SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
tollquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vroegah was het met kabeltje en nu kan het gewoon via blauwtand
Via menu scannen naar bluetooth devices en dan ps knop + share knop ingedrukt houden tot je led gaat knipperen
Wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toll
kan ik daarmee de batmans uit gaan spelen
hue airco..if only..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben![]()
Lekker hoor met een airco erbij
Ohja, moet ook nog City uitspelen voordat ik aan Knight wil beginnen. Asylum was echt een dikkequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Asylum and City Remastered???
Where are you?
Chromecast master racequote:
Dan is het hier 31 graden niet te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hue airco..if only..
ik lig gewoon met mn blote snikkel op de bank![]()
![]()
Ik ga daar denk ik op wachten. Ik kon de nieuwe Batman wel lenen, maar als de geruchten kloppen dat ze eind dit jaar komen. Dan wacht ik daar wel op zodat ik dan het hele verhaal kan meemaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Asylum and City Remastered???
Where are you?
Ja behalve dat origins niet een remaster krijgt en je die dus nog niet kan doen op de PS4quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga daar denk ik op wachten. Ik kon de nieuwe Batman wel lenen, maar als de geruchten kloppen dat ze eind dit jaar komen. Dan wacht ik daar wel op zodat ik dan het hele verhaal kan meemaken.
leer afkoelenquote:
En deze Mitch von Streets altijd met z'n stelenquote:
Pauper bedelaar ipv een dief.. Dat is beter?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:36 schreef Jiang153 het volgende:
Nah broeders ik ga lekker bedrijfsadministratie/externe verslaggeving doen![]()
Had het tentamen al gehaald en dus eigenlijk al vakantie, maar omdat ik het cijfer niet hoog genoeg vond, heb ik de docent het cijfer maar om laten zetten naar een onvoldoende zodat ik een aanstaande dinsdag nog een keer doe![]()
[..]
En deze Mitch von Streets altijd met z'n stelen
Het zijn donaties hoor.
Donaties zijn natuurlijk alleen maar voor paupers/bedelaarsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pauper bedelaar ipv een dief.. Dat is beter?
...plus dat je bij The Witcher 3 niet het idee hebt dat ze bewust content eruit hebben gehouden/gesloopt, wat ik bij Arkham dus wél heb, en ze veel meer value-for-money bieden qua Season Pass, en alle oppervlakkige DLC gewoon gratis aanbieden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar voor AK premium betaal je 109,- en TW3+season pass was voor mij 60,- dus dat vind ik een groot verschil
Je bedoelt dus nu te beweren dat die kikker jouw gezicht aanzag voor een kikkerkont, en dat hij die wilde humpen...?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:55 schreef Jimbo het volgende:
huuuu ik werd net aangevlogen door een fucking grote kikker in mn huis
nietsvermoedend pak ik een flesje water om in de ijskast te gooien, spring er opeens een beest in mn gezicht
kutbeest, niet meer zo geschrokken sinds resident evil II geloof ik
i guessquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt dus nu te beweren dat die kikker jouw gezicht aanzag voor een kikkerkont, en dat hij die wilde humpen...?
Gewoon een schop geven dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:58 schreef Jimbo het volgende:
misschien was het wel een prinsess die een kusje wou
ik ontken noch bevestig dat de kikker nog leeft op het momentquote:
Broodje kikkerbilquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ontken noch bevestig dat de kikker nog leeft op het moment
Ik bedoelde meer van... Als het een prinsess was want -> spoiled bitchesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ontken noch bevestig dat de kikker nog leeft op het moment
Maar New Vegas was dan ook supersaaiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij nader ik het einde van The Witcher qua main story. Wat een heerlijke game is dit zegIk vind het de beste wrpg-ervaring sinds Fallout New Vegas
Whut?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar New Vegas was dan ook supersaai
Soz, high as a kitequote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk moet je ook even een spel defineren
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil TLOU:Remastwred wel digitaal kopen voor 14 euro maar ben bang dat we hem.bij ps+ krijgen
quote:
Gewoon kopen... Support Naughty Dogquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil TLOU:Remastwred wel digitaal kopen voor 14 euro maar ben bang dat we hem.bij ps+ krijgen
in b4 ni no kuni (ofzo)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:26 schreef Cikx het volgende:
Iemand die me kan vertellen wat de Japanse must buys zijn voor de PS3? Aangezien er een grote Japan sale is.
Serieus? Je Playstation staat in het Nederlands ingesteld...!?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay een auto vrijgespeeld in drive club!!
[ afbeelding ]
wtf sony
Ik heb de mijne in braille ingesteld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? Je Playstation staat in het Nederlands ingesteld...!?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in braille ingesteld.
Vanquish is een aanrader. Yakuza 4 is ook prima maar misschien had je die al gratis uit de PS+ van 2 maanden geleden ofzo...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:26 schreef Cikx het volgende:
Iemand die me kan vertellen wat de Japanse must buys zijn voor de PS3? Aangezien er een grote Japan sale is.
DA:I ga ik pas in de herfst spelen ook, twee grote wrpg's achter elkaar is nooit een goed idee. En ja, dat de game minder is dan Witcher 3 begrijp ik, welke is dat nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dragon Inquisition is poep man. Zeker als je het na TW3 gaat spelen. Het is echt serieus zoveel slechter.
Grim Fandango is t sowieso waard om te kopen voor 7,49. Ik was er day one bij
En Wiiju wasda?
Ik heb DA:I gratis en wil het best een kans geven. Dus nee, nu verkopen doe ik nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan beter DAI nu al verkopen om teleurstelling te voorkomen, en je krijgt er nu misschien iets meer voor dan later. Echt spijt dat ik die game digitaal heb gekocht. Helaas zag de game er best tof uit. Maar wat een geestdodende game is dat zeg.
Ik ga maar weer eens bezig met Shovel Knight, straks lekker met de gordijnen dicht Batman spelen haha
EN The Witcher 3 is ook fantastisch idd.
Tot nu toe goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb DA:I gratis en wil het best een kans geven. Dus nee, nu verkopen doe ik niet
Hoe is Batman? Op welk voorgaand deel uit de Arkham-serie lijkt hij het meest? City of Asylum?
Do not want.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tot nu toe goed.
Grafisch ongeëvenaard voor een open wereldgame op de PS4. Melee is flink verbeterd. Batmobile is leuk bij puzzels, maar de gevechten zijn niet heel boeiend.
Het is eigenlijk City 2.0. Ik mis alleen de mogelijkheid om met andere personages te spelen buiten die Dual gevechten en bepaalde missies.
Mee eens, Da:I was echter wel gewoon tof. Maar Witcher 3 nog niet gespeeld dus zou kunnen dat hij dan wel tegen valtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Do not want.
Ik vond City echt een enorme teleurstelling.
Laatst weer teruggezet van het Engels ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? Je Playstation staat in het Nederlands ingesteld...!?
Omdat games in het NL triest zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst weer teruggezet van het Engels ja.
Waarom niet?
Zolang de audio maar Engels is.quote:
Wat doe je op FOK! dan?quote:
Misschien, maar hij is het meer dan waard.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks! Kan er wel maar heel af en toe op spelen dus een party-fighter zal het niet worden denk ik. Ik ga die titels eens bekijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vanquish is een aanrader. Yakuza 4 is ook prima maar misschien had je die al gratis uit de PS+ van 2 maanden geleden ofzo...
Naruto UNS Revolution is een prima party-fighter, en Ni No Kuni is een van de beste JRPs van last-gen.
Hij is inderdaad minder dan TW3, maar nog steeds een top spel hoor. Het ding is alleen dat het nogal repetitief wordt als je tegen de 100 uur begint aan te tikken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DA:I ga ik pas in de herfst spelen ook, twee grote wrpg's achter elkaar is nooit een goed idee. En ja, dat de game minder is dan Witcher 3 begrijp ik, welke is dat nietIk vind het echt zo goed...
Altijd.quote:
Yakuza sowieso!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Kan er wel maar heel af en toe op spelen dus een party-fighter zal het niet worden denk ik. Ik ga die titels eens bekijken.
[..]
Hij is inderdaad minder dan TW3, maar nog steeds een top spel hoor. Het ding is alleen dat het nogal repetitief wordt als je tegen de 100 uur begint aan te tikken.
[..]
Altijd.
Ni no kuni en Metal Gear Solid 4 zou ik sowieso halen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:26 schreef Cikx het volgende:
Zodra ik binnen nu en 2 jaar de algehele macht heb overgenomen hier in West-Europa, zal 1 van de eerste zaken die ik doorvoer het uitbannen van de lokale talen zijn en Engels de nr.1 standaard taal maken...quote:
niet Japansquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zodra ik binnen nu en 2 jaar de algehele macht heb overgenomen hier in West-Europa, zal 1 van de eerste zaken die ik doorvoer het uitbannen van de lokale talen zijn en Engels de nr.1 standaard taal maken...
Nee, dat is geen wereldtaal, maar uiteraard voer ik wel wetten in wat betreft het altijd aanbieden van de uncut/uncensored versie van entertainment, en originele taal hoort altijd inbegrepen te zijn...quote:
Bij mij is Bloodborne gewoon in het Engels hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang de audio maar Engels is.
Al stoorde ik me wel aan Bloodborne in het Nederlands en dat de enige optie om het Engels te krijgen was om mijn hele ps4 maar op Engels te zetten. Kop op een taal switch functie in het spel zelf is toch niet zo moeilijk.
Uncharted en God of War hadden dat ook maar dan inclusief Nederlandse Audio dat was echt lelijk.
Heb je een digitale versie?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij mij is Bloodborne gewoon in het Engels hoor.![]()
Mijn ps4 staat daarentegen gewoon op Nederlands.
Heb dus nog nooit een MGS game gespeeld. Beginnen met 4 of de HD collection kopen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ni no kuni en Metal Gear Solid 4 zou ik sowieso halen.
Die Nederlandse stemmen bij Infamous waren wel echt tergend.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:55 schreef Henrys het volgende:
Heavy Rain had ook Nederlandse stemmen![]()
Vind nederlandse dubs niet eens zo slecht. Vooral anime werd altijd erg goed gedaan zeker ten opzichte van Duitsland. Shin-chan hadden ze echt erg goed gedaan
nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:23 schreef Hermanna het volgende:
Is secondplayer.nl een beetje betrouwbaar?
Bij een tekenfilm kan je dat ook wel doen, Bij Games en real life acting series heb ik toch liever gewoon Engels. Vooral Kratos klonk verschrikkelijk in het Nederlands. Valt me trouwens op dat je bij Sony games bijna altijd de playstation instellingen moet veranderen en dat van taal veranderen niet gewoon in het spel zelf kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:55 schreef Henrys het volgende:
Heavy Rain had ook Nederlandse stemmen![]()
Vind nederlandse dubs niet eens zo slecht. Vooral anime werd altijd erg goed gedaan zeker ten opzichte van Duitsland. Shin-chan hadden ze echt erg goed gedaan
Best wel mee eens. DAi is alsof je een mmorpg in je eentje aan het doen bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan beter DAI nu al verkopen om teleurstelling te voorkomen, en je krijgt er nu misschien iets meer voor dan later. Echt spijt dat ik die game digitaal heb gekocht. Helaas zag de game er best tof uit. Maar wat een geestdodende game is dat zeg.
Ik ga maar weer eens bezig met Shovel Knight, straks lekker met de gordijnen dicht Batman spelen haha
EN The Witcher 3 is ook fantastisch idd.
Nieuw is ie ¤19,99 bij Mediamarkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom is Destiny zo goedkoop ineens? Staan voor 10eu op mp
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zodra ik binnen nu en 2 jaar de algehele macht heb overgenomen hier in West-Europa, zal 1 van de eerste zaken die ik doorvoer het uitbannen van de lokale talen zijn en Engels de nr.1 standaard taal maken...
HD Collection is een prima optie. De games zijn natuurlijk wel ouder en dat is wel even wennen omdat je bijvoorbeeld het camera standpunt niet zelf kunt bepalen, in ieder geval niet bij het tweede deel. Als je daar geen problemen mee hebt is de HD Collection zeker interessant.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb dus nog nooit een MGS game gespeeld. Beginnen met 4 of de HD collection kopen?
Nope gewoon fysiek.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je een digitale versie?
Vriend van mij had dat ook.
Ik heb de playersbundle versie natuurlijk he.
PAL en NTSC(toch?) is toch andersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nope gewoon fysiek.
Tis alleen niet uit de Nederlandse winkels, dus daar zal het wel aan liggen.
Wel vreemd dacht altijd dat alleen maar de teksten op de doosjes verschillend zijn, maar nooit gedacht dat de discs ook effect heeft op de in game taal.
Het spel is half af, de rest is DLC voor 75 euroquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom is Destiny zo goedkoop ineens? Staan voor 10eu op mp
En sowieso een slechte game, kun je zo overslaan. Mis je niets aanquote:
Mensen zeggen juist dat het beter isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En sowieso een slechte game, kun je zo overslaan. Mis je niets aan
Ik vind Origins zeker niet slecht. Wel iets minder en dat heeft vooral te maken met dat het Combat gedeelte af en toe hapert, er een paar glidges teveel zijn en het meer van hetzelfde is t.o.v City. Maar het verhaal pakte mij aardig. Ik heb de Wii U versie gespeeld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En sowieso een slechte game, kun je zo overslaan. Mis je niets aan
Maar waarom was release dan gewoon prijs van normale games?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het spel is half af, de rest is DLC voor 75 euro
Omdat het geldwolven zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maar waarom was release dan gewoon prijs van normale games?
Geen idee. De multiplayer en gameplay waren goed. De missies waren eentonig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nederlands bij Uncharted maakte het voor mij juist helemaal afquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang de audio maar Engels is.
Al stoorde ik me wel aan Bloodborne in het Nederlands en dat de enige optie om het Engels te krijgen was om mijn hele ps4 maar op Engels te zetten. Kop op een taal switch functie in het spel zelf is toch niet zo moeilijk.
Uncharted en God of War hadden dat ook maar dan inclusief Nederlandse Audio dat was echt lelijk.
omdat dat standaard is bij release? Tegenwoordig hoef je maar een half jaar te wachten en de prijs is flink gedaaldquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, zij verkopen je geen echte game, maar laten je het downloaden van een ander zijn account: zogenaamde accountsharing. Dat is illegaal en Sony sluit regelmatig account af die daar gebruik van maken. Dan ben je niet alleen je geld kwijt en heb je geen game, je bent ook je account kwijt inclusief alles wat daar op stond. Dus ook al je andere games.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:23 schreef Hermanna het volgende:
Is secondplayer.nl een beetje betrouwbaar?
Bij mij idem: PS4 op Nederlands (op de een of andere manier vind ik dat prettiger), maar alle games gewoon op Engels staan. Engels gesproken en Engelse subtitles.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bij mij is Bloodborne gewoon in het Engels hoor.![]()
Mijn ps4 staat daarentegen gewoon op Nederlands.
Marktplaats staat vol met dat soort aanbieders.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, zij verkopen je geen echte game, maar laten je het downloaden van een ander zijn account: zogenaamde accountsharing. Dat is illegaal en Sony sluit regelmatig account af die daar gebruik van maken. Dan ben je niet alleen je geld kwijt en heb je geen game, je bent ook je account kwijt inclusief alles wat daar op stond. Dus ook al je andere games.
Ik zou zowieso wachten tot September en dan de Legendary edition kopen, heb je alles, inclusief de 2 kleine dlc's en de grote dlc die dan uitkomt (als onderdeel van dat pakket), stuk meer waard voor je geld dan.quote:
ja, de enige kosten die zulk soort websites hebben zijn een paar euro's die ze betalen aan al die sukkels die hun eigen account beschikbaar stellen om games vanaf te downloaden. En ze kunnen daar zelf niet of nauwelijks voor aangepakt worden. Zij verkopen niets, ze zijn alleen maar de tussenhandelaar die kopers en verkopers samenbrengen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Marktplaats staat vol met dat soort aanbieders.
Je haalt ze er makkelijk uit: nieuwe games voor de helft van de winkelprijs.
Zoals voor vrijwel alles geldt: if it sounds too good to be true, it probably is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, de enige kosten die zulk soort websites hebben zijn een paar euro's die ze betalen aan al die sukkels die hun eigen account beschikbaar stellen om games vanaf te downloaden. En ze kunnen daar zelf niet of nauwelijks voor aangepakt worden. Zij verkopen niets, ze zijn alleen maar de tussenhandelaar die kopers en verkopers samenbrengen.
Degene die met de ellende achterblijven zijn de kopers en de sukkels die hun account beschikbaar stellen.
Zo apart ik kom nergens een optie vinden de ps4 in het Engels zetten werkte wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij idem: PS4 op Nederlands (op de een of andere manier vind ik dat prettiger), maar alle games gewoon op Engels staan. Engels gesproken en Engelse subtitles.
Bloodborne had ik dan ook gewoon in het Engels.
ik ben ook aan de batman's op de ps3 begonnen / verder gegaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen zeggen juist dat het beter is
Nu weet ik het niet meer hoor![]()
Arkham Knight komt dinsdag aan dus dan ga ik die toch spelen of Origins nou klaar is of niet
quote:
quote:
als jij dying light voor me hosselt kom ik wel meedoenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:59 schreef Rossdale het volgende:
Dussss iemand Dying Light coop doen vanavond?
Geen idee of couch coop kan, maar anders wellicht via shareplay ofzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als jij dying light voor me hosselt kom ik wel meedoen
share play allesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor 28 euro ex verzendkostenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor 28 euro ex verzendkosten.
25inc denk ik er over naquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor 28 euro ex verzendkosten.
Hey jij mag em ook voor 28 exquote:
ik wil hem best, maar ik moet mezelf tegen houden geld uit te gevenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey jij mag em ook voor 28 ex
Zoals je ziet wilt Jim em toch niet
Kan je nog wel 2 weken wachten denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil hem best, maar ik moet mezelf tegen houden geld uit te geven
#wachtenophetUWV
geen idee t.b.hquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan je nog wel 2 weken wachten denk ik.
geloof stufi de 18e, huur/koop subs rond de 20ste en uitkering 23 oidquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ik kreeg het altijd tussen de 15 en 20e.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil hem best, maar ik moet mezelf tegen houden geld uit te geven
#wachtenophetUWV
Kijk Jiang, zo moet het dus. Gewoon netjes wachten op je geld, om vervolgens op legale wijze je games aan te schaffen. En er zelfs nog tevreden mee zijn ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof stufi de 18e, huur/koop subs rond de 20ste en uitkering 23 oid
ahja boeiend, allang blij dat ik iets heb
Nee maar je wil toch weleens iets kopen, ondanks dat je een uitkering krijgt en eigenlijk niets moet kopen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef Rossdale het volgende:
UWV is nou niet bepaald de manier waarop het zou moeten hoor![]()
Alleen zitten er helaas een hoop mensen in een situatie waarbij het nodig is.
Ik wacht elke maand op de 24e, want stufiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Kijk Jiang, zo moet het dus. Gewoon netjes wachten op je geld, om vervolgens op legale wijze je games aan te schaffen. En er zelfs nog tevreden mee zijn ook.
ach dat werkt komt wel weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef Rossdale het volgende:
UWV is nou niet bepaald de manier waarop het zou moeten hoor![]()
Alleen zitten er helaas een hoop mensen in een situatie waarbij het nodig is.
dit heb ik dus bijna elke dagquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee maar je wil toch weleens iets kopen, ondanks dat je een uitkering krijgt en eigenlijk niets moet kopen.
Ga je nog DS2 halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit heb ik dus bijna elke dag
maar toen ik nog werk had deed ik het dus bestellen.. nu moet ik eerst nadenken
ik ben nu aan het 'sparen ' voor fallout 4quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je nog DS2 halen?
Laat die denk ik aan me voorbijgaan, want heb denk ik toch geen tijd meer voor die game.
De games die over een paar maanden uitkomen lijken me een betere investering, maar als jij het nog gaat halen dan wil ik het ook nog doen voor de co-op...
Mooi dan skippen we DS2 gewoon. Dying Light heb ik al, dus dat moet je zelf even kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben nu aan het 'sparen ' voor fallout 4
de backlog is ook aardig aan t verdwijnen, nu nog maar 10 games oid die ik echt moet spelen, en met rocket league dinsdag ben ik bang dat ik vrij weinig tijd over houd voor DS2
vooral jammer dat er z oweinig co-op games zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mooi dan skippen we DS2 gewoon. Dying Light heb ik al, dus dat moet je zelf even kijken.
Fallout helemaal vergeten, maar zal een ook wel halen vanwege de hype rondom de game. Zal vast wel weer een poepspel worden maja moet meegaan met de hype eh
Fallout en poepspel in 1 zin.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mooi dan skippen we DS2 gewoon. Dying Light heb ik al, dus dat moet je zelf even kijken.
Fallout helemaal vergeten, maar zal een ook wel halen vanwege de hype rondom de game. Zal vast wel weer een poepspel worden maja moet meegaan met de hype eh
Asylum was zo tof omdat alles de eerste keer was.quote:
vond hem eigenlijk best tegenvallen..maarja ik wil ze eens afgespeeld hebben voor ik kritiek erop kan leverenquote:Op zondag 5 juli 2015 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Asylum was zo tof omdat alles de eerste keer was.
Origins heb ik niet eens uitgespeeld.
Er werd gedacht dat die zou worden aangekondigd op de E3.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:34 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier / denken jullie dat er nog een kingdom hearts remaster komt voor de PS4 ?
gamescon dan maarquote:Op zondag 5 juli 2015 00:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er werd gedacht dat die zou worden aangekondigd op de E3.
Doet het prima hierquote:Op zondag 5 juli 2015 12:39 schreef RRuben het volgende:
Doet bij jullie spotify het wel? Bij mij werkt het voor geen meter. Als ik de app opstart blijft ik alleen dat logo zien, en heel soms als ik via m'n mobiel doe lukt het wel...
via mn mobiel is ie zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:39 schreef RRuben het volgende:
Doet bij jullie spotify het wel? Bij mij werkt het voor geen meter. Als ik de app opstart blijft ik alleen dat logo zien, en heel soms als ik via m'n mobiel doe lukt het wel...
30 incl gebodenquote:Op zondag 5 juli 2015 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Witcher 3 uitgespeeld. Superlativen schieten tekort. Wat een geweldige game. De performance is wat ondermaats hier en daar, maar de overall ervaring is fantastisch.
Het einde dat ik had kon ik ook niet beter bedenken.
Nee, deze houd ikquote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, deze houd ikVolgens mij mijn eerste zelfgekochte retail PS4-game die ik hou zelfs!
quote:Op zondag 5 juli 2015 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige games verdienen het gewoon om in je collectie te blijven.
oh ik ben van account gewisseldquote:Op zondag 5 juli 2015 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op de ps4 kan je maar een keer inloggen en daarna niet meer.
Dat probleem heb ik ook, Het enige wat je nog kan doen is via je mobiel/pc je spotify op je ps4 besturen met welke account je ingelogd bent maakt dan niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh ik ben van account gewisselddat is het dan...
De volgende is Fallout 4!quote:Op zondag 5 juli 2015 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige games verdienen het gewoon om in je collectie te blijven.
Roy heeft smaak.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De volgende is Fallout 4!
[ afbeelding ]
wat is je punt?quote:Op zondag 5 juli 2015 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hebt idee dat als Rockstar wel met een aankondiging was gekomen op de E3 je een stuk minder mensen over Fallout had gehoord.
Dat gamers/mensen altijd wel iets te hypen moeten hebben en dat bij gebrek aan echte kwaliteit the next best thing maar gehypt moet worden.quote:
Echt niet. Fallout is zeker wel een grote naam. Tuurlijk Rockstar zal altijd wel groter blijven en zeker met een nieuwe GTA, maar Fallout is echt geen kleintje hoor. Zijn echt zat mensen die op Fallout 4 wachten.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hebt idee dat als Rockstar wel met een aankondiging was gekomen op de E3 je een stuk minder mensen over Fallout had gehoord.
gigantische lul op tvquote:Op zondag 5 juli 2015 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen+ bewijs dat jij het echt bent
Fallout is natuurlijk ook wel een toffe game, Ondanks dat ik zelf niet heel ver kwam met dat kompasquote:Op zondag 5 juli 2015 15:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Echt niet. Fallout is zeker wel een grote naam. Tuurlijk Rockstar zal altijd wel groter blijven en zeker met een nieuwe GTA, maar Fallout is echt geen kleintje hoor. Zijn echt zat mensen die op Fallout 4 wachten.
Wat een onzinquote:Op zondag 5 juli 2015 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fallout verkoopt zichzelf wel, Maar als er wel een nieuwe Red Dead Redemption/Grand Theft Auto was aangekondigd dan had Rockstar die duidelijk gewonnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat een onzinDe Fallout serie is legendarisch en verkoopt zichzelf wel. Met of zonder een nieuwe rockstar aankondiging.
Mwah niet voor mij in ieder geval, Fallout 3 staat in mijn top 3 favoriete games. Fallout 4 was de aankondiging waar ik überhaupt het meest naar uitkeek.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fallout verkoopt zichzelf wel, Maar als er wel een nieuwe Red Dead Redemption/Grand Theft Auto was aangekondigd dan had Rockstar die duidelijk gewonnen.
Omdat een game als GTA een veel groter publiek aanspreekt dan een open wereld RPG van Bethesda, maar het zou de 'hype' rondom de nieuwe Fallout ook niet minder maken. Dat is vrij logisch en ik denk ook niet dat Rockstar zoiets als een overwinning zou zien. Snap ook het punt niet echt dat je wil maken met dit betoog.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fallout verkoopt zichzelf wel, Maar als er wel een nieuwe Red Dead Redemption/Grand Theft Auto was aangekondigd dan had Rockstar die duidelijk gewonnen.
Ondanks dat ik al 600 uur in de GTA:O heb zitten op de ps4 ga ik 100 x harder op een nieuwe Fallout dan op een nieuwe GTA/Red dead. Easy. Sowieso speel ik gewoon het liefst RPG's, alleen daarom al.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mwah niet voor mij in ieder geval, Fallout 3 staat in mijn top 3 favoriete games. Fallout 4 was de aankondiging waar ik überhaupt het meest naar uitkeek.
ja dat heb ik ook een tijdje gedaan. Maar nu krijg ik niet meer de optie op m'n mobiel om te connectenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, Het enige wat je nog kan doen is via je mobiel/pc je spotify op je ps4 besturen met welke account je ingelogd bent maakt dan niet uit.
Maar is geen normale log in log out optie.
Er zit ook superveel side content in waarbij je niet met de tank hoeft..quote:
De gebouwen en de bliksemslagenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja echt, vooral de regen en de explosies van ontploffende auto's
Draait Batman op 60 fps dan?quote:
Dat is helemaal mooi. Als je ooit mensen zoekt om GTA mee te doen, dan verwijs ik je naar het GTA topic.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een PS4 gekocht met een Triton headset, GTA V én Batman Arkham Knight. Momenteel is GTA V aan het installen
Ik geef je lotto voor gta 5quote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef videonatic het volgende:
Iemand interesse?
Grand Theft Auto 5
Destiny
Shadow Of Mordor
Minecraft
Alien isolaton
Ik vond 'm juist heel vet. Alleen deel 4 vond ik beter. Speel je de Definitive Edition?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Wat is DMC : Devil May Cry een tegenvallende game zeg
De eerste 4(?) waren echt veel toffer
2 was bizar slechtquote:Op zondag 5 juli 2015 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Ah man, wonderbaarlijk!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi. Als je ooit mensen zoekt om GTA mee te doen, dan verwijs ik je naar het GTA topic.
Hoe bevalt de headset eigenlijk?
ps3 versie; vind het onzin om spellen een 2e keer op de ps4 te kopenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist heel vet. Alleen deel 4 vond ik beter. Speel je de Definitive Edition?
Als je GTAV gaat spelen zet dan in de opties de deadzone op 0. de Fov op max en de controls op standard fps.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een PS4 gekocht met een Triton headset, GTA V én Batman Arkham Knight. Momenteel is GTA V aan het installen
Komt omdat Dante er als een kut emo uitzietquote:Op zondag 5 juli 2015 21:19 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Komt omdat Dante er als een kut emo uitziet
Vijfje shadow of mordor.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef videonatic het volgende:
Iemand interesse?
Grand Theft Auto 5
Destiny
Shadow Of Mordor
Minecraft
Alien isolaton
prijsje destiny?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef videonatic het volgende:
Iemand interesse?
Grand Theft Auto 5
Destiny
Shadow Of Mordor
Minecraft
Alien isolaton
Is er een nieuw seizoen van probleemwijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 6 juli 2015 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is er een nieuw seizoen van probleemwijken?
[ afbeelding ]nee, don en adSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Die edgy Dontequote:Op zondag 5 juli 2015 21:19 schreef Jimbo het volgende:
dit; en sowieso speelt t spel gewoon niet zoals de normale DMc'squote:Op maandag 6 juli 2015 11:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die edgy DonteIk ergerde mij dood aan die gast. Elke keer dat hij zijn bek open deed kreeg ik plaatsvervangende schaamte gevoel over mij heen.
Devil May Cry 4: Special Edition is nu uit op PSN. Dat is wel een van de betere DMC gamesquote:Op maandag 6 juli 2015 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit; en sowieso speelt t spel gewoon niet zoals de normale DMc's
stuk minder snel ofzo, weet het niety.. maar t is wel minder chill
sowieso DMC 4quote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Devil May Cry 4: Special Edition is nu uit op PSN. Dat is wel een van de betere DMC games
dat heb ik welquote:Op maandag 6 juli 2015 12:56 schreef Vault-Boy het volgende:
@ Jimbo, je zocht toch Dying Light voor 25 euro. Hier kan je hem voor 25 euro kopen inclusief verzending. Moet je wel een account hebben op Tweakers.
morgenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef Cikx het volgende:
Hoe meer ik zie van Rocket League des te meer ik het nu wil spelen!
http://tweakers.net/aanbod/823116/dying-light-playstation-4.htmlquote:Op maandag 6 juli 2015 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat heb ik welik ga dr eens naar kijken
thnx voor de tip
(waar staat het ergens?)
Dit is toch van Ninja Theory? De meest overrated studio ter wereld. Brengt alleen maar dampende hopen stront uit.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die edgy DonteIk ergerde mij dood aan die gast. Elke keer dat hij zijn bek open deed kreeg ik plaatsvervangende schaamte gevoel over mij heen.
Even snel doorheen geklikt, maar ziet er nice uit!quote:Op maandag 6 juli 2015 15:08 schreef Disker91 het volgende:
Zag deze net toevallig, man man kan niet wachten. Nog maar 2 maandjes. Zoveel vrijheid, opties e.d. Lijkt een mooie combo tussen deeltje 3 qua sfeer met de RPG elementen van Peace Walker.
En de accuraatheid van de wapens/voertuigen is altijd mooi om te zien, zit altijd goed in MGS
Kan niet wachten
Dat ziet er echt insane vet uit idd. Ook fijn die open missiestructuur/wereld ipv dat lineaire. Dit najaar gaat zo goed worden met eerst dit en dan FA4, hopelijk nog een persona V erbij eventueel.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:08 schreef Disker91 het volgende:
Zag deze net toevallig, man man kan niet wachten. Nog maar 2 maandjes. Zoveel vrijheid, opties e.d. Lijkt een mooie combo tussen deeltje 3 qua sfeer met de RPG elementen van Peace Walker.
En de accuraatheid van de wapens/voertuigen is altijd mooi om te zien, zit altijd goed in MGS
Kan niet wachten
thnx! zal die gozer vandaag eens mailenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/aanbod/823116/dying-light-playstation-4.html
das toch van ninja gaiden ook (of was dat sigma?)quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is toch van Ninja Theory? De meest overrated studio ter wereld. Brengt alleen maar dampende hopen stront uit.
ik vind juist dat ze het heel goed naar een open wereld hebben vertaald. Vond de demo iig typisch metal gear maar dan next-gen.quote:
Met een robot een heel kamp kapot schieten. Vroeger moest je sneaken.quote:
je moet nog steeds voornamelijk sneaken. die ballonnen zien er wel lollig uit ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Met een robot een heel kamp kapot schieten. Vroeger moest je sneaken.
Mannetjes oppakken met een ballon?
hi ha hoquote:Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
je moet nog steeds voornamelijk sneaken. die ballonnen zien er wel lollig uit ja.
Idd, we kunnen beter gewoon dit blijven spelen:quote:Op maandag 6 juli 2015 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die Demo is dat PS plus spel toch? Moest je daar eerst voor betalen of noemt men dat gek scherrend demo?quote:Op maandag 6 juli 2015 15:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vind juist dat ze het heel goed naar een open wereld hebben vertaald. Vond de demo iig typisch metal gear maar dan next-gen.
ja, ja en ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Demo is dat PS plus spel toch? Moest je daar eerst voor betalen of noemt men dat gek scherrend demo?
Conclusie het is een kort spel?quote:
Demo's zijn gratis, dit is een korte game.quote:
Een demo waarvan de content niet in het eindprodukt zit? Dat zou voor het eerst zijn, correct me if i'm wrong. Ik zou het eerder een prologue noemen.quote:
Extreem kort.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demo's zijn gratis, dit is een korte game.
Proloog had ik beter kunnen zeggenquote:Op maandag 6 juli 2015 18:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een demo waarvan de content niet in het eindprodukt zit? Dat zou voor het eerst zijn, correct me if i'm wrong. Ik zou het eerder een prologue noemen.
Dat is het mooie van een open-world game. Je kan nog steeds sneaken, je kan er vol in met geweld, beide hebben voor/nadelen. Tevens zat het fulton-systeem ook al in een andere MGS game. Is gebaseerd op een echt werkend systeem (die ballonnen). En MGS neemt zichzelf vaak ook niet serieus met sommige dingenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
half uurtje in komenquote:Op maandag 6 juli 2015 18:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga hem pas spelen een week voordat MGSV uit komt, kan ik lekker in komen.
Als je de ma8n missie op normal uitspeelt ja. Heb me zeker 10 uur met diengame vermaakt.quote:
Jij hebt een wekker met een 2 maanden alarmquote:Op maandag 6 juli 2015 21:22 schreef Vijf_voor het volgende:
GOTYik ga voor mn ps4 liggen in een slaapzak en mn wekker zetten
Heeft hij het niet over Rocket League?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Jij hebt een wekker met een 2 maanden alarm?
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:18 schreef Cikx het volgende:
Akiba's Trip uitgespeeld, toch wel een kwalitatief slechte game.
18 minuten nieuwe gameplayquote:Op maandag 6 juli 2015 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft hij het niet over Rocket League?
Ik kijk meer uit naar No Man's Sky dan naar welke AAA-game die dit jaar nog uit moet komen, eerlijk gezegd...
quote:
of ergens in de luchtquote:Op maandag 6 juli 2015 22:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
18 minuten nieuwe gameplay
http://gematsu.com/2015/07/18-minutes-no-mans-sky-gameplay
Limbo is leuk voor 1x, en als hij 5 euro ofzo kost dan prima. Meer dan 5 euro is eigenlijk te duur.quote:
haha ohja ik heb die TLOU van je he. uur gespeeldquote:Op maandag 6 juli 2015 23:40 schreef Rijst het volgende:
Ben nu in die zombie fase. TWD season 2 bezig nu. Wil misschien hierna nog eenx TLOU halen. En ik zie ook the Resident Evil 1 ook voor de ps4 is. Heb die nooit gespeeld. Wel 2 vroeger en die vond ik kk eng.
Stuur maar terugquote:Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ohja ik heb die TLOU van je he. uur gespeeldkut zombies
TLOUquote:Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ohja ik heb die TLOU van je he. uur gespeeldkut zombies
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had volgens mij 35eu voor gekregen hahahaha
Heb hem op de PS3 en PS4quote:Op maandag 6 juli 2015 23:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had volgens mij 35eu voor gekregen hahahaha
Ah ok.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Limbo is leuk voor 1x, en als hij 5 euro ofzo kost dan prima. Meer dan 5 euro is eigenlijk te duur.
Goede game, leuke puzzels, mooie sfeer, maar vrij kort en dus geen/weinig replay-value.
Flower is poetisch en mooi, maar ook geen absolute must-have eerlijk gezegd. Wel leuke controls, origineel concept, en ziet er prima uit, maar na 2-3 levels had ik het eerlijk gezegd ook wel weer een beetje gezien. Voor een paar euro wel de moeite waard, maar meer is het niet waard.
Over 2 weken komt Journey uit, en die is wel geweldig.
quote:
Dying Light kan ook wel leuk zijn als je nu in een zombiefase bentquote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel de leukste zombie game denk ik. Re4 was ook vet maar is nu gedateerd.
RE 2 > RE4quote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel de leukste zombie game denk ik. Re4 was ook vet maar is nu gedateerd.
jouw moeder is overpricedquote:
Je hebt haar verkeerd begrepen: Ze verkoopt alleen 10-ritten kaarten, dus dan kom je op 30 uit... en we hadden het over JOUW moeder volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar zijn moeder is 20e waard maar ze wil meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |