SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag Crip, zij is de makeup expert.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Is m'n middle name
Heb net overigens weer een poging gedaan om eyeliner op te doen. Resultaat was panda. Ga die shit nooit leren
Nahw, wie vloekt er tegen je.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:41 schreef Beach het volgende:
kansloos wel c_c als je niet eens respect kan opbrengen voor gelovigen door even niet te vloeken
Heb je wel eens zo'n foundationkwast gebruikt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
Ik wacht op deze bebe's. Ben benieuwd naar de kwaliteit, ze waren cheap..
[ afbeelding ]
Ik gebruik bijna alleen real techniques en mac. RT is echt baas.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
Ik wacht op deze bebe's. Ben benieuwd naar de kwaliteit, ze waren cheap..
[ afbeelding ]
Een kabuki kwast? Ik gebruik ze met bepaalde foundations.. als de foundation heel dun is of als ik met een dikkere foundation full coverage wil. Over het algemeen gebruik ik mijn beautyblender, geeft een meer natural finish en blend heel mooi. Vooral voor concealer, kan niet zonderquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n foundationkwast gebruikt?
Ik vind mac kwasten echt bullshit,quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna alleen real techniques en mac. RT is echt baas.
lekker hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
Ik ga voor iftar vandaag krokante vis bakken, daarbij udon noodles waar ik een ''sausje'' voor heb gemaakt van kastanje champignons, madame jeanette, rode ui en dat mixed met oester saus, soja, beetje honing en mirin, en nog meer chilli.
Honger mayn
Ik mag eten om 21:56. Dan is het official.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker hoor
hoeveel uur nog totdat de zon onder is?
Madame Jeanette?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:55 schreef Crip het volgende:
Ik ga voor iftar vandaag krokante vis bakken, daarbij udon noodles waar ik een ''sausje'' voor heb gemaakt van kastanje champignons, madame jeanette, rode ui en dat mixed met oester saus, soja, beetje honing en mirin, en nog meer chilli.
Honger mayn
Ik gebruik dus af en toe zo'n bare skin foundation van Lancome, het is best dun. Soms breng ik het gewoon aan met me vingers en soms met random sponsje, tot ik laatst van die kwastjes dus zag. Wat is jouw ervaring,vind je beautyblender of zo'n kwastje beter?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Een kabuki kwast? Ik gebruik ze met bepaalde foundations.. als de foundation heel dun is of als ik met een dikkere foundation full coverage wil. Over het algemeen gebruik ik mijn beautyblender, geeft een meer natural finish en blend heel mooi. Vooral voor concealer, kan niet zonder
Het ligt aan de foundation en wat jij fijn vind voor jouw huidtype etc. Ik heb de bare skin foundation nooit gebruikt dus daar kan ik zelf ook niet mijn mening over geven. Als je een normaal tot vettige huid heb raad ik je wel een kwastje aan want een beautyblender kan dan misschien de foundation te dewy maken. Want volgens mij is die bare skin van lancome niet mat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gebruik dus af en toe zo'n bare skin foundation van Lancome, het is best dun. Soms breng ik het gewoon aan met me vingers en soms met random sponsje, tot ik laatst van die kwastjes dus zag. Wat is jouw ervaring,vind je beautyblender of zo'n kwastje beter?
Ja klopt, het is beetje glimmend waardoor ik ook een beetje poeder van Sephora (quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Het ligt aan de foundation en wat jij fijn vind voor jouw huidtype etc. Ik heb de bare skin foundation nooit gebruikt dus daar kan ik zelf ook niet mijn mening over geven. Als je een normaal tot vettige huid heb raad ik je wel een kwastje aan want een beautyblender kan dan misschien de foundation te dewy maken. Want volgens mij is die bare skin van lancome niet mat.
Ik zou gewoon verschillende dingen proberen, dat is het beste.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:41 schreef Beach het volgende:
kansloos wel c_c als je niet eens respect kan opbrengen voor gelovigen door even niet te vloeken
waarom zou je daar over willen beginnen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Mensen die niet tegen een beetje gevloek kunnen zijn gewoon zeikerds. Man man man man.
Overigens jammer dat ze niet katholiek zijn, had je lekker over de pedopriesters kunnen beginnen. Hebben de gereformeerde religekkies nog gekke dingen gedaan?
Ja omg ik zag dat op nieuws vandaag. Echt cocugu Allah korumus, normaal wiebelt een baby best veel en zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Vergeten baby drijft kilometer af in zee
![]()
Die ouders falen wel hard zeg
Doe eens normaal dude.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Mensen die niet tegen een beetje gevloek kunnen zijn gewoon zeikerds. Man man man man.
Overigens jammer dat ze niet katholiek zijn, had je lekker over de pedopriesters kunnen beginnen. Hebben de gereformeerde religekkies nog gekke dingen gedaan?
Er is een verschil tussen respect hebben voor religieuzen en respect hebben voor een man die z'n eigen broer heeft geprobeerd te wurgen omdat hij homo durfde te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
zitten alle sterke jongens nu hier
in het kader van 'rot op homo'quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen respect hebben voor religieuzen en respect hebben voor een man die z'n eigen broer heeft geprobeerd te wurgen omdat hij homo durfde te zijn.
slecht, harde cut hakt er emotioneel in.quote:
Dacht dat jij daar me nog een avondje bij zou helpenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey melk ben je al over je liefdesverdriet heen?
moet je ook steeds huilen van zielige dumpertfilmpjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
slecht, harde cut hakt er emotioneel in.
maarja het resultaat mag er week tot week nog steeds zijn
dat kan smootherquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar me nog een avondje bij zou helpen
Met dit weer? No thanks, tenzij je een zwembad hebt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar me nog een avondje bij zou helpen
Kan er wel voor zorgen dat jij een zwembad creeert!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met dit weer? No thanks, tenzij je een zwembad hebt.
Ventilator aan de ene kant, en ramen tegen elkaar aan open met een klein windje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe houden jullie je koel, het voelt alsof ik in een sauna ben
dit is toch een eitje voor een turk, dergelijke temperaturenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe houden jullie je koel, het voelt alsof ik in een sauna ben
Ik vond hem maar viezig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:48 schreef no1uknow het volgende:
Ja die is wel nice.
'Ik zal eens ff in jou baden' had ook wel gekund
Hoe heb je t dan liever?quote:
Dit is vieswarm, niet lekker warm zoals in Turkije.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dit is toch een eitje voor een turk, dergelijke temperaturen
Jaa helaas kan k dat niet ben echt zon halve homo die het belangrijker vind de vrouw te pleasen en daarna pas mezelfquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:50 schreef no1uknow het volgende:
'Hey clumsy, als jij je zwembandjes meeneemt zorg ik voor het zwembad'
?
Hier is het windstil pff, had even citronella kaarsje gebrand om muggen te weren maar daardoor werd het alleen maar warmer. Dilemma's.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ventilator aan de ene kant, en ramen tegen elkaar aan open met een klein windje.
Slaapkamer is geen optie tho, nu.
sander vroeg of je uberhaupt beetje befwaardig was anders nam die geen moeite om daar te postenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
ONZ / c_c's fuck-it-slapen-is-geen-optie-met-dit-weer-topic
Voordat we op onze flikker krijgen wegens offtopic.
Sander vraagt niets waar hij al antwoord op weetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
sander vroeg of je uberhaupt beetje befwaardig was anders nam die geen moeite om daar te posten
oh als je beetje pedo bent ben je ook niet echt meer interessantquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sander vraagt niets waar hij al antwoord op weet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sander vraagt niets waar hij al antwoord op weet![]()
![]()
Dit is gewoon een SC, kan niet echt off topic gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
ONZ / c_c's fuck-it-slapen-is-geen-optie-met-dit-weer-topic
Voordat we op onze flikker krijgen wegens offtopic.
Wilde gewoon m'n eigen reeks starten. Mja. Toen kwamen fylax en fripsel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een SC, kan niet echt off topic gaan.
Ik ben al een jaar het land niet uit geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke vakantieverhalen? Je backpackavontuur was heerlijk om te lezen.![]()
Emigreren?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar het land niet uit geweest. Ga eind vh jaar emigreren tho, misschien dan een topicje.
Blijft ook nog steeds m'n favoriete vakantie. Het had alles; zon, zee, spanning, sensatie, vakantieliefdes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Emigreren?
Ik vond je schrijfstijl echt geweldig. Iedere dag zat ik met smart op een update te wachten.
Gisteren zag ik zo'n mooie meid met een motor, dat heeft ook watquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon lekker op de motor rondrijden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gisteren zag ik zo'n mooie meid met een motor, dat heeft ook wat
Ga je emigreren naar Nieuw-Zeeland?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Australië is de gateway to hell, ik ga veel, veel liever naar nieuw-zeeland.
Was het maar zo'n feest. Nee, Zwitserland, en na een jaar naar Dubai.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je emigreren naar Nieuw-Zeeland?
Het leven in Zwitserland is duuuuur.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, Zwitserland, en na een jaar naar Dubai.
Doe mij maar airco-rijke Dubai ipv dit weer, pls.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:32 schreef EenRustigeJongen het volgende:
Ik weet wel wat ze daar niet gaat doen
een korte broek dragen
Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |