iTunesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik met mijn domme hoofd gewoon de nieuwe Itunes geinstalleerd![]()
Echt wat Apple uitvreet met dat programma
![]()
Ik heb een Ipod van 8 jaar oud, dus vandaar.quote:
Ik gebruik bijna altijd Spotify en VLC player.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een Ipod van 8 jaar oud, dus vandaar.
Maar jij gebruikt windows media player?
ook net geinstalleerd. Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik met mijn domme hoofd gewoon de nieuwe Itunes geinstalleerd![]()
Echt wat Apple uitvreet met dat programma
![]()
Ten eerste gingen ze van blauw icon, naar rood icon en is nu een of andere regenboog icon geworden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook net geinstalleerd. Wat is er mis mee dan?
Oh ja: plop!
Ja dat icon had ik gezien, wel geinigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ten eerste gingen ze van blauw icon, naar rood icon en is nu een of andere regenboog icon geworden.
En weer de vormgeving aangepast....
Apple music zit toch in itunes? Ga jij nog overstappen naar apple music?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat icon had ik gezien, wel geinig
En vormgeving aangepast? zie niets anders dan anders?
Nee ga het niet proberen. Heb ook geen spotify (alleen gratis)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Apple music zit toch in itunes? Ga jij nog overstappen naar apple music?
Ik ga de proefperiode wel even proberen in september, dan loopt mijn premium abonnement af.
Nog 4 (inc deze)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:00 schreef ddx het volgende:
Stenders tijd![]()
Wanneer is laatste uitzending van Rob eigenlijk ?
Echt; walging. Het juiste woordquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:55 schreef SilentChaos het volgende:
Bedankt weer Mint voor m'n trypofobie...
Ik oke weer gefascineerd, doch vol walging, kijken
Wat is trypofobie?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt; walging. Het juiste woord![]()
Vanochtend op werk een medelijder gevonden![]()
Angst voor objecten met kleine gaatjesquote:
heb je een linkje naar deze testquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De test van Mint gedaan. Ik heb geen trypofobie. Volgens de test zou ik een alien zijn.
Gegroet aardbewoners
Het zijn gewoon doperwten!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een internet veteraan.
Bij die doperwten kreeg ik een kriebeltje
Tegenovergestelde van pedofilie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Angst voor objecten met kleine gaatjes
Ik hoop dat het takkeweer nu eens over mijn deel van NL trekt. Die anderhalve bui die we de afgelopen week hebben gehad was niks. Ik wil hagel, storm, alles.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:33 schreef 3rdRock het volgende:
zijn we allemaal klaar voor de storm en tornados's vandaag?
Waar? In Wageningen gewoon hitte en zon.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:33 schreef 3rdRock het volgende:
zijn we allemaal klaar voor de storm en tornados's vandaag?
ai, ik weet hoe dat voelt...quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hier nu ook regen
En een ondergelopen keuken![]()
Het valt gelukkig mee (tenminste wat we nu kunnen zien). Beetje lekkage rechts boven een kastje, en voor de rest wat afbladderende verf (maar die zit er volgens mij al 100 jaar tegen, dus dat kan er ook wat mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ai, ik weet hoe dat voelt...
hier nu ook een hoosbui. ik zou biojna in de regen gaan staan, maar dan moet ik eerst een broek ofzo aantrekken anders word ik opgeppakt...
Moeten we slachtofferhulp bellen?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een storm bij mijn ouders. Tuinmeubelen door de tuin en alles.
Inb4 pics van de beruchte omgewaaide tuinstoel.
Nu weer naar huis voor slaap veel slaap.
1 augustus!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
weet iemand wanneer de nieuwe weekendprogrammering van start gaat?
Ik heb het overleefd zonder trauma's.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 10:20 schreef Sersjee het volgende:
Een heel hartelijk goedemorgen, allen!
Mijn reactie bij het instarten van "Baby don't cry"?![]()
![]()
Kolere, wat heb ik die lang niet gehoord!
quote:
Twee handen op één buik, he. Alleen al op basis van onze gezamenlijke liefde voor Johan en Crowded House zijn we vrienden voor het leven.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Baas
hij kent je
heb je nog een jingle nodig?
Deze megahit Wilbert en verder niemand.quote:
Dat is het dus. Ik kwam er maar niet op.quote:
Blijft een geniaal stukje muziekquote:
Ik heb het live gezien en dat was een verschrikkelijk best feestje.quote:
Dat zal zeer zeker. Ik ben van mening dat het live best indrukwekkend kan zijn, maar op de radio komt het mij telkens als een overhypt stukje muziek over.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en dat was een verschrikkelijk best feestje.
O, eens. Maar daar kan Kyteman niks aan doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zal zeer zeker. Ik ben van mening dat het live best indrukwekkend kan zijn, maar op de radio komt het mij telkens als een overhypt stukje muziek over.
Klopt. Maar 3fm wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, eens. Maar daar kan Kyteman niks aan doen.
Leuk topic dankjewelquote:Op maandag 6 juli 2015 11:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ONZ / beschrijf je laatste drol met een filmtitel
Graag gedaan.quote:
Eens. Geen zin in Volbeat.quote:
Het wordt toch 1, want 2 is te moeilijke muziek voor de 3fm luisteraar.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Let's Dance To Joy Division - The Wombats
FourFiveSeconds - Kanye West, Rihanna & Paul McCartney
Lunchbox 2
Under The Pressure - The War On Drugs
Wrong - Novastar
Zelden zo makkelijk geweest.
LB2.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus nou...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Let's Dance To Joy Division - The Wombats
FourFiveSeconds - Kanye West, Rihanna & Paul McCartney
Lunchbox 2
Under The Pressure - The War On Drugs
Wrong - Novastar
Zelden zo makkelijk geweest.
LB2.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jezus nou...
Allebei de platen in 2 zijn tig keer beter dan die in 1.
Waar wedden we voor?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een weddenschap beginnen dat het toc lb 1 wordt.
Wat stel je voor?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Ik doe niet aan geld en seks gerelateerde weddenschappen.
Verdomme.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Ik doe niet aan geld en seks gerelateerde weddenschappen.
Terecht.quote:
Ik weet niet of je daar blij van wordt...quote:Op maandag 6 juli 2015 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht.
Alhoewel, naaktfoto's valt niet onder seks.
Idem!quote:
Eens. Zou ze wel live willen zien. Volgens mij is dat uren lang kippenvel en dat heerlijke gevoel in je buik.quote:
Wolfje ook echtquote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in het WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #799 Of je opent een nieuw deel topic
Kijk Jimmy zo doe je dat.
Ik kan hier wat van zeggen, maar het is pas maandag.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uren lang kippenvel en dat heerlijke gevoel in je buik.
zeg toch maarquote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan hier wat van zeggen, maar het is pas maandag.
Ja doe maar niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan hier wat van zeggen, maar het is pas maandag.
Nergens als je seks kwalificeert op mijn niveau.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja doe maar niet.
Maar waar vind je nog muziek dat net zo goed is als seks?
twitter:AlbertJanSwart twitterde op maandag 06-07-2015 om 14:56:34Je verzint het niet. Uitgerekend vandaag wordt het euroteken bij kantoor ECB uit elkaar gehaald voor onderhoud. (AP) reageer retweet
Jammer dat dit het laatste Pet Shop Boys-alarm was. Wel een uitstekende keuze als laatste nummer.quote:
Being boring is een meesterwerk. Wie dat niet snapt, snapt bar weinig van muziek.quote:
Mooi moment om maar vast aan radio 2 in de ochtend te gaan wennen.quote:
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Being boring is een meesterwerk. Wie dat niet snapt, snapt bar weinig van muziek.
Ekdom begint pas 1 oktoberquote:Op maandag 6 juli 2015 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi moment om maar vast aan radio 2 in de ochtend te gaan wennen.
Zou ik wel doen, als ik jou was.quote:
Als ik tegen die tijd weer werk heb (hopelijk) en ik moet met de auto naar m'n werk, dan weet ik in elk geval waar ik naar moet luisteren in de autoquote:Op maandag 6 juli 2015 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ekdom begint pas 1 oktober
#WatGingErAllemaalFoutVandaag
Skyradio?quote:Op maandag 6 juli 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd weer werk heb (hopelijk) en ik moet met de auto naar m'n werk, dan weet ik in elk geval waar ik naar moet luisteren in de auto
Dat kan natuurlijk best. Er zijn ook zat bands waar ik geen fan van ben, maar dan kan ik nog steeds wel objectief vaststellen dat ze gewild zijn en binnen hun genre goede dingen hebben gedaan. In de popmuziek zijn de Pet Shop Boys behoorlijk uniek, met een staat van dienst van ruim 30 jaar inmiddels. Nooit gestopt om daarna een comeback te maken, altijd doorgegaan. Binnenkort gaan ze weer verder met hun volgende album, dat volgend jaar uitkomtquote:Op maandag 6 juli 2015 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik durf best te zeggen dat ik muzikaal inzicht heb, maar ik vind de Pet Shop Boys gewoon niet interessant... muzikaal prima verder en idd uniek in hun stijl, maar ik vind het gewoon geen leuke muziek...
Brrrr... ik moet er niet aan denken. Sowieso houd ik ook m'n hart vast bij Ekdom op Radio 2. Ik vind dat een veel te brave middle of the road-zender. Hopelijk brengt Ekdom daar wat verandering in.quote:
Fijn dat je mijn smaak en muzikale inzicht snapt na het lezen van een mening na 1 nummer. Ik zou zeggen, lees eens wat meer reacties van mij op nummers in dit topic. Dan valt het allemaal best mee. Sersjee is het met mij eens.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, als ik jou was.
Nee, serieus... Being boring is een iconisch Pet Shop Boys-nummer. Wordt alom gezien als één van hun beste nummers, zo niet hét beste nummer ooit. Geeft verder niet dat je het niet waardeert, maar het nummer "boring" noemen getuigt niet van bijster veel smaak en muzikaal inzicht.
Je zei "pik"quote:Op maandag 6 juli 2015 15:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn smaak en muzikale inzicht snapt na het lezen van een mening na 1 nummer. Ik zou zeggen, lees eens wat meer reacties van mij op nummers in dit topic. Dan valt het allemaal best mee. Sersjee is het met mij eens.
Daarbij was het een gebbetje, een grappige woordspeling op het nummer. Mijn excuses als je zo op je pik bent getrapt.
Muziek """""kenner"""""" gespot.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, als ik jou was.
Nee, serieus... Being boring is een iconisch Pet Shop Boys-nummer. Wordt alom gezien als één van hun beste nummers, zo niet hét beste nummer ooit. Geeft verder niet dat je het niet waardeert, maar het nummer "boring" noemen getuigt niet van bijster veel smaak en muzikaal inzicht.
Gelukkig.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:48 schreef Bronson het volgende:
Daarbij was het een gebbetje, een grappige woordspeling op het nummer.
quote:
Ik vind over het algemeen, op 1 track na, heel de PSB sowieso niet interessant.quote:
Nu wil ik natuurlijk wel weten wat dan die ene track is die je wél interessant vindt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen, op 1 track na, heel de PSB sowieso niet interessant.
Smaken verschillen. Dus als ik niet hetzelfde als jij leuk vind, wil dat niet zeggen dat ik geen "goede" muziek smaak heb.
Dat is namelijk volledig subjectief.
Doei!
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk wel weten wat dan die ene track is die je wél interessant vindt.
Een begrijpelijke, te verwachten keuze. Gek genoeg een nummer dat bij mij helemaal niet zo hoog scoort. Ik vind het wel goed hoor, maar als ik een Top 80 van PSB-nummers moet maken, komt -ie er niet in voor.quote:
Overdreven kuthype, inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Nu.nl pushbericht op m'n telefoon over iemand die uit de tour de France gevallen is (letterlijk)
godverdomme wat een kutapp is nu.nl ookdat is toch niet pushberichtwaardig?
TDF![]()
Wielrenners die met z'n allen zichzelf in een condoom hijsen om te gaan fietsen
lekker fietse!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Nu.nl pushbericht op m'n telefoon over iemand die uit de tour de France gevallen is (letterlijk)
TDF![]()
Op Fietsequote:
Een blik in de toekomstquote:Op maandag 6 juli 2015 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op Fietse
Verder even wat motivatie om de laatste 3 kwartier door te komen op kantoor
[ afbeelding ]
Jij hebt helemaal geen rood haar en sproetjesquote:
"in de rit naar Hoei"quote:Op maandag 6 juli 2015 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
TDF![]()
Lama.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen rood haar en sproetjes
Hoe?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
"in de rit naar Hoei". Dat plaatsje heet gewoon Huy.
Ohquote:
Ga eens tegen je spiegelbeeld praten...quote:
Daar begin ik niet aan wat dan yoghurt ik er alles onder.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens tegen je spiegelbeeld praten...
Zo herkenbaar dit!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan wat dan yoghurt ik er alles onder.
gayquote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan wat dan yoghurt ik er alles onder.
Was jij dat op de radio bij Michiel in de uitzending? Leuk! Ik hoorde vanmorgen dat hij jouw tweet voorlas.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Twee handen op één buik, he. Alleen al op basis van onze gezamenlijke liefde voor Johan en Crowded House zijn we vrienden voor het leven.
klote!quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
Korte round-up want ik ben net thuis.
I wouldn't normally do this kind of thing is het beste PSB nummer dat ik ken.
LB1.
Ik zapte te laat toen ik in de auto zat en hoorde de laatste tonen van Baby don't cry en dacht![]()
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
En dan nog wat nieuws. Ik mag vanaf oktober naar nieuw werk gaan uitkijken, na tien jaar trouwe dienst RIP lang leve de crisis holadiejee.
Eens. En de bijbehorende clip is fan-freakin'-tastisch.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
Dat zuigt. Hard.quote:LB1.
Ik zapte te laat toen ik in de auto zat en hoorde de laatste tonen van Baby don't cry en dacht![]()
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
En dan nog wat nieuws. Ik mag vanaf oktober naar nieuw werk gaan uitkijken, na tien jaar trouwe dienst RIP lang leve de crisis holadiejee.
Godver, wat kut.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
LB1.
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
Mooi kut! Succes en sterktequote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
LB1.
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
Da's mooi kut. Sterkte.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
LB1.
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben klaar met deze dag
Kut drukte op werk, allebei m'n ouders in het gips dus halve mantelzorg ernaast, niet kunnen sporten en VvE voorbereidingen
Meh balen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
LB1.
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
Net gedaanquote:
Ik heb zwaar respect voor de VVE vrijwilligers. De zooi die 'onze' VVE voorzitters tijdens een vergadering van rood aangelopen schreeuwbejaarden over zich heen krijgen. Net een kleuterklas soms.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Kut drukte op werk, allebei m'n ouders in het gips dus halve mantelzorg ernaast, niet kunnen sporten en VvE voorbereidingen
Dat is ook onpraktisch. Waarom niet gewoon in jeans?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dat valt gelukkig bij ons erg mee, enkele bewoners zijn wat lastig, maar de meesten zijn wel eensgezindquote:Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zwaar respect voor de VVE vrijwilligers. De zooi die 'onze' VVE voorzitters tijdens een vergadering van rood aangelopen schreeuwbejaarden over zich heen krijgen. Net een kleuterklas soms.
Hoe komen je ouders allebei in het gips?![]()
Bedankt voor de steunbetuigingen, jullie zijn lief.
Klote man, sterkte!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn moeder is een week geleden ofzo gestruikeld en heeft haar pols gebroken. M'n vader heeft z'n achillespees gescheurd... moet waarschijnlijk geopereerd worden
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klote man, sterkte!
Excuus voor mijn flauwe misplaatste grapje
haha geeft niet hoor, ik kan daar heel goed tegenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klote man, sterkte!
Excuus voor mijn flauwe misplaatste grapje
Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreegquote:
Je hebt te veel #plop gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg
quote:
quote:
bareuh, das naar.je vindt vast snel iets leuks!quote:Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef Cee het volgende:
LB1.
![]()
![]()
Wat is het warm hè?
damnquote:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker!
Jammer dat ik vlakbij Dordrecht zit alleen.
Nou en, voor mij is'ie nieuwquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:46 schreef ChatGirl het volgende:
Die is al oud. Stond een maand of zo geleden al op 'Ik bied de helft'.
Roosmarijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit komende donderdag in de Je-weet-nooit-wat-je-krijgt-request bij Roosmarijn
http://www.radiofreak.nl/(...)int-een-maand-later/quote:LUNCHSHOW TIMUR EN RAMON OP 3FM BEGINT EEN MAAND LATER
Lunchshow Timur en Ramon op 3FM begint een maand laterDe nieuwe dagelijkse lunchshow van Timur Perlin en Rámon Verkoeijen op 3FM gaat niet in augustus van start, maar één maand later, in september. BNN laat in een reactie aan RadioFreak weten dat Perlin en Verkoeijen in augustus nog met vakantie zitten en dus niet eerder aan het programma kunnen beginnen.
De nieuwe programmering van 3FM gaat officieel op 1 augustus in, maar het programma van Timur en Rámon is hier dus een uitzondering op: het duo begint op maandag 31 augustus met hun nieuwe programma, zo heeft BNN bevestigd. Sander Hoogendoorn neemt het tijdslot 12:00 - 14:00 uur in augustus tijdelijk voor zijn rekening.
