iTunesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik met mijn domme hoofd gewoon de nieuwe Itunes geinstalleerd![]()
Echt wat Apple uitvreet met dat programma
![]()
Ik heb een Ipod van 8 jaar oud, dus vandaar.quote:
Ik gebruik bijna altijd Spotify en VLC player.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een Ipod van 8 jaar oud, dus vandaar.
Maar jij gebruikt windows media player?
ook net geinstalleerd. Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik met mijn domme hoofd gewoon de nieuwe Itunes geinstalleerd![]()
Echt wat Apple uitvreet met dat programma
![]()
Ten eerste gingen ze van blauw icon, naar rood icon en is nu een of andere regenboog icon geworden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook net geinstalleerd. Wat is er mis mee dan?
Oh ja: plop!
Ja dat icon had ik gezien, wel geinigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ten eerste gingen ze van blauw icon, naar rood icon en is nu een of andere regenboog icon geworden.
En weer de vormgeving aangepast....
Apple music zit toch in itunes? Ga jij nog overstappen naar apple music?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja dat icon had ik gezien, wel geinig
En vormgeving aangepast? zie niets anders dan anders?
Nee ga het niet proberen. Heb ook geen spotify (alleen gratis)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Apple music zit toch in itunes? Ga jij nog overstappen naar apple music?
Ik ga de proefperiode wel even proberen in september, dan loopt mijn premium abonnement af.
Nog 4 (inc deze)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:00 schreef ddx het volgende:
Stenders tijd![]()
Wanneer is laatste uitzending van Rob eigenlijk ?
Echt; walging. Het juiste woordquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:55 schreef SilentChaos het volgende:
Bedankt weer Mint voor m'n trypofobie...
Ik oke weer gefascineerd, doch vol walging, kijken
Wat is trypofobie?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt; walging. Het juiste woord![]()
Vanochtend op werk een medelijder gevonden![]()
Angst voor objecten met kleine gaatjesquote:
heb je een linkje naar deze testquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De test van Mint gedaan. Ik heb geen trypofobie. Volgens de test zou ik een alien zijn.
Gegroet aardbewoners
Het zijn gewoon doperwten!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben een internet veteraan.
Bij die doperwten kreeg ik een kriebeltje
Tegenovergestelde van pedofilie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Angst voor objecten met kleine gaatjes
Ik hoop dat het takkeweer nu eens over mijn deel van NL trekt. Die anderhalve bui die we de afgelopen week hebben gehad was niks. Ik wil hagel, storm, alles.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:33 schreef 3rdRock het volgende:
zijn we allemaal klaar voor de storm en tornados's vandaag?
Waar? In Wageningen gewoon hitte en zon.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:33 schreef 3rdRock het volgende:
zijn we allemaal klaar voor de storm en tornados's vandaag?
ai, ik weet hoe dat voelt...quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hier nu ook regen
En een ondergelopen keuken![]()
Het valt gelukkig mee (tenminste wat we nu kunnen zien). Beetje lekkage rechts boven een kastje, en voor de rest wat afbladderende verf (maar die zit er volgens mij al 100 jaar tegen, dus dat kan er ook wat mee te maken hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ai, ik weet hoe dat voelt...
hier nu ook een hoosbui. ik zou biojna in de regen gaan staan, maar dan moet ik eerst een broek ofzo aantrekken anders word ik opgeppakt...
Moeten we slachtofferhulp bellen?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een storm bij mijn ouders. Tuinmeubelen door de tuin en alles.
Inb4 pics van de beruchte omgewaaide tuinstoel.
Nu weer naar huis voor slaap veel slaap.
1 augustus!quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
weet iemand wanneer de nieuwe weekendprogrammering van start gaat?
Ik heb het overleefd zonder trauma's.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 10:20 schreef Sersjee het volgende:
Een heel hartelijk goedemorgen, allen!
Mijn reactie bij het instarten van "Baby don't cry"?![]()
![]()
Kolere, wat heb ik die lang niet gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |