen indruk gemaakt. Ze gingen lachend de bus in en ze lachen hun lul uit hun broek dat ze alweer op straat stonden. Die boete nemen ze dan maar even voor lief.
pi_154057351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het heeft totaal geen indruk gemaakt. Ze gingen lachend de bus in en ze lachen hun lul uit hun broek dat ze alweer op straat stonden. Die boete nemen ze dan maar even voor lief.
Want als jij een stoere boy van de straat bent dan ga je janken waar je matties bij zijn. Waarom zijn ze volgens jou gestopt?
pi_154057409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Want als jij een stoere boy van de straat bent dan ga je janken waar je matties bij zijn. Waarom zijn ze volgens jou gestopt?
Janken doen ze sowieso niet. Thuis krijgen ze er ook niet van langs en de dag na opgepakt te zijn, stonden ze gewoon weer vriendelijk te lachen. Het boeit hun echt geen ene reet.
pi_154057879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond een stille tocht georganiseerd door de nabestaanden. Hopelijk komen daar alleen de juiste personen op af en niet de relschoppers.
Alles kan.

In Nederland.

pi_154057907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:12 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Alles kan.

In Nederland.

[ afbeelding ]
Die moeten ze helemaal het zwijgrecht opleggen. Walgelijk volk! :r
pi_154058064
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die moeten ze helemaal het zwijgrecht opleggen. Walgelijk volk! :r
Gelukkig ben ik vanmiddag een tijd Den Haag uit , ik hoop wel dat als ik terugkom m'n stad er nog staat.

Maar ik verwacht toch wel weer een nacht met vuurwerk en helikopters en meer gezelligs.
pi_154058132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:18 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik vanmiddag een tijd Den Haag uit , ik hoop wel dat als ik terugkom m'n stad er nog staat.

Maar ik verwacht toch wel weer een nacht met vuurwerk en helikopters en meer gezelligs.
Denk dat het allemaal wel zal meevallen vanaf nu :P
  zaterdag 4 juli 2015 @ 14:21:31 #22
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_154058166
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_154058230
quote:
Ze kruipen maar al te graag in de slachtofferrol, zijn ze goed in. Nog even de racisme kaart trekken straks. En dat allemaal via een lachwekkend fake bericht _O_.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 14:26:32 #24
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154058337
quote:
Hehe, Politie Den haag is feeding the troll
  zaterdag 4 juli 2015 @ 19:25:33 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154066551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Hey, we hebben het niet over oorlogsmisdadigers. Ik hoop dat je dat nog wilt begrijpen. Grotendeels gastjes die op een snikhete avond nog even lekker stonden te dollen op een plein terwijl dat niet mocht (oeh oeh het mag niet!), beetje toeteren, beetje scooteren, beetje leip doen. Je kent het wel, ouwe. En toen stond daar BAM toch de politie, vluchten kon niet meer, in de val gelokt.
Wat moet je dan? Het is een lik op stuk actie geweest van de politie, maar met een milde regie, niet bedoeld om nóg meer vijanden te maken. De sfeer was goed, iedereen speelde mee en hé! er werd zelfs gelachen, iedereen was ontspannen, alsof het allemaal een geintje was. Mooi toch? Het doel is niet om een politiestaat te vestigen in de Schilderswijk, het doel is om de angel uit de onrust te halen. Het zou zomaar kunnen dat dat (voorlopig) gelukt is. Vraag is nu of de politie een volwassen dialoog durft te voeren met de wijk en klachten over geweld serieus wil nemen.

Teringjantje, de haat bij sommige schuimbekkende burgermannen hier is zo groot, die kunnen alleen nog praten in termen van keiharde aanpak, het leger eropaf, met scherp schieten en meer van dat fascistengebrul.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_154066850
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hey, we hebben het niet over oorlogsmisdadigers. Ik hoop dat je dat nog wilt begrijpen. Grotendeels gastjes die op een snikhete avond nog even lekker stonden te dollen op een plein terwijl dat niet mocht (oeh oeh het mag niet!), beetje toeteren, beetje scooteren, beetje leip doen. Je kent het wel, ouwe. En toen stond daar BAM toch de politie, vluchten kon niet meer, in de val gelokt.
Wat moet je dan? Het is een lik op stuk actie geweest van de politie, maar met een milde regie, niet bedoeld om nóg meer vijanden te maken. De sfeer was goed, iedereen speelde mee en hé! er werd zelfs gelachen, iedereen was ontspannen, alsof het allemaal een geintje was. Mooi toch? Het doel is niet om een politiestaat te vestigen in de Schilderswijk, het doel is om de angel uit de onrust te halen. Het zou zomaar kunnen dat dat (voorlopig) gelukt is. Vraag is nu of de politie een volwassen dialoog durft te voeren met de wijk en klachten over geweld serieus wil nemen.

Teringjantje, de haat bij sommige schuimbekkende burgermannen hier is zo groot, die kunnen alleen nog praten in termen van keiharde aanpak, het leger eropaf, met scherp schieten en meer van dat fascistengebrul.
Ja, want het is lekker normaal wat ze doen ;). Moeten ze lekker doen in dat kamelenland van ze.. dan gaan de handjes eraf!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 19:49:29 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154067121
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, want het is lekker normaal wat ze doen ;). Moeten ze lekker doen in dat kamelenland van ze.. dan gaan de handjes eraf!
Ach, de haat is weer groter dan de redelijkheid. Doei! :W
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:24:27 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154068046
Zonet tien ME-bussen gespot richting Schilderswijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ringo op 04-07-2015 20:36:04 ]
pi_154070341
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:24 schreef Ringo het volgende:
Zonet tien ME-bussen gespot richting Schilderswijk.
Komt er weer een 'feestje' ?
pi_154070483
Gewoon poot strak houden en laten zien dat de politie de baas is. Vooral geen aftreden van de politiechef en de burgervader. Niet buigen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_154070499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Komt er weer een 'feestje' ?
Wie weet. Maar er mag niet opgetreden worden volgens users, want stel je voor dat er foei gezegd wordt tegen ze.....
pi_154070513
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wie weet. Maar er mag niet opgetreden worden volgens users, want stel je voor dat er foei gezegd wordt tegen ze.....
Welke users zeggen dat dan? Ik heb het volgens mij nog niet voorbij zien komen.
pi_154070805
Ik mag toch aannemen dat dezelfde mensen die zo begaan waren met het lot van Mitch allemaal hebben meegelopen met de stille tocht, of is dat niet helemaal "hun ding"?
Racist
  zaterdag 4 juli 2015 @ 22:18:03 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154071083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Optreden is prima. Maar wel proportioneel. Sommige users hier kunnen de werkelijkheid niet goed scheiden van hun eigen wraaklustige fantasieën. Zodra er moslimjongeren in het spel zijn, gaan bij hen alle remmen los.
pi_154071128
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:18 schreef Ringo het volgende:

[..]

Optreden is prima. Maar wel proportioneel. Sommige users hier kunnen de werkelijkheid niet goed scheiden van hun eigen wraaklustige fantasieën. Zodra er moslimjongeren in het spel zijn, gaan bij hen alle remmen los.
Al zijn het kaaskoppen, kaalkoppen, moffen, hooligans... gewoon harder optreden! En nee, niet mensen overhoop schieten maar een beetje meer pit mag echt wel.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 23:39:42 #36
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_154073156
Antillianen/Arubanen houden wel van rellen hier in Den Haag. Onrustig als een stel apen altijd lekker de boel opjutten. Want dat is gaaangster Swa. Heb geen medelijden met dat schijnheilige tyfusvolk.
pi_154073230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Tamabralski het volgende:
Antillianen/Arubanen houden wel van rellen hier in Den Haag. Onrustig als een stel apen altijd lekker de boel opjutten. Want dat is gaaangster Swa. Heb geen medelijden met dat schijnheilige tyfusvolk.
Ja, alleen waren er weinig Arubanen of Antillianen bij de rellen.
  zondag 5 juli 2015 @ 00:07:19 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154073989
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al zijn het kaaskoppen, kaalkoppen, moffen, hooligans... gewoon harder optreden! En nee, niet mensen overhoop schieten maar een beetje meer pit mag echt wel.
Zoals dat zo lekker pittig ging bij de aanhouding van Mitch Henriquez, bedoel je?
  zondag 5 juli 2015 @ 00:11:35 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154074098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:

Ja, alleen waren er weinig Arubanen of Antillianen bij de rellen.
Maar het is in elk geval tof om ook wat lelijks over die groep te roepen. Het ging al zo lang over moslims, hey, er zijn nog meer minderheden om over dezelfde kam te scheren!
pi_154075286
quote:
7s.gif Op zondag 5 juli 2015 00:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zoals dat zo lekker pittig ging bij de aanhouding van Mitch Henriquez, bedoel je?
Daar ging het toch om of niet?
Laat ik dat vooral niet vergeten die busjes of wat dan ook zijn toch maar bijzaak?
  zondag 5 juli 2015 @ 17:08:48 #41
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154090149
Ik neem aan dat het filmpje waarop je ziet hoe de politie-agenten hem doodden hier al is geplaatst? Mijn vermoeden: deze jongens waren onvoldoende goed getraind. Alvorens iemand kan stikken door verwurging moet de weerstand waarmee hij vecht veel minder worden, dat zou je moeten waarnemen als je iemand aan het verwurgen bent. Bij mijn weten is verwurgen ook niet toegestaan voor een politieagent en is het niet nodig om iemand te verwurgen om zijn nek te klemmen. Het feit dat ze hem in de auto sleepten op het moment dat hij al bewusteloos was is een teken aan de wand. Iedereen die een EHBO-cursus heeft gehad, in ieder geval in de afgelopen decennia, weet dat je nooit iemand mag verplaatsen die bewusteloos is. Zelfs als hij bij bewustzijn is en hij heeft pijn aan zijn nek dan moet je proberen ervoor te zorgen dat de persoon zelf niet beweegt, bij die nekklem was letsel aan een wervel niet ondenkbaar. Ze hadden hem niet in de auto mogen tillen op het moment dat hij bewusteloos op de grond lag, ze hadden hem moeten laten liggen, direct de ambulance moeten laten komen en zijn ademhaling in de gaten moeten houden. Dat laatste toont het meest aan dat er bij de training en opleiding iets verkeerd is gegaan. Misschien zou de overheid beter dat geld besteden aan de opleiding/training dan 3,5% salarisverhoging te geven?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154090322
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gewoon een uur lang een waarschuwing door de speakers laten klinken om vervolgens iedereen die nog aan het rellen is omver te meppen en in te rekenen. Lijkt mij meer dan redelijk.

Protesteren is prima, boos zijn is prima en allicht meer dan terecht maar dit had exact niets dat alles te maken.
Conscience do cost.
  zondag 5 juli 2015 @ 17:14:22 #43
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_154090345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Noem je dat uitschelden :')

Als iemand mij een achterlijke gladiool noemt dan barst ik wellicht eerder in lachen uit dan dat ik me geïntimideerd voel _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_154090353
alexanderbakker twitterde op zondag 05-07-2015 om 08:48:29 Politiechef Paul van Musscher gisteren tegen vrijwilligers: "Na elven bij Piet Patat. Gratis ijs en zoveel eten als je wilt" #schilderswijk reageer retweet
quote:
Jozias van Aartsen en de Haagse politie hebben een bekentenis afgelegd: de Haagse Schilderswijk staat officieel niet meer onder hun toezicht en controle. Buurtbewoners en vrijwilligers met gele hesjes hebben de handhaving van het gezag overgenomen in de Shariadriehoek.
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_in_eigen_wijk.html
  zondag 5 juli 2015 @ 17:19:33 #45
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154090509
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:14 schreef 11en30 het volgende:
alexanderbakker twitterde op zondag 05-07-2015 om 08:48:29 Politiechef Paul van Musscher gisteren tegen vrijwilligers: "Na elven bij Piet Patat. Gratis ijs en zoveel eten als je wilt" #schilderswijk reageer retweet
[..]

http://www.geenstijl.nl/m(...)d_in_eigen_wijk.html
een bekentenis :')
pi_154090850
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik neem aan dat het filmpje waarop je ziet hoe de politie-agenten hem doodden hier al is geplaatst? Mijn vermoeden: deze jongens waren onvoldoende goed getraind. Alvorens iemand kan stikken door verwurging moet de weerstand waarmee hij vecht veel minder worden, dat zou je moeten waarnemen als je iemand aan het verwurgen bent. Bij mijn weten is verwurgen ook niet toegestaan voor een politieagent en is het niet nodig om iemand te verwurgen om zijn nek te klemmen. Het feit dat ze hem in de auto sleepten op het moment dat hij al bewusteloos was is een teken aan de wand. Iedereen die een EHBO-cursus heeft gehad, in ieder geval in de afgelopen decennia, weet dat je nooit iemand mag verplaatsen die bewusteloos is. Zelfs als hij bij bewustzijn is en hij heeft pijn aan zijn nek dan moet je proberen ervoor te zorgen dat de persoon zelf niet beweegt, bij die nekklem was letsel aan een wervel niet ondenkbaar. Ze hadden hem niet in de auto mogen tillen op het moment dat hij bewusteloos op de grond lag, ze hadden hem moeten laten liggen, direct de ambulance moeten laten komen en zijn ademhaling in de gaten moeten houden. Dat laatste toont het meest aan dat er bij de training en opleiding iets verkeerd is gegaan. Misschien zou de overheid beter dat geld besteden aan de opleiding/training dan 3,5% salarisverhoging te geven?
Of zouden ze bij een de training teveel rond de biljardtafel hebben gestaan?
pi_154090876
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

een bekentenis :')
Van Rossem is de enige echte koning. _O_
  zondag 5 juli 2015 @ 21:17:53 #48
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_154098045
quote:
'85 procent van de relschoppers die sinds maandag zijn opgepakt in de Schilderswijk komt niet uit de wijk', zegt politiechef Paul van Musscher.
pi_154098758
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Wat dus de hele ophef over de buurtbewoners met hesjes en het geen controle meer hebben over de Schilderswijk weer ontkracht. Lekkere koning die van Rossem. Z'n verhaal is nu al weer onderuit geschoffeld.

En om de te verwachten reactie voor te zijn:

Als Amsterdammers nu massaal in Rotterdam gaan rellen, is Aboutaleb dan de controle over Rotterdam kwijt?

Als het visa versa gebeurd? Is van der Laan het toezicht kwijt in Amsterdam?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_154108470
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 17:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Of zouden ze bij een de training teveel rond de biljardtafel hebben gestaan?
Biljarttafel.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')