Timur en Rámon volgen Gerard Ekdom op, die vrijdag 31 juli zijn allerlaatste show maakt op 3FM en vervolgens overstapt naar Radio 2. De nieuwe lunchshow van Timur én Ramon gaat overigens 'Open Radio' heten en heeft daarmee dezelfde naam als het huidige weekendprogramma van het duo.
Heb je ook satisfaction van, gok ik zo?quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)int-een-maand-later/
Timur kan niet met de druk om gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Satisfaxionquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je ook satisfaction van, gok ik zo?
Que?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:19 schreef Pandaplint het volgende:
Iemand zit as we speak mijn sterretje te harsen
Steenslagquote:
Met Star-Ass Anal Wax?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:19 schreef Pandaplint het volgende:
Iemand zit as we speak mijn sterretje te harsen
quote:
Waz met hem?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld doorbetaald van onze belastingcenten. Doet ie goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Timur kan zijn inspiratie niet vinden. Daarom is tie al een half jaar pleite.
Ja, eventjes, af en toe. Radio zet ik eigenlijk nooit meer aan. Ben het na twee nummers vaak alweer zatquote:
Heb het idee dat het een beetje mis is gegaan sinds het uit is met zijn vriendin die de moeder van zijn kind was. Hij had het op een gegeven moment ook over zijn scharrel, dat was dan een man. Wist wel dat hij bi was, niks mis mee, maar hij leek me een beetje zoekende en experimenterende.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss heeft hij wel ergens anders last van, maar heeft hij geen zin om zijn vieze was buiten te hangen.
Mss heeft hij wel last van overspannen of depressief zijn. Wie weet.
Alleen Michiel is nog goed te pruimen door de muziek. Ik ben Frank in de middag eigenlijk al weer zat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, eventjes, af en toe. Radio zet ik eigenlijk nooit meer aan. Ben het na twee nummers vaak alweer zat
Whut?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Heb het idee dat het een beetje mis is gegaan sinds het uit is met zijn vriendin die de moeder van zijn kind was. Hij had het op een gegeven moment ook over zijn scharrel, dat was dan een man. Wist wel dat hij bi was, niks mis mee, maar hij leek me een beetje zoekende en experimenterende.
Maar okay, dit is puur mijn gevoel.
whoa halloquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Heb het idee dat het een beetje mis is gegaan sinds het uit is met zijn vriendin die de moeder van zijn kind was. Hij had het op een gegeven moment ook over zijn scharrel, dat was dan een man. Wist wel dat hij bi was, niks mis mee, maar hij leek me een beetje zoekende en experimenterende.
Het lijkt mij kut om vrolijke radio te maken als jij je kut voelt. Dus ik snap best als hij zich kut voelt dat hij dan geen radio maakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of draaf ik te ver door?quote:
Ja maar waar komt het nieuws vandaan dat hij uit elkaar is met de moeder van zijn kind?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of draaf ik te ver door?Het is gewoon wat ik meteen dacht toen hij steeds afwezig was. Dit is niet zomaar vakantie, er is wat mis met hem.
Dat heeft hij volgens mij zelf gezegd in de show, hij had zijn huis toen te koop staan, ergens halverwege vorige jaar, dat was hun huis en dat werd daarom verkocht. Maar hij vertelt het hier ook: http://www.radio2.nl/nieuws/id-5042-stefan-stasse-belt-timur.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het nieuws vandaan dat hij uit elkaar is met de moeder van zijn kind?
Duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij zelf gezegd in de show, hij had zijn huis toen te koop staan, ergens halverwege vorige jaar, dat was hun huis en dat werd daarom verkocht. Maar hij vertelt het hier ook: http://www.radio2.nl/nieuws/id-5042-stefan-stasse-belt-timur.html
Dat zal dan inderdaad. Sneu.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
Die gast zit gewoon compleet in de put waarschijnlijk dan ja.
Zielig!
Kom maar langs als je mij weet te vinden.quote:
Helaas moet Effe Ekdom het morgen toch weer even compenseren met wat kutplaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:09 schreef Sersjee het volgende:
Het feit dat deze lunchbox met een ruime marge heeft gewonnen vervult mijn hart met vreugde.
Wat is er mis met die van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom maar langs als je mij weet te vinden.
Wel eigen condooms meenemen.
Kriebelt wel lekker. Al vrees ik dat zelfs zonder dat al het nodige gaat jeuken danwel kriebelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
In Wageningen gebruiken ze geitenwollen sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